Goed en uitgebreid advies

Goed uitgebreid advies. De medewerkers hebben verstand van zaken en zijn aardig. Klein probleem met de voorraad van bepaalde artikelen wordt snel en goed opgelost.

Goede service en adviezen, snelle levering

Goede adviezen tav aankoop, snelle en correcte levering.

Duurt lang

Ik kan niet meer inloggen alleen via de link. Eén item was er toch niet. Het andere is nog niet binnen. Voor nieuwe bestellingen uitgeweken naar andere leverancier en dienal binnen.

Voldoet aan verwachtingen

Bestelde spullen voldoen aan de verwachtingen.

Zelfs een persoonlijk kaartje bij de spullen

Super snelle levering.

Mijn mooie schaats helm werd zeer snel bezorgd.

Verkeerde gekregen en gebeld meteen opgelost zonder moeilijk gedoe

Wil Sander bedanken voor het oplossen van het probleem en bij het goeie pakketje zat een handgeschreven kaart met sorry voor het ongemak heb ik nog nooit zo meegemaakt top jullie bedankt 👍

Keurig

Prima verzorgd en vlot geregeld

Prima product

alleen maar prettige ervaringen

zowel online als in de winkel in Den Haag kijk ik graag rond. het aanbod kan nog wat ruimer maar de allermeeste dingen hebben ze en klanten worden respectvol en professioneel behandeld.

Snelle levering met een persoonlijk berichtje

Een snelle levering met een persoonlijk geschreven kaartje, top. Goed product voor een goede prijs.

Ooms Sport is een veel te goede winkel want het is er altijd druk.

Mooie winkel, plezierig personeel, bijna altijd alles op voorraad.

Snelle levering, goed product, nette prijs

Googelend kwam ik bij deze winkel uit voor een zeer sportspecifiek product. Kon de volgende dag geleverd worden voor een nette prijs.

Kunstschaatsen besteld. Snelle levering en voldoet volledig aan mijn verwachting.

Tijdige bezorging, goede klantenservice

Op e-mail over verzending bestelling wordt direct klantvriendelijk gereageerd.

Mooie producten en merken. Eerlijke en pro actieve communicatie bij vertraging aflevering (oorzaak hiervan bij PostNL); geen ‘excuus Truus’ als zoethoudertje. Super!

Eerste keer dat ik hier iets bestel

Eerste keer dat ik hier iets bestel maar uitstekende ervaring. Service prachtig ook zelden meegemaakt een handgeschreven bedank kaartje erbij ook al bestel je niets iets super groot. Gewoon weg super

alles prima geregeld

Alles prima

levering in 1 Dag

Handgeschreven kaartje dat is wel heel bijzonder, dank Lenny!

Super service!

Top service vanuit België Binnen 2 dagen geleverd Fijn kaartje erbij gekregen! Aanrader

Fijne website, betrouwbaar en prettig contact.

Fijne ervaring. Kwalitatief goede spullen en prettig contact met de medewerkers.

Goed en zonder problemen

Er werd netje gebeld dat een product niet op de afgesproken tijd kon worden geleverd. Of dit een bezwaar was. Ze hebben er een deelvracht van gemaakt.

Snelle levering, persoonlijke touch

Snelle lever, aardig persoonlijk kaartje erbij

Snelle levering, goede qualiteit

Zo als boven