Zeer deskundig en betrouwbaar

Zeer deskundig en betrouwbaar

Zijn behulpzaam,snelle levering,alles netjes en heel goed verpakt.

Alles is naar wens gegaan

Ben zeer te vreden over de service van Oomssport

Snelle levering met een persoonlijke noot!

Ooms had als speciaalzaak als één van de weinige winkels ook de maat s helm. Binnen een dag geleverd dus ruim op tijd voor pakjesavond. Wat ik dan heel leuk vind is dat er een geschreven boodschap toegevoegd is. Maakt de aankoop nog leuker!

Goed ,maar pakket nog niet ontvangen .Zal wel aan PostNL liggen

Persoonlijk en snel

Leuk om bij Ooms wat te bestellen! Ze zijn super snel en houden je goed op de hoogte. En er zat een persoonlijk kaartje bij, erg attent. En niet onbelangrijk, de prijzen zijn ook erg goed. Maar als het retour moet dan kost je dat wel verzendkosten, op zich logisch maar je moet het wel weten.

Snelle levering, scherp geprijsd, goede producten

Een helm, snijvaste sokken en handschoenen online gekocht: de volgende dag al thuis!

Ik vind de service van Ooms Sport geweldig. De schaatsen die ik had besteld waren niet meer leverbaar. Daardoor werd een kosteloze upgrade aangeboden. In de winkel werd alle tijd voor mij genomen bij het passen van de schaatsen en het adviseren welke type het beste bij mij paste. De medewerker was erg klantvriendelijk, servicegericht en kundig.

Artikel iets steviger verwacht. Goede service

Op vrijdag bestelling gedaan en op zaterdag werd het al afgeleverd! Prima dus!

Snelle & goede service!

1e x bij Ooms iets besteld. Goede telefonische klantenservice en snelle levering! Voor herhaling vatbaar.

Het was super

Ik bestelde een jasje en kwam 2 dagen daarna netjes binnen

Snelle levering, leuk kaartje erbij. Degelijk product.

goede website en snelle levering

zie het vorige blokje

Aanrader

Correct en snelle levering.

Snel en vriendelijk!

Alles helemaal goed!

Zeker aan te bevelen, super snelle levering en uitstekende producten

Ik zocht inline hockey skates voor mijn dochter, op het net stond niet de goede maat, na een telefoontje naar Ooms werd de site aangepast en kon ik bestellen. Top service dus.

Het product is naar wens en de service van Ooms Sport was zeer goed.

Snel correct, mooie stevige doos netjes ingepakt en leuk persoonlijk kaartje erbij gekregen.

Een fijne ervaring. Niks op aan te merken. Zeer aan te raden.

Goede kwaliteit producten, wel hoge verzendkosten

Hoge verzendkosten, pas gratis verzenden vanaf 50eu. Zelfs voor twee producten (veters en een accessoire) die door de brievenbus passen, moest ik de volle prijs betalen. Wel een snelle service.

Super !!!

Correct & Snel ... top

Het bestelproces is eenvoudig, de verzending was heel snel! Absoluut een aanrader.

Levert uit voorraad tegen scherpe prijzen !

Overzichtelijke website met premium merken, tegen scherpe prijzen.