Echt TOP

Thanks Ooms Sport voor de snelle verzending van de schaats beschermers. Netjes verpakt en een goede prijs. Top bedrijf. Gr

Kleur van de bestelde sokken komt absoluut niet overeen met het geleverde.

De kleur van de sokken komt niet overeen. Retour moet ik vervolgens ook nog eens zelf betalen

Beste Zwemer, Het klopt dat de retour kosten bij ons voor eigen kosten zijn. Echter vind ik in dit geval dat de verwarring van de kleur aan uw kant terecht is. Wij hebben daarom de afbeeldingen aangepast om zo meer duidelijkheid te creëren. Daarvoor bedankt voor de feedback. Gelukkig zijn we uiteindelijk telefonisch overeen gekomen. We hopen dan ook dat u wanneer u nog iets nodig heeft op het gebied van schaatsen, skeeleren of fietsen u bij ons terug komt ;). Mvg Het Oomssportteam

Uitstekend!

Eerst telefonisch contact gezocht voor een consult. Ben uitstekend geholpen, men nam de tijd en heeft mij tot in de details geïnformeerd waardoor ik wel overwogen de juiste keuzes kon maken. Waarvoor dank!

Bestelde product bleek niet voorradig. Ik ontving in overleg een duurder product voor dezelfde prijs

Prima after sales service

Prima service, 2 keer product terug moeten sturen, maar goed opgelost!

Supersnelle bezorging en relaxte webwinkel!

Gistermiddag besteld, vanmorgen al in huis mét handgeschreven kaartje, toch wel dat beetje extra service waardoor ze die 5 sterren verdienen.

Goede plek voor skates

Ik heb een paar inline skates gekocht. Aanbod en prijs-kwaliteit is prima en levering was zeer snel. Ook eventueel retour is prima geregeld; helaas wel voor eigen rekening.

Supersnelle kwalitatief goede levering en service

Ondanks dat op de site werd aangegeven dat het artikel niet op voorraad was heeft levering toch erg snel plaatsgevonden. Volgende dag gewoon in huis. Precies het artikel dat we wilden. Top levering en service.

Prima geholpen bij het kopen van skates

Heel goed geholpen bij het kopen van skates. Kon alles uitproberen en ben heel goed geadviseerd! De verkoper nam echt alle tijd en ik ben heel blij met mijn uiteindelijke keuze!

Vlot, snelle levering

2 paar risport kunstschaatsen besteld zonder enig probleem

Snelle webshop

Goede shop!

Prima advies en verzending

Op mijn vragen werd goed advies gegeven over de maat van skeelerkleding. De verzending kon op de valreep nog gewijzigd worden met een extra bestelling. Door snel geregelde betaling kon deze nog net mee! Prima service

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

goede en snelle levering

Goede service, goede bezorging, goed product

Ik wilde een schaatshelm kopen voor de verjaardag van mijn moeder. Ik wist niet helemaal welke ik moest hebben dus had gebeld. Daan heeft mij goed advies gegeven en vervolgens heb ik een helm besteld. Hij was mooi op tijd en het product was goed. Als kers op de taart zowel mijn moeder als ik een persoonlijk briefje gekregen van Daan. Zeer attent! Dit zijn nou van die kleine dingen waar je blij van wordt. Kom zeker een keer terug!

Goed advies en snelle service

Na bezoek aan de website heb ik de winkel gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg heel goed advies. Er werd goed geluisterd naar mijn vraag en wens. Na bestelling werd mijn product al meteen de volgende dag geleverd! Helemaal top!

Snel verstuurd!

zeer positief

Uitstekend.

perfect geleverd. Geen opmerkingen. Een aanrader

Super filmpje over het onderhoud VS aan de lagers

Bezorging was snel, goede communicatie daarover. Ik kwam bij jullie Utrecht omdat ik op YouTube zocht naar filmpjes over onderhoud lagers. Alleen bezorgkosten van €5 vond ik wat hoog voor iets wat door de brievenbus past.

Vlotte levering en fijne skates

Vlotte levering van een paar fijn zittende skates, dus een tevreden klant!

Goed product, levering onduidelijk

Toezegging directe verzending. Echter:track and tracé van PostNL geeft aan dat pakket nog steeds niet ontvangen is. Geen directe verzending dus

Goede service!

Goede service!

Alles kwam netjes optijd

Ik heb alles netjes ontvangen

Top zaak

Wordt netjes gebeld als onderdelen nog onderweg zijn en het iets langer duurt. Levering netjes verpakt en snel en compleet geleverd. Blij mee, goed bezig.

Snelle en prima service