Duidelijk, op tijd bezorgd. Goed geïnformeerd over de producten die later werden bezorgd.

Snel aangekomen en goede kwaliteit. Heel blij met de service

Prima, kwaliteit merken, snel geleverd.

Prima, kwaliteit merken, snel geleverd.

Keurig geholpen en super snel binnen

Bestelling was binnen 1 dag geleverd en als extra nog 2 paar mooie sokken gekregen

Vriendelijk behulpzaam en snel!

Ervaring is goed

Overzichtelijk website en snelle service.

helemaal super

echt super winkel en vriendelijke medewerkers.eerste keer schaatsen opgestuurd om te slijpen en woouuu wat en goede service .helemaal top.is niet nodig vanuit utrecht te komen.heerlijk:):):):).Bedankt oomssport .en tot dan.

Wielen besteld en ontvangen

uitstekende

heel goed

uitstekende service zoals altijd!

meerdere bestellingen geplaatst en altijd goed afgehandeld. Zeer betrouwbaar adres om producten te kopen!

Snel geleverd!

Snelle levering en skates naar verwachting!

De door mij bestelde skates ontving ik een dag na bestelling, zeer snel dus. Deze bleken helaas te klein en die heb ik dus terug gestuurd. Drie dagen na de ontvangst van deze te kleine skates had ik al andere skates met een maatje groter in huis. Uitstekend afgehandeld dus !

Snelle goede levering

Maat klopt met de maattabel

topservice, snelle omruiling skates

Erg snel gehandeld in het omruilen van de skates en beschermers.

perfecte service, snel en accuraat

zie boven

Super service!

Super service en mooie Skates, heel blij mee!

Super goede service

Op tijd geleverd,prima prijs .

Perfecte service

Hele snele bezorging, goed kwaliteit voor een goed prijs. Dik tevreden!

prima service

online skates gekocht en bij ontvangst waren het prima skates maar konden beter afgesteld worden. Huiverachtig een berichtje gestuurd of er iets mogelijk was en met alle vriendelijkheid uitgenodigd. Met veel geduld en vriendelijkheid zijn de skates op maat gemaakt. Ze zitten prima en lopen perfect.

Goede maat en goede producten

Ik heb nieuwe skeelers gekocht en daarbij schoonmaakspulldn en alles zat erbij en de skeelers passen goed. Ook zat er een gratis verwarmen bon bij voor de skeelers wat ik erg fijn vind

Prima.

Onze kleinzoon is er geweldig blij mee. Gaat straks naar de topsportopleiding dus moet de tas dagelijks gebruiken!

Goede website, breed assortiment

De webshop is duidelijk opgedeeld in categoriën die helpen het juiste product makkelijk te vinden.

Online vergelijkbaar goed met de uitstekende service in de winkel!

Ik had wat vragen over het artikel dat ik online wilde bestellen. Omdat ik wat vragen had had ik naar de winkel gebeld, ik werd heel goed geholpen aan de telefoon en daardoor kon ik het juiste artikel dat goed bij mij past kiezen

Snel thuis,de goede producten ...kortom prima .