Ondanks de vertraging super levering. Pluspunt dat je op de hoogte werd gebracht van de vertraging, waarvoor uiteraard begrip.

Goede service!

De inline skates die ik besteld had bleken helaas niet leverbaar, ik kreeg telefonisch een ander (duurder) paar aangeboden zonder bij te hoeven betalen. Vriendelijke service en ik heb de volgende dag mijn pakket ontvangen. Bedankt!

Juist advies en keurige levering

Goed advies over de te kiezen inline wielen en snelle levering.

Goed advies, snelle verzending!

Ik vroeg om advies voor de lagers van mn skeelers. Dit advies was helder en duidelijk. Naar aanleiding van dit advies heb ik de lagers besteld en had ik ze de volgende dag al in huis. Heel fijn. Er zat ook nog een kaartje bij met de tip om de instructiefilm te bekijken bij het vervangen, super! Heel tevreden over de goede service 👍🏽

goede prijs en kwaliteit, snelle levering

Al eerder besteld bij Ooms, steeds een zeer goede ervaring beleefd

Breed assortiment, scherpe prijzen en goeie service

Deel van bestelling niet leverbaar, er werd telefonisch contact opgenomen voor oplossing met alternatief

Vlotte levering en goede communicatie

Snel, deskundig en vriendelijk. Top!

Na telefonisch advies werd mijn online bestelling (snijvaste enkelsokjes) snel geleverd. Met een leuk persoonlijk kaartje erbij - echt onderscheidend in de anonieme online markt. Goede ervaring!

Goed product

Mijn bestelling is snel binnengekomen. En er zat ook een persoonlijk kaartje bij wat een erg leuk idee is!

Goed en uitgebreid advies

Goed uitgebreid advies. De medewerkers hebben verstand van zaken en zijn aardig. Klein probleem met de voorraad van bepaalde artikelen wordt snel en goed opgelost.

Goede service en adviezen, snelle levering

Goede adviezen tav aankoop, snelle en correcte levering.

Duurt lang

Ik kan niet meer inloggen alleen via de link. Eén item was er toch niet. Het andere is nog niet binnen. Voor nieuwe bestellingen uitgeweken naar andere leverancier en dienal binnen.

Voldoet aan verwachtingen

Bestelde spullen voldoen aan de verwachtingen.

Zelfs een persoonlijk kaartje bij de spullen

Super snelle levering.

Mijn mooie schaats helm werd zeer snel bezorgd.

Verkeerde gekregen en gebeld meteen opgelost zonder moeilijk gedoe

Wil Sander bedanken voor het oplossen van het probleem en bij het goeie pakketje zat een handgeschreven kaart met sorry voor het ongemak heb ik nog nooit zo meegemaakt top jullie bedankt 👍

Keurig

Prima verzorgd en vlot geregeld

Prima product

alleen maar prettige ervaringen

zowel online als in de winkel in Den Haag kijk ik graag rond. het aanbod kan nog wat ruimer maar de allermeeste dingen hebben ze en klanten worden respectvol en professioneel behandeld.

Snelle levering met een persoonlijk berichtje

Een snelle levering met een persoonlijk geschreven kaartje, top. Goed product voor een goede prijs.

Ooms Sport is een veel te goede winkel want het is er altijd druk.

Mooie winkel, plezierig personeel, bijna altijd alles op voorraad.

Snelle levering, goed product, nette prijs

Googelend kwam ik bij deze winkel uit voor een zeer sportspecifiek product. Kon de volgende dag geleverd worden voor een nette prijs.

Kunstschaatsen besteld. Snelle levering en voldoet volledig aan mijn verwachting.