Mooie producten en merken. Eerlijke en pro actieve communicatie bij vertraging aflevering (oorzaak hiervan bij PostNL); geen ‘excuus Truus’ als zoethoudertje. Super!

Eerste keer dat ik hier iets bestel

Eerste keer dat ik hier iets bestel maar uitstekende ervaring. Service prachtig ook zelden meegemaakt een handgeschreven bedank kaartje erbij ook al bestel je niets iets super groot. Gewoon weg super

alles prima geregeld

Alles prima

levering in 1 Dag

Handgeschreven kaartje dat is wel heel bijzonder, dank Lenny!

Super service!

Top service vanuit België Binnen 2 dagen geleverd Fijn kaartje erbij gekregen! Aanrader

Fijne website, betrouwbaar en prettig contact.

Fijne ervaring. Kwalitatief goede spullen en prettig contact met de medewerkers.

Goed en zonder problemen

Er werd netje gebeld dat een product niet op de afgesproken tijd kon worden geleverd. Of dit een bezwaar was. Ze hebben er een deelvracht van gemaakt.

Snelle levering, persoonlijke touch

Snelle lever, aardig persoonlijk kaartje erbij

Snelle levering, goede qualiteit

Zo als boven

goed en snel

Mijn spullen zijn snel en goed geleverd. Zal hier nog bestellen. Het berichtje in de doos was ook zeer fijn :)

Snelle correcte levering.

Snelle correcte levering.

Besteld Ooms sport reageert met een zeer goede mail. Product goed ontvangen 👍

Meedenkend. Goed advies. En top service

Ik haal de schaatsen van mijn dochter altijd bij ooms. Super tevreden denken mee in oplossingen en goed advies. Voelt vertrouwd.

Volgens afspraak op juiste dag geleverd

Had boston Bruins Jersey besteld. Op juiste dag geleverd, volgens afspraak. Had verwacht dat ik donker gekleurd shirt zou krijgen, maar werd wit shirt. Maar vond ik niet erg. Heb nog Ff op andere sites gekeken, Blijkt dat ik 2019 winter classic shirt heb gekregen, helemaal top.

Zeer hulpvaardig en eerlijk.

Ik had door mijn eigen onkunde een verkeerde maat schaatsen gekregen. Deze werden zonder problemen terug genomen en een ander paar werd voor dezelfde kosten aangeboden. Top service!

Ik had veren voor mijn klapschaatsen besteld. Snel geleverd. Daarbij is het filmpje van Ooms waarin een veer verwisseld wordt bijzonder handig. Goede service!

Goed service

De product lijst was groot genoeg om mijn artikel te vinden, maar niet groot genoeg om keuzen te hebben. Mijn item was op voorraad, en snel opgeleverd.

Vlot geleverd, na retour vlot aankoopbedrag teruggestort

Ik heb een Odlo Set STRYN Men (Zwart) besteld uit de Outlet. De set werd snel geleverd maar bleek te groot. Omdat een maat kleiner niet meer leverbaar was heb ik de set terug gestuurd, en kort daarna ook het aankoopbedrag retour ontvangen.

Snelle bezorging, duidelijke communicatie

Uitstekende afhandeling

communicatie kan beter betreffende mijn vraag over de maat

Heb 2 x moeten bellen voor info over de lengte van ijshockeykousen. Den Haag kon deze niet geven, maar Leiden kon dit wel en werd hier wel hulpvaardig behandeld. Bestel daarna 4 kousen in 2 maten en krijg 4 kousen in 3 maten. Kan foto van de 3 maten sturen, maar maak mij er niet zo druk om.

Klantvriendelijke retournering

Maat niet correct maar kosteloos terug kunnen sturen.

Zowel in winkel als online prima service

Zowel in de winkel als online ben ik prima geholpen.

Prima ervaring, vriendelijk telefonisch geholpen

Helaas was het artikel niet wat ik bedoelde, wel uitermate vriendelijk geholpen!

Klantvriendelijk

Er ging iets fout met de bestelling door een computer storing in de Uithof. Ik heb telefonisch contact opgenomen met oomssport, en ik werd vriendelijk te woord gestaan, gelijk werd alles nagekeken en in orde gebracht. Het pakket werd, netjes verpakt, op tijd geleverd.

Snelle, overzichtelijke levering