Verkeerde maten gekregen

Uit de doos kwamen 2 verschillende maten. In winkel wel geholpen.

Doen wat ze beloven

Pakketje keurig volgende dag bezorgd.

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met het online bestellen en de snelle levering aan huis. En dat er een kaartje bij zat om mij plezier te wensen met mijn aankoop. Goede service.

Snelle levering goed product

Skate tool nodig om de lagers te vervangen. Was snel geleverd

Alles prima verlopen en snelle levering

matig-gemiddeld

product kwam beschadigd binnen, het leek alsof het al vaker was gebruikt. ook is het niet glad genoeg om vrij met een rubberen puck erover heen te gaan zonder een middeltje te gebruiken

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Snel, goed en vriendelijk

Een onderdeel van de skeeler was stuk. Net 2 dagen voor de wedstrijd. Direct besteld en kreeg snel een berichtje dat het onderweg was. Super snel geleverd. Direct vervangen en de skeelers konden weer goed aan.

Snelle afhandeling, volgende dag bezorgd.....ik ben zéér tevreden over Ooms!

Sehr gut.

Perfekt, gerne wieder.

Geweldige klantenservice!

Een belletje om te vragen of je wel zeker weet dat je iets komt halen omdat je toch wel ver weg woont, echt geweldige service. En in de winkel ook, meedenken en flexibel.

Fijne winkel met kundig personeel

Ik kocht gear voor ijshockey. Goed geholpen en genoeg keuze.

Prima snelle levering, vrd indicatie op website klopt.

Snelle levering en vrd indicatie op website klopt. Sommige bedrijven gebruiken dat als lokkertje om je aan te houden. Minpunt was de matige verpakking om de doos, waarom....stel dat je het terug moet sturen of ruilen de doos kwam hier beschadigd aan. Het bruine pakpapier om de basis doos met daarop de beschermers was gescheurd. Dit heeft te maken met de vervoerder maar Ooms sport zou daar iets meer aandacht aan moeten schenken. Ik heb geen ervaring met de coulance van Ooms als blijkt dat je beschadigde verpakking terug zou sturen als je wil ruilen of geld terug. Gelukkig niet het geval.

Goed aanbod, goede service

Heel blij met mijn nieuwe inline skates. De verzending was snel en de communicatie was goed.

goede kwaliteit voor een redelijke prijs

snel en de afgesproken kwaliteit

Snelle en goed service!

Mijn bestelling werd snelle verwerkt waardoor ik het de dag nadien al had.

Die loopt nog

Ik heb vorige week een retour gedaag Helaas nog niks van gehoord Moest een code geven voor retour dit was achteraf Voor mij onduidelijk . Hoop dat het goed komt en dat ik een thermo broek een maat groter krijg Met vriendelijke.gr. de vries

Fast Delivery, Poor Follow-up Service

My order was shipped very quickly but was sent out with a security tag still attached to one wearable item which made it unwearable. I emailed the company to ask how to resolve this but received no reply - 5 days and counting. I would still recommend this company as they processed the order very quickly but would ask them to follow-up more quickly on such complaints.

Snelle levering en prima service

Snelle levering en telefonisch goed geholpen

snelle service

snelle adequate service

Parfait

Livraison très rapide et produits de qualités.

Na eerder in de winkel prettig geholpen te zijn, uiteindelijk mijn nieuwe schaatsen online besteld (omdat ik niet in de buurt woon).

CCM

uitstekende, snelle levering, de beste recensies, bedankt

Zie boven

Jaap Edenweg 10