Super snelle levering

Op donderdag schaatsbeschermers en handschoenen besteld en de volgende dag al in huis. Ooms Sport heeft altijd alles wat ik nodig heb voor kunstschaatsen.

Op het kleine minpunt van dat het merk Edea op vakantie was (kon de winkel niks aan doen) en mijn artikel dus voor 4 weken niet verzonden kon worden want het waas niet op voorraad, had ik een super fijne ervaring. De levering was snel, en alles kwam aan zoals omschreven op de site.

Duidelijke uitleg via YouTube filmpjes en goed product; Alleen jammer dat de verzendkosten voor 1 rolletje tape zo duur is!

Snelle levering met een persoonlijke touch

De site is overzichtelijk, de artikelen zijn snel geleverd en er zat een persoonlijke begeleidende kaart bij. Dat laatste geeft toch een fijner tintje aan het onpersoonlijke internetkopen.

Super snel!

Snel geleverd, veel updates ontvangen toen het pakketje onderweg was, en product was helemaal wat ik zocht! Ook bedankt Sander voor het vrolijke kaartje (:

Fijn!

Alles op orde: klantvriendelijk, snel, kwaliteit-prijs.

Fijn flexibel bij toevoegen vergeten product

Had een product te weinig besteld. Kreeg snel reactie op mijn mail en kon zonder extra bezorgkosten worden toegevoegd aan het pakketje. Supernetjes geregeld!

Wilde te kleine maat kniebeschermers ruilen voor een maat groter, was zelfs zonder originele verpakking en factuur geen probleem. Dag later had ik de grotere maat al. Super tevreden!!

Prima service en goede communicatie

Leuk snel en attent.

Leuk snel en attent.

Makkelijk, eenvoudig bestellen en snelle levering

Alles is vlotjes verlopen. Van het bestellen, tot opvolging en aflevering.

Als ik een product op Google zoek en ik zie dat jullie het product ook hebben dan weet ik dat ik bij een goed adres zit die jou op de hoogte stelde van het bestelde product zodat de ander weet wanneer hij word bezorgd. Dat is erg prettig Groeten Stijn

In 1 woord TOP!

Personeel neemt de tijd voor je en hebben allen expertise in hetgeen de winkel aanbiedt. Eerlijk is eerlijk, Oomssport is in tegenstelling tot webwinkels niet de meest goedkope aanbieder maar je ben wel verzekerd dat je goed geadviseerd/geholpen wordt. Liever iets duurder uit zijn dan dat je een miskoop begaat. Persoonlijk zal ik dus al mijn schaats en skeelermateriaal bij hen aanschaffen, topzaak!

Snel en goede service

Klantvriendelijk

supervlot en top

na 1 dag al thuis geleverd, snel en vlot bestellen , het handgeschreven kaartje tovert altijd een lach op mijn gezicht

Was zeker ok, maar...

Website, communicatie zeker ok met een snelle levering, maar bestelde fietsshirt was al voorzien van smerige vegen op de rug, borst en mouwen.. ben nu aan het wassen en hoop dat het eruit is zo.

Beste Eelco, Bedankt voor de beoordeling en de feedback. Een vies shirt krijgen is niet netjes en niet goed. Hopelijk zijn de vlekken er uit gegaan. Zou je ons dat nog even kunnen laten weten? Mvg Het Oomssportteam

Snel antwoord op een vraag en snelle levering

Snel,attent,en duidelijk

Snelle verzending met handgeschreven kaart om te bedanken voor de aankoop daar hou ik van!

Vriendelijke verkoopster en nam de tijd voor mijn vraag.

Skeelers zijn helemaal naar wens!

Echt TOP

Thanks Ooms Sport voor de snelle verzending van de schaats beschermers. Netjes verpakt en een goede prijs. Top bedrijf. Gr

Kleur van de bestelde sokken komt absoluut niet overeen met het geleverde.

De kleur van de sokken komt niet overeen. Retour moet ik vervolgens ook nog eens zelf betalen

Beste Zwemer, Het klopt dat de retour kosten bij ons voor eigen kosten zijn. Echter vind ik in dit geval dat de verwarring van de kleur aan uw kant terecht is. Wij hebben daarom de afbeeldingen aangepast om zo meer duidelijkheid te creëren. Daarvoor bedankt voor de feedback. Gelukkig zijn we uiteindelijk telefonisch overeen gekomen. We hopen dan ook dat u wanneer u nog iets nodig heeft op het gebied van schaatsen, skeeleren of fietsen u bij ons terug komt ;). Mvg Het Oomssportteam

Uitstekend!

Eerst telefonisch contact gezocht voor een consult. Ben uitstekend geholpen, men nam de tijd en heeft mij tot in de details geïnformeerd waardoor ik wel overwogen de juiste keuzes kon maken. Waarvoor dank!

Bestelde product bleek niet voorradig. Ik ontving in overleg een duurder product voor dezelfde prijs

Prima after sales service

Prima service, 2 keer product terug moeten sturen, maar goed opgelost!