Snelle levering en zeer vriendelijke service

Bij een niet meer leverbaar product een beter alternatief gekregen voor dezelfde prijs.

Goed, maar er miste informatie op de site

Fijne kniebeschermers gekocht, het is gelukkig een set, maar dit stond nergens in de beschrijving en ook niet op de foto. Ik had erover gemaild en kreeg snel antwoord dat het een set betreft. Tip: zet het duidelijk op de site, ik begin te twijfelen, een set is logisch, maar zet het toch op de site.

Maatgeving niet goed

Handschoenen maat S bleek een s in kindermaat. Dit stond niet aangegeven. De retourkosten zijn voor de klant waardoor het geen zin heeft ze terug te sturen.

Perfecte service, het bedrijf om heen te gaan als je met plezier wilt skeeleren!

Tien jaar geleden heb ik hier mijn Bont Cheetah's gekocht, op hun advies. Tien jaar lang zaten ze perfect, ik kreeg een klein probleem met de pasvorm en ging terug - na 10 jaar! Het kostte een half uur en twee opwarm- en pasbeurten volgens fabrieksspecificaties voordat de schoenen weer perfect zaten. Totale kosten, inclusief alle goede adviezen: €12,50!!! Daarna bleek er nog een probleempje te zijn waarvoor de schoenen nogmaals moesten worden verwarmd en aangepast. Kosten: €0,00!!! Service: perfect! Deskundigheid: perfect! Personeel: zeer deskundig, maar ook volledig bevlogen voor plezierig skeeleren. Ze denken in alles met je mee, en willen je perfect helpen. De plek om heen te gaan voor topsporters die het beste materiaal willen, maar ook voor amateurs die gewoon lekker willen skeeleren. Mochten ze je materiaal adviseren dat duur lijkt, maak dan een rekensommetje dat dit materiaal gemakkelijk 10 jaar of langer kan meegaan. Ik weet in elk geval zeker: wanneer ik ooit iets wil aanschaffen ga ik weer naar Ooms in Den Haag en volg ik hun advies: de garantie voor vele uren skeelerplezier. Wat andere sporten betreft heb ik geen ervaring, maar weet ik wel zeker: bij Ooms Sport word je perfect geholpen..

Uitstekend! Een beoordeling waard!

De bestelling ging snel en gemakkelijk. En dan ook nog eens een handgeschreven persoonlijke boodschap ontvangen bij je bestelling... Dan overtref je verwachtingen in deze (digitale) tijd. Ooms, dank jullie wel. En ook nog eens gemakkelijk bestellen en snel geleverd!

super bedankt voor de snelle levering en goede service!

Fles schoonmaakmiddel voor lagers kwam open aan

Fles was duidelijk al een keer geopend (dat ringetje onder de dop was los) en niet goed dichtgedaan. De doos kwam vies aan met alles onder de zooi. Bezorging wel goed

Snel en goed geleverd

Snel en behulpzaam

Direct gebeld door ooms sport, toen bleek dat een deel van de bestelling niet op voorraad was. Direct met een oplossing gekomen. Daarna was de levering ook snel binnen

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en mooie skeelers

Snelle levering en mooie skeelers

Fijne service

Fijne service via de website. Mijn bestelde schaatsen omruilen voor een andere maat was geen probleem en werd binnen een week bezorgd! Heel fijn!

Artikelen waren snel geleverd!

Vandaag besteld morgen bezorgd

....

Veelzijdig aanbod, vlotte verzending, vriendelijk te woord gestaan telefonisch en oplossingsgericht (ik had schaatsbeschermers voor kunstschaatsen besteld maar kreeg, voor hetzelfde bedrag beschermers voor noren, die natuurlijk precies hetzelfde zijn maar langer en dus duurder) Ps goede instructie film/vlog hoe de beschermers op maat te maken!

Verkeerde product ontvangen

Levering enzo waren perfect alleen heb ik een product met de verkeerde kleur binnen gekregen helaas.

Het product is te groot.

De maat van het product klopt niet met de werkelijke grote van de schaats.

Snelle levering..

Netjes verpakt, goede service.

Allee super. Correcte levering en snel

De levering was zeer snel en prima verpakt.

Prima bedrijf. Beilen

Prima bedrijf telefonisch heel duidelijk en vriendelijk.

Schaatsen slijpen, maar dan op de Pro manier!

Ik ontdekte Ooms via internet, daar zag ik een video over het "profielslijpen" van ijshockey schaatsen. Hierin werd uitgelegd wat en waarom dat kan. Enthousiast geworden hierdoor, heb ik mijn ijzers opgestuurd en in overleg laten profielslijpen passend bij mijn lengte, gewicht en schaatsstijl. Mijn verwachtingen....ik had ze niet echt, ik ging er neutraal in. Nou..de prakijk... de 1e rondjes voelden meteen anders, en hoe !!! zoveel meer controle, zoveel meer power in mn slagen. bijna onvoorstelbaar...maar mn gevoel liegt nooit. geen knelplek meer in mn schaats, veel minder vermoeid na 1 1/2 uur schaatsen. Een heel stuk wendbaarder en sneller op t ijs. ik ben ZEER te spreken over deze service van Ooms. Raad het iedereen met n paar goede ijshockeyschaatsen aan. en ook jij zal het enorme voordeel voelen. schaatsen vond ik altijd al leuk, dankzij Ooms kan ik nu nog beter uit de voeten op het ijs. DIKKE 10 voor Ooms sport !!

Zeer fijn en snelle levering

Snelle service en goede kwaliteit

Snel antwoord gekregen op mijn vragen via mailverkeer. Verder een snelle levertijd en een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Kortom zeer tevreden.

Mijn schaatsen zijn hier perfect geslepen