Snel levering en naar wens

Levering snel, product was naar dochters zin. Gelijk in gebruik genomen.

Makkelijk, voldoende keuze en snelle levering

Makkelijk, voldoende keuze en snelle levering

Prima geholpen

Geen probleem om iets om te ruilen en goed advies gekregen. Behulpzaam, hier kom ik nog weleens terug.

Zoals altijd zeer goed

Fijne website goede spullen keurig bezorgd en een eerlijke prijs. Wat valt er nog meer te vertellen?

Scherp geslepen schaatsen opgestuurd gekregen!

Snel opgestuurd en heel fijn dat ze meteen geslepen zijn. Die service krijg je niet vaak online!

Martijn neemt de tijd en geeft goed advies! Wij rijden uit purmerend naar den haag voor deze goede service

Goed product netjes en snel geleverd

Nette afhandeling maar ook zeer handig om wat via de brievenbus kan ook op die manier te verpakken.

Goede samenwerking met klant en importeur

uitstekende service, contact en samenwerking bij het verkrijgen van kwalitatief hoogwaardig materiaal. Wat minder was dat de winddichte snijvaste handschoenen voor large al voordat de ijsbaan open ging voor het HELE seizoen 2021-2022 al uitverkocht zijn. Blijkbaar wordt er wat zuinig ingekocht

Snel en netjes verzonden.

snelle service goed product

bestelling geplaatst, snelle reactie en de volgende dag in huis l

Goede service en snel geleverd .

Supersnelle levering van mijn slijpsteen

Prettig telefoongesprek gehad en op advies schaatsen online besteld

Fijne telefonische ervaring en daarna online de schaatsen besteld die aanbevolen werden. Bij afleveren erg blije dochter alleen valt de schaats veelste klein en smal. Volgende keer wellicht maar van voet doorsturen. Hij komt dus helaas retour. Ervaring en vooral telefonisch contact waren prettig

Deskundig en betrouwbaar

Via de telefoon om advies gevraagd over een stuntstep en helm. Netjes te woord gestaan en advies op maat. Heel vriendelijk.

Snelle levering en product is naar wens.

Goede communicatie

Er miste iets bij mijn bestelling. Dit werd keurig gemeld aan mijn voordat het bij me werd bezorgd. Het ontbrekende werd uiteraard keurig en snel nagestuurd Hulde!

Perfecte sokken

Als kado gegeven. De schaatssokken zijn al eerder aangeschaft en hierover zeer tevreden. Daarom nog een nieuw paar

Snel en goed advies.

Snelle service en verzending. Goed advies na telefoon over maat.

Snelle en nette levering.

Goede ervaring gehad met bestellen en leveren van de goederen. Het attente "bedankt' kaartje maakt de tevreden ervaring helemaal af.

Niets meer aan doen!

Goed contact

Ik had een vraagje over een product detail en kreeg snel en vakkundig antwoord. Ik kreeg ook een link om een speciale versie te bestellen.

Wij hebben 3 bitjes met aardbeiensmaak besteld. De service is geweldig, makkelijk bestellen, snelle levering en product is echt zoals beschreven. Mijn dochter is er enorm blij mee en ik ben blij dat ik er gelijk 3 heb besteld ;-)

Duidelijk en snelle levering.

Super snel geleverd

Zeer snel, netjes en goed contact via de email

Goede en deskundige mensen en prettig contact en advies