Mooie duidelijke site en ontzettend snelle levering!

Alles prima gegaan vanaf bestellen tot levering

Mooie Johnson schaatsen en heel snel geleverd. TOP.

Nvt

Nvt

Snelle levering en netjes verpakt tegen breuk. Ik had online een slijpsteen besteld en 4 nieuwe viking veren. Altijd prettig er een paar op voorraad te hebben in de tas.

Levering was binnen 1 dag, producten kwamen goed verpakt. Aanrader!

Duidelijke website! Snelle levering.

Zeer slecht geregeld

Ik bestelde 3 artikelen, waarvan 1 artikel niet voorradig was bleek na bestelling online. Na mijn telefoontje daarover zou het in 2 leveringen gestuurd worden, maar niet gebeurd. Week erna weer gebeld waar het bleef...sorry mevrouw, we krijgen het morgen binnen en zou de volgende dag verstuurd worden. Ik kreeg na een paar dagen de bestelling binnen, maar nu zat er weer een ander artikel zat niet bij....weer gebeld! Sorry mevrouw, dat zijn ze dan denk ik vergeten in de verzendzak te doen, ik stuur het morgen op. Eind die week weer gebeld waar het bleef, nou mevrouw, het moet besteld worden want het is niet voorradig (mijn bestelde artikel dus gewoon weer verkocht in de winkel). Toen heb ik vervolgens mijn onvrede geuit en mijn geld terug gevraagd. Al met al....hier bestel ik nooit meer iets! Dezelfde dag het artikel ergens anders besteld die ik netjes de dag erna in huis had.

Zeer snelle levering!

besteld en de volgende dag al in huis in België ! 100% een aanrader!!

Snelle levering van het juiste product

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding!

Schaatsbeschermers besteld. Deze werden de volgende dag al geleverd. Voldeed aan de verwachting! Ben er blij mee!

top

top

Goeie webwinkel van assortiment tot snelle bezorging &

Helemaal tevreden klant.

Een snelle levering voor een goede prijs

Het was erg gemakkelijk op de website te bestellen en het werd snel geleverd.

Zeer snelle levering, maar verkeerde suggestie van artikel

Levering op internet suggereert een paar, blijkt één stuk. Afmeting is groter op foto website dan feitelijk geleverd.

Snel en uiterst tevreden

Zowel in de winkel als online is oomsport een aanrader. Ik ken ze al van kleins af aan jaren 80.

Super snelle levering tijd! Hangt wel af per item wat je koopt! Ik kreeg veel e-mails ervan dat was super fijn dan kon ik weten wanneer die aankan dankjewel!

Goede prijs kwaliteit verhouding

De levering was keurig en snel. Heb hier ook voor mijn dochter kunstschaatsen gekocht en ze zijn uiterst kundig en zeer helpend. Tip zou zijn: dat de maatvoering/ valling van schaatsen per merk op de site mag misschien wat specifieker mag worden aangegeven. Valt een schaats groter dan schoenmaat of juist kleiner. Omdat ijshockeyschaatsen goed aangesloten moeten zitten hadden wij gegokt dat we een half maatje kleiner moesten bestellen bij CCM ijshockeyschaatsen. Dit hebben wij zelf niet juist ingeschat. Ze vallen echt op de maat, of misschien zelf wat kleiner. Helaas moeten ze nu worden teruggestuurd. Maar dat is onze eigen inschattingsfout. Helaas.

Mooie schaatsen precies zoals op site staat

Top winkel!!

Super snelle levering!! Vrijdag besteld en zaterdag al in huis.

Excellente slijpservice

Via de op de website bestelde slijpbeurt waren onze schaatsen supersnel en vlijmscherp weer thuisbezorgd. Top service!

Veľmi dobre

Nakupujeme tam už niekoľko rokov a vždy sme boli spokojní. Určite odporúčam!

• Odporučili by ste nás? Áno

TOP!

Schaatsen besteld via Ooms Sport en ik kon ze de volgende dag al ophalen in de winkel. Ik word altijd fijn geholpen in de winkel en geadviseerd. Uitstekend!

Service en snelheid

Goede producten met snelle levering, service en kwaliteit

Alles op voorraad, snel in huis

Leuke site voor alles wat je zoekt voor ijshockey