Filters

8

Ooms Sport doet wat het belooft

Sportsokken besteld, waren niet op voorraad. Zodra deze op voorraad zouden zijn, zou ik bericht worden. Dit is gebeurd en na deze berichtgeving werden de sokken, met een track en trace code, verstuurd en netjes bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Snelle levering, goed verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima product

zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snelle levering en nog een leuk kaartje erbovenop

  • Aanbevelen? Ja
10

Scherpe prijzen, persoonlijke bezorging

Mooi jack gevonden, goede prijs, snel geleverd. Verrast door de persoonlijke noot in het pakketje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Super!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, snel en efficiënt

Ik heb uit een ruime keuze van aanbod kunnen kiezen, het geen wat ik kocht lag binnen 2/3 dagen voor mn deur en ben hartstikke tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

een Goede ervaring

keurig pakket goed verpakt met duidelijke bon

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering, leuk kaartje bijgeleverd!

Ontzettend tevreden met de levering van het product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling ondanks drukte volgende dag geleverd

Kado voor kerst besteld. Ondanks drukte is de bestelling de volgende dag geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service, goed product

Pakketje kwam pas na 2,5 week binnen maar dit kwam door de drukte bij de pakket bezorger. Ooms Sport had mijn pakket binnen korte tijd al verzonden. Artikel was precies zoals beschreven. Goed verpakt, in beschermd bubbel plastic. Ook heel attent: een zelfgeschreven kaartje erbij. Heel hartelijk dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super, met leuk persoonlijk bedank kaartje.

Bij de levering zat een leuk bedank kaartje met een persoonlijke noot. Super.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering goede service

Dit is mijn vaste adres wanneer ik iets nodig ben voor het shorttracken. Vriendelijke mensen, snelle levering en je wordt telefonisch goed geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden.

Zeer tevreden goede en snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed geholpen. En een eerlijk advies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede aflevering juiste informatie prima dus

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect en snel.

Keurige website, goede prijzen en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Bestelling is super snel geleverd en was erg goed verpakt. Alle items komen exact overeen met de foto’s op de website. Kort om een heel fijn bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Online bestelling week geleden geplaatst, nog geen bevestiging wanneer pakket wordt geleverd. Ooms trekt handen er van af., niet verantwoordelijk, slechte klanttevredenheid. Als je online iets bestelt moet je je als ondernemer ook met bezorging bezighouden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marja, Jeetje wat een slechte beoordeling, daar schikken wij erg van. Ik begrijp dat het heel vervelend is dat uw pakket vertraging heeft. Helaas is het bij PostNL nu ontzettend druk en worden onze pakketten niet direct verwerkt. Dit is helaas een landelijk probleem. Wij hebben u twee maal aan de telefoon gehad en mijn collega heeft u dit verteld. Daarnaast heeft hij u aangeboden als er woensdag 2-12 (vandaag) geen veranderen zou zijn in de pakket status. Wij uw bestelling van beschermers nogmaals zouden inpakken en persoonlijk bij u af zouden leveren. Zelf vind ik dit behoorlijk klantvriendelijk en klonk u aan de telefoon ook begripvol. Dit maakt deze reactie online voor ons helemaal onbegrijpelijk. Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, helaas klopt uw ingevulde telefoonnummer niet. Aangezien ik heb gezien dat de status van uw pakket is veranderd verwacht ik dat deze vandaag aangeboden gaat worden. Ik zou het fijn vinden nog een reactie of een telefoontje van u te ontvangen zodat we dit wel goed kunnen afsluiten. Mvg Jane Oomssport

10

Top webwinkel

Webwinkel die doet vermoeden dat je binnen bent gelopen en aan de toonbank staat.

  • Aanbevelen? Ja
4

Online prima; winkel Uithof zeer matig

Producten die online beschikbaar leken in de store van De Uithof bleker daar ter plekke helemaal niet aanwezig (en dus niet te passen). Gevraagd naar wat hulp en advies en kreeg onduidelijke en niet relevante antwoorden. Kennelijk was het ook te veel gevraagd om even mee te kijken in het rek of in de voorraad in het magazijn. Ik voelde me totaal niet geholpen of geadviseerd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Remko, Wat vervelend om dit te horen. Ik ben erg benieuwd welke producten u zocht. Kunt u mij dat vertellen? Dan kan ik u wellicht verder helpen. Welke dag bent u bij ons langs geweest, dan kan ik kijken waar het fout is gegaan. De service is namelijk iets waar we voor staan en wat goed moet zijn. Als laatst mijn excuus. Hopelijk krijgen we nog een kans om het goed te maken :). Mvg Jane Het Oomssportteam

5

Redelijk

De maatvoering klopt helemaal niet. Ik heb de tabel van de site aangehouden en het ene shirt (L/XL) past totaal niet. Het andere (XL/XXL) is net aan. Jammer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Peter, Dat is vervelend dat de maten niet overeen komen. Kunt u mij misschien laten weten om welke producten het gaat. Wanneer iets niet juist is ontvangen wij graag feedback, zodat we het aan kunnen passen. U mag mailen naar info@oomssport.nl Mvg Jane Het Oomssportteam

8

Prima

Snelle levering, ondanks Sinterklaas drukte. Product zorgvuldig verpakt en was naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Topbedrijf goede prijs snelle verzending,

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd