verrassend snel geleverd!

Eindelijk een winkel gevonden die remblokjes voor skates levert:-)

Kwaliteit

Heb 4 bandana's gekocht. Assortiment was groot tegen een super prijs. Snel verstuurd en goed verpakt. Aanrader

Snelle service en heldere communicatie

Snel geleverd en klantenservice is ook snel en helder als je ze toch nodig hebt

Kosteloos onderdeel opgestuurd gekregen voor de helm van mijn zoontje. Erg sympathiek.

Veel vakkennis, zeer klantvriendelijk en pijlsnelle levertijden

Op basis van veelvuldige bestellingen gedurende een lange tijd spreek ik uit ervaring dat Ooms Sport een plek is waar klantvriendelijkheid heel hoog in het vaandel staat maar dat daar bovendien expertise aan wordt gekoppeld. Dus niet alleen kopen, maar op basis van deskundig advies een goede aankoop doen. Overigens is de levertijd veel beter dan gemiddeld. Heerlijk om een keer gewoon iets geleverd te krijgen zonder dat je steeds in de mail hoeft te kijken wat de status van een bestelling is. Zeker een aanrader.

Kon niet beter. Zeer tevreden.

Zeer tevreden, maar dit formulier irriteert me wel.

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

klantvriendelijk en meedenkend

Mijn skeelers waren niet op voorraad, ik kreeg een belletje en mail. Ze dachten ook mee voor een oplossing namelijk een maatje groter en een retouretiket voor als het te groot zou zijn. Hij paste perfect! Ben er heel blij mee.

Product als omschreven, snel bezorgd, goed verpakt. Uistekend

Meer dan de titel hoeft er gewoon niet gezegd te worden. Uitstekend.

slecht

staan skeelers op de site van mijn maat, kreeg later mail die zijn uktverkocht

Voldoet aan alle verwachtingen

Duidelijke beschrijvingen op de website, handige maat tabellen en daarnaast was mijn bestelling netjes geleverd!

snel en goed

Goede overzichtelijke site, snel betalen en snel thuisbezorgd

Slecht

Wacht al meer dan een week op mijn pakje

Zeer makkelijk te bestellen en een hele snelle bezorging

alles is vlot verlopen zoals het aangegeven werd!

Very good skates, and fast arrived.

Very professional

I ordered online, postnl experienced some delays but the Ooms salesmen checked and made it sure it arrived

Snel geleverd, vriendelijke kaart erbij. En skates zitten heerlijk.

Uitstekend!

Vlotte service!

Zeer snelle levering, product zoals omschreven!

fast

cheapest on the market when it comes to fast delivery on big-size roller skates

Mijn bestelling werd meteen behandeld en binnen een uur kreeg ik de bevestiging dat mijn pakket was klaargezet voor verzending. De dag erop kon ik meteen genieten van de skates in het mooie weer.

Had een vraag over onderhoud skeelers en die is snel en goed beantwoord + een duidelijke video. Ook de bestelling vlot geleverd.

Prima ervaring

Rechttoe rechtaan ervaring, eigenlijk niet bijzonder. Ik heb powerslide race gloves besteld en een lageruitnemer. De levering duurde iets langer vanwege drukte bij postNL. Geen probleem voor mij. De factuur is compleet, en er zat zelfs een kaartje bij om me veel plezier te wensen met skeeleren. - Bonuspunten.

Topwinkel

Ik had 's avonds 2 paar inline skates besteld. De volgende ochtend had ik ze al binnen. Supersnel dus! Helaas twijfelde ik over de maat en pasvorm, en de skates teruggestuurd. Binnen een week het geld terug op mijn rekening. Prima! Ik kom hier zeker terug! 1 puntje van aandacht, de retourkosten betaal je zelf. Maar dat is wel vaker bij webshops.