Vlotte levering en fijne skates

Vlotte levering van een paar fijn zittende skates, dus een tevreden klant!

Goed product, levering onduidelijk

Toezegging directe verzending. Echter:track and tracé van PostNL geeft aan dat pakket nog steeds niet ontvangen is. Geen directe verzending dus

Goede service!

Goede service!

Alles kwam netjes optijd

Ik heb alles netjes ontvangen

Top zaak

Wordt netjes gebeld als onderdelen nog onderweg zijn en het iets langer duurt. Levering netjes verpakt en snel en compleet geleverd. Blij mee, goed bezig.

Snelle en prima service

Goed advies en goed product

Super mooie Bauer skates

Ze zitten perfect

Goed advies

Geachte heer/mevrouw, Goed advies en prima skeelers de eerste keer alleen een paar blaren even wennen. Het enigste wat jammer is dat de veters veel te kort zijn en slecht of niet gewaxt. Mvgr, Reinier Schoen Hargerzeeweg 14 Groet NH

Veel kennis en fijne geholpen

Afgelopen zaterdag bij Ooms Sport Den Haag geweest voor inline skates. Net als met onze klapschaatsen prettig en goed geholpen door Daan. Veel kennis paraat en superservice. Kortom, met inline skates de winkel uitgegaan en erg blij met deze aankoop.

Goeie site

Gewoon goed, ook de spullen snel in huis, met nog een leuke persoonlijke boodschap

de betere service!

ik belde op met een vraag en in plaats van afgewimpelde te worden heeft de beste meneer van Ooms sport echt zijn best gedaan om me te helpen. De volgende dag gelijk mijn pakketje binnen gekregen met een hand geschreven kaartje om te bedanken voor, en veel plezier met, mijn aankoop. Dit is hoe service hoort te zijn! Ik zal dit bedrijf dan ook zeker bij iedereen aanraden.

Snelle levering, niet zonder fouten.

Bestelling klopte niet. Verder prima.

super service !!!

super service !!!

Fijn, snel bezorgt

Wat super leuk om een persoonlijk kaartje mee te sturen!

Prima service en snelle levering. Keurig verpakt.

Bezorging was snel en tevreden met het product

De skeelers en de beschermingsset kwamen een dag nadat ik het online had besteld al binnen. Tevreden met deze snelheid. En het product zelf was ook naar wens en ik kon dus gelijk een stukje gaan skeeleren.

Prima persoonlijke, professionele en snelle service!

Mijn niet geheel duidelijk geformuleerde probleem werd snel omgezet in een passend advies, met extra flexibiliteit wat betreft 'speciale wensen'. Levering en afwikkeling vonden vervolgens in snel tempo plaats. Precies zoals je het als klant zou willen dus!

Skates besteld, was snel geleverd en top kwaliteit!

Zal vaker bestellen ben tevreden.

Niets op aan te merken

Ik snap dat door sommige bedrijven de lat hoog gelegd word met dezelfde dag verzenden. Dus als dat dan een keer niet is is dat even wennen. Evengoed snel geleverd, maar dus niet de volgende dag. En ik zou liever zien dat mijn bestelling in een doos kwam.

Slecht

Ik kreeg het bericht dat mijn bestelling verzonden was, maar volgens postnl blijkt dat niet te zijn

Beste Redlef, Zoals zojuist telefonisch besproken is uw bestelling verstuurd en bij PostNL. Het klopt dat de informatie die te vinden is op de PostNL site, voor verwarring zorgt waar het pakket is. Helaas kunnen wij daar niets aan veranderen, hoe graag wij dat ook willen. Wij kunnen alleen afwachten wanneer zij het pakket inscannen en verder verwerken. Dit gebeurt namelijk pas op het depot van PostNL. Mijn excuses voor het langere wachten. Mvg Het Oomssportteam

Slecht

Te veel spam mails om een beoordeling te geven nou die krijg je bij deze.

Beste Burak, Wat jammer dat u ons een heel slecht cijfer geeft. Nu reageren wij op uw beoordeling en beseffen wij ons dat u dus weer een bericht van ons ontvangt. Toch vinden wij het belangrijk om u te zeggen dat we graag feedback ontvangen. Bedankt daarvoor, mocht u bereid zijn om ons nog wat meer informatie te geven dan waarderen wij dat zeer. Wij zijn namelijke benieuwd welke e-mails u wel of niet had willen ontvangen. Dan kunnen wij dat even goed uitzoeken, verbeteren en onze klanten nog beter tevreden houden. Als laatst ons excuus voor uw ervaring met onze berichten. Mvg Het Oomssportteam

Zeer behulpzaam

Dank u wel voor de mooie roller skates en dank u wel voor de goedezorgen om het pakketje liep anderd als normaal maar u heb me gerustgesteld top ❤

Goed product kom ik lekker de zomer mee door

Ooms Trainings elastiek (10mm), degelijk product waar ik goed in de zomer mijn techniek en conditie mee kan trainen.