Zeer snelle levering.

Snelle levering en keurig verpakt.

Snelle levering, goede prijs

Een mooie craft ctm hooded gekocht die nergens meer verkrijgbaar was. Snelle levering.

Product net anders dan op de foto

Had een schaatshelm gekocht. Stond Carbon in de naam en beschrijving maar kreeg de mat zwarte versie. Ook de sticker op de voorkant was anders en veel minder mooi. Helaas is dat erg slordig.

Persoonlijk advies en scherpe prijs

Kunstschaatsen besteld en even gebeld met een paar vragen. Die werden direct vakkundig beantwoord. Snel geleverd.

Zeer snelle levering en zeer vriendelijk personeel.

Gratis levering was er binnen 3 dagen. De bekleding was wat verkleurd, maar dat kwam waarschijnlijk doordat het het laatste paar schoenen was en werd gepast. Maar er is niets kapot en de buitenkant van de schoen is perfect. Ik ben zeer tevreden en zal opnieuw bij Ooms Sport bestellen. Geweldige winkel. Bedankt!

alles klopt bij ooms

gewoon goed

Goed en snel!

Mooie schaatsen besteld die ik al snel kon ophalen.

Supersnelle levering

Prima site, snelle levering en mooie prijs

Helemaal top!

Artikel, die ik zocht, was makkelijk te vinden op de we sure. Bestelling was zo geplaatst - en twee dagen later was pakketje thuis. Helemaal top!

Uitstekende en persoonlijke dienstverlening

Snelle en duidelijke service; bij mijn bestelling had ik een vergissing gemaakt en hebben zij uit eigen initiatief aangepast in de order en met hand geschreven briefje toegelicht. Zeer enthousiast!!

Besteld om 23u en volgende dag al in huis

Topkwaliteit en topservice! Mooie kwaliteit en snelle levering!

Positief , heel snelle levering

Correct en betrouwbaar , super snelle levering. Volgende dag al in huis. Heel tevreden over. Geen opmerkingen

Uitstekende service!

X

Great service

Ooms sport mounted blades on the skates for my daughter. They did it exactly as we discussed. Perfect. Thank you very much, Martijn.

Prima, duidelijk en volgens afspraak.

Goed, altijd volgens afspraak. Fijn dat er ook nog een winkel aanwezig is.

Hele snelle verzending, goede communicatie, artikel perfect aangekomen . Top

Super snelle levering

Ik had niet verwacht mijn pakje zo snel te ontvangen, vermits ik in België woon. 's middags besteld en 's anderendaags al ontvang, super service vind ik dat.

Niet zo goed

Het product dat ik heb gekocht was niet zoals op de foto. Een retour zending doen is ook al niet gemakkelijk en ik krijg geen antwoord op de mail die ik heb gestuurd.

Het retour beleid kan beter

Ik heb een verkeerd paar schaatsen besteld heb een paar x gebeld niet opgenomen en op de site werkt de link niet uiteindelijk via de site een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie

Snelle levering en mooie schaatsen!

Fijne service!

We hadden de kunstschaatsen de volgende dag nodig voor onze dochters verjaardag. Ze zijn gelijk, geslepen en wel, op de post gegaan en ook nog met een papiertje eromheen. Happy customer here!

I

I

Snelle levering.

Goederen worden snel geleverd, zijn goed verpakt en kunnen bij een afhaalpunt opgehaald worden.