Snelle levering en mooie schaatsen!

Fijne service!

We hadden de kunstschaatsen de volgende dag nodig voor onze dochters verjaardag. Ze zijn gelijk, geslepen en wel, op de post gegaan en ook nog met een papiertje eromheen. Happy customer here!

I

I

Snelle levering.

Goederen worden snel geleverd, zijn goed verpakt en kunnen bij een afhaalpunt opgehaald worden.

Mooi product, duidelijke lever communicatie!

Heel goed verpakt

Keurig op tijd ontvangen en (te) goed verpakt. Dank voor wederom de goede service!

Snel

Juiste artikelen

Vriendelijk en vakkundig

Gebruiksvriendelijke webshop, waarin je makkelijk kunt vinden wat je zoekt. Voor extra informatie over de kunstschaatsen nog even telefonisch contact opgenomen, waarbij ik vlot en goed werd geholpen. De schaatsen heb ik vervolgens snel en goed verpakt ontvangen. Top!

Goede prijs kwaliteit

Prima service, bestellen en de volgende dag ontvangen

Prima service, bestellen en de volgende dag ontvangen

Goede snelle service en levering

Persoonlijke service

Ervaren medewerker

Snelle levering conform bestelling,

Snelle levering conform bestelling

wat ik wilde hebben was zo op de site gevonden en vlot geleverd.

gemakkelijk te vinden enook in de winkel voor schaatsen voor mijn kleindochter geweest, daar werd ik ook goed en deskundig geholpen

Verkeerde item gestuurd. Na mail meteen nieuwe opgestuurd.

Toen ik belde met een vraag over een voorradig artikel werd het snel gecheckt. Verdere vragen werden naar tevredenheid afgehandeld. Bestelde item was snel in huis.

Pakket nog steeds niet ontvangen.

Levering traag, deze servicemail eerder ontvangen dan het bestelde product. Product tot nu toe niet ontvangen.

Dramatisch

Ik heb op 05/06 een hockey helm besteld en vandaag de dag 10/06 heb ik nog niets ontvangen zelfs geen track & trace code echt niet leuk ik heb vandaag een wedstrijd Bullriding en ik heb geen helm dus fijn is dit niet dit was de eerste en ook de laatste keer dat ik hier heb besteld !!!

Beste Quinten, Wat vervelend dat je je pakket nog niet ontvangen hebt. Uw bestelling is op 5/6 door postnl bij ons opgehaald. echter hebben zij deze nog niet verwerkt. het is momenteel erg druk bij PostNL. https://www.nu.nl/economie/6266819/vakantiegeld-leidt-tot-bestelpiek-en-vertraging-bij-postnl.html?_ga=2.87444760.1006436058.1686398150-205840933.1686229299 We verwachten dat je Bestelling komende dinsdag geleverd word. Onze excuses voor het ongemak.

Duurt lang

Ik heb nog steeds niets ontvangen dus de bestelling is laat,ik kan er dus nog geen ster aan hangen sorry.

Hele fijne inlegzool en snel geleverd. Ik vind het een goed bedrijf.

altijd tevreden.

super winkel

Teleurgesteld en boos

Ik kocht op 16/5/2023 een prochip flex aan met een abonnement van 1 jaar. Als ik deze wil registreren op mylaps, blijkt dat het abonnement is vervallen en we moeten bijbetalen. De transponder is niet nieuw! Hij zat vuil in de verpakking!!! Hoe gaan jullie dit oplossen?

Oke

Oke

Friendly service

I ordered a couple of items here online. Unfortunately, one of the things I ordered was out of stock, but they phoned me immediately to let me know and to find a solution that would suit me best. Overall a very good experience and I would shop here again!

Jaap Edenweg 10 2544NL Den haag