Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Makkelijk en zeer snel geleverd!
Beveelt aan
21 October 2024
Wim
België
Het is een topwinkel, met kundig vriendelijk personeel. Ik kom er al lang en ze zijn altijd even behulpzaam! Bovendien ook gewoon leuk om even rond te kijken, als je een schaatsliefhebber bent.
Beveelt aan
20 October 2024
John+
Purmerend
Erg moeizaam contact, diverse sportwinkels zijn een stuk professioneler. Ik zit nog steeds te wachten op een reactie vanuit Ooms. Pakket is ondertussen ook niet binnnengekomen en onbekend waar het wel is.
Beveelt niet aan
18 October 2024
NV
NV
Beste Pepijn,
wat vervelend dat je dit zo ervaart. We hebben op al uw vragen binnen 30 minuten geantwoord.
Wij bieden 5 verschillende opties aan om uw pakket te ontvangen. Helaas is er bij de bezorging iets niet goed gegaan. met de door u gekozen bezorg methode. De post werk helaas niet altijd mee. dit ligt buiten onze macht.
1 product was niet op voorraad maar wel betaald, er werd netjes gebeld wat mijn wens was.
Beveelt aan
17 October 2024
Sonja
Malden
Een cadeautje voor mijn achterneefje is altijd moeilijk, want hij hoeft niks, tot hij het krijgt en is dan helemaal enthousiast. Elke keer een puzzel dus. Hij woont in Zweden en speelt ijshockey. Hij is fan van IK Oskarshamn, maar ook van NY Rangers, waarvan hij al diverse merchandise heeft. Bij Ooms vond ik een NY Rangers Bidon en bestelde die. Waarschijnlijk niet goed opgelet bij het bestellen, want ik kreeg de volgende dag een San Jose Sharks Bidon. Gebeld naar Den Haag en in recordtijd had ik de juiste bidon. De BESTE service! Dank jullie (Kim) wel!!
Beveelt aan
13 October 2024
J
Dronten
Een aantal (te) oude kadobonnen heb ik zonder problemen kunnen inwisselen. Deze service heb ik zeer gewaardeerd.
Beveelt aan
13 October 2024
Marcel
Oudesluis
snelle service bij verzending pakje
Beveelt aan
12 October 2024
Desiree Van der zander
Diemen
- goed assortiment - snelle levering
Beveelt aan
12 October 2024
Anton
Beemte
Tevreden over de goede uitleg op de website.
Beveelt aan
11 October 2024
Suzanne
Kaag
Gemakkelijk selecteren en vergelijken op de site, eenvoudig betaalproces, snelle verzending en levering
Beveelt aan
3 October 2024
Chris
Rucphen
Snel besteld, snel geleverd in de winkel in Leiden en daar afgehaald. Ik kreeg een bevestiging van levering per SMS, alleen stond daar dat de bestelling in de winkel in Den Haag was afgeleverd. Verwarrend, want na een telefoontje bleek de bestelling als afgesproken in Leiden te liggen.
Beveelt aan
29 September 2024
Liva
Zoeterwoude
Snelle levering Je krijgt wat je besteld Ik ben zeer tevreden
Beveelt aan
27 September 2024
Joy
Eersel
Easy ordering process, quick delivery, fully reccomended.
Beveelt aan
15 September 2024
Barna
Uithoorn
Artikelen goed verpakt en geleverd. Enkel deze keer zat er een 'anomalie' in de verzendingsdienst, waardoor het pakket later werd geleverd dan gewoonlijk. Maar daar kan Oomsport niks aan doen! Tevreden klant dus!
Beveelt aan
14 September 2024
Danny
Kleiputstraat 9 Izegem
Zeer goed ervaring, snelle bezorging.
Beveelt aan
7 September 2024
Katerina
Bussum
snelle en correcte levering van onderdeel van skates
Beveelt aan
5 September 2024
Albert Scholte
Ridderkerk
Tevreden met de bestelling. Snel bezorgd.
Beveelt aan
4 September 2024
Aleksandra
Ijlst
Fantastisch dienst voor de schaatsen!
Beveelt aan
26 August 2024
Simona
AMSTERDAM
Besteld en prima communicatie en snel geleverd! Reden om weer te bestellen
Beveelt aan
22 August 2024
Mandy
Heerenveen
Helemaal goed. Levertijd was drie dagen maar dat klopte met de verwachting.
Beveelt aan
21 August 2024
Jaco
Utrecht
Super snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Product zoals omschreven. Ben er erg blij mee!
Beveelt aan
16 August 2024
k
Ridderkerk
Bij een eerder bezoek een medewerker die niet echt wat wist over ijshockeyschaatsen. Mijn zoon van 13 wist er meer van…… Uiteindelijk een paar verschillende modellen in het hogere segment voor mijn zoon gepast en uiteindelijk een paar dagen later terug gekomen voor een paar van vorig jaar en dat was echt een hele goede aanbieding. Die dag gelukkig een andere collega getroffen die er wel veel meer van wist. Uiteindelijk ook voor mezelf nog extra advies gekregen. Kortom tevreden en zal er voor mezelf ook nog wel terug komen.
Beveelt aan
11 August 2024
Mar
Capelle
Goede snelle service. Was eerst alleen heel bang dat ik opgelicht werd omdat ik pas in de ochtend een bevestigingsmail had (in de avond besteld). Maar gelukkig is alles goedgekomen. Over mijn bestelling ook zeer tevreden.
Beveelt aan
9 August 2024
Bente
Wierden
Correcte levering zoals altijd
Beveelt aan
31 July 2024
Nico
Offingawier
Uit de doos kwamen 2 verschillende maten. In winkel wel geholpen.
Beveelt niet aan
25 July 2024
Cato
Voorburg
Jaap Edenweg 10
2544NL Den haag
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops