waardeloos

Je krijgt een algemeen overzicht van de opties gebaseerd op de prijslijst. Voor een individueel overzicht van de opties voor jouw auto is dit niet geschikt.

Zéér matig door onvolledigheid

1. Accessoirelijst klopt voor geen meter 2. Geen schadeoverzicht 3. Zonde van 3,99 euro

Slechte tot geen bereikbaarheid.

Je kunt een mail sturen of willen bellen, maar contact hoe maar. Nergens wordt op gereageerd. Ook een betaling voor een rapport komt kennelijk niet aan. Heel raar

Leuke info

Nu zowel op mijn phone als pc de uitgebreide info. Leuk dus

Valt tegen.

Je krijgt niet meer gegevens dan bij de RDW wat gratis is.

Premium-rapport wel betaald, niets ontvangen

Premium-rapport opgevraagd en betaald via PayPal. Geen bevestigingsbrief en ook geen premiumrapport ontvangen. Mail gestuurd naar hallo@finnuk.nl en ook geen reactie. Ga nu proberen via Paypal het geld terug te vragen.

2x betalen voor Premium kentecken

Nu 2 keer 1 premium kenteken check willen kopen. Niet gelukt Ik heb nu zowel via iTunes als via iDeal een premium kentekencheck betaald voor 1 kenteken. Beide bedragen zijn wel afgeschreven , maar ik krijg geen uitgebreid verslag te zien. Er blijft maar staan dat ik voor 3,99 een premium kentekencheck kan kopen!! Zeer slecht dus.

I WANT TO WELCOME YOUR COMPANY

Slecht bij uitgebreid opvragen

Wel betalen 3 x maar 1x iets binnen krijgen

Finnik neemt reviews serieus

Gisteren heb ik een slechte review geschreven over Finnik omdat ik zowel via iTunes (via de app) en via iDeal (via de website) een Premium rapport had gekocht voor een en dezelfde kenteken maar niets ontvangen. Binnen 24 uur heeft Finnik gepast gereageerd door excuses aan te bieden plus 2 vouchers om alsnog een Premium rapport aan te schaffen. Top!👍😃

Tellerhistorie biedt niks meer dan de RDW

De autorapporten zijn prima, maar de tellerstand voor € 1 is een wassen neus. Ik had verwacht een complete tellerregistratie te ontvangen. In plaats daarvan krijg ik alleen "Tellerstand is logisch". Dat had de gratis website van de RDW me ook al verteld... jammer.

Nu 2 keer 1 premium kenteken check willen kopen. Niet gelukt

Ik heb nu zowel via iTunes als via iDeal een premium kentekencheck betaald voor 1 kenteken. Beide bedragen zijn wel afgeschreven , maar ik krijg geen uitgebreid verslag te zien. Er blijft maar staan dat ik voor 3,99 een premium kentekencheck kan kopen!! Zeer slecht dus. Op mail wordt niet gereageerd en bellen voor een absurd bedrag heb ik geen trek in. Dat kost me dan weer nog meer

Vind het makkelijk als ik ff wil kijken naar een auto. Zijn vergeefs

Goed. Wel jammer dat profiel niet via telefoon kan worden aangepast. Hierdoor de gehele historie kwijt. Verder jammer dat de extra aangekochte accessoires niet worden aangegeven. Alleen de basis producten.

Prettige app met veel informatie

Zoek regelmatig informatie op en deze app werkt prima!

Niet voldoende informatie

Ik kocht een premium check maar kreeg maar de helft van de beloofde informatie en de optielijst klopte niet.

Duidelijk, handig, wat prijzig

Duidelijke site, ideaal als je meer over met name de historie van n occasion wil weten. Zou prettiger zijn als je voor 3 of 4 euro bijv. een uurtje gebruik zou kunnen maken. Nu moet t per overzicht betaald wat aardig kan oplopen als je n aantal auto"s wilt checken.

Te weinig relevante informatie

Als je premium koopt krijg je naar mijn mening te weinig relevante informatie.

Meteen zichtbaar de laatste keren reparatiepunten en hoelang de vorige eigenaar de auto had.

Moest tweemaal betalen voor het zelfde premium rapport,eerder was deze niet zichtbaar

Mooi gedetailleerd rapport echter het is waardeloos dat ik na de eerste betaling geen premium rapport zichtbaar kreeg, nadat ik het rapport nogmaals gekocht had, kreeg ik er twee te zien. Erg vaag.

Redelijk geholpen, voldoende voor een eerste orientatie

Goed om, als eerste stap, globaal kennis te nemen van de gegevens die bij Finnik aanwezig zijn.

Goede info, overigens niet altijd correct

Gebruik Finnik veelal zakelijk via de app.

Goed geholpen door finnik

Anders had ik de verkeerde auto aangeschaft

Controlestap ontbreekt

Als er met een nul teveel een groot verschil is dan zou een waarschuwing slim zijn. 120000 of 1200000

Gratis functies uitstekend, betaalde functies vrij beperkt

Al een aantal keer de gratis functies gebruikt, heel fijn!! Toen ik de betaalde functies wilde gebruiken moest ik op de iPhone iets in de Appstore doen wat ik niet wilde. En via de website moest ik wel 10x ergens klikken voor ik de betaalde items kreeg, wat best wel vreemd is.