Niet voldoende informatie

Ik kocht een premium check maar kreeg maar de helft van de beloofde informatie en de optielijst klopte niet.

Duidelijk, handig, wat prijzig

Duidelijke site, ideaal als je meer over met name de historie van n occasion wil weten. Zou prettiger zijn als je voor 3 of 4 euro bijv. een uurtje gebruik zou kunnen maken. Nu moet t per overzicht betaald wat aardig kan oplopen als je n aantal auto"s wilt checken.

Te weinig relevante informatie

Als je premium koopt krijg je naar mijn mening te weinig relevante informatie.

Meteen zichtbaar de laatste keren reparatiepunten en hoelang de vorige eigenaar de auto had.

Moest tweemaal betalen voor het zelfde premium rapport,eerder was deze niet zichtbaar

Mooi gedetailleerd rapport echter het is waardeloos dat ik na de eerste betaling geen premium rapport zichtbaar kreeg, nadat ik het rapport nogmaals gekocht had, kreeg ik er twee te zien. Erg vaag.

Redelijk geholpen, voldoende voor een eerste orientatie

Goed om, als eerste stap, globaal kennis te nemen van de gegevens die bij Finnik aanwezig zijn.

Goede info, overigens niet altijd correct

Gebruik Finnik veelal zakelijk via de app.

Goed geholpen door finnik

Anders had ik de verkeerde auto aangeschaft

Controlestap ontbreekt

Als er met een nul teveel een groot verschil is dan zou een waarschuwing slim zijn. 120000 of 1200000

Indruk gegeven dat ik informatie kreeg m.b.t. tellerstand

Na betaling voor de controle op kilometerstand werd volstaan met de mededeling dat er geen informatie bekend was omdat het voertuig geïmporteerd is. Aangezien deze informatie bekend is bij Finnik VOOR het aanvragen van een check op de kilometerstand vind ik het fnuikend dat NA betaling word volstaan met geen informatie bekend. Dit kan mijn inziens ook voor betaling vermeld worden. Ik heb nu letterlijk voor NIETS betaald!!! Dat voelt niet goed.

Gratis functies uitstekend, betaalde functies vrij beperkt

Al een aantal keer de gratis functies gebruikt, heel fijn!! Toen ik de betaalde functies wilde gebruiken moest ik op de iPhone iets in de Appstore doen wat ik niet wilde. En via de website moest ik wel 10x ergens klikken voor ik de betaalde items kreeg, wat best wel vreemd is.

Pluspunten

Quick and easy

Information on the autos before getting imported in NL is missing. That is the important part when you want to buy an imported car.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

oki

Pluspunten

compleet verslag over de ingevoerde kentekens. Absoluut beter dan andere apps.

nvt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Heel goed concept. Fris en duidelijk vormgegeven.

Als er geen extra informatie bekend is.. Geef dan niet de optie om een premium check uit te voeren.

Pluspunten

Veel info over voertuig te vinden. uitgebreid rapport kost niet veel ten opzichte van andere aanbieders

optie om kilometerstand in te voeren zodat waardebepaling exacter kan worden uitgevoerd.

Pluspunten

Is erg duidelijk en goede uitleg

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb 4 euro betaald voor een rapport waar precies hetzelfde in staat als de gratis kentekencheck. er was verder niets bekend van de zuto of men maakte allerlei voorbehoud over de waarde van de auto. Kortom, Weggegooid geld, eens maar nooit meer!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen!!!!!

Er wordt gesuggereerd dat het systeem weet waar de vin code van mijn auto staat. 3,99 euro verder weet ik het nog niet. Ik wens mijn 3.99 per direct terug.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snel en doeltreffend met in de gratis versie voldoende info over de auto’s

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Leuke app om te gebruiken.

De premium functie waarbij de reclames niet getoond worden werkt niet in de app op Huawei mate 20 pro/ android 9. Zonde van het geld.