Slecht

Je betaald maar je krijg niks mail gestuurd Wat een opluchting mail je ze krijg je nog niks willen ze afschrijft zien waar praten we over

SCAM!

je betaald , en krijgt vervolgens helemaal niks. Komt gewoon weer terug op de pagina waar je het rapport kan bekijken zonder premium functies. Kan net zo goed je geld in de wc gooien.

Premium rapport gekocht niks ontvangen

Wilde een Mercedes kopen. Vol €3,99 kon ik een premium rapport kopen. Zo gezegd zo gedaan. Ik wacht nog steeds op het rapport! Wel €3,99 afgeschreven.

Pas op! Je betaalt voor niks

Premium rapport opgevraagd, 3,99 afgeschreven. Maar geen rapport ontvangen! Oplichters.

Geen rapport ontvangen

Wel betaald maar niets ontvangen. Waardeloos! Ik eis mijn 3,99 euro terug.

Klopt helemaal niets van

Bij nieuwe eigenaar type staat vermeld: Voertuig is geregistreerd door een onbekende entiteit Hoort te zijn: Voertuig geregistreerd door particulier. Bij eigenarenoverzicht. Staat Lease op naam: 2-11-2018 tot heden. Hoort te zijn: Voertuig geregistreerd door particulier

klopt niet zo heel veel van..

nieuwsgierig geworden na over finnik gehoord te hebben, de app geïnstalleerd verschillende wagen waar ik interesse in heb gechecked. Echter, bij het aantal eigenaren geeft de app bijv. aan: 2 eigenaren en vier garages. Als ik dan check op RDW dan geeft RDW aan: 1 eigenaar/ Naar de garage geweest om te kijken wie er nu gelijk heeft, RDW of Finnik..dus uitgebreide NAP laten uitdraaien, daar uit blijkt onomstotelijk dat RDW zijn info correct is en die van Finnik niet. Ik raad m dus niet aan. Vertrouw op RDW en die info is tenminste gratis.

Premium check niet kopen

Eerste x geprobeerd op mobiel, app crashte nadat ik het kocht. Hierdoor denkt de app dus nu dat ik nooit die check heb gekocht maar er is natuurlijk netjes 4 euro afgeschreven :). Toen via de webbrowser een premium check gekocht maar het is de meeste waardeloze informatie die je maar kan bedenken. Geen aanrader.

Excellent

Everything the best !!!

Slecht! Informatie zeer vaak niet beschikbaar.

Slechte app.... Na het opgeven van een kenteken krijg je bijna standaard de melding “informatie niet beschikbaar” En in je historie (van een kenteken die je notabene al eens hebt opgezocht...) krijg je altijd de melding: Nog geen kenteken gespot..

Waarde bepaling

Heb nieuwe tweedehands auto gekocht,als ik kenteken invoer komt er een ander model te staan en veel minder waard is

waardeloos

Je krijgt een algemeen overzicht van de opties gebaseerd op de prijslijst. Voor een individueel overzicht van de opties voor jouw auto is dit niet geschikt.

Zéér matig door onvolledigheid

1. Accessoirelijst klopt voor geen meter 2. Geen schadeoverzicht 3. Zonde van 3,99 euro

Slechte tot geen bereikbaarheid.

Je kunt een mail sturen of willen bellen, maar contact hoe maar. Nergens wordt op gereageerd. Ook een betaling voor een rapport komt kennelijk niet aan. Heel raar

Leuke info

Nu zowel op mijn phone als pc de uitgebreide info. Leuk dus

Valt tegen.

Je krijgt niet meer gegevens dan bij de RDW wat gratis is.

Premium-rapport wel betaald, niets ontvangen

Premium-rapport opgevraagd en betaald via PayPal. Geen bevestigingsbrief en ook geen premiumrapport ontvangen. Mail gestuurd naar [email protected] en ook geen reactie. Ga nu proberen via Paypal het geld terug te vragen.

2x betalen voor Premium kentecken

Nu 2 keer 1 premium kenteken check willen kopen. Niet gelukt Ik heb nu zowel via iTunes als via iDeal een premium kentekencheck betaald voor 1 kenteken. Beide bedragen zijn wel afgeschreven , maar ik krijg geen uitgebreid verslag te zien. Er blijft maar staan dat ik voor 3,99 een premium kentekencheck kan kopen!! Zeer slecht dus.

I WANT TO WELCOME YOUR COMPANY

Slecht bij uitgebreid opvragen

Wel betalen 3 x maar 1x iets binnen krijgen

Finnik neemt reviews serieus

Gisteren heb ik een slechte review geschreven over Finnik omdat ik zowel via iTunes (via de app) en via iDeal (via de website) een Premium rapport had gekocht voor een en dezelfde kenteken maar niets ontvangen. Binnen 24 uur heeft Finnik gepast gereageerd door excuses aan te bieden plus 2 vouchers om alsnog een Premium rapport aan te schaffen. Top!👍😃

Tellerhistorie biedt niks meer dan de RDW

De autorapporten zijn prima, maar de tellerstand voor € 1 is een wassen neus. Ik had verwacht een complete tellerregistratie te ontvangen. In plaats daarvan krijg ik alleen "Tellerstand is logisch". Dat had de gratis website van de RDW me ook al verteld... jammer.

Nu 2 keer 1 premium kenteken check willen kopen. Niet gelukt

Ik heb nu zowel via iTunes als via iDeal een premium kentekencheck betaald voor 1 kenteken. Beide bedragen zijn wel afgeschreven , maar ik krijg geen uitgebreid verslag te zien. Er blijft maar staan dat ik voor 3,99 een premium kentekencheck kan kopen!! Zeer slecht dus. Op mail wordt niet gereageerd en bellen voor een absurd bedrag heb ik geen trek in. Dat kost me dan weer nog meer

Vind het makkelijk als ik ff wil kijken naar een auto. Zijn vergeefs

Goed. Wel jammer dat profiel niet via telefoon kan worden aangepast. Hierdoor de gehele historie kwijt. Verder jammer dat de extra aangekochte accessoires niet worden aangegeven. Alleen de basis producten.