Indruk gegeven dat ik informatie kreeg m.b.t. tellerstand

Na betaling voor de controle op kilometerstand werd volstaan met de mededeling dat er geen informatie bekend was omdat het voertuig geïmporteerd is. Aangezien deze informatie bekend is bij Finnik VOOR het aanvragen van een check op de kilometerstand vind ik het fnuikend dat NA betaling word volstaan met geen informatie bekend. Dit kan mijn inziens ook voor betaling vermeld worden. Ik heb nu letterlijk voor NIETS betaald!!! Dat voelt niet goed.

Pluspunten

Quick and easy

Information on the autos before getting imported in NL is missing. That is the important part when you want to buy an imported car.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

oki

Pluspunten

compleet verslag over de ingevoerde kentekens. Absoluut beter dan andere apps.

nvt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Heel goed concept. Fris en duidelijk vormgegeven.

Als er geen extra informatie bekend is.. Geef dan niet de optie om een premium check uit te voeren.

Pluspunten

Veel info over voertuig te vinden. uitgebreid rapport kost niet veel ten opzichte van andere aanbieders

optie om kilometerstand in te voeren zodat waardebepaling exacter kan worden uitgevoerd.

Pluspunten

Is erg duidelijk en goede uitleg

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb 4 euro betaald voor een rapport waar precies hetzelfde in staat als de gratis kentekencheck. er was verder niets bekend van de zuto of men maakte allerlei voorbehoud over de waarde van de auto. Kortom, Weggegooid geld, eens maar nooit meer!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen!!!!!

Er wordt gesuggereerd dat het systeem weet waar de vin code van mijn auto staat. 3,99 euro verder weet ik het nog niet. Ik wens mijn 3.99 per direct terug.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snel en doeltreffend met in de gratis versie voldoende info over de auto’s

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Leuke app om te gebruiken.

De premium functie waarbij de reclames niet getoond worden werkt niet in de app op Huawei mate 20 pro/ android 9. Zonde van het geld.

Pluspunten

Service

Scherpere informatie van de auto zelf dus geen plussen en minnen van een diesel als je bezig bent met benzine. Ook de assesoires kloppen bijna nooit.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Werkt niet op mijn s9

Pluspunten

Veel info, makkelijk toegankelijk

Pluspunten

De app is netjes. Betaalde diensten zoals eigenaar historie opvragen is buitensporig duur. Het is geen abonnement maar per auto!

Verbeter je in-app aankopen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ordered a sticker and did not get anything delivered, impossible to contact the company. no reply online, or over the phone

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Heldere app

betaalde premium laat te weinig extra's zien voor deze 3,99.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

2x Premium informatie wel betaald, niet ontvangen.

Zorg dat bovenstaande vlekkenloos werkt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zorg dat de app eindelijk op Samsung S9 gaat werken.

Pluspunten

Ideale app om snel gegevens over een auto zien, echt top.

Pluspunten

Goede info

Jammer dat je voor de extra diensten extra moet betalen. Beter is een bedrag totaal voor alles. Zeker als je al diverse diensten van vwe afneemt!! Ik verneem het wel wat jullie reactie is!!