Probleem is opgelost

Aanvankelijk had ik een probleem met de terugbetaling van een retour item maar dit is PRIMA opgelost. Naar tevredenheid geholpen.

Artikel werd beschadigd geleverd en na een misverstand hierover is alles prima opgelost . Leverancier was zeer meewerkend en alles is correct opgelost . Uiteindelijk prima service .

Nog steeds niets ontvangen!

Hoe kan ik reageren, zolang als ik nog steeds niets ontvangen heb? Andere bestellingen uit Nederland zijn wel binnengekomen, alleen mijn bestelling van Sharp as a Knife niet! Maar wel van te voren betaald!!!!!

Hi Geke, Wat vervelend om te horen dat uw pakket er zo lang over gedaan heeft. We hebben DHL hierover inderdaad al gecontacteerd afgelopen week, maar het pakket is helaas vast blijven hangen op een dubbel ingevoerde postcode. Als het goed is, was dit nu opgelost en zou u het pakket nu binnen moeten hebben gekregen. Er staat bij uw track en trace dat uw pakket goed is aangekomen vandaag. Klopt dit? Zo niet kunt u ons bellen op 085-0439638. Met vriendelijke groet, Team Sharp as a Knife

Vlotte bestelling en levering. Topproduct

Zowel een vlotte bestelling als levering gehad. Product dat ik besteld had kan ik zeker ook niet over klagen. Heel tevreden

Hi Stan, Wat fijn om te horen dat zowel het product als onze service u positief stemde. Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sharp as a Knife

Pisitief

Goede producten, serieus bedrijf !

Hi Jaap, Dankjewel voor deze positieve beoordeling! Hopelijk zien we je snel weer terug op Sharp as a Knife. Met vriendelijke groet, Team Sharp as a Knife

Een topbedrijf met een geweldige service!

Ik was de oplader kwijt van mijn zaklamp, zodat ik de lamp niet meer kon opladen en niet meer kon gebruiken. Ik heb het bedrijf Sharp as a knife benaderd en ze hebben mij geholpen. Binnen 2 dagen had ik gratis een nieuwe oplader. Geweldig😀

Niet goed opgelet en per ongeluk het verkeerde artikel besteld. Terug sturen was geen enkel probleem en het werd vlot afgehandeld

zeer tevreden met mijn messenset

precies ontvangen wat ik had verwacht. product voldoet in alle opzichten, kan me weer lekker uitleven in de keuken en alle snijtaken tot een goed eind brengen

Goede service!

Mijn vraag werd snel en vakkundig beantwoord. En het bestelde product was op tijd binnen!

Zeer tevreden!

Overzichtelijke website met veel soorten producten. Mooie merken! Ik had het Schiffmacher mes besteld. Netjes de volgende dag in huis. Geen contact met klantenservice nodig, dus ik ben tevreden!

top service!!

super snelle levering en top producten !

Deze 1e bestelling gaf mij al een vertrouwd gevoel!

De eerste keer dat ik hier een mooi cadeau voor mijn broer heb uitgezocht! Prachtig assortiment. Superfijn dat het pakketje erg snel en zorgvuldig verpakt werd geleverd.

Super snel en effectief

Ik twijfelde even over twee varianten, kreeg meteen antwoord op mijn vraag en was in staat mijn bestelling te plaatsen, die vervolgens de volgende dag werd geleverd. Ik ben blij!

mooi assortiment,snelle levering

ook leuke aanbiedingen!

In 1 woord super

Een mooi messenset hier besteld en geleverd gekregen. Er was een issue met het broodmes, wat na een mailtje perfect is opgelost, door een nieuwe toe te sturen. Deze mensen begrijpen wat "offline" service is, bij een online aankoop :-)

Perfecte service!

Mijn pakket werd helaas beschadigd afgeleverd, na één telefoontje werd er direct een nieuw pakketje gekeverd. Heel fijn!

Super goede service, denken graag met je mee

Wat een ontzettend sympathiek bedrijf! Er ging iets mis met de bestelling (niet de schuld van het bedrijf) en er werd gelijk gemaild met een oplossing. Heel erg bedankt en we zijn super blij met het mooie mes!

goede service, goed behandeld

Over Sharp as a Knife BV

LIEFDE VOOR SCHERPE ZAKEN, OOG VOOR DESIGN EN EEN HART VOOR MATERIALEN. IETS WAT WE ZIELSGRAAG WILLEN DELEN MET DE WERELD EN MET JOU.