Zeer fijn telefonisch contact, super service!

Super snelle levering!

Snelle en goede service en levering

Prettig telefonisch contact, prettige website om te bestellen, afspraken nagekomen. Dik in orde, ga zeker nog vaker bestellen.

Makkelijk - snel - top kwaliteit

Altijd weer aangenaam verrast door het resultaat. Nu ook weer heel mooi afgewerkte kaartjes, precies zoals ik het voor ogen had. Superfijn!@

Fantastisch!

Goede service en kwaliteit. Professioneel en relax personeel 👍🏻.

mooi product goede ondersteuning en snelle levering

Voor onze buurtrommelmarkt hadden we 2 dranghekbanners nodig, ons ontwerp was niet goed. keurig ondersteund hoe we het moesten aanpassen. daarna snelle levering ven een mooi product tegen een redelijke prijs.

Uitstekende service en kwaliteit!

Ze leveren een uitstekende service en reageren altijd heel snel en helpen je bij alles! Daarnaast zijn hun producten ook nog eens van kwaliteit, nog nooit iets te klagen. Helemaal top!

deskundig, duidelijk, afspraak = afspraak en snel en heel goed geleverd

deskundig, duidelijk, afspraak = afspraak en snel en heel goed geleverd

Goed!

Op tijd bezorgd en mooie kwaliteit.

uitstekend

Uitstekende afdrukken, Snelle levering

Zeer snel opgepakt en adequaat gehandeld door de medewerkster.

prima, ziet er goed uit

netjes afgewikkeld

Makkelijk en goed kwaliteit

Veel waardering voor de heldere mooie website en vele keuzes. En daarboven goede kwaliteit. (Besteld doordruk sets)

Een uitstekende organisatie, ze leveren goede kwaliteit

Mijn ervaring wat betreft Drukbedrijf is uitstekend te noemen. Er waren hier en daar wat kleine aanpassingen voor het gewenste product maar dit ging in een goede samenwerking. Ik heb veelal via de mail contact met drukbedrijf gehad maar dit was een prima contact. Ik krijg binnen 2 uur zeker wel een reactie op de door mij gestelde vraag(en) Het product wat ze hebben aangeleverd is van goede kwaliteit en ik ben daar als klant zeer over te spreken.

Keurig werk geleverd. Goede communicatie.

Vlotte verwerking en mooi resultaat voor een eenmalige vlag en banner.

Top service en engelengeduld! Fijne communicatie!

Esmee heeft fantastisch werk verricht. Heel fijn

Gewoon prima en super tevreden.

Lastig om de aanleverspecificaties te doorgronden. Eén telefoontje was voldoende om alles duidelijk te krijgen. Tijdens gesprek controle of bestand voldeed en klaar. Zeer vriendelijk en voor een volgende opdracht ga ik weer naar Drukbedrijf

Duidelijk site, goede service, goed drukwerk! Prijs/kwaliteitverhouding prima!

snel, correct en nauwkeurig

Op zoek naar de productie van mijn drukwerk (notitieblaadjes) ben ik van begin af aan door Drukbedrijf goed geholpen, vanaf het design. Het drukwerk werd ruim binnen de beloofde tijd afgeleverd! Medewerkers waren in hun contact altijd heel vriendelijk. En uiteindelijk was het nog goedkoper ook dan ik dacht.

Klantvriendelijk en zeer snelle service. Absoluut een aanrader

Goede ondersteuning

Netjes voorstel van foto afdruk ontvangen, ik had nog een opmerking, ook die werd netjes verwerkt

Super geholpen

Goed contact met Jesse gehad. Snel kunnen schakelen en helemaal naar onze wensen. Top!

Kwaliteit en service zijn top!

Deskundige partij

Wij hebben notitieblokjes besteld en deze waren perfect. Prettig en snel contact met Drukbedrijf en snelle levering.

Snelle zending!

Zou op woensdag geleverd worden, was er op zaterdag al. Bestand had niet het juiste formaat en deze is kosteloos aangepast. Zeer goede service!

Goede en snelle service

Ik heb een doek besteld van decostof met een print erop voor aan de muur. Ik had in eerste instantie iets besteld wat eigenlijk niet kon, hier ben ik keurig over gebeld en er werd een goede oplossing aangeboden. Alles is snel geleverd. Het doek hangt en het is prachtig!

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!