Hoge kwaliteit en supersnel

Top bedrijf. Al een paar keer een bestelling gedaan. Super goede kwaliteit en ... niet onbelangrijk .. super snel.

Snel, persoonlijk, goed

Zoals iedereen had ik ook veel haast. Ik ben snel en persoonlijk geholpen. Men nam de tijd om goed te begrijpen wat ik precies wilde. Ze zijn erg slagvaardig en pro-actief. Al met al een fijne ervaring. Prettig dat het ook nog zo kan ipv het onpersoonlijke bij de grote jongens waar alles geautomatiseerd is.

Super Ondersteuning

Mijn eerste drukervaring, zeer behulpzaam. Geweldige druk kwaliteit

Service is erg goed

Service is erg goed

Snel en prima product

Na eerst een verkeerde offerte kwam de juiste en die ook besteld. Deze werd ook snel geleverd. En onze vlag wappert nu mooi aan de kade. Het min punt vind ik de website als je inlogt krijg je de vraag of je nieuwsbrief wil en krijg je kortingscode. Alleen na hoop gedoe blijkt dat je wel alles via website moet bestellen maar omdat het een offerte is geld de kortingscode niet. Ook na contact krijg je de korting niet. Omdat het een bestelling via offerte was. Dat vind ik vreemd je bent tenslotte nieuwe klant geef evengoed de korting als geste dat je blij bent met nieuwe klant.

Slechte ervaring door Drukbedrijf rechtgezet

Nadat ik ontevreden was over het geleverde drukwerk heeft Drukbedrijf mij kosteloos een deel van het drukwerk opnieuw geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service en behulpzaam personeel

Boekjes zijn mooi van kwaliteit en niet te duur.

Netjes geprint en afgewerkt

Ik heb al diverse keren visitekaartjes besteld en ben steeds tevreden over het eindresultaat en de snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Yvonne, Fijn om te lezen dat je steeds weer tevreden bent over het resultaat! Groeten, Onno

zeer goede en prettige service en snelle levering

Door mijn onervarenheid met het aanleveren van het juiste format voor de bestanden was er een korte mailwisseling die ik als zeer plezierig en hulpvaardig heb ervaren. Mijn stempel is daardoor helemaal goed geworden en ook nog bijzonder snel geleverd. Ik ben zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Bert, We doen graag dat stapje extra en fijn dat je zo blij bent met je de stempel! Fijne dag, Onno

Goede kwaliteit en service en beveel jullie zeker aan.

Voor herhaling vatbaar!

Perfect!

Snelle services, mooi resultaat! Zeker een aanrader.

Helemaal top!

Boekjes besteld, snel geleverd, mooi gedrukt, goedkoop. Erg blij.

Ha Boaz, Dit is zeker waar we voor staan! Groet, Onno

Goede Service

Snel contact en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel reactie en veel aanbod!

Met natuurlijk zo nu en dan toch een foutje, vinden wij het nog altijd fijn om bij Drukbedrijf onze bestellingen te plaatsen voor onze organisatie. We krijgen altijd snel reactie en hebben flink veel keuze als het aankomt op het aanbod.

TOP zeer servicegericht, meedenkend en snelle levering

TOP zeer servicegericht, meedenkend en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service. Net product.

Goed service. Bij eerste druk zat er een streep op het product. Dit gemeld en vervolgens kreeg ik de dag erop een goed gedrukt exemplaar weer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie stempel gekregen en vlotte hulp om juiste formaat plaatje aan te bieden.

Mooie stempel gekregen en vlotte hulp om juiste formaat plaatje aan te bieden.

Goede kwaliteit!

Wij zijn erg tevreden. De kwaliteit van het drukwerk is uitstekend, kleuren wijken niet af van wat je op de computer ziet. Levering correct en onbeschadigd. Kortom: voor herhaling vatbaar!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prima ondersteuning voor problemen bij aanleveren van documenten, uiteindelijke product bevat geen drukfouten

het kostte drie pogingen om de factuur goed te krijgen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De medewerkers die ik aan de telefoon heb gesproken waren enorm behulpzaam en aardig. De levering was snel!

De print van de stikkers was goed, de dikte van de stikkers was alleen iets dunner dan verwacht, maar verder helemaal prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit en komt afspraken keurig na.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!

Filter op Taal