Mooie kaartje en snelle service

Het drukwerk is makkelijk online te bestellen, en de prijs kwaliteit verhouding is erg goed, met snelle en goede service.

• Beschrijf uw ervaring met Duurzame visitekaartjes N.v.t.
  • Zou u Duurzame visitekaartjes aanbevelen? Ja

Logo was niet duidelijk geprint op lint

De logo kwam niet goed tot zijn uiting op de lint. Na overleg met het bedrijf, hebben ze ons een andere alternatief aangeboden zodat we alsnog onze doel kunnen behalen.

• Beschrijf uw ervaring met Linten Nog niet gebruikt
  • Zou u Linten aanbevelen? N.v.t.

snelle service en goede hulp

Ik had een fout gemaakt met aanleveren maar ben meteen goed geholpen. Het drukwerk was er sneller dan was aangegeven, mooi gedrukt.

• Beschrijf uw ervaring met Ansichtkaarten mooi en snel gedrukt!
  • Zou u Ansichtkaarten aanbevelen? Ja

Ik ben goed geholpen door Joris.

Snelle afhandeling en antwoord op al mijn vragen.

• Beschrijf uw ervaring met Plastic cards N.v.t.
  • Zou u Plastic cards aanbevelen? Ja

ziet er super uit

top!

• Beschrijf uw ervaring met Goedkope posters goed
  • Zou u Goedkope posters aanbevelen? Ja

• Beschrijf uw ervaring met Notitieblokken N.v.t.
  • Zou u Notitieblokken aanbevelen? Ja

Goed product, snelle reactie en levering

De stickers zijn van goede kwaliteit. Er werd snel gereageerd op de chat bij een vraag over het uploaden van het bestand. En alles was super snel in huis.

• Beschrijf uw ervaring met Ronde Stickers Goed product, snelle reactie en levering
  • Zou u Ronde Stickers aanbevelen? Ja

Zeker en vast heel tevreden

Zeker aanrader

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner top
  • Zou u Roll-up banner aanbevelen? Ja

Goedemiddag Hans, dat vinden we fijn om te horen!

Snel

Mvg. R Wessel

• Beschrijf uw ervaring met Bouwhekdoek Oké
  • Zou u Bouwhekdoek aanbevelen? Ja

Ze denken mee, je krijgt een mens aan de lijn en als je iets niet correct hebt gedaan maken zij het perfect.

• Beschrijf uw ervaring met Folders Top snel en goed
  • Zou u Folders aanbevelen? Ja

Goedemiddag Mary, Dankjewel voor je positieve bericht!

Goede service en mooi resultaat

Ik bestel altijd bij Drukbedrijf en ben heel tevreden over de prijs en kwaliteit. Ik had alleen laatst een mailtje ontvangen dat er niet klopte aan het bestand en daarbij stond alles wat er mis zou kunnen zijn. Dat was minder handig omdat het mij veel werk oplevert om alles na de lopen. Had liever gehad dat er duidelijk wordt aangegeven wat ik zou moeten aanpassen. Ik kwam er niet uit en wilde annuleren. Toen heeft een medewerker mij uit de brand geholpen en het bestand aangepast voor mij. Top!

• Beschrijf uw ervaring met Textielposter Prachtig
  • Zou u Textielposter aanbevelen? Ja

Goedemiddag Gaula, het is inderdaad niet altijd prettig als je ergens niet helemaal uit komt. Fijn om te horen dat je toch goed geholpen bent en een prettige ervaring met ons hebt.

Mooie kaarten met aandacht voor details!

Bedankt voor de samenwerking!

• Beschrijf uw ervaring met Vouwkaarten De kaarten zijn hartstikke mooi! Helaas sommige zaten aan elkaar vast en dus de kleur was gekrast. Maar dat was bij weinige kaarten het geval. De rest was prima!
  • Zou u Vouwkaarten aanbevelen? Ja

Goedemiddag Marlies. Graag gedaan en bedankt voor je fijne bericht!

Makkelijk te bestellen.

Netjes snel en correct

• Beschrijf uw ervaring met Doordruksets Netjes snel en correct
  • Zou u Doordruksets aanbevelen? Ja

Bedankt voor je fijne reactie Laurens!

Het team was heel behulpzaam bij het oplossen van een probleem. Kwaliteit van drukwerk is goed.

• Beschrijf uw ervaring met Dropflags N.v.t.
  • Zou u Dropflags aanbevelen? Ja

Bedankt voor je fijne bericht Han!

Mooie stempel

Zeer vriendelijk personeel,goed en vakkundig geholpen doordat ik een foutje gemaakt had, perfect opgelost!

• Beschrijf uw ervaring met Houten stempels Mooie kwaliteit hout
  • Zou u Houten stempels aanbevelen? Ja

Fijn om te horen dat het is opgelost Manfred!

Teleurstellend.

Tweemaal iets besteld en de eerste bestelling kon eigenlijk meteen de prullenbak in. Gekozen voor een uitgebreide bestandscheck en zonder enige vorm van feedback is het gewoon in productie genomen en opgestuurd. Ik moest zelf contact opnemen om iets van feedback te achterhalen over de bestandscheck. Met een uitgebreide bestandscheck hoop je wel dat ze er echt even goed naar kijken. Nu kreeg ik het product binnen en waren er nog een aantal elementen die scheef stonden en niet netjes gecentreerd waren. Nu nog een keer besteld maar weer in de communicatie niet lekker. Eigenlijk is het nu voor ons hopen dat het goed komt. Na mijn laatste mail contact dat ik ook niet tevreden was over onze vorige bestelling gewoon nooit meer reactie gehad. Al met al zeer teleurstellend.

• Beschrijf uw ervaring met Stickerframes Eerste bestelling zeer teleurstellend in het resultaat.
  • Zou u Stickerframes aanbevelen? N.v.t.

geweldige kwaliteit en snel geleverd

super mooi!!

• Beschrijf uw ervaring met Vrijstaand textielframe super mooi
  • Zou u Vrijstaand textielframe aanbevelen? Ja

Fijn om te horen dat je er blij mee bent Harm!

Slechte service

Mijn product heeft vetraging opgelopen. Hier heb ik met 5 mensen contact over gehad. Niemand wist precies waar het fout ging. Ze gaven aan dat het bij het sorteercentrum vertraging had opgelopen. Dit kan gebeuren, dat snap ik. Maar ik wilde graag een track & trace ontvangen zodat ik dit kon doorsturen naar mijn collega's. Zij moesten er namelijk voor zorgen dat het op transport meeging. 4 keer heb ik te horen gekregen dat ik hem in de mail zou ontvangen. Pas na de 5e keer contact zoeken en aangeven dat ik een klacht wilde indienen kreeg ik een track & trace. Waarbij tevens de verkeerde postcode ingevuld was. Dan is het ook zeker niet raar dat niemand kan zien waar het pakket is ...

• Beschrijf uw ervaring met Zip Wall N.v.t.
  • Zou u Zip Wall aanbevelen? Nee

Alweer een mooi spandoek

Voor de 2e maal een mooi spandoek geleverd voor mijn beide bands Snel geleverd ook.

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Snel geleverd. Top product.

Super gedaan!

Snel geleverd en top kwaliteit!!

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Super!
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Prima kwaliteit voor de juiste prijs

Ik ben zeer tevreden met de twee reclameborden die Drukbedrijf voor ons geproduceerd heeft. Snelle afwikkeling van de order en keurig op tijd bezorgd. Bedankt!

• Beschrijf uw ervaring met Reclameborden Helemaal goed.
  • Zou u Reclameborden aanbevelen? Ja

Zoals altijd perfect!

Er was nog een korte headsup in de e-mail dat het eventueel later zou kunnen komen, maar het was er uiteindelijk zelfs vroeger dan verwacht. We hebben dus gemakkelijk de deadline gehaald en iedereen was laaiend enthousiast over het resultaat.

• Beschrijf uw ervaring met Reclameborden Beter dan verwacht, hoge kwaliteit!
  • Zou u Reclameborden aanbevelen? Ja

goede service

goed product voor een scherpe prijs en snelle levering

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken goed product

Goeie service , correcte prijs

Snel antwoord, vlaggetjes besteld voor braderij, prijs kwalitiet dik in orde. Graag weer.

• Beschrijf uw ervaring met Zwaaivlaggetjes Goeie prijs kwaliteit
  • Zou u Zwaaivlaggetjes aanbevelen? Ja

• Beschrijf uw ervaring met Gevelvlag Ziet er goed uit en snel geleverd
  • Zou u Gevelvlag aanbevelen? Ja

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!