Snel en zoals omschreven

Tweede keer dat ik bestel bij Drukbedrijf, en wederom zeer tevreden!

• Beschrijf uw ervaring met Ronde stickers Snel en zoals afgesproken geleverd
  • Zou u Ronde stickers aanbevelen? Ja

Topkwaliteit

Na het afronden van een ontwerp is het toch even afwachten hoe dit eruit komt te zien als je het daadwerkelijk in handen hebt. Het kon niet beter en dat is te danken aan Drukbedrijf. De kwaliteit van de flyers qua kleuren en materiaal is top. Een extra positief punt is het verwachtingsmanagement, want de levertijd was uiterlijk een week. Als er dan al binnen 2 dagen een pakketje wordt afgeleverd is dat echt een groot pluspunt. Super!

• Beschrijf uw ervaring met Flyers N.v.t.
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Grandioos

Voor een televisie productie had ik een aantal routeborden nodig, na kort email verkeer werd ik direct persoonlijk geholpen en tot op het laatste moment werd er met mij meegedacht & laatste issues opgelost. Hartelijk dank!

• Beschrijf uw ervaring met Posters Mooie posters, snelle levering
  • Zou u Posters aanbevelen? Ja

snelle service en kwalitatief product

Proefmodel laten maken van een nieuw ontwerp beachflag. Snelle service en kwalitatief mooi resultaat. Nu order van meerdere exemplaren in vertrouwen besteld.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 prima
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van de beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle service en de kwaliteit. Erg leuk dat u nu een order van meerdere exemplaren in vertrouwen heeft besteld. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Groet, Team Drukbedrijf

goede kwaliteit, goede prijs, goede service

goede kwaliteit, goede prijs, goede service

• Beschrijf uw ervaring met Goedkope visitekaartjes goede kwaliteit, goede prijs
  • Zou u Goedkope visitekaartjes aanbevelen? Ja

Beste Carolien, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw geweldige review! Wat fijn dat u zeer tevreden bent over de kwaliteit, prijs en service! Graag tot de volgende bestelling! Groet, Fresilla

Snelle en goede service.

Vriendelijke klantenservice, vooruitstrevend bedrijf in het drukwerk. Ze staan je graag persoonlijk te woord en begeleiden je in wat voor jou het beste zou zijn. Alleen jammer dat je het drukwerk niet zelf kan ophalen.

• Beschrijf uw ervaring met Flyers Product zoals verwacht.
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Beste Jaap, Bedankt voor het plaatsen van de review! Heel erg fijn dat u erg tevreden bent over de service! Mocht u in de toekomst een nieuwe bestelling willen plaatsen, dan bent u bij ons op kantoor welkom om de bestelling op te halen onder het genot van een kopje koffie! Graag tot de volgende bestelling! Groet, Team Drukbedrijf

Prima kwaliteit; zeer klantgericht; niet duur.

Het boekje dat ik liet drukken ziet er perfect uit. Bij enkele problemen bij de aanlevering van de tekst en de omslag werd ik snel en vakkundig geholpen. De medeweker was zeer klantgericht. Levering snel en prijs zeer redelijk.

• Beschrijf uw ervaring met Softcover boeken Mooi boekje; niet duur
  • Zou u Softcover boeken aanbevelen? Ja

Beste Floris, Bedankt voor het plaatsen van de leuke beoordeling! Wat geweldig dat u zo goed geholpen bent door onze ordermanager. Heel fijn dat er bij wat enkele problemen van de aanlevering van de tekst en omslag het snel afgehandeld is. Graag tot de volgende bestelling! Groet, Team Drukbedrijf

Super snelle levering en behulpzaam via de chat!

Onze brochures waren snel geleverd en zijn wederom super mooi geworden.

• Beschrijf uw ervaring met Brochures geniet Zeer goed
  • Zou u Brochures geniet aanbevelen? Ja

Beste Culet, Bedankt voor het plaatsen van de leuke beoordeling! Wij zijn erg blij om te horen dat de brochures erg snel geleverd zijn! Wat fijn te horen dat u goed geholpen bent via de chat. Wij zullen uw compliment doorgeven aan de ordermanager. Graag tot de volgende bestelling! Groet, Team Drukbedrijf

snelle levering tegen prima prijs

Al jarenlang doe ik zaken met Drukbedrijf. en ik ben meer dan de tevreden over prijs, kwaliteit en snelle levering. Er wordt snel gereageerd op offerteaanvragen het contact is prettig informeel zakelijk. De producten zijn van goede kwaliteit, het advies is professioneel.

• Beschrijf uw ervaring met Dubbelzijdig tape prima product
  • Zou u Dubbelzijdig tape aanbevelen? Ja

Beste Bert, Bedankt voor het plaatsten van de fantastische beoordeling! Wat leuk om te vernemen dat u al jaren lang zaken doet met Drukbedrijf! Wij helpen u dan ook graag de volgende keer weer met uw nieuwe bestelling! Groet, Team Drukbedrijf

Top product en communicatie geweldig

• Beschrijf uw ervaring met Raamstickers N.v.t.
  • Zou u Raamstickers aanbevelen? N.v.t.

Beste Mark, Wat leuk om te horen dat u zeer tevreden bent over ons product! En dat u te spreken bent over de communicatie die er geweest is voor het plaatsen van de bestelling voor de raamstickers. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn! Groet, Team Drukbedrijf

De producten zijn goed, maar bij de levering ging helaas wat mis.

De vlaggen werden snel gedrukt en geleverd. Alleen lieten de voeten en stokken nog 2 dagen op zich wachten.

• Beschrijf uw ervaring met Beachflags N.v.t.
  • Zou u Beachflags aanbevelen? Ja

Goede service en flot contact

wij bestellen al 3 jaar bij dit bedrijf en ze hebben goede keuze uit diverse producten welke wij gebruiken voor de beurzen en evenementen.

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner N.v.t.
  • Zou u Roll-up banner aanbevelen? Ja

Beste Nik, Bedankt voor het plaatsten van de fantastische beoordeling! Wat geweldig om te horen dat u al 3 jaar trouwe klant bent bij ons!! Graag tot de volgende bestelling! Groet, Fresilla

Zeer behulpzaam en meedenkend

Ik bestel regelmatig voor mijn werk bij druk bedrijf, wanneer ik meer wil weten over een product of het aanleveren wordt er goed meegedacht.

• Beschrijf uw ervaring met Briefpapier Zeer goed
  • Zou u Briefpapier aanbevelen? Ja

Ik heb goede ervaring met Drukbedrijf.

• Beschrijf uw ervaring met EK Poster N.v.t.
  • Zou u EK Poster aanbevelen? Ja

Ziet er goed uit

Heb gondeldoosjes besteld en zien er goed uit! Op sommige lichte doosjes zitten wat vlekjes, maar die gebruik ik dan zelf wel als verpakking. Reacties waren snel, mailverkeer was goed. Positieve ervaring.

• Beschrijf uw ervaring met Gondeldoosjes Zien er mooi uit
  • Zou u Gondeldoosjes aanbevelen? Ja

Goede inzet voor wat jij wil als klant

Wij hadden een wat lastigere bestelling maar ons contact persoon heeft zich ingezet om voor ons de beste prijs te regelen. Het duurde wel wat langer dan gebruikelijk maar het is goed afgehandeld.

• Beschrijf uw ervaring met Gelijmde brochures Ziet er netjes uit en mooie kwaliteit
  • Zou u Gelijmde brochures aanbevelen? Ja

Erg behulpzaam

Men doet niet moeilijk over eventuele aanpassingen of variaties op offertes. Integendeel, offertes worden snel aangepast en vergelijkingen zijn daardoor snel gemaakt. De service is erg goed en het afgeleverde product was zelfs beter dan wat ik gehoopt had.

• Beschrijf uw ervaring met Display zonder steun Mooi stevig proiduct, snel geleverd en goed ingepakt.
  • Zou u Display zonder steun aanbevelen? Ja

Beste Dave, Bedankt voor het plaatsen van je leuke beoordeling! Wat fijn om te horen dat je erg tevreden bent met de service en het afgeleverde product. Graag tot de volgende bestelling! Groet, Team Drukbedrijf

Super blij met de service van Drukbedrijf.

Ik ben enorm goed geholpen door Drukbedrijf. Ik kwam er niet helemaal uit met het ontwerp. Bij Drukbedrijf hadden ze alle geduld en namen de moeite om mij er door heen te loodsen. Wat een topservice en niet geheel onbelangrijk; ook een topkwaliteit!

• Beschrijf uw ervaring met Kaartjes Top!
  • Zou u Kaartjes aanbevelen? Ja

Beste Charlotte, Bedankt voor het plaatsen van je mooie beoordeling! Wat fijn dat je ervaren hebt dat je goed geholpen bent door ons. Leuk om te horen dat je zeer tevreden bent over ons kwaliteit! Graag tot de volgende bestelling! Groet, Team Drukbedrijf

Communicatie en vriendelijkheid super TOP echter eindproduct anders dan verwacht

Bedankt voor de goede zorgen en communicatie. De website was niet super gebruiksvriendelijk en logo’s uploaden lukte niet. Eerst betalen voordat dit gelukt is is we vreemd. Verder kreeg ik een sample doorgestuurd, erg goed en mooi. Maar het resultaat zag er anders uit! Met overal wit. Dat was erg jammer. Dus ik beveel jullie aan echter wees specifiek over het te verwachten resultaat dit is zowel aan de klant als aan het bedrijf.

• Beschrijf uw ervaring met Stanley / Stella T-shirts Goed spul
  • Zou u Stanley / Stella T-shirts aanbevelen? Ja

Vriendelijke en goede service. Zeker voor een online drukbedrijf.

• Beschrijf uw ervaring met Brochures gelijmd N.v.t.
  • Zou u Brochures gelijmd aanbevelen? Ja

Beste Renske, Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling! Wat fijn dat u tevreden bent over de vriendelijke en goede service! Graag tot de volgende bestelling! Groet, Team Drukbedrijf

Levert wat je verwacht

Ik heb onlangs een banner besteld met tunnelzoom. Hij kwam netjes aan, de kwaliteit van de banner is erg mooi. Super tevreden over deze bestelling!

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken 6
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Beste Irene, Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling! Wat fijn dat u super tevreden bent over uw bestelling! Groet, Team Drukbedrijf

Top service, snelle levering en perfecte kwaliteit

Wederom een zeer goede ervaring met Drukbedrijf, ditmaal in de persoon van Onno. Mijn eerste vragen werden snel beantwoord, feedback werd gegeven voor het optimale resultaat met vervolgens een zeer snelle levering waarbij dit niet ten koste ging van de kwaliteit!

• Beschrijf uw ervaring met Geboortekaartjes Top service, snelle levering en perfecte kwaliteit
  • Zou u Geboortekaartjes aanbevelen? Ja

Beste Arjan, Wat een fantastisch compliment!! Ik zal uw mooie review doorgaan geven aan Onno! Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Groet, Fresilla

Highly recommend

Perfect service: good communication, quick shipping, good quality of the works.

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Everything perfect

Geweldig !!

Een enorm klantvriendelijk bedrijf, die klanten behandelen zoals jezelf ook behandeld wil worden !! Behulpzaam waar nodig en komen na wat ze beloven, toppers.

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Mooie producten voor een mooie prijs
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Beste René, Bedankt voor het plaatsen van uw geweldige beoordeling! Graag tot de volgende bestelling! Groet, Fresilla

Goede en snelle service

Het contact verliep goed, waardoor de bestelling snel in gang kon worden gezet. Binnen een paar dagen hadden we de bestelling binnen. Al met al zeer tevreden!

• Beschrijf uw ervaring met Walltex Pro Het materiaal is stevig en het ontwerp blijft scherpe kwaliteit. Verder is dit materiaal eenvoudig aan te brengen en verbergt het alle oneffenheden.
  • Zou u Walltex Pro aanbevelen? Ja

Beste Kirsten, Wauw! wat een geweldige beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met de goede en snelle service! Wij hopen je de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Groet, Team Drukbedrijf

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!