Vlotte en nette levering

Vlotte en nette levering. Alles netjes zoals afgesproken geleverd en voor een goed prijs.

• Beschrijf uw ervaring met Speelkaarten N.v.t.
  • Zou u Speelkaarten aanbevelen? N.v.t.

Fijne manier van samenwerken!

Mijn bestelling was precies zoals verwacht. De Brochures geniet zagen er professioneel uit en bladerde goed door. Tevreden door! Ook werden ze naar alle adressen verstuurd in een mooie verpakking.

• Beschrijf uw ervaring met Brochures geniet Goed
  • Zou u Brochures geniet aanbevelen? Ja

Mooi, goed snelle levering

• Beschrijf uw ervaring met Goedkope visitekaartjes Prima
  • Zou u Goedkope visitekaartjes aanbevelen? Ja

Prima werk

Na wat onduidelijkheden is mijn order keurig opgepakt en prima resultaat

• Beschrijf uw ervaring met Beachflags Zijn precies zoals de bedoeling was !top
  • Zou u Beachflags aanbevelen? Ja

Prima service!

Drukbedrijf levert een prima service! Bestelgemak en levering zijn prima op orde. De geleverde kwaliteit van het product is uitstekend. En dat alles tegen een scherpe prijs.

• Beschrijf uw ervaring met Notitieblokken Prima product!
  • Zou u Notitieblokken aanbevelen? Ja

Top service en denken graag met je mee

Top service en denken graag met je mee

• Beschrijf uw ervaring met Sweaters N.v.t.
  • Zou u Sweaters aanbevelen? Ja

prima drukwerk voor een prima prijs

Plezierige snelle communicatie, mooi aanbod, goed ingespeeld op vragen, mooi resultaat. Levering veel sneller dan vooraf bedacht. Top.

• Beschrijf uw ervaring met Post-its iets kleiner gedrukt dan de PDF was. verder prima kwaliteit
  • Zou u Post-its aanbevelen? Ja

Mijn ervaring met Drukbedrijf is erg plezierig

Het is prettig dat we bij Drukbedrijf één contact persoon hebben. Onno is echt een fijne vent. Hij weet heel goed wat we als bedrijf nodig hebben en geeft passend advies. Ook gaat hij actief op zoek naar nieuwe mogelijkheden die we kunnen gebruiken in onze marketing campagnes.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Recent hebben we voor een klant actiefolders besteld. Onno heeft ons van passend advies voorzien ivm oplage. Binnen 5 werkdagen lagen de folders bij de klant en nu stromen de orders naar aanleiding hiervan binnen. Het proces is efficiënt verlopen met dank aan Onno en dat resulteert direct.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Uitstekend!

Snelle levering en goede kwaliteit van de producten! Overigens ook goede service, had een vraag en die werd meteen goed en snel behandeld :)

• Beschrijf uw ervaring met Ronde stickers N.v.t.
  • Zou u Ronde stickers aanbevelen? Ja

duidelijke communicatie, mooie prijs

prima levering en communicatie, voor een scherpe prijs

• Beschrijf uw ervaring met Moleskine notitieboek mooie kwaliteit en prijs
  • Zou u Moleskine notitieboek aanbevelen? Ja

Onder de indruk

De stempel is erg gedetailleerd en bevat het logo perfect. De prijs kwaliteit verhouding is goed

• Beschrijf uw ervaring met Houten stempels Erg gedetailleerd
  • Zou u Houten stempels aanbevelen? Ja

Beste Jasper, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over het resultaat. Tot de volgende bestelling! Groet, Onno

Goedkoopst, hele goede en persoonlijke service en daarnaast ook erg kwalitatief

Ik heb tot op heden nog geen goedkopere concurrent gevonden. Daarnaast heb ik de service als erg prettig, professioneel en persoonlijk ervaren. Vanuit het perspectief van een studie- studentenvereniging is Drukberdrijf naar mijn mening erg aan te raden. Ze staan ook open voor eventuele sponsoring, etc.

• Beschrijf uw ervaring met Hoodies N.v.t.
  • Zou u Hoodies aanbevelen? Ja

Goede en snelle service

Door de goede en snelle service en weten wanneer het product precies afgeleverd wordt maakt dat ik geen andere drukker hoef te zoeken.

• Beschrijf uw ervaring met Flyers Zelfde als bij algemeen
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Dit was mijn beste drukervaring ooit, een goede, dduidelijke en snelle service!

Ik had dik binnen 24 uur een spandoek nodig. Ik ben enorm goed geholpen en het is nog gelukt ook. Wat een fijn bedrijf, meedenkend, goed en snel. Enorm blij met het resultaat!

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Geweldig!
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Snel

Kwaliteit, snel, voordelig.

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up Kwaliteit
  • Zou u Roll-up aanbevelen? Ja

Perfect gemaakt en geregeld

Doe al een paar zaken met jullie. Prima.

• Beschrijf uw ervaring met Notitieblokken N.v.t.
  • Zou u Notitieblokken aanbevelen? Ja

Mooi whiteboard, snel bezorgd (wel zonder bericht). Het is handig om zelf wat kennis te hebben over het opmaken van drukbestanden.

• Beschrijf uw ervaring met Whitebord Mooi product
  • Zou u Whitebord aanbevelen? Ja

Gedrukt

De leveringen zijn altijd op tijd

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

Uitstekende kwaliteit en bezorging

Ik bestel zeer regelmatig en heb nog nooit dit bedrijf een steek zien laten vallen. Prima, ben thuis ;-)

• Beschrijf uw ervaring met Stickers op rol Top kwaliteit, as usual.
  • Zou u Stickers op rol aanbevelen? Ja

Beste Ludo, Dank voor je mooie review en dit is natuurlijk waar wij voor staan! Tot de volgende bestelling! Groeten, Onno

Wytze heeft ontzettend fijn (en geduldig) geholpen. Zeer fijne service. Eind resultaat nog niet gezien want ligt op kantoor en niemand is daar vanwege corona, maar gebaseerd op eerdere bedrukkingen zal de kwaliteit top zijn.

• Beschrijf uw ervaring met Magneetstickers N.v.t.
  • Zou u Magneetstickers aanbevelen? N.v.t.

Beste Liza, Dit lezen we graag en zal Wytze ( na de Coronacrisis ) een extra schouderklopje geven. Succes deze periode en tot de volgende bestelling! Groeten, Onno

Perfecte service en een mooi product

Ze zijn altijd behulpzaam als je niet helemaal zeker bent van hoe je zaken aan moet leveren. Daarnaast op tijd geleverd en een mooi product!

• Beschrijf uw ervaring met Foto Kort en krachtig bestelproces met de mogelijkheid voor een controle door de expert
  • Zou u Foto aanbevelen? Ja

Beste Chiel, Leuk om dit te lezen en helpen natuurlijk waar nodig! Dank voor je review en tot de volgende bestelling! Fijne dag! Onno

TEVREDEN

kioskvlaggen mooi van kwaliteit, drukwerk en prijs. gevelvlaggen mooi van kwaliteit, drukwerk en prijs maar beetjke fout gegaan met bedrukkingszijde, netjes opgelost met nieuwe levering met korting

• Beschrijf uw ervaring met Gevelvlag goed product tegen goede prijs
  • Zou u Gevelvlag aanbevelen? Ja

Belachelijk

Truien zijn te laat, en ik wordt niet en slecht te wordt gestaan. Zie mail met klacht voor toelichting.

• Beschrijf uw ervaring met Hoodies N.v.t.
  • Zou u Hoodies aanbevelen? N.v.t.

Beste Sasha, Heel vervelend dit en we willen dit natuurlijk voor je oplossen. Ik weet dat mijn collega je al meerdere malen heeft gebeld en gemaild om de te late levering met je recht te zetten. We horen graag van je wat een goed moment is om contact te hebben. Groeten, Onno

Gemakkelijk, snel, simpel. Niks mis mee!

• Beschrijf uw ervaring met Folders N.v.t.
  • Zou u Folders aanbevelen? Ja

prima produkt, prima service, prima prijs!

uitstekende afhandeling

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken snel en adequaat
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Ha Jeroen, Jij bedankt voor deze prima review! Dank! Groet, Onno

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!