Zeer betrouwbaar, makkelijk mee te werken en goeie service

Ik word snel geholpen bij vragen. De kwaliteit en de snelheid van mijn bestellingen is goed. Nooit problemen mee gehad.

• Beschrijf uw ervaring met Brochures geniet Ik lees ze vluchtig door, maar dat is het punt van brochures.
  • Zou u Brochures geniet aanbevelen? N.v.t.

Top! Snelle service!

Verwachte leverdatum was maandag, maar voor het weekend hadden we alles al binnen! Top geregeld! Snelle service en levering!

• Beschrijf uw ervaring met Menukaarten Geweldig! Topkwaliteit
  • Zou u Menukaarten aanbevelen? Ja

Het drukwerk is top! De drukker met de snelste en beste service.

• Beschrijf uw ervaring met Flyers Top kwaliteit
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Geweldig, altijd goede service.

Geweldig, altijd goede service. Nu al meerdere keren besteld en we worden altijd goed geholpen! Erg fijn :-)

• Beschrijf uw ervaring met Stickers op rol Heel mooi en naar wens
  • Zou u Stickers op rol aanbevelen? Ja

een super fijne communicatie, en het product zelfs eerder binnen als verwacht. Als ik nog wat nodig heb bestel ik het zeker hier

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up super mooi product
  • Zou u Roll-up aanbevelen? Ja

Uitstekend letterlijk! Resultaat, hulp, klantendienst en alles was perfect.

We hebben onze diploma’s mogen bedrukken bij drukbedrijf. Ik ben hierbij zo goed geholpen. Keer op keer werden heel uitgebreid mijn vragen beantwoord. Ik kreeg advies. Alles was ook volgens hun afspraak op tijd en op kwaliteit. Ik schrijf eerste keer in mijn leven een recensie. Want dik verdiend. Zeker een aanrader. De resultaten waren te mooi. Nogmaals bedankt!!

• Beschrijf uw ervaring met Flyers N.v.t.
  • Zou u Flyers aanbevelen? N.v.t.

Great looking invitations

Thank you for the samples I ordered. They looked great and we will definitely make our full order with you. Love the paper quality and the printing quality. The only thing to mention is that the paper has a watermark that is too noticeable on some of our prints. Otherwise they look great.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Great quality and finish
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Super goede service, ze doen alles voor een goede afhandeling!

Ging een paar keer iets mis maar jullie hebben er alles aan gedaan om het goed te laten verlopen. Bedankt voor de service!

• Beschrijf uw ervaring met Ronde stickers N.v.t.
  • Zou u Ronde stickers aanbevelen? Ja

Geeft altijd snelle reactie, denkt mee in mogelijkheden

Ervaar het fijn om samen te werken met drukbedrijf. Ze reageren snel, denken met je mee in mogelijkheden en drukwerk wordt snel en netjes geleverd. Goede kwaliteit en service.

• Beschrijf uw ervaring met Folders - spoed N.v.t.
  • Zou u Folders - spoed aanbevelen? Ja

Afwerking baliedisplay matig

Van de 50 baliedisplays zijn er een stuk of 15 donkerder van kleur, terwijl maar 1 pdf bestand was aangeleverd. Ook was de afwerking matig, de harde kartelranden zijn zeer aanwezig en de folie achter de display was niet verwijderd.

• Beschrijf uw ervaring met Baliedisplays Matig
  • Zou u Baliedisplays aanbevelen? N.v.t.

Snel geleverd en de kwaliteit was prima

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Tevreden

Goede service!

Ik heb stickers en ansichtkaarten besteld. Ik had ze op zeer korte termijn nodig maar beide bestellingen zijn op tijd gedrukt en geleverd! Er wordt daarnaast goed meegekeken, gecheckt en meegedacht.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 goede kwaliteit

erg behulpzaam en meedenkend

Super ervaring gehad met Joris, was nl erg behulpzaam en dacht goed mee in wat ik nodig had. Ben overall erg tevreden geweest met de service van drukbedrijf.

• Beschrijf uw ervaring met Bedrukt tape de kleuren van de flyers zijn iets fletser geworden en de kleur op de ansichtkaart rozer dan aangeleverd.
  • Zou u Bedrukt tape aanbevelen? Ja

Hele goede service

Goede service en snel geleverd!

• Beschrijf uw ervaring met Linten Tevreden
  • Zou u Linten aanbevelen? Ja

Wat zijn jullie geduldig en professioneel!

Ik was op zoek naar een afbeelding voor een doek in mijn tuin. Het liefst wilde ik een doek met mijn eigen afbeelding, maar het doek was te groot (of de kwaliteit van de foto te laag ;-). Na wat proefjes (dank voor het geduld) gekeken op de door jullie aangedragen websites met gratis foto's. Uiteindelijk heeft een fotograaf een foto gemaakt van een schilderij van mij en was de kwaliteit ok. Van de week het grote doek ontvangen. Echt supermooi! Thx!

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken N.v.t.
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Onno heeft me fantastisch geholpen. Deskundig, efficiënt, behulpzaam. Het was al met al een zeer goede ervaring. Dank aan Onno en de rest van Drukbedrijf!

• Beschrijf uw ervaring met Visitekaartjes speciale papiersoorten Mooi papier, speciaal
  • Zou u Visitekaartjes speciale papiersoorten aanbevelen? Ja

Snel proefdruk ontvangen en eindproduct vlug geleverd.

• Beschrijf uw ervaring met Linten N.v.t.
  • Zou u Linten aanbevelen? Ja

Snel geleverd, goede kwaliteit

Was echt fijn samen te werken.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Super goed

Top bedrijf.

Service en kwaliteit van de producten zijn top.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Kwaliteit is goed, en behoud de kleur.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

De spandoeken zijn snel geleverd en de service was top!

Ik heb lang contact gehad over de producten die ik wilde bestellen en er werd altijd snel en zorgvuldig gereageerd. Ze hebben ons ook fijn geholpen met de ontwerpen die wij aanleverden. Goeie service!

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken N.v.t.

Wat een service!

Wauw, wat een service geven de mensen bij Drukbedrijf. Ze helpen de bestanden in een goed formaat te krijgen en denken heel goed mee. En niet te vergeten, de kwaliteit van de kaartjes is ook nog eens top!

• Beschrijf uw ervaring met Ansichtkaarten Goede kwaliteit kaartjes. Mooie kleuren ook!
  • Zou u Ansichtkaarten aanbevelen? Ja

Top service, kwaliteit en levertijd!

Goed bereikbare service en goed advies. Geen ellelange wachtrij aan de telefoon. Behulpzame medewerker die daarna nog even belt voor afstemming. Nog eerder geleverd dan belooft en in een hoge kwaliteit en juiste maatvoering. Gewoon top!

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken zie drukbedrijf
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Denken met je mee en hebben een snelle levering!

Drukbedrijf denkt altijd met je mee, zijn goed te bereiken en leveren goede kwaliteit op een topsnelheid. Ze schakelen snel als er spoed bij komt kijken. Geven goede adviezen over materiaalsoorten en papiersoorten. Erg prettig bedrijf om mee samen te werken.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Altijd goede kwaliteit

Geweldige service

Medewerkers denken allemaal mee en reageren snel. Erg behulpzaam en fantastisch resultaat.

• Beschrijf uw ervaring met Brochures geniet Goede kwaliteit.
  • Zou u Brochures geniet aanbevelen? Ja

Sehr gutes Spanntuch Schnelle Lieferung

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Meine 2 Bestellung wieder sehr zufrieden

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!