Na eerder geslaagde opdracht nu minder tevreden

Ik ben helaas minder tevreden over de sticker daar er 2 dingen opvallen. - De sticker blijft ondanks aangeven waarvoor deze gebruikt zou worden niet goed plakken. De randen laten vanaf het eerste moment los. - De sticker is schuin afgesneden. Dat maakte het ook nog eens extra moeilijk de sticker recht te plakken waardoor kreukels onvermijdelijk zijn. Erg jammer. Ik zal jullie alsnog aanbevelen omdat een eerder product prima werd afgeleverd en de service goed is.

• Beschrijf uw ervaring met Stickers op maat N.v.t.
  • Zou u Stickers op maat aanbevelen? N.v.t.

Snelle levering en prima kwaliteit

Wij vonden de levering erg snel. De kwaliteit van de tijdschriften is prima!

• Beschrijf uw ervaring met Brochure Geniet fijn
  • Zou u Brochure Geniet aanbevelen? Ja

Great product and service at a fair price.

Banner for the HuisHoudBeurs - very happy

• Beschrijf uw ervaring met Textile print Great quality
  • Zou u Textile print aanbevelen? Ja

Snel en goede service

Snel en goede service. Kwaliteit aanstekers wat goedkoop maar daar is de prijs ook naar. NL2024.147134

• Beschrijf uw ervaring met Aanstekers Goedkope kwaliteit en iets scheef gedrukt. Prijs is wel goedkoop dus dat is prima.
  • Zou u Aanstekers aanbevelen? Ja

Top, zo snel en meedenkend

Ze hebben me ontzettend goed geholpen, en het werd ook zoals afgesproken op die dag bezorgd. Keurig!

• Beschrijf uw ervaring met Schorten Keurig, snel en super bedrukt
  • Zou u Schorten aanbevelen? Ja

Goede service en goed product. Erg blij mee

• Beschrijf uw ervaring met Foto poster N.v.t.
  • Zou u Foto poster aanbevelen? Ja

Bedankt voor je beoordeling! Fijn om je compliment over onze service en producten te ontvangen.

Super service!

Ik had banners heel snel nodig en dit heeft Drukbedrijf super georganiseerd!

• Beschrijf uw ervaring met L-banner spoed top!
  • Zou u L-banner spoed aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review! Fijn dat u onze snelle levering waardeert.

Super goede service

Heel fijn contact met Drukbedrijf vooraf aan mijn order. Snelle levering ook. Na de levering werd ook nog in overleg een fijne oplossing geboden. Ik ben erg tevreden en zal zeker volgende keer weer bestellen!

• Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review! Fijn dat u onze service en snelle levering waardeert.

Top bedrijf

Fijne service en goed advies. prima prijzen. fijne geholpen door Sanne! Dankjewel!

• Beschrijf uw ervaring met Gelijmde brochures N.v.t.
  • Zou u Gelijmde brochures aanbevelen? N.v.t.

Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat onze service wordt gewaardeerd.

zeer tevreden

Kwaliteit en service zijn goed. Zowel de visitekaartjes als de etiketten en dat voor een scherpe prijs.

• Beschrijf uw ervaring met Etiketten op rol Mooi strak en glad
  • Zou u Etiketten op rol aanbevelen? Ja

Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat onze producten naar wens zijn.

Waardeloze service

Verschrikkelijke service: slechte templates en dan vervolgens extra willen rekenen omdat ze de deadline niet halen. Dikke afrader.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

Beste anonieme beoordelaar, We vinden het erg vervelend dat je onze templates slecht vindt. Over het algemeen weten onze klanten hier prima mee om te gaan. En als dat niet lukt, dan helpen wij daar uiteraard graag bij. Service staat namelijk hoog bij ons in het vaandel. Wij rekenen hier wel wat extra kosten voor omdat onze designers aan de slag moeten met jouw bestanden en dit kost tijd. Deze kosten maken we altijd vooraf transparant en bekend. Daarnaast worden onze levertijden netjes aangegeven bij alle producten. Als die niet aan jouw deadline voldoen, dan had je wellicht wat eerder kunnen bestellen. In het kader van meedenken met de klant, hebben wij jou aangeboden om te helpen met het design en ook nog eens om de productie te versnellen. Dat hier wat extra kosten aan verbonden zijn, vond jij maar vreemd. Wij vinden het vreemd om met jouw geboden voorstel akkoord te gaan om de productie maar 'gewoon' in gang te zetten, en als wij jouw deadline niet haalden, jij dan alsnog gratis kon annuleren. Dat klinkt een beetje als een hamburger bestellen en bij het opdienen zeggen dat je geen trek meer hebt en er ook niet voor wilt betalen. Gelukkig hebben wij de opdracht direct teruggeboekt. Hopelijk heb je een andere productiepartner kunnen vinden die wel gratis aanpassingen doet en deze spoedproducties draait tegen onze scherpe online tarieven. Wij wensen jou alsnog goede zaken voor de toekomst.

WAANZINNIGE SERVICE!

We doen nu een tijdje zaken met Drukbedrijf. Ontzettend behulpzaam en persoonlijk! Ze helpen overal mee, Korte lijnen en bizarre snelheid! Ik schrijf nooit reviews, maar Dit bedrijf verdient een DIK compliment! Service tot in de puntjes, terwijl dit anno 2024 steeds moeilijker te vinden is.... Wij gaan er steeds meer opdrachten onder brengen.

• Beschrijf uw ervaring met Stickers op rol Design 1 N.v.t.
  • Zou u Stickers op rol Design 1 aanbevelen? N.v.t.

Topervaring!

Uitstekende kwaliteit, vakmensen die meedenken. Scherpe prijs en snel geleverd.

• Beschrijf uw ervaring met Brochures geniet Uitmuntend
  • Zou u Brochures geniet aanbevelen? Ja

Zeer snelle en correcte service

Acceptabele prijs kwaliteit verhouding

• Beschrijf uw ervaring met Doordruksets Meerder keren besteld altijd goed
  • Zou u Doordruksets aanbevelen? Ja

Goede communicatie en super snel geleverd

Wij hadden wat specifieke vragen en na contact via de chat heb ik uiteindelijk besteld. Na snelle reacties heen en weer over de drukproef is het product ontzettend snel geleverd (dag erna!) en helemaal gelukt zoals we wilden. Bedankt!

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Top
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Goede en vriendelijke service. Kwaliteit producten.

De kwaliteit van geleverde producten is meestal prima. Men let volgens mij op de details. En als er ooit iets misgaat, dan lossen ze het meestal snel op.

• Beschrijf uw ervaring met Brochure Geniet Zeer tevreden
  • Zou u Brochure Geniet aanbevelen? Ja

goede prijs-kwaliteit verhouding en service

Goedkoper dan andere drukbedrijven met dezelfde kwaliteit en een netjes verpakte en snelle levering

• Beschrijf uw ervaring met Folders goed!
  • Zou u Folders aanbevelen? Ja

Beste Rens, Bedankt voor je review! Wat geweldig om te zien dat je tevreden bent met zowel de prijs-kwaliteitverhouding als de service van ons. Veel plezier met de folders! Team Drukbedrijf

Hele gebruiksvriendelijke website en duidelijke werktekening. Zeer tevreden over kwaliteit drukwerk en zeker een aanrader. Ik bestel snel weer!

• Beschrijf uw ervaring met Gevelvlag Uitstekend
  • Zou u Gevelvlag aanbevelen? Ja

Geachte heer Nguyen, Bedankt voor jouw review! Fijn om te zien dat de website gebruiksvriendelijk is en dat de werktekening duidelijk is. Bedankt voor jouw aanbeveling en tot snel! Team Drukbedrijf

Telefonisch contact prima. Vragen over materialen keus, montage enz. worden snel adequaat beantwoord. Offerte aanvraag makkelijk en snel. Offert is duidelijk en overzichtelijk. Snelle Levertijd. Mijn ervaring met Drukbedrijf is uitstekend.

• Beschrijf uw ervaring met Montage op locatie in Amsterdam N.v.t.
  • Zou u Montage op locatie in Amsterdam aanbevelen? N.v.t.

Beste Antonius, Dank je wel voor het delen van jouw positieve ervaring met ons. Goed om te zien dat mijn collega jou telefonisch kon helpen met de vragen over materialen en montage. Team Drukbedrijf

Recommended

1000 flyers/folders ordered. Good price and quality, delivered on time.

• Beschrijf uw ervaring met Folders Fine
  • Zou u Folders aanbevelen? Ja

Dear Terry, Thank you for taking the time to share your review! We're happy to learn that you were pleased with the quality of our product. Your recommendation of our services is appreciated. Team Drukbedrijf

Snelle communicatie, kwalitatieve producten en goede klantenservice

Wij bestellen met enige regelmaat naar volle tevredenheid producten bij Drukbedrijf. De medewerkers zijn erg behulpzaam, communicatie verloopt soepel en snel.

• Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Beste Ilse, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Goed om te zien dat mijn collega's erg behulpzaam zijn en een snel communiceren. Team Drukbedrijf

Altijd goede kwaliteit

Fijne behulpzame klantenservice, betrouwbare levertijden en altijd een mooie kwaliteit drukwerk!

• Beschrijf uw ervaring met Vetvrij papier Mooie kwaliteit
  • Zou u Vetvrij papier aanbevelen? Ja

Hi Lotte, Bedankt voor je vriendelijke woorden! We streven ernaar om een behulpzame klantenservice te bieden en zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Team Drukbedrijf

Slecht verpakt en lelijk drukwerk

Bestanden kloppend aangeleverd. Slecht drukwerk en verkreukelde poster binnen gekregen.

• Beschrijf uw ervaring met Goedkope posters Kwalitatief slecht drukwerk.
  • Zou u Goedkope posters aanbevelen? Nee

Ongeorganiseerd en onvriendelijke klantenservice

Een bestelling geplaatst van meer dan 3k. Een deel van de producten zijn zij vergeten door te voeren en zijn dus niet geproduceerd. Een ander deel wordt veel te laat afgeleverd. Het bijzondere is dat we extra betaald hebben voor een spoedzending. Achteraf geven ze aan dat zelfs met een spoedzending waarbij je dus betaalt voor een eerdere levering, geen garantie kan worden gegeven. Onze medewerkers hebben we nu geen kerstpakket kunnen geven. Behalve dit gegeven is de klantenservice erg ongeïnteresseerd en laconiek geweest.

• Beschrijf uw ervaring met Linten N.v.t.
  • Zou u Linten aanbevelen? N.v.t.

Snel geregeld

Vlak voor de feestdagen nog even een flitsende kaart gemaakt (mozaïek), daarna in paar dagen gedrukt en verzonden. Prima resultaat. Hou wel rekening bij de pdf-opmaak dat er sprake is van snijverlies.

• Beschrijf uw ervaring met Ansichtkaarten Prettige service
  • Zou u Ansichtkaarten aanbevelen? Ja

Beste Paul, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen met het snel regelen van de flitsende kaart en dat je tevreden bent met het eindresultaat. Team Drukbedrijf

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.