Perfecte service

Perfect service and great quality of the printed materials. I currently used them for all my printed business materials. Having worked in the advertisement industry I have a great experience with printers and drukbedrijf is offering an excellent price quality. Warmly recommended to anybody!

snelle levering, goede service

snelle levering, goede service

Makkelijk en snel je drukwerk bestellen. Wij zijn heel tevreden met het resultaat.

Mooie notitieblokken, duidelijke werktekening en snelle levering

De notitieblokken zouden bij de spoedzending op vrijdag geleverd worden maar kwamen zelfs een dag eerder al aan en keurig verpakt!

Fijne klantenservice en snelle levering.

Snelle service en levering. Er werd geleverd buiten onze kantoortijden om maar er werd netjes contact met ons opgenomen om een tweede levering te plannen. Het uploaden van de juiste bestanden was eerst verwarrend maar na een telefoongesprek snel verhelderd.

Snelle levering, prima kwaliteit

Flyers besteld en binnen een dag in huis en in prima kwaliteit!

een echte online drukker

alles word (vermoedelijk door een ander) geproduceerd zonder enige controle, dus let goed op wat en hoe je iets besteld. ze nemen totaal geen verantwoorden, en tegen de volledig prijs willen ze het graag voor je opnieuw produceren. wat een klanten service.

Beste, In de basis ben je verantwoordelijk voor je eigen bestand en je hebt nergens aangegeven dat de bedrukking in een andere kleur moest. Dit heb ik ook via de mail uitgelegd en daarbij heb ik een korting geboden op de herdruk. Jammer dat dit toch anders is opgevat en ik neem graag contact met je op zodat we gezamenlijk tot een goede oplossing komen. Groet, Onno

Goed bedrijf en goede service

50 posters besteld en in A3 ,toen kwam een mail dat het bestand niet klopte . Toen gebeld ,bleek het bestand niet is niet in het goede formaat aangeleverd is , maar ze zouden het zelf omzetten in het bestand wat nodig was. Alles keurig bezorgd .

Snelle service en prettige ondersteuning

In een uurtje een mooi ontwerp gemaakt voor onze bierviltjes en toen het ontwerp af was, hadden we de viltjes in een week in huis.

Zeer goede service

Ondanks wat aanleverproblemen was de opdracht op tijd binnen. Top service!

Goede kwaliteit en snelle levering

Best wel goed

Fijn dat de site kijkt of het goed wordt aangeleverd, zodat je niet voor onverwachte slechte kwaliteit komt te staan, en snelle communicatie

goede producten en uitstekende service

We hebben al diverse beurswanden besteld naar alle tevredenheid. Ze worden snel geleverd en ook bij de bestandscontrole is Drukbedrijf erg servicegericht. Ik kan ze dan ook zeker aanbevelen!

Ik heb een nieuwe papiersoort getest voor visitekaartjes, topkwaliteit, en de afwerking net zo.

Sulfaatkarton is niet bij alle online drukkers beschikbaar en bij Drukbedrijf zag ik wel die mogelijkheid. Met dubbelzijdig laminaat geef ik nu met extra veel plezier mijn kaartje aan andere ondernemers.

Soepel

Wij zijn erg tevreden over de bestelmethode, de snelheid en de kwaliteit. Een verbeterpunt. Ik bestelde in 3 delen (kan ook aan onze zijde beter), wellicht is er een verbetering mogelijk door bestellingen die besteld zijn in een bepaald tijdsblok qua transport samen te voegen. Scheelt uitstoot (niet drie keer lang één adres) en waarschijnlijk ook in de kostprijs voor bezorgen aan jullie zijde.

Prima: snel, vriendelijk, goede prijs

plezierige communicatie

mijn eerste ervaring, resp bestelling verliep prima

Wat en gaaf bedrijf!

Onze eerste bestelling bij Jesse van Drukbedrijf. Wat een leuke toko is dit zeg. Vlak voor onze beurs toch nog eventjes bedenken dat we Caps nodig hebben. 5 kleuren, 2x opdruk, en dan ook nog binnen paar dagen klaar. Thanks voor de goede services en het fixen van ons verzoek :-)

snel kwaliteit klantgericht

GEWELDIG! Snel & Super kwaliteit

1000 stickers en 1000 ansichtkaarten laten maken, super snel en super mooi! Netjes aangeleverd en achteraf factuur, super fijn om bij dit bedrijf te bestellen!

3 uiteenlopende producten besteld; bierviltjes, beachvlaggen en vlaggenlijnen. Het ziet er allemaal goed uit. Toen bij aankomst bleek dat er wat tekort was geleverd, is dit zelfs nog sneller opgelost dan beloofd.

Het product wat ik oorspronkelijk wilde was niet leverbaar, maar ik kreeg een prima alternatief aangeboden en dat werd snel verwerkt en het resultaat was top.

Goed!

Prima! Snelle service en levering. Erg tevreden over het eindresultaat!!

In eerste instantie kreeg ik niet helemaal wat ik besteld had. Foutje werd direct hersteld en de volgende dag werden de nieuwe visitekaartjes al geleverd.

Persoonlijke en snelle service!

Voor een evenement afgelopen zaterdag, hebben wij rolbanieren besteld. De levering ging zeer snel en soepel en toen wij een kleine fout in de aanlevering hebben gemaakt, waren wij snel op de hoogte gebracht. Een geweldig snelle service en al mijn vragen zijn snel en vriendelijk beantwoord. Dank jullie wel!

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!