Snel, netjes en aardig.

Donderdag om 3 uur gebeld en de volgende ochtend had ik om half 12 500 flyers in huis. Erg netjes geholpen door de vriendelijke Santana

Goede snelle service!

Snelle, goede service

Makkelijke service, veel mogelijkheden en onwijs snel. Goede kwaliteit.

Mijn nummer 1 drukker

Fijn contact, mooie druk, fijne prijzen. Ik ben er zeer tevreden over.

Professionele service en drukwerk

Drukbedrijf heeft mij snelle service geleverd, er was goed contact betreffende de drukproef. Het drukwerk is zoals het hoort en werd snel en netjes afgeleverd.

Niet helemaal tevreden

Mijn bestelling was redelijk snel geregeld en ik werd goed hierbij geholpen door Santana (na nog even kijken naar de aanleverspecificaties). De flyers zelf ben ik niet geheel tevreden over. Mijn flyers (zowel de dubbelzijdig als enkelzijdig gedrukte flyers) zijn scheef uitgesneden. Ik heb zelf nog met een papiersnijder de randen eraf moeten halen om het een beetje vertoonbaar te maken Wat ook onhandig was was dat de bedrijfsnaam en interne locatie niet op het etiket stond gedrukt; hierdoor moest ik zelf nog uitzoeken waar mijn pakketje nu precies geleverd was. De levering zelf was overigens wel snel.

Fijne service en goede kwaliteit!

Snelle reactie en levering optijd!

heel goed

Mijn ervaring met drukbedrijf.nl en dan vooral met Santana is uitstekend. Vanwege een aanpassing aan mijn ontwerp is er netjes met mij meegedacht, samen zijn wij tot een prima resultaat gekomen. Ook het tape PVC wit met 3 PMS kleuren is prima. Zending is keurig binnengekomen.

Probleem opgelost

Probleem opgelost

netjes

visitekaartjes zien er netjes en verzorgd uit. Wel was de communicatie traag waardoor het hele proces: het eerste contact tot eind product lang duurde.

Goede en prettige service

Stel een vraag en je krijgt in tegenstelling tot veel organisaties binnen de termijn antwoord. Product ziet er mooi uit. Nu hopen dat het mooi blijft (buitencanvas). Ps stuk goedkoper dan vergelijkbare aanbieders.

Zeer fijn telefonisch contact, super service!

Super snelle levering!

Snelle en goede service en levering

Prettig telefonisch contact, prettige website om te bestellen, afspraken nagekomen. Dik in orde, ga zeker nog vaker bestellen.

Makkelijk - snel - top kwaliteit

Altijd weer aangenaam verrast door het resultaat. Nu ook weer heel mooi afgewerkte kaartjes, precies zoals ik het voor ogen had. Superfijn!@

Fantastisch!

Goede service en kwaliteit. Professioneel en relax personeel 👍🏻.

mooi product goede ondersteuning en snelle levering

Voor onze buurtrommelmarkt hadden we 2 dranghekbanners nodig, ons ontwerp was niet goed. keurig ondersteund hoe we het moesten aanpassen. daarna snelle levering ven een mooi product tegen een redelijke prijs.

Uitstekende service en kwaliteit!

Ze leveren een uitstekende service en reageren altijd heel snel en helpen je bij alles! Daarnaast zijn hun producten ook nog eens van kwaliteit, nog nooit iets te klagen. Helemaal top!

deskundig, duidelijk, afspraak = afspraak en snel en heel goed geleverd

deskundig, duidelijk, afspraak = afspraak en snel en heel goed geleverd

Goed!

Op tijd bezorgd en mooie kwaliteit.

uitstekend

Uitstekende afdrukken, Snelle levering

Zeer snel opgepakt en adequaat gehandeld door de medewerkster.

prima, ziet er goed uit

netjes afgewikkeld

Makkelijk en goed kwaliteit

Veel waardering voor de heldere mooie website en vele keuzes. En daarboven goede kwaliteit. (Besteld doordruk sets)

Een uitstekende organisatie, ze leveren goede kwaliteit

Mijn ervaring wat betreft Drukbedrijf is uitstekend te noemen. Er waren hier en daar wat kleine aanpassingen voor het gewenste product maar dit ging in een goede samenwerking. Ik heb veelal via de mail contact met drukbedrijf gehad maar dit was een prima contact. Ik krijg binnen 2 uur zeker wel een reactie op de door mij gestelde vraag(en) Het product wat ze hebben aangeleverd is van goede kwaliteit en ik ben daar als klant zeer over te spreken.

Keurig werk geleverd. Goede communicatie.

Vlotte verwerking en mooi resultaat voor een eenmalige vlag en banner.

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!