Great quality and service, always!

I've been ordering banners, stickers, branded bottles, and more from Drukbedrijf for a while now and couldn't be happier with their service. Chiel always ensures my orders arrive on time and in great quality. Their dedication and attention to detail make every experience a pleasure. Highly recommend!

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

Top geholpen door Chiel

Had ballonnen besteld voor een opening en ze hebben ons goed geholpen Top

• Beschrijf uw ervaring met Ballonnen Top
  • Zou u Ballonnen aanbevelen? Ja

top

goede snelle service!!

• Beschrijf uw ervaring met Brochures geniet super
  • Zou u Brochures geniet aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan.

Goed geholpen, snel geleverd en tevreden met de kwaliteit

Mijn bestand was in eerste instantie niet helemaal goed, ik ben goed geholpen door een medewerker, en mijn bestelde product was ook nog eens eerder binnen dan verwacht. Weer tevreden met mijn bestelling.

• Beschrijf uw ervaring met Textieldoeken Blij met de kwaliteit en opdruk
  • Zou u Textieldoeken aanbevelen? Ja

Dankjewel voor je review! Goed om te horen dat alles naar wens is gegaan met je bestelling.

hele goede begeleiding in topkwaliteit product

ik ben online heel goed begeleid bij het maken van de juiste keuzes en aanleveren van het juiste format. het product is snel geleverd en van topkwaliteit

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken zie boven
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Bedankt voor je reactie! Goed om te horen dat je tevreden met de service van Drukbedrijf en tevreden bent over de spandoeken.

Prima drukkerij dat snel levert tegen een scherp tarief.

Na jaren bij een concurrerend bedrijf te hebben besteld was ik toe aan een drukker met scherpere tarieven en snellere levertijden. Uiteindelijk kwam ik uit bij Drukbedrijf. Mijn eerste bestelling bij drukbedrijf. ging niet zonder slag of stoot. Bij het uploaden van mijn bestanden ging het echter mis, daar mijn bestanden waarschijnlijk iets te groot waren. Maar uiteindelijk is dit wel netjes en correct opgelost. 2500 flyers voor een scherpe prijs. Het was verder redelijk simpel om een bestelling te plaatsen en een prijs opgave te krijgen. Na meerdere malen contact te hebben gehad is het uiteindelijk goed gekomen en waren daar mijn prachtige flyers in mum van tijd geleverd.

• Beschrijf uw ervaring met Flyers N.v.t.
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat alles goed is gekomen met het uploaden van je bestanden en dat je tevreden bent met het eindresultaat.

Goede service, goede communicatie, goede producten, alleen een beetje een lange levertijd.

• Beschrijf uw ervaring met Button helder, met een goede speld
  • Zou u Button aanbevelen? Ja

Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons.

Snelle service, goede communicatie en mooi eindresultaat!

Ik raad Drukbedrijf zeker aan!

• Beschrijf uw ervaring met Wobblers Snelle service, goede communicatie en mooi eindresultaat!
  • Zou u Wobblers aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het eindresultaat.

Drukwerk te laat, gelukkig alternatief op ander materiaal geleverd.

Telefonisch is contact met drukbedrijf prima, ze denken mee en lossen hun fouten prima op. Heb je een afwijkende bestelling? hou die dan pro-actief in de gaten. Mijn bilboard was vergeten en kon er niet op tijd op het gewenste materiaal worden geleverd. Er is voor het belangrijkste onderdeel net op tijd een alternatief geleverd.

• Beschrijf uw ervaring met Re-board N.v.t.
  • Zou u Re-board aanbevelen? N.v.t.

Bedankt voor je reactie! Deze feedback is voor ons erg waardevol. We zijn wel blij om te horen dat we je hebben kunnen helpen met het vervangende alternatief.

Prima service en uitstekend resultaat!

Prima service en uitstekend resultaat! Wel even een drukproef vragen want zo konden wij een fout er tijdig uithalen. Klein excuusje had wel gemogen ;)

• Beschrijf uw ervaring met Visitekaartjes Prima!
  • Zou u Visitekaartjes aanbevelen? Ja

Bedankt voor je reactie. Als wij het design maken dan sturen we altijd een drukproef. Precies om deze reden! Gelukkig is het foutje in de opmaak hersteld zodat het juiste visitekaartje in productie kon worden genomen.

Heel mooi drukwerk, fijne service

Altijd blij met drukbedrijf. Ziet er netjes uit en geven goed advies

• Beschrijf uw ervaring met Foliedruk kaarten Heel blij met het resultaat
  • Zou u Foliedruk kaarten aanbevelen? Ja

Bedankt voor je leuke review! Altijd goed om te horen dat onze vaste klanten blij met ons zijn.

goede prijs/kwaliteit

het product was een dag eerder geleverd, prijs/kwaliteit echt prima! telefonisch contact ivm een vraag werd erg op prijs gesteld

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

Bedankt voor je beoordeling! Leuk om te horen dat je product voor de verwachte datum is geleverd en dat we je telefonisch hebben kunnen helpen.

Perfecte levering, goed meegedacht en snelle reacties

Ik bestel al vaker bij Drukbedrijf en kwaliteit blijft goed en snel. Heel tevreden over dit bedrijf!

• Beschrijf uw ervaring met Brochures Top
  • Zou u Brochures aanbevelen? Ja

Bedankt voor de mooie review. Altijd fijn om te horen dat onze kwaliteit en service worden gewaardeerd.

duidelijk-snelle levering- adequate info

meedenkend, makkelijk bestellen, goede prijsstelling

• Beschrijf uw ervaring met Stoepborden prima optie, niet heel erg "hufter" proof
  • Zou u Stoepborden aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons!

Snelle levering en top kwaliteit

Al meerder keren via drukbedrijf drukwerk voor mijn horeca zaak besteld, altijd meedenkend en snelle levering met super kwaliteit.. DANK

• Beschrijf uw ervaring met Visitekaartjes speciale papiersoorten goede kwaitieit
  • Zou u Visitekaartjes speciale papiersoorten aanbevelen? Ja

Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je tevreden met onze service.

snel en professioneel

snel en professioneel

• Beschrijf uw ervaring met Losse stickers snel en professioneel
  • Zou u Losse stickers aanbevelen? Ja

Heel erg bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je onze snelle en professionele service waardeert.

Geweldige service!

Goed geholpen en geïnformeerd over de mogelijkheden. Goede en snelle levering en uitvoering. Dikke aanrader of je nou 100.000 of 10 producten zoekt vlaggen of stickers, alles is mogelijk!

• Beschrijf uw ervaring met Vinyl stickers N.v.t.
  • Zou u Vinyl stickers aanbevelen? Ja

Bedankt voor je positieve review! Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze hulp, diensten en de snelheid van onze levering.

Mooi spandoek. Duidelijke, volle kleuren. Precies zoals gevraagd. Gekozen voor de snelle levering, en het was ook mooi op tijd.

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken zie boven, zegt genoeg!
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat het spandoek aan je verwachtingen voldeed en op tijd geleverd werd.

Snelle levering en product zoals verwacht

• Beschrijf uw ervaring met Belettering N.v.t.
  • Zou u Belettering aanbevelen? Ja

Dankjewel voor je review! We zijn blij om te horen dat je het product zo snel hebt mogen ontvangen.

Snel en kwalitatief.

Binnen 3 werkdagen geleverd en van goede kwaliteit.

• Beschrijf uw ervaring met Goedkope posters Goed
  • Zou u Goedkope posters aanbevelen? Ja

Dankjewel voor je reactie! We waarderen het om te horen dat we je product zo snel hebben kunnen leveren en dat de kwaliteit je bevalt.

Prima product, prima service

Hele goed product en een uitstekende service.

• Beschrijf uw ervaring met Stickers op rol UItstekende kwaliteit
  • Zou u Stickers op rol aanbevelen? Ja

Dankjewel voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat het product je bevalt en dat je tevreden bent net onze service.

Mooi product en zeer snelle levering

Ik had een (niet alledaagse/standaard) bestelling gedaan. 1 dag vertraging doordat ik de bestanden niet correct had opgemaakt. Normaal gesproken zorgt dit ervoor dat je de bestelling later in huis hebt. Echter we hadden de bestelling EERDER in huis dan was afgesproken. TOP (druk)bedrijf

• Beschrijf uw ervaring met Kaarten Goede prijs/kwaliteit
  • Zou u Kaarten aanbevelen? Ja

Dankjewel voor je review. We zijn blij dat we uw bestelling eerder hebben kunnen leveren dan verwacht.

Communicatie ietsje rommelig maar uiteindelijk zeer tevreden!

De communicatie verliep wat rommelig (contactpersoon werkt andere dagen dan ik) maar uiteindelijk zijn we zeer tevreden over het resultaat en is het drukwerk ook gewoon op de afgesproken dag afgeleverd!

• Beschrijf uw ervaring met EK Poster Superleuk product en mooie kwaliteit
  • Zou u EK Poster aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je feedback! Excuses dat de communicatie wat rommelig verliep. Gelukkig ben je tevreden over het resultaat!

Top!!!

Selle levering. Goed gemaakt

• Beschrijf uw ervaring met Ansichtkaarten N.v.t.
  • Zou u Ansichtkaarten aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service.

Netjes geleverd, mooie kwaliteit

Duidelijk bestel proces, er wordt goede kwaliteit geleverd, en netjes verpakt. Blij mee!

• Beschrijf uw ervaring met Flyers Netjes en blij mee
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met het bestel proces, de kwaliteit van het product en de verpakking ervan.

Spaklerweg 75 A

1114AE Amsterdam

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!