Servicegericht

Meerdere keren drukwerk besteld, ziet er top uit. Soms gaat er iets mis maar dan wordt het netjes opgelost.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 goede kwaliteit en snel geleverd.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Drukbedrijf is een aanrader!

Ik vind het erg fijn dat Drukbedrijf met mij mee heeft gedacht en er alles aan deed om het bestand druk klaar te maken, nadat ik die zelf niet juist had aangeleverd. Het product is vervolgens snel geleverd en ook helemaal naar wens. Dus zeker voor herhaling vatbaar.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Goedemorgen Jansien, Dankjewel voor je bericht en wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Webcare

Nog wachten op mijn restitutie

Het is nu langer dan een jaar geleden! En nog steeds geen restitutie ontvangen van een opdracht die verkeerd is gegaan. We hebben elkaar telefonisch gesproken en telkens werd er beloofd dat het zsm overgeschreven zou worden. Tot op heden nog helemaal niets. Zie order op naam van Lamicy Info@lamicy.bl

• Beschrijf uw ervaring met Goedkope posters Nvt
  • Zou u Goedkope posters aanbevelen? Nee

Goedemiddag Aziz, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Zojuist probeerde ik je te bellen, maar helaas kreeg ik geen gehoor. Ik heb je een mail gestuurd, om met je in contact te komen, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Wil je contact met mij opnemen? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Team Webcare

vriendelijk en correct geholpen

Eerste opdracht en zeker niet de laatste

• Beschrijf uw ervaring met Stanley / Stella Hoodies Hibiscus Rose prachtige kwaliteit
  • Zou u Stanley / Stella Hoodies Hibiscus Rose aanbevelen? Ja

Goedemiddag Jacqueline, Dankjewel voor je reactie, dat vinden we heel leuk om te horen! Wij wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Webcare

Snel, goed en service gericht

Snel, goed en service gericht

• Beschrijf uw ervaring met Flyers goede prijs kwaliteit verhouding
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Goedemiddag Remco, Dankjewel voor je leuke bericht, hier worden wij blij van! Wij wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Webcare

Na enig zoeken op de site de juiste upload gevonden en vervolgens snel goede kwaliteit geleverd.

• Beschrijf uw ervaring met Textieldoeken N.v.t.
  • Zou u Textieldoeken aanbevelen? Ja

Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling! En dankjewel voor je fijne bericht! Met vriendelijke groet, Team Webcare

Goede Service & Mooie producten

Mijn gehele winkel is voorzien van Forex borden van Drukbedrijf. Een super mooie uitstraling en mooie presentatie waar mijn klanten weer blij van worden. Fijne service en goede klanten service!! Binnenkort gaan we ook de gevel bekleden met dit product.

• Beschrijf uw ervaring met Forexbord mooi & stevig product
  • Zou u Forexbord aanbevelen? Ja

Goedemiddag, Wat leuk om te horen dat jou klanten hier blij van worden. Daar worden wij dan weer blij van! Ik wens je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Webcare

Super fijne en makkelijke service!

Fijn geholpen door Jurjen, kwamen snel met een ontwerp en ook snel met de aanpassingen. Vervolgens was de beachflag binnen 2 dagen in huis. Mega fijne service! Echt een aanrader

• Beschrijf uw ervaring met Beachflags N.v.t.
  • Zou u Beachflags aanbevelen? Ja

Goedemiddag Iris, Dankjewel voor je fijne bericht, ik zal dit aan Jurjen doorgeven.\ Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Webcare

Super snelle levering

Ben helemaal verbaasd over de snelheid van levering. Vrijdag middag besteld en maandag ochtend in huis. Naast de snelle service ben ik ook erg blij met de flexibiliteit en communicatie van drukbedrijf.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Rollup banner
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Goedemiddag Gerben, Dankjewel voor je fijne review en fijn dat we je goed hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team webcare

slechte begeleiding, vertraagde afhandeling, en teleurstellende uitkomst

Alhoewel ik vaak heb kunnen rekenen op record levertijden is het de laatste maanden matig... en heb ik meermaals foute leveringen moeten ontvangen.

• Beschrijf uw ervaring met Kaarthoesjes slecht
  • Zou u Kaarthoesjes aanbevelen? Nee

Goedemiddag Jeroen, Fijn dat wij elkaar even telefonisch hebben gesproken. Mochten er nog vragen zijn, mag je altijd contact met mij opnemen. Met vriendelijke groet, Team Webcare.

Goede samenwerking

Prachtig gemaakt en op tijd geleverd, daarnaast goede communicatie over het gewenste product.

• Beschrijf uw ervaring met Goedkope Visitekaartjes Prachtig
  • Zou u Goedkope Visitekaartjes aanbevelen? Ja

Goedemiddag Janne, Dankjewel voor je fijne terugkoppeling. Heel veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Webcare

Het drukwerk ziet er altijd top uit! En goede prijzen voor hun producten. Ook denken ze met je mee als je bijvoorbeeld een bestelling eerder nodig hebt en helpen ze een oplossing te zoeken.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Ik bestel hier altijd stickerframes voor mijn polaroidfoto's
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Goedemiddag Lorena, Dat vinden wij leuk om te horen en fijn dat wij jou goed konden helpen. Met vriendelijke groet, Team Webcare

melding direct opgepakt

Na melding van niet vredenheid over de druk van de letters, ben ik direct teruggebeld en wordt het probleem opgelost.

• Beschrijf uw ervaring met Linten eerste keer
  • Zou u Linten aanbevelen? Ja

Goedemiddag Daan, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met het lint. Zojuist probeerde ik je te bellen, maar ik kreeg helaas geen contact. Ik heb je ook een mail gestuurd. Wil je contact met mij opnemen zodat wij samen een passende oplossing hier voor kunnen vinden? Met vriendelijke groet, Team Webcare

Ik had gepersonaliseerde schrijfblokken besteld en had hulp nodig met de opmaak ervan. Dit heeft Drukbedrijf prima gedaan voor een kleine meerkost

• Beschrijf uw ervaring met Notitieblokken Prima bedrukt
  • Zou u Notitieblokken aanbevelen? Ja

Goedemiddag Alfred, Dankjewel voor je mooie review en fijn dat wij jou goed hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Webcare

Prime service!

Vriendelijk en behulpzaam. Drukbedrijf levert wat er wordt beloofd tegen een prima prijs,

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Geweldig!
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Goedemorgen Wouter, Dankjewel voor je fijne review. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Webcare

Goede service en zeer behulpzaam

Drukbedrijf is goed te bereiken, reageert snel en communiceert duidelijk.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Mooi
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Goedemiddag Bas, Dankjewel voor je fijne reactie en veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Webcare

Good price quick service

Quick easy communication, good price quality ratio

• Beschrijf uw ervaring met Stickers op rol N.v.t.
  • Zou u Stickers op rol aanbevelen? Ja

Good afternoon Nicole, Thank you very much for your nice review. I wish you good luck with your order. Have a good day! Sincerely Team Webcare

Snelle en goede service!

We hadden een spoedklus tijdens de kerstdagen. Uitstekend geholpen door Lieselotte en alles op tijd aangekomen.

• Beschrijf uw ervaring met Buttons N.v.t.
  • Zou u Buttons aanbevelen? Ja

Goedemiddag Marcel, Dankjewel voor je fijne bericht, ik zal het aan Lieselotte doorgeven. Heel veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Webcare

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Duidelijke communicatie bij vragen per mail of telefoon. Het zou fijn zijn als de verzendinformatie in de accountomgeving zichtbaar is. Product een dag later verzonden dan afgesproken, maar de volgende dag netjes door DHL geleverd. Een Track & Trace had handig geweest.

• Beschrijf uw ervaring met Droogloopmat N.v.t.
  • Zou u Droogloopmat aanbevelen? Ja

Goedemiddag Bram, Dankjewel voor je fijne bericht. Wanneer wij een T&T hebben verwerken wij deze in het account. Het kan zijn dat wij deze nog niet hadden. Wel fijn om te horen dat de bestelling de volgende dag alsnog goed geleverd is. Ik wens je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Webcare

Snel en kundig!

Buttons zijn snel geleverd en zagen er prachtig uit!

• Beschrijf uw ervaring met Buttons Super
  • Zou u Buttons aanbevelen? Ja

Goedemiddag Marco, Fijn om te horen dat je blij bent met de buttons, veel plezier ermee!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Bezorgtijd was geschat op een week, maar kwam binnen 2 werkdagen al. Kwaliteit en prijs prima, goed verpakt.

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Goed
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Goedemorgen Thijs, Fijn dat het zo snel geleverd kon worden, wij wensen je veel plezier met het spandoek!

Behulpzaam & snel

ik heb reeds meerdere malen bij Drukbedrijf. mijn promotie materialen besteld. De laatste keer was een roll-up banner. De klantenservice is duidelijk, goed bereikbaar, behulpzaam en snel.

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner stevig doek
  • Zou u Roll-up banner aanbevelen? Ja

Goedemorgen Gaula, Dankjewel voor je fijne bericht. Wij zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen.

goede hulp gehad bij mijn aanleveringsstrubbles

fijn dat deze mensen even meedenken en helpen problemen op te lossen

• Beschrijf uw ervaring met Flyers prima drukwerk
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Goedemorgen Gienke, Fijn dat we goed hebben kunnen helpen! Blij dat je tevreden bent!

Prachtig resultaat!

Het is altijd afwachten wat het eindresultaat is als je een ontwerp maakt en dat ziet op het scherm. Het spandoek is mooi van kleur en ook de fijnheid van de pixels is bijzonder goed gegaan. Heel blij mee!

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Prachtig
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Goedemiddag Peter, dankjewel voor je fijne reactie en fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling.

Nooit geleverd en reageert ook niet op mails meer

Helaas drukwerk voor een klant besteld, zou maandag arriveren, maar totaal geen update en geen track en trace. Dan maar dinsdag bellen. Hierop zou het nog komen. Nu zijn we weer dagen verder en geen update en geen drukwerk. Mailen heeft geen zin hebben ze twee keer niet op gereageerd. Helaas.

• Beschrijf uw ervaring met Goedkope visitekaartjes Slecht, nooit ontvangen!
  • Zou u Goedkope visitekaartjes aanbevelen? Nee

Goedemiddag Rida, Erg vervelend dat de communicatie zo stroef is verlopen. Gezien onze prettige samenwerking in het verleden kijken we alsnog graag samen met u naar een oplossing. Graag komt een accountmanager met u in contact om eventuele plooien glad te trekken. We hebben dit overigens al wel meermaals geprobeerd. Voor uw misgelopen order is een credit aangemaakt . Met vriendelijke groet, Team webcare

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!