Toen mijn visitekaartje een afwijking vertoonde in formaat, kreeg ik gelijk een mail of ik het nog even wilde controleren. Kwaliteit van de kaartjes (papier van olifantenpoep) vind ik erg mooi. Kortom: blij mee.

• Beschrijf uw ervaring met Milieuvriendelijke visitekaartjes bijzondere keuzes, mooie uitstraling
  • Zou u Milieuvriendelijke visitekaartjes aanbevelen? Ja

Nice and professional look

The sustainable business cards look very professional and the delivery service was very fast

• Beschrijf uw ervaring met Duurzame visitekaartjes N.v.t.
  • Zou u Duurzame visitekaartjes aanbevelen? Ja

Snelle hulp, goed resultaat

Fijne, snelle hulp ontvangen op de controle van mijn bestanden, levering zoals aangegeven op de website, flyers zien er goed uit.

• Beschrijf uw ervaring met Eco flyer Prima
  • Zou u Eco flyer aanbevelen? Ja

Goed kwaliteit

Goed kwaliteit en mooi product. Helaas is mijn cassette beschadigd. Ik hrb niet eerder een review geschreven want ik had het product nog niet geopend en gebruikt. In het weekend heb ik het voor het eerst gebruikt. In het algemeen toch tevreden.

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner Goed product, cassette is beschadigd

Groot fan van Drukbedrijf

Uitstekende klantenservice en goede kwaliteit producten!

• Beschrijf uw ervaring met Blueback posters Altijd op tijd en van goede kwaliteit
  • Zou u Blueback posters aanbevelen? Ja

Super goede service!

Mijn order is snel in behandeling genomen maar heb ik helaas met schade ontvangen. Hierop is heel snel gereageerd en niet moelijk over gedaan, en heb ik meteen een nieuwe green screen ontvangen. Fijn en zonder gedoe!

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner Makkelijk op te zetten

• Beschrijf uw ervaring met Polo's Prima
  • Zou u Polo's aanbevelen? Ja

Fijn bedrijf, super kwaliteit.

Ik heb 3 posters voor de tuin besteld van 1.20-0,80 meter op zeil voor €20.- per poster, snel geleverd, super kwaliteit, zeer aan te bevelen.

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Perfect
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

De bestelde doordruksets zagen er uit zoals ik verwachtte. Mooi dus

• Beschrijf uw ervaring met Doordruksets Ziet er prima uit
  • Zou u Doordruksets aanbevelen? Ja

zeer goed

Goed product, goede en snelle service

• Beschrijf uw ervaring met Hardloopshirts ze passen goed en dragen heerlijk tijdens het sporten, sneldrogend
  • Zou u Hardloopshirts aanbevelen? Ja

Niet de beloofde korting plus problemen met bestand aanleveren

Nadat je betaalt kun je pas de bestanden üploaden. Eén bestand ging heel makkelijk. Het tweede bestand kreeg Drukbedrijf schijnbaar niet goed verwerkt. Hierbij helaas geen assistentie van Drukbedrijf gekregen. Nadat! ik betaald had kreeg ik ineens een pop up dat ik bij mijn eerste bestelling 10% korting zou krijgen. Na een paar keer mailen alsnog de korting gekregen.

• Beschrijf uw ervaring met Tuinborden N.v.t.
  • Zou u Tuinborden aanbevelen? N.v.t.

Goede, snelle service op maat, scherp advies en zeer klantgericht!

Wij laten al een ruimte tijd als ons drukwerk verzorgen door Drukbedrijf.nl en zijn tot nu toe altijd tevreden met de mooie resultaten!

• Beschrijf uw ervaring met Brochure gelijmd Snelle service en mooi afgewerkt resultaat!
  • Zou u Brochure gelijmd aanbevelen? Ja

Supersnelle service en duidelijkheid over de opties

Supersnelle service en fijn dat er mee wordt gedacht over de mogelijkheden!~Kwaliteit is tot nu toe altijd tiptop in orde geweest.

• Beschrijf uw ervaring met T-shirts Goed
  • Zou u T-shirts aanbevelen? Ja

Hele goede service

Heel fijn en snel, goed geïnformeerd aan de telefoon!

• Beschrijf uw ervaring met Stickers op rol Mooi en van hoge kwaliteit
  • Zou u Stickers op rol aanbevelen? Ja

Netjes en deskundig geholpen met het ontwerpen van spandoeken.

doordat ik al eerder met drukbedrijf zaken heb gedaan, wederom bij hen terecht gekomen om spandoeken voor pb Daarle te ontwerpen en maken.

• Beschrijf uw ervaring met Bouwhekdoek goede kwaliteit en zeer duidelijk.
  • Zou u Bouwhekdoek aanbevelen? Ja

Fijn geholpen!

Ik kwam er niet helemaal uit met het ontwerpen op de website. Toen ik mailde kreeg ik al snel antwoord met een overzichtelijke offerte en uiteindelijk het ontwerp. Fijne service en toen de vlaggen geleverd waren zagen ze er keurig uit.

• Beschrijf uw ervaring met Beachflags Zagen er netjes uit.
  • Zou u Beachflags aanbevelen? Ja

Fijne service, goede kwaliteit

Fijn geholpen door Drukbedrijf. Ze geven snel antwoord op vragen, leveren snel en de raamsticker is van goede kwaliteit

• Beschrijf uw ervaring met Raamstickers Goed
  • Zou u Raamstickers aanbevelen? Ja

Beste Linda, Wat fijn om te lezen en veel plezier met je raamsticker! Groeten, Onno

Zonder omhaal een perfect geleverd spandoek

Goed gesprek over product. Vakmanschap kwam er in naar voren Op afgesproken lever datum was spandoek binnen.

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken N.v.t.
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Hoi Paul, Dit lezen we graag! Fijn weekend! Onno

Fijne samenwerking, snelle terugkoppeling

Communicatie verliep zeer voorspoedig en was prettig. Paar kleine verbeterpuntjes: Het zou prettig zijn om bij aanvraag automatisch de 'almanak checklist' mee te sturen zodat we daar niet naar hoeven te vragen. Verder begrijp ik dat de levertijd soms kan fluctueren, maar in ons geval kwamen de boeken een week later aan dan de levertijd waar we in het begin van op de hoogte werden gesteld, dat is jammer. Ook zou het prettig zijn om een track en trace te ontvangen zodra de bestelling is opgestuurd. Kleine verbeterpuntjes, maar over het algemeen zeer tevreden over de samenwerking! Mijn complimenten!

• Beschrijf uw ervaring met Almanakken N.v.t.
  • Zou u Almanakken aanbevelen? Ja

Geweldig goede service en uitvoering.

Door een of andere reden was de afbeelding voor de banner gedraaid. Werd hierover opgebeld, werd daarop recht gezet en binnen een paaar dagen had ik een paar schitterende banners in huis, precies zoals ik ze gedacht had. KLASSE.

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner Zie hierboven
  • Zou u Roll-up banner aanbevelen? Ja

Niet geleverd wat er werd geadverteerd

Ik kwam bij Drukbedrijf uit omdat ik ronde stickers wilde hebben. Echt rond, dus rond gestanst. Op de pagina 'ronde stickers' op de website van drukbedrijf staan 4 afbeeldingen, elk van een echt ronde sticker, waarbij er op 1 foto zelfs te zien hoe de ronde sticker van het ronde velletje gehaald worden. Goed, ik dus die ronde stickers bestellen, maar ik kreeg vervolgens geen rond gestanste stickers maar vierkante stickers waar de ronde stickers uit/af te halen is. Dat is normaal misschien niet zo'n punt, maar bij deze sticker wilde ik voor het visuele effect echt een rond gestanst sticker, zoals dus op de foto te zien was. Daarom was ik juist bij Drukbedrijf uitgekomen. Toen ik dit aankaartte bij Drukbedrijf was de respons dat ik toch echt ronde stickers had gekregen. Op de verkeerde indruk die de foto's op de site geven werd niet ingegaan. Hun oplossing was dat ik alsnog echt ronde stickers kon bestellen met 20% korting, wat voor mij uiteraard geen oplossing is. Ik zal dan ook nooit meer zaken doen met Drukbedrijf.

• Beschrijf uw ervaring met Ronde stickers Ik dacht rond gestanste stickers te bestellen, zoals op de foto's op de bestelpagina, maar kreeg vierkante stickers waar je een ronde sticker uit/af kan halen. Dat is niet wat ik besteld had.
  • Zou u Ronde stickers aanbevelen? Nee

Beste Eelke, Nogmaals excuus voor het ongemak en dit staat inderdaad niet op de juiste wijze afgebeeld op de website. Ik ga je bellen om samen tot een goede oplossing te komen. Groet, Onno

Snelle levering ruim assortiment

Snelle levering, ruim assortiment.

• Beschrijf uw ervaring met Textielframe perfect, doen wat ze beloven
  • Zou u Textielframe aanbevelen? Ja

Super snel en prachtig drukwerk

Voor de derde keer zeer tevreden met het werk van Drukbedrijf: perfect gedrukte boekjes en super snel klaar, keurig op de afgesproken dag afgeleverd, ik ben er heel blij mee.

• Beschrijf uw ervaring met Softcovers mooi product
  • Zou u Softcovers aanbevelen? Ja

Beste Lisette, Dank voor je review en goed om te lezen dat je voor de 3de maal zo goed bent geholpen. Tot de volgende bestelling! Groet, Onno

gebruiksvriendelijk en meer dan op tijd

Het is heel fijn dat er drukbedrijven zijn die rekening houden met natuur en milieu. De optie bij Drukbedrijf voor veganistische stickers maakte de keuze dus makkelijk. Wat nog voor verbetering vatbaar is, is de aard van de papiersoort. Hoewel het kan zijn, dat die ook in orde zijn, is (mij) dat niet expliciet duidelijk geworden. Het maken van opmaak keuzes en bestellen is gebruiksvriendelijk, en ik werd nog even nagebeld om zeker te stellen dat er geen witte rand om het ontwerp zou komen. De levering is meer dan op tijd. Ik ga vaker bij dit bedrijf bestellen!

• Beschrijf uw ervaring met Duurzame stickers prima!
  • Zou u Duurzame stickers aanbevelen? Ja

Beste Paul, Leuk om te lezen dat je zo te spreken bent over onze duurzame producten. We nemen je puntje feedback en waarvoor dank! Fijne dag! Onno

Goede service en snel antwoord, product van goede kwaliteit.

Goede service en snel antwoord. Duidelijke handleiding op de kleurexportinstellingen na. Product van goede kwaliteit, na versturing documenten snel ontvangen.

• Beschrijf uw ervaring met Softcover boeken Helemaal prima over het algemeen, bij laatste pagina kenteken zichtbaar op sommige exemplaren.
  • Zou u Softcover boeken aanbevelen? Ja

Ha Florence, Dit is precies waar we voor staan, goede klantenservice, mooi product en snel in huis! Ik bel je graag nog even om te horen wat niet helemaal duidelijk is. Wellicht moeten we dit aanpassen! Groeten, Onno

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!