Prima service en uitstekend resultaat!

Prima service en uitstekend resultaat! Wel even een drukproef vragen want zo konden wij een fout er tijdig uithalen. Klein excuusje had wel gemogen ;)

• Beschrijf uw ervaring met Visitekaartjes Prima!
  • Zou u Visitekaartjes aanbevelen? Ja

Bedankt voor je reactie. Als wij het design maken dan sturen we altijd een drukproef. Precies om deze reden! Gelukkig is het foutje in de opmaak hersteld zodat het juiste visitekaartje in productie kon worden genomen.

Heel mooi drukwerk, fijne service

Altijd blij met drukbedrijf. Ziet er netjes uit en geven goed advies

• Beschrijf uw ervaring met Foliedruk kaarten Heel blij met het resultaat
  • Zou u Foliedruk kaarten aanbevelen? Ja

Bedankt voor je leuke review! Altijd goed om te horen dat onze vaste klanten blij met ons zijn.

goede prijs/kwaliteit

het product was een dag eerder geleverd, prijs/kwaliteit echt prima! telefonisch contact ivm een vraag werd erg op prijs gesteld

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

Bedankt voor je beoordeling! Leuk om te horen dat je product voor de verwachte datum is geleverd en dat we je telefonisch hebben kunnen helpen.

Perfecte levering, goed meegedacht en snelle reacties

Ik bestel al vaker bij Drukbedrijf en kwaliteit blijft goed en snel. Heel tevreden over dit bedrijf!

• Beschrijf uw ervaring met Brochures Top
  • Zou u Brochures aanbevelen? Ja

Bedankt voor de mooie review. Altijd fijn om te horen dat onze kwaliteit en service worden gewaardeerd.

duidelijk-snelle levering- adequate info

meedenkend, makkelijk bestellen, goede prijsstelling

• Beschrijf uw ervaring met Stoepborden prima optie, niet heel erg "hufter" proof
  • Zou u Stoepborden aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons!

1 ster is nog teveel

1 ster is eigenlijk nog te veel. Enkel beloftes en geen dingen waargemaakt. Ik zou vorige week vlaggen krijgen (tot en met het ontwerp ging het wel oke) Overal voor betaald. Ik zou ze 'ruim op tijd' krijgen. Maar op de beloofde dag niks ontvangen. Eind van de dag gebeld, en ze zouden de avond nog gemaakt worden en de volgende dag opgestuurd worden. Volgende dag exact hetzelfde verhaal. Eind van de dag weer met ze aan de telefoon gehangen (100 keer excuses gekregen) en meneer zou ervoor zorgen dat ze die avond nog geproduceerd zouden worden en de volgende ochtend met een koerier zouden mee gaan. (Ik had ze die ochtend echt nodig ivm opening bedrijf) En raadt maar; de koerier is niet voor de opening langs gekomen; sterker nog, die is helemaal niet eens langs gekomen. Ik heb geen vlaggen ontvangen, geen belletje ontvangen, en ook geen geld (terug) ontvangen. Na 3 keer scheepsrecht ligt het denk ik niet aan het bezorgbedrijf, maar gewoon aan drukbedrijf.nl Gelukkig was de opening zonder deze vlaggen ook een succes!

• Beschrijf uw ervaring met Beachflags Matig want heb ze nooit mogen ontvangen van ze.
  • Zou u Beachflags aanbevelen? Nee

Beste Stephan, Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad. We proberen altijd ons best te doen om de producten op tijd bij de klanten te leveren, helaas is het dit keer anders verlopen dan gehoopt. Jouw ordermanager heeft telefonisch en via de mail contact met je gezocht om een passende oplossing te vinden, maar helaas kan hij je niet bereiken. Hierbij hopen we dat jij contact met ons opneemt om alsnog jouw ervaring om te kunnen zetten in een positief punt. Met vriendelijke groet, Team Drukbedrijf

Snelle levering en top kwaliteit

Al meerder keren via drukbedrijf drukwerk voor mijn horeca zaak besteld, altijd meedenkend en snelle levering met super kwaliteit.. DANK

• Beschrijf uw ervaring met Visitekaartjes speciale papiersoorten goede kwaitieit
  • Zou u Visitekaartjes speciale papiersoorten aanbevelen? Ja

Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je tevreden met onze service.

snel en professioneel

snel en professioneel

• Beschrijf uw ervaring met Losse stickers snel en professioneel
  • Zou u Losse stickers aanbevelen? Ja

Heel erg bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je onze snelle en professionele service waardeert.

Geweldige service!

Goed geholpen en geïnformeerd over de mogelijkheden. Goede en snelle levering en uitvoering. Dikke aanrader of je nou 100.000 of 10 producten zoekt vlaggen of stickers, alles is mogelijk!

• Beschrijf uw ervaring met Vinyl stickers N.v.t.
  • Zou u Vinyl stickers aanbevelen? Ja

Bedankt voor je positieve review! Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze hulp, diensten en de snelheid van onze levering.

Mooi spandoek. Duidelijke, volle kleuren. Precies zoals gevraagd. Gekozen voor de snelle levering, en het was ook mooi op tijd.

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken zie boven, zegt genoeg!
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat het spandoek aan je verwachtingen voldeed en op tijd geleverd werd.

Snelle levering en product zoals verwacht

• Beschrijf uw ervaring met Belettering N.v.t.
  • Zou u Belettering aanbevelen? Ja

Dankjewel voor je review! We zijn blij om te horen dat je het product zo snel hebt mogen ontvangen.

Snel en kwalitatief.

Binnen 3 werkdagen geleverd en van goede kwaliteit.

• Beschrijf uw ervaring met Goedkope posters Goed
  • Zou u Goedkope posters aanbevelen? Ja

Dankjewel voor je reactie! We waarderen het om te horen dat we je product zo snel hebben kunnen leveren en dat de kwaliteit je bevalt.

Prima product, prima service

Hele goed product en een uitstekende service.

• Beschrijf uw ervaring met Stickers op rol UItstekende kwaliteit
  • Zou u Stickers op rol aanbevelen? Ja

Dankjewel voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat het product je bevalt en dat je tevreden bent net onze service.

Mooi product en zeer snelle levering

Ik had een (niet alledaagse/standaard) bestelling gedaan. 1 dag vertraging doordat ik de bestanden niet correct had opgemaakt. Normaal gesproken zorgt dit ervoor dat je de bestelling later in huis hebt. Echter we hadden de bestelling EERDER in huis dan was afgesproken. TOP (druk)bedrijf

• Beschrijf uw ervaring met Kaarten Goede prijs/kwaliteit
  • Zou u Kaarten aanbevelen? Ja

Dankjewel voor je review. We zijn blij dat we uw bestelling eerder hebben kunnen leveren dan verwacht.

Communicatie ietsje rommelig maar uiteindelijk zeer tevreden!

De communicatie verliep wat rommelig (contactpersoon werkt andere dagen dan ik) maar uiteindelijk zijn we zeer tevreden over het resultaat en is het drukwerk ook gewoon op de afgesproken dag afgeleverd!

• Beschrijf uw ervaring met EK Poster Superleuk product en mooie kwaliteit
  • Zou u EK Poster aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je feedback! Excuses dat de communicatie wat rommelig verliep. Gelukkig ben je tevreden over het resultaat!

Top!!!

Selle levering. Goed gemaakt

• Beschrijf uw ervaring met Ansichtkaarten N.v.t.
  • Zou u Ansichtkaarten aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service.

Netjes geleverd, mooie kwaliteit

Duidelijk bestel proces, er wordt goede kwaliteit geleverd, en netjes verpakt. Blij mee!

• Beschrijf uw ervaring met Flyers Netjes en blij mee
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met het bestel proces, de kwaliteit van het product en de verpakking ervan.

meedenkend en vriendelijk

Goede kwaliteit voor een goede prijs. Communicatievaardigheden waren uitstekend. Ze waren meedenkend en hebben het op tijd geleverd.

• Beschrijf uw ervaring met Aanstekers N.v.t.
  • Zou u Aanstekers aanbevelen? N.v.t.

Dank je wel voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product en onze communicatievaardigheden als uitstekend worden ervaren.

Top kwaliteit en geweldige service

Geweldige en vriendelijke service en top kwaliteit banners. Heel blij mee.

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner Top kwaliteit banners
  • Zou u Roll-up banner aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze geweldige en vriendelijke service, evenals de topkwaliteit van onze producten

Gemakkelijk, behulpzaam en goede kwaliteit!

Vaker beachflags voor ons sportteam laten drukken. En een aantal gewone vlaggen. Wordt altijd goed geholpen en de kwaliteit is goed. Ook snel bezorgd en bij vragen snel beantwoord. Zou het zeker aanraden hier je producten te laten drukken!

• Beschrijf uw ervaring met Beachflags Stevig, goede kwaliteit en kloppende kleuren
  • Zou u Beachflags aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je altijd goed geholpen wordt, tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en de snelle levering

Super mooie stempel

Super mooie stempel (heel duidelijk en strak/netjes) en eerder geleverd dan verwacht en netjes verpakt dus erg blij mee Ontwerp ging ook erg makkelijk trouwens :)

• Beschrijf uw ervaring met Houten stempels Goed
  • Zou u Houten stempels aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat je blij bent met de super mooie stempel, en dat deze eerder is geleverd dan verwacht en netjes verpakt was.

Altijd mooi lint

Super chill om mee te werken en snelle leveringen. Linten zijn altijd mooie kwaliteit

• Beschrijf uw ervaring met Linten Top
  • Zou u Linten aanbevelen? Ja

Bedankt voor je feedback! Fijn dat je onze snelle leveringen waardeert en tevreden bent met de mooie kwaliteit van onze linten.

Aanrader! Ik ben een nieuwe vaste klant.

Super goede en vriendelijke service en top kwaliteit drukwerk.

• Beschrijf uw ervaring met Flyers Top kwaliteit en snelle levering
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze uitstekende en vriendelijke service, evenals de topkwaliteit van ons drukwerk.

Perfect en snel uitgevoerd

Mooi kwaliteitsproduct, met twee dagen in huis. Een plaatje!

• Beschrijf uw ervaring met Geboortekaartjes Perfect en snel uitgevoerd
  • Zou u Geboortekaartjes aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met het kwaliteitsproduct en de snelle levering ervan.

Great products and service

High quality products beautifully printed! And thank you Okke for your attentiveness and help :)

• Beschrijf uw ervaring met With compliments cards N.v.t.
  • Zou u With compliments cards aanbevelen? Ja

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you're satisfied with our high-quality products and their beautiful printing.

Bedrijfsgegevens

Joan Muyskenweg 114

1114AN Amsterdam

020 348 4872

[email protected]

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.