beste kwaliteit

Uitstekend printen voor een betaalbare prijs

• Beschrijf uw ervaring met Softcover boeken N.v.t.
  • Zou u Softcover boeken aanbevelen? Ja

I got an order without all parts and i can't use it

Hey I ordered 2 flags for a fair where my company has a stand. When I opened the package to see that I have everything inside I found out they forgot to send me 1 pole. I called to ask you to send it to me ASAP because the fair is tomorrow and you couldn't send it to me on the same day. So now you are saying to me that it will get to the fair at 14pm. It's not ok and I can;t use the flag without the pole

• Beschrijf uw ervaring met Beachflags I ordered 2 flags for a fair where my company has a stand. When I opened the package to see that I have everything inside I found out they forgot to send me 1 pole. I called to ask you to send it to me ASAP because the fair is tomorrow and you couldn't send it to me on the same day. So now you are saying to me that it will get to the fair at 14pm. It's not ok and I can;t use the flag without the pole
  • Zou u Beachflags aanbevelen? Nee

Goede communicatie en service

Alles was top

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Goede kwaliteit
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Boven verwachting

Tijdens het bestelproces werd ik goed geholpen door de mensen van Drukbedrijf. Mijn bestelling had ik vervolgens snel in huis en het resultaat was boven verwachting. Erg blij met mijn lint met logo! Ik zou Drukbedrijf dus zeker aanraden!

• Beschrijf uw ervaring met Linten Het resultaat was boven verwachting!
  • Zou u Linten aanbevelen? Ja

Top service en kwaliteit

Altijd precies wat we vragen. Uitmuntend

• Beschrijf uw ervaring met Menukaarten N.v.t.
  • Zou u Menukaarten aanbevelen? Ja

Ik had een dibond bord besteld en een bestand ingestuurd maar dat bleek fout te zijn. Ondanks dat er stond dat er geen wijzigingen meer aangebracht konden worden en de bestelling definitief was, heb ik toch een mail gestuurd dat ik een ander bestand zou nasturen. Dat was geen probleem en de bestelling werd on-hold gezet. Daarna werd het bord sneller afgeleverd dan aangegeven. Top service en kwaliteit, bord is heel mooi.

• Beschrijf uw ervaring met Reclameborden N.v.t.
  • Zou u Reclameborden aanbevelen? Ja

Snelle service!

• Beschrijf uw ervaring met Goedkope visitekaartjes Snelle levering
  • Zou u Goedkope visitekaartjes aanbevelen? Ja

Kan niet beter!

Snel, vriendelijk, persoonlijk en behulpzaam en mooi papier! Wn super goede kwaliteit. Toen ik er op de website niet uitkwam de goede formaten in te voeren, heeft esmee mij daar geweldig mee geholpen. Ik voelde me daarin gesteund door haar kennis die ik niet heb. Vervolgens super snel binnen! Ook mij herhaal order binnen 2 dagen op de mat! Goede service omdat ik haast had, weer mij echt geholpen. Daarnaast vond ik papier, gehamerd, welke ik bij de andere niet kon vinden. En ook een goede kwaliteit/prijs verhouding.

• Beschrijf uw ervaring met Visitekaartjes speciale papiersoorten Prachtig
  • Zou u Visitekaartjes speciale papiersoorten aanbevelen? Ja

perfect

professioneel, soepel en persoonlijk

• Beschrijf uw ervaring met Menukaarten perfect
  • Zou u Menukaarten aanbevelen? Ja

Perfect!

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Perfect!
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Slechte klantenservice wanneer er iets fout gaat

• Beschrijf uw ervaring met Logo stickers Recent 2500 logostickers besteld, op 2 na waren alle stickers de verkeerde kleuren en sommige hadden een goed breekslit, sommige hadden een half doorgeduwd breekslit die het vrij moeilijk maakten de sticker te plakken en de rest had geen breekslit at all. Ons “contact binnen drukbedrijf” zou het terugkoppelen naar de productie, maar daar hebben we inmiddels al twee weken niks van gehoord, zelfs na nog een mailtje vanaf ons.
  • Zou u Logo stickers aanbevelen? Nee

Quite bad

My project manager Leo was impossible to reach out to by phone. No replies to my emails either. In the end my order was not delivered on time, as promised and the company took 0 efforts to inform me ahead of time. Would never contact them again

• Beschrijf uw ervaring met Design too expensive
  • Zou u Design aanbevelen? Nee

Altijd goede service en snelle levering!

Leveren altijd zoals aangegeven op de website

• Beschrijf uw ervaring met Stickerframes Goed
  • Zou u Stickerframes aanbevelen? Ja

Goede service en contact. Snel en adequaat, ook als er een foutje wordt gemaakt.

• Beschrijf uw ervaring met Textielposter Prachtig
  • Zou u Textielposter aanbevelen? Ja

• Beschrijf uw ervaring met Dropflags werkt prima
  • Zou u Dropflags aanbevelen? Ja

Moeite met uploaden maar ik werd goed geholpen

Mijn pdf kon niet geupload worden in het juiste format vanwege dat het een pdf met links erin was. Gelukkig werd ik goed geholpen, ook met zorgen dat alles er goed op kwam te staan. Het eindresultaat ziet er goed uit.

• Beschrijf uw ervaring met Textielposter Alleen de formaatbeperkingen zijn jammer, ik had liever A0 gehad.
  • Zou u Textielposter aanbevelen? Ja

Prima stickers/service

Bestelproces is vrij makkelijk, levering is erg snel, goede prijs-kwaliteitverhouding. Enige minpuntje: er was (bij mij) wat onduidelijkheid bij het bestellen van de stickers. Je moet namelijk zelf het aantal stickers op de rol opgeven. Dit kan makkelijk verkeerd begrepen worden (zoals door mij, ik dacht dat het ging om aantal rollen i.p.v. stickers). Maar verder zijn we tevreden.

• Beschrijf uw ervaring met Stickers op rol Prima stickertjes
  • Zou u Stickers op rol aanbevelen? Ja

Helaas geen goede ervaring

Afspraken met betrekking tot de levering zijn niet nagekomen. Probleem werd bij mij neergelegd. Dat was erg teleurstellend. Inmiddels de tasjes met bedrukking ontvangen; ook daarover niet erg tevreden dus al met al een matige customer journey. Hopelijk was mijn ervaring een uitzondering.

• Beschrijf uw ervaring met Canvas tassen Matig
  • Zou u Canvas tassen aanbevelen? Nee

Snel reageren, aktie en levering

Prima Drukbedrijf. Begeleiding van A-Z en uiteindelijk gezamenlijk snel tot een compromis gekomen en tot levering overgegaan! top bedrijf, echt een aanrader! Wij hebben koffiebekers, drinkflessen, pennen en kladblokken laten leveren met het logo van ons bedrijf.

• Beschrijf uw ervaring met Mokken met gkleurde binnenkant Prima kwaliteit
  • Zou u Mokken met gkleurde binnenkant aanbevelen? Ja

Hoge kwaliteit doosjes en snelle levering

We hadden voor een event op korte termijn Eurolock doosjes nodig. Drukbedrijf kwam met een aantrekkelijke offerte en vriendelijke, behulpzame service. Levering was op tijd binnen en we hebben veel complimenten gekregen over de doosjes van de bezoekers van het evenement.

• Beschrijf uw ervaring met Eurolock doosjes Hoge kwaliteit, makkelijk te vouwen en kleurrijk design valt goed op.
  • Zou u Eurolock doosjes aanbevelen? Ja

Al jaren lang gewoon goed!

Laatste levering kleine hapering maar ook opgelost!

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Kwaliteit is goed
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? N.v.t.

Snelle service en goede klantsupport

Advies op maat en snelle levering

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner mooie banner voor een mooie prijs
  • Zou u Roll-up banner aanbevelen? Ja

Top materiaal!

• Beschrijf uw ervaring met Beachflags mooie afwerking!
  • Zou u Beachflags aanbevelen? Ja

Geweldige sevice

Zeer snelle en geweldige service. Ook de bezorgservice met UPS is uitmuntend. Een zeer correcte en nette bezorger.

• Beschrijf uw ervaring met Doordruksets Goed papier, werken wij al jaren mee
  • Zou u Doordruksets aanbevelen? Ja

Met goede communicatie naar een uitstekend resultaat

Het lijkt mij dat bij het druk klaar maken van een stripboek toch andere zaken komen kijken dan bij een jaarverslag. Drukbedrijf heeft prima werk geleverd en met goede communicatie en overleg zijn we tot een uitstekend resultaat gekomen. Heel tevreden!

• Beschrijf uw ervaring met Stripboek N.v.t.
  • Zou u Stripboek aanbevelen? Ja

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!