Perfect verlopen en super product

ik heb mijn bestanden aangeleverd was niet ideaal hebben ze mij een oplossing aangeboden en dit perfect uitgevoerd super tevreden van hun service

• Beschrijf uw ervaring met Beachflags super goed
  • Zou u Beachflags aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit producten, erg blij met het PaperWise papier. Prijzen zijn vrij veel gestegen sinds vorig jaar.

• Beschrijf uw ervaring met Eco flyer Fijn dat ze een milieuvriendelijk alternatief aanbieden
  • Zou u Eco flyer aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het PaperWise papier. De prijzen zijn constant onderhevig aan wijzigingen in de markt zoals energietoeslag en papierprijzen. Wij doen ons best om onze prijzen altijd zo scherp mogelijk in te zetten, helaas betekent dat ook dat we soms genoodzaakt zijn om een prijsverhoging door te voeren.

snelle levering goed prijs en kwaliteit

Ik ben wederom erg tevreden over het drukwerk! Ook snel geleverd en de kwaliteit is top!

• Beschrijf uw ervaring met Flyers erg mooie flyers
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor je geweldige feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met het drukwerk, kwaliteit en de snelle levering ervan.

Mooie afdruk

Afdruk op PVC textiel was in orde Bij een fout in de tweede druk werd een goede oplossing aangeboden.

• Beschrijf uw ervaring met Textieldoeken PVC doek voldeed aan de verwachting gecreëerd via de website
  • Zou u Textieldoeken aanbevelen? Ja

Prima prijs/kwaliteitverhouding, maar communicatie met klanten kan worden verbeterd. Wij hebben in het verleden vaker besteld bij Drukbedrijf, echter hebben we maar 1 keer per mail een verzendbevestiging met Track & Trace ontvangen. Achteraf blijkt dat je de zendingen kunt volgen in het klantenaccount van Drukbedrijf, echter wordt je hier niet van op de hoogte gesteld.

• Beschrijf uw ervaring met Vinyl stickers De kwaliteit van de stickers kunnen per druk verschillen. Eerdere leveringen waren op net wat dikker vinyl gedrukt en ook de kleurstelling kan verschillen. Echter zijn de verschillen minimaal, maar het valt ons wel op.
  • Zou u Vinyl stickers aanbevelen? Ja

Snelle hulp en support

Wordt snel en vaardig geholpen.

• Beschrijf uw ervaring met Belettering heel goed
  • Zou u Belettering aanbevelen? Ja

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat we je snel en vaardig hebben kunnen helpen.

makkelijk beslissen en goede info

Je kunt gemakkelijk de stappen van bestellen door en krijgt juiste info. klein minnetje is de mogelijkheid voor bedrijven om op rekening te betalen. dit kan pas vanaf bestelling 2. maar goed dit is ook weer wel te begrijpen. maar met kvk nummer check zou dit toch ook direcht mogelijk moeten zijn.

• Beschrijf uw ervaring met Gondeldoosjes goed product, custom formaat zou leuk zijn
  • Zou u Gondeldoosjes aanbevelen? Ja

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je onze bestelprocedure als gemakkelijk ervaart en dat je tevreden bent met de juiste informatie die we verstrekken. We vragen nieuwe klanten inderdaad om de eerste bestelling vooruit te betalen. Bestel je vaker bij ons, dan is betalen op rekening geen probleem.

Zeer betrouwbaar en behulpzaam!!

Mijn vloerstickers zien er fantastisch uit! Zeer behulpzaam personeel en het was snel geregeld! Heel erg bedankt!

• Beschrijf uw ervaring met Vloerstickers goede kwaliteit
  • Zou u Vloerstickers aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor je geweldige feedback! We zijn verheugd te horen dat je ons betrouwbaar en behulpzaam vindt.

Gewoon wat je kunt verwachten

Altijd perfect!

• Beschrijf uw ervaring met Peesdoek Geweldig!
  • Zou u Peesdoek aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze producten.

Attent en flexibel

Drukbedrijf verwerkt bestellingen altijd snel, let altijd goed op dat er geen fouten met het aangeleverde bestand zijn en schakelt snel wanneer er nog correcties zijn.

• Beschrijf uw ervaring met Brochures geniet Een simpel product met veel ruimte voor eigen invulling
  • Zou u Brochures geniet aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw positieve feedback! We streven ernaar om bestellingen snel en accuraat te verwerken, en zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service.

Snelle levering, duidelijke communicatie

Snel geleverd, handige website en duidelijke communicatie.

• Beschrijf uw ervaring met Textieldoeken N.v.t.
  • Zou u Textieldoeken aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze snelle levering, gebruiksvriendelijke website en duidelijke communicatie.

mooie vlaggetjes, wel stuk duurder geworden

Mooie kwaliteit, de vlaggetjes zijn wel één keer zo duur geworden dan de vorige keer dat ik heb besteld, ik kreeg houtjes ipv plastic stokjes maar heb dat maar zo gelaten.

• Beschrijf uw ervaring met Zwaaivlaggetjes goede kwaliteit en snelle levering
  • Zou u Zwaaivlaggetjes aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten.

Communicatie naar B2B klanten moet echt beter!

Ik vind het lastig om de juiste man cq contact binnen jullie organisatie snel te spreken. Er wordt veelal een terugbelverzoek doorgegeven maar daar wordt 9 van de 10 keer niet op gereageerd. Lastig als je als bedrijf door wilt pakken. Jullie moeten echt werk maken van het opbouwen met van een directe relatie met je klant. Verder het maken van een opmaak voor vlag, kleding, stickers etc. via jullie website werkt gewoon niet. Omslachtig en tijdrovend. Voor particulieren zal het werken maar niet B2B.

• Beschrijf uw ervaring met Beachflags uiteindelijk mooi geworden maar
  • Zou u Beachflags aanbevelen? Ja

Een aanrader!

Goede prijs-kwaliteitverhouding en zeer snelle levering.

• Beschrijf uw ervaring met Presentatiewand Goede kwaliteit en voldoet aan de verwachtingen.
  • Zou u Presentatiewand aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze prijs-kwaliteitverhouding en de snelheid van onze levering.

Na eerder geslaagde opdracht nu minder tevreden

Ik ben helaas minder tevreden over de sticker daar er 2 dingen opvallen. - De sticker blijft ondanks aangeven waarvoor deze gebruikt zou worden niet goed plakken. De randen laten vanaf het eerste moment los. - De sticker is schuin afgesneden. Dat maakte het ook nog eens extra moeilijk de sticker recht te plakken waardoor kreukels onvermijdelijk zijn. Erg jammer. Ik zal jullie alsnog aanbevelen omdat een eerder product prima werd afgeleverd en de service goed is.

• Beschrijf uw ervaring met Stickers op maat N.v.t.
  • Zou u Stickers op maat aanbevelen? N.v.t.

Snelle levering en prima kwaliteit

Wij vonden de levering erg snel. De kwaliteit van de tijdschriften is prima!

• Beschrijf uw ervaring met Brochure Geniet fijn
  • Zou u Brochure Geniet aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de tijdschriften.

Great product and service at a fair price.

Banner for the HuisHoudBeurs - very happy

• Beschrijf uw ervaring met Textile print Great quality
  • Zou u Textile print aanbevelen? Ja

Snel en goede service

Snel en goede service. Kwaliteit aanstekers wat goedkoop maar daar is de prijs ook naar. NL2024.147134

• Beschrijf uw ervaring met Aanstekers Goedkope kwaliteit en iets scheef gedrukt. Prijs is wel goedkoop dus dat is prima.
  • Zou u Aanstekers aanbevelen? Ja

Top, zo snel en meedenkend

Ze hebben me ontzettend goed geholpen, en het werd ook zoals afgesproken op die dag bezorgd. Keurig!

• Beschrijf uw ervaring met Schorten Keurig, snel en super bedrukt
  • Zou u Schorten aanbevelen? Ja

Goede service en goed product. Erg blij mee

• Beschrijf uw ervaring met Foto poster N.v.t.
  • Zou u Foto poster aanbevelen? Ja

Bedankt voor je beoordeling! Fijn om je compliment over onze service en producten te ontvangen.

Super service!

Ik had banners heel snel nodig en dit heeft Drukbedrijf super georganiseerd!

• Beschrijf uw ervaring met L-banner spoed top!
  • Zou u L-banner spoed aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review! Fijn dat u onze snelle levering waardeert.

Super goede service

Heel fijn contact met Drukbedrijf vooraf aan mijn order. Snelle levering ook. Na de levering werd ook nog in overleg een fijne oplossing geboden. Ik ben erg tevreden en zal zeker volgende keer weer bestellen!

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review! Fijn dat u onze service en snelle levering waardeert.

Top bedrijf

Fijne service en goed advies. prima prijzen. fijne geholpen door Sanne! Dankjewel!

• Beschrijf uw ervaring met Gelijmde brochures N.v.t.
  • Zou u Gelijmde brochures aanbevelen? N.v.t.

Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat onze service wordt gewaardeerd.

zeer tevreden

Kwaliteit en service zijn goed. Zowel de visitekaartjes als de etiketten en dat voor een scherpe prijs.

• Beschrijf uw ervaring met Etiketten op rol Mooi strak en glad
  • Zou u Etiketten op rol aanbevelen? Ja

Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat onze producten naar wens zijn.

Waardeloze service

Verschrikkelijke service: slechte templates en dan vervolgens extra willen rekenen omdat ze de deadline niet halen. Dikke afrader.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

Beste anonieme beoordelaar, We vinden het erg vervelend dat je onze templates slecht vindt. Over het algemeen weten onze klanten hier prima mee om te gaan. En als dat niet lukt, dan helpen wij daar uiteraard graag bij. Service staat namelijk hoog bij ons in het vaandel. Wij rekenen hier wel wat extra kosten voor omdat onze designers aan de slag moeten met jouw bestanden en dit kost tijd. Deze kosten maken we altijd vooraf transparant en bekend. Daarnaast worden onze levertijden netjes aangegeven bij alle producten. Als die niet aan jouw deadline voldoen, dan had je wellicht wat eerder kunnen bestellen. In het kader van meedenken met de klant, hebben wij jou aangeboden om te helpen met het design en ook nog eens om de productie te versnellen. Dat hier wat extra kosten aan verbonden zijn, vond jij maar vreemd. Wij vinden het vreemd om met jouw geboden voorstel akkoord te gaan om de productie maar 'gewoon' in gang te zetten, en als wij jouw deadline niet haalden, jij dan alsnog gratis kon annuleren. Dat klinkt een beetje als een hamburger bestellen en bij het opdienen zeggen dat je geen trek meer hebt en er ook niet voor wilt betalen. Gelukkig hebben wij de opdracht direct teruggeboekt. Hopelijk heb je een andere productiepartner kunnen vinden die wel gratis aanpassingen doet en deze spoedproducties draait tegen onze scherpe online tarieven. Wij wensen jou alsnog goede zaken voor de toekomst.

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!