Snelle service, drukwerk conform verzoek uitgevoerd

Snelle service. Opdracht conform verzoek uitgevoerd. Prijs kwaliteit verhouding goed.

• Beschrijf uw ervaring met Visitekaartjes speciale papiersoorten N.v.t.
  • Zou u Visitekaartjes speciale papiersoorten aanbevelen? Ja

lastige invoer van bestand en slechte terugkoppeling over vertraging levering!!!

Erg jammer dat het langer duurt op de banner te leveren. De feestweek start zonder banner......

• Beschrijf uw ervaring met Eco banner niet zo best
  • Zou u Eco banner aanbevelen? N.v.t.

Snel en professioneel

Offerte aanvragen: binnen een uur antwoord. Bestelling: precies volgend afspraak afgeleverd. Kwaliteit: prima.

• Beschrijf uw ervaring met Softcover boeken Heel mooi
  • Zou u Softcover boeken aanbevelen? Ja

Scherp geprijsd en lekker snel geleverd

Mijn drukwerk zag er keurig uit. Het productieproces was ook lekker snel. Gelukkig verliep de verzending ook nog 'ns soepel. Zeer tevreden! Ik ga er zeker meer bestellen!

• Beschrijf uw ervaring met Brochures geniet Perfect
  • Zou u Brochures geniet aanbevelen? Ja

Goed product, communicatie kan verbeteren

Communicatie is heel warrig, het gaat met verschillende personen en de factuur was ook een beetje onduidelijk. Verder is het wel een heel fijn bedrijf waarbij ze echt goede dingen leveren, snel zijn en meedenken.

• Beschrijf uw ervaring met Stickerframes Makkelijk te gebruiken!
  • Zou u Stickerframes aanbevelen? Ja

Cocktailprikkers zagen er goed uit en waren snel geleverd

Voor ons bedrijf hadden wij cocktailprikkers bij Drukbedrijf besteld, ze waren goed en snel geleverd.

• Beschrijf uw ervaring met Cocktailprikkers Goed product
  • Zou u Cocktailprikkers aanbevelen? Ja

Alles naar wens

Goed geholpen en snel geleverd

• Beschrijf uw ervaring met Folders N.v.t.
  • Zou u Folders aanbevelen? N.v.t.

Goede service en mooi bedrukt lint

Snel te woord gestaan d.m.v. chat en duidelijke communicatie. We ontvingen het gepersonaliseerde lint ook heel snel. Ik bestel hier zeker terug!

• Beschrijf uw ervaring met Linten Heel mooi bedrukt
  • Zou u Linten aanbevelen? Ja

goede snelle levering en prijs kwaliteit

• Beschrijf uw ervaring met Flyers Wederom een snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding van de A5 full color kaarten
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Geweldige producten

Vriendelijke en goede service en keer op keer hoge kwaliteit producten! Dikke aanrader of het nou is voor 250.000 stickers of 100 flyers

• Beschrijf uw ervaring met Duurzame stickers Plakt goed en blijft mooi
  • Zou u Duurzame stickers aanbevelen? Ja

Goed materiaal, mooie en strakke bedrukking

Kreeg goeie ondersteuning bij vragen aan de support afdeling. Drukwerk werk binnen de gesteld termijn geleverd. De kwaliteit is uitmuntend.

• Beschrijf uw ervaring met Polystyreen Stevig materiaal en ziet er professioneel uit.
  • Zou u Polystyreen aanbevelen? Ja

heel traag

het bestellen via de site gaat best goed. maar vanaf het moment van bestellen tot aan de levering duurt echt te lang

• Beschrijf uw ervaring met Design het design wat ik wilde was heel simpel dus kan moeilijk en cijfer geven
  • Zou u Design aanbevelen? Ja

Goeie kwaliteit en werd goedgeholpen

• Beschrijf uw ervaring met Kalenders Top
  • Zou u Kalenders aanbevelen? Ja

Top stickers! Goeie kwaliteit en afmeting

Ik had mijn stickers binnen een paar dagen in huis terwijl het op de website werd vermeld dat het een week zou duren! De stickers waren ook van goeie kwaliteit. Alles was perfect! Zeker een aanrader

• Beschrijf uw ervaring met Vierkante stickers Alles was perfect!
  • Zou u Vierkante stickers aanbevelen? Ja

Snel en betrouwbaar

Al jaren bestel ik bij dit bedrijf en ik ben altijd super tevreden. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend en de producten zijn van fantastische kwaliteit. De levering is altijd snel en betrouwbaar. Echt heel tevreden.

• Beschrijf uw ervaring met Stickers op maat Kwaliteit super
  • Zou u Stickers op maat aanbevelen? Ja

Snel en denken mee!

Goede service, zijn snel en denken mee

• Beschrijf uw ervaring met Vouchers N.v.t.
  • Zou u Vouchers aanbevelen? N.v.t.

Het kunnen niet allemaal 5 sterren zijn

Al jaren trouwe klant van Drukbedrijf, maar deze ervaring was toch wel teleurstellend. Vooropgesteld: het feit dat je dit bedrijf gewoon kan bellen, en met 'echte mensen' gewoon je project kunt regelen, is de grootste meerwaarde. Bijvoorbeeld als je netjes de instructies van het aanleveren van bestanden volgt (via WeTransfer) en je veel te lang niks hoort... dan kun je ze bellen, en dan wordt het gefixed. Echter, als je in het bestelproces een afleverdatum mag kiezen... en op basis van die keuze ook een ander tarief betaalt, dan is het toch wel heel cru als blijkt dat Drukbedrijf geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor de logistiek. Verkoop het me dan niet! Of laat me kiezen om spullen af te halen, en communiceer duidelijk(er) dat je geen idee hebt wanneer de spullen geleverd worden. Vaak gaat het goed. Maar top service gaat er natuurlijk ook om, hoe je als bedrijf er mee omgaat als het misgaat. Hoe je dan je processen hebt georganiseerd, en daarover communiceert. Een vervelende ervaring is nog geen reden voor een breuk natuurlijk. Dus ik blijf klant bij dit mooie bedrijf. Maar als ze me vragen wat ik van deze bestelling vond? Onvoldoende!

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner Een paar jaar geleden waren ze beter; maar deze is prima.
  • Zou u Roll-up banner aanbevelen? Ja

betrokken mensen

Goed drukwerk, betrouwbaar geleverd, vriendelijke betrokken medewerking.

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken N.v.t.
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Producten zijn super, bezorging 98% betrouwbaar.

Over Drukbedrijf Niets dan lof! De vele bestelde diverse varianten aan stickers op rol die we de afgelopen 2 jaar van zeer goede kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding netjes. We hebben tot op heden 2 keer gedoe gehad met de levering wat betreft de bezorging. werd door het inzetten van een privé bezorgservice dag later alsnog geleverd, dit door het accuraat optreden van Okke. Daar lag het niet aan. Zoals geschreven, overleg en kwaliteit van de stickers zijn 100% goed. Nu de belofte binnen 3 dagen geleverd nog opnieuw waar maken. DHL krijgt van PuurTinctuur.nl een nul. Het cijfer 1 is nog te hoog. Gelukkig is het uiteindelijk nog goed gekomen. Drukbedrijf doet er alles aan om je als klant tevreden te stellen en te houden. Schroom niet om een goed product te gaan bestellen want daar zorgen ze wel voor. Aanbeveling Drukbedrijf? Een vette JA! Gewoon doen. Ze geven waar voor hun geld.

• Beschrijf uw ervaring met Stickers op rol Super
  • Zou u Stickers op rol aanbevelen? Ja

prima kwaliteit en zeer snelle levering zelfs nog voor de afgesproken datum.

• Beschrijf uw ervaring met Goedkope posters Prima
  • Zou u Goedkope posters aanbevelen? Ja

Snel geleverd en goede kwaliteit stickers

• Beschrijf uw ervaring met Etiketten op rol Zeer goed
  • Zou u Etiketten op rol aanbevelen? Ja

altijd top

Mooi menukaarten en poster van goede kwaliteit

• Beschrijf uw ervaring met Menukaarten super
  • Zou u Menukaarten aanbevelen? Ja

Great quality and service, always!

I've been ordering banners, stickers, branded bottles, and more from Drukbedrijf for a while now and couldn't be happier with their service. Chiel always ensures my orders arrive on time and in great quality. Their dedication and attention to detail make every experience a pleasure. Highly recommend!

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

Top geholpen door Chiel

Had ballonnen besteld voor een opening en ze hebben ons goed geholpen Top

• Beschrijf uw ervaring met Ballonnen Top

• Zou u Brochures geniet aanbevelen? Ja

Spaklerweg 75 A

1114AE Amsterdam

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!