Fijne service en mooie kwaliteit

Ik ben goed geholpen bij de kleurmogelijkheden en erg tevreden met het resultaat.

• Beschrijf uw ervaring met Linten Mooi kwaliteit
  • Zou u Linten aanbevelen? Ja

Hi Frances, Bedankt voor je review. Fijn om te zien dat je tevreden bent over de service en kwaliteit. Veel plezier met de linten. Team Drukbedrijf

Voldoende

Materiaal zag er prima uit. Qua aanlevering zijn er specifieke eisen waar ik zelf niet uitkwam en alle hulp vanuit drukbedrijf zou extra in rekening worden gebracht. Ik heb achteraf een ander mailadres gekregen omdat het wel degelijk de bedoeling is om hulp te bieden zonder extra kosten.

• Beschrijf uw ervaring met Brochures geniet Brochures zien er goed uit
  • Zou u Brochures geniet aanbevelen? Ja

Hi Petra, Goed om te horen dat het materiaal er prima uitzag. Fijn dat het opgelost is en we jou kosteloos konden helpen. Veel plezier met de brochures! Team Drukbedrijf

Precies zoals ik had gehoopt!

Fijn contact met Hidde, support voor het maken van de juiste keuzes voor het ontwerp, resultaat is helemaal naar wens. Mooi gedrukt op het satijnen, zilveren lint.

• Beschrijf uw ervaring met Linten Mooi gedrukt, luxe uitstraling
  • Zou u Linten aanbevelen? Ja

Hey Natasja, Bedankt voor je review! Heel fijn om te horen dat mijn collega jou van dienst kon zijn. Veel plezier met de linten Team Drukbedrijf

GEWELDIG

Vanuit een idee een snel advies en creatieve oplossing en uiteindelijke uitvoering. Mooie producten geworden en snel geleverd. Wij zijn ontzorgd en daar waren wij naar op zoek.

• Beschrijf uw ervaring met Gevouwen ansichtkaarten Perfect
  • Zou u Gevouwen ansichtkaarten aanbevelen? Ja

Hoi Judith, Bedankt voor je geweldige feedback! Wij zijn blij dat we jouw idee hebben kunnen omzetten in een succesvolle oplossing. Goed om te zien dat je tevreden bent met de gevouwen ansichtkaarten. Veel plezier ermee. Team Drukbedrijf

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Voor het eerst duurzame stickers besteld bij Drukbedrijf. Net als alle andere producten makkelijk te bestellen en snel in huis. De stickers zijn van een mooie kwaliteit, maar wel dun. Bij een witte achtergrond kan de ondergrond doorschijnen (als deze bedrukt is). De "breeklijntjes" van de laag die je verwijderd zit niet altijd op dezelfde hoogte, waardoor het af en toe zoeken is hoe je deze er af krijgt. maar over het algemeen prima product.

• Beschrijf uw ervaring met Duurzame stickers unieke duurzame stickers.
  • Zou u Duurzame stickers aanbevelen? Ja

Beste Jeanette, Bedankt voor je feedback over het bestelgemak en de snelle levering van onze duurzame stickers. We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit. Team Drukbedrijf

Altijd goed

• Beschrijf uw ervaring met Etiketten op rol Goed
  • Zou u Etiketten op rol aanbevelen? Ja

Beste Iris, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met de etiketten op rol. Team Drukbedrijf

goede service

Jammer vind ik wel dat je op jullie site de afbeelding niet kunt corrigeren en daar dan een half uur voor wordt berekend. Bij collega bedrijven kan dit wel, maar ik zat aan jullie vast omdat er eerst betaald moest worden erg jammer.

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner werkt goed
  • Zou u Roll-up banner aanbevelen? Ja

Beste Theo, Bedankt voor je review en het waarderen van onze service. Onze excuses voor het ongemak met het bewerken van afbeeldingen op onze site. Veel plezier met je roll-up banner! Team Drukbedrijf

Klantgericht en snel geleverd

Klantgericht en snel geleverd

• Beschrijf uw ervaring met Zip Wall Prima kwaliteit
  • Zou u Zip Wall aanbevelen? Ja

Beste John, Bedankt voor jouw review. Fijn dat de Zip Wall snel geleverd is! Team Drukbedrijf

top service en goede kwaliteit

Onlangs Beachflags besteld , Drukbedrijf gevraagd of er een opzet van de uitvoering kunnen maken. Dit heeft men goed gedaan. vlaggen keurig in de kleur gemaakt en ook de kwaliteit was naar verwachting.

• Beschrijf uw ervaring met Beachflags N.v.t.
  • Zou u Beachflags aanbevelen? Ja

Beste van Rooij, Goed om te horen dat de kwaliteit goed is en dat de beachflags naar de verwachtingen voldoen. Veel plezier ermee! Team Drukbedrijf.

Heel goed maar wel later geleverd

Later geleverd dan bevestigd Factuur was er wel gewoon op de zogezegde datum van levering Als ik vroeg voor de track and trace kreeg ik helaas geen reactie. Kan beter!

• Beschrijf uw ervaring met Linten N.v.t.
  • Zou u Linten aanbevelen? N.v.t.

Beste Chaney, Bedankt voor jouw feedback. Onze excuses voor de vertraagde levering en het ongemak bij het verkrijgen van de track and trace. We zijn blij dat u tevreden bent over de linten. Team Drukbedrijf

Helemaal top

Goede kwaliteit en snel geleverd!

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Mooi drukwerk!
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Hi Raye, Mooi om te horen dat je blij bent met de kwaliteit! Veel plezier met de aanstekers. Team Drukbedrijf

Mooie LED frames, prima prijs en snelle levering en montage

Voor onze showroom hebben we bij Drukbedrijf 7 LED frames met peesdoek besteld van 110x220 cm. Uitstekende verzorging en begeleiding bij opdracht en professionele en snelle montage crew.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Uitstekend
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Hoi Paul, Fijn dat de 7 LED frames naar jouw verwachtingen voldoen. Leuk om te horen dat je blij bent met onze services. Veel plezier met de LED frames! Team Drukbedrijf

Behulpzaam

... en goed bereikbaar voor vragen

• Beschrijf uw ervaring met Eco flyer N.v.t.
  • Zou u Eco flyer aanbevelen? Ja

Hi F, Bedankt voor je review! Veel plezier met jouw Eco flyer. Team Drukbedrijf

Geweldige partner

Snel geleverd, uitstekende kwaliteit en mensen die meedenken.

• Beschrijf uw ervaring met Brochures geniet Snel geleverd, uitstekende kwaliteit en mensen die meedenken.
  • Zou u Brochures geniet aanbevelen? Ja

Hi Wiljo, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met jouw brochures! Team Drukbedrijf

Prima communicatie, service en product

Gewoon goed ook de inzet als je communiceert is prima, we zijn er als uitgeverij prima tevreden mee en de geleverde producten zijn goed.

• Beschrijf uw ervaring met Wire-O Studieboeken Prima voor studieboeken
  • Zou u Wire-O Studieboeken aanbevelen? Ja

Hi Elly, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de Wire-O Studieboeken!

Goede afhandeling van de order door even te bellen en checken of eea klopt. Prima prijs. Kwalitatief goede folie

• Beschrijf uw ervaring met Raamstickers Prima
  • Zou u Raamstickers aanbevelen? Ja

Hi Bas, bedankt voor je review!

het duurde dit keer wel heeeeel erg lang

ik denk dat ik dit keer ( bestel regelmatig wat bij jullie) wel een week of 6 heb moeten wachten op 2 vlaggen. ik wilde 1 logo vervangen op de bedrukte vlag en dat koste uiteindelijk 75 euro aan ontwerp kosten ( is in mijn beleving nog geen 10 minuten werk ) best wel aan de prijs denk ik dan. kortom ....... geen beste beurt dit keer. andere keren was ik wel tevreden,

• Beschrijf uw ervaring met Design veel te duur voor een bijna herhaal opdracht
  • Zou u Design aanbevelen? Nee

Beste heer Ducaat, Wat jammer dat u een vervelende ervaring heeft met Drukbedrijf. Terugkijkend in de ordergeschiedenis zie ik dat uw offerte aanvraag op 11 oktober bij ons is binnengekomen. 12 oktober is dit geaccoordeerd en een bestelling geworden. Onze ontwerpafdeling heeft de opdracht opgepakt en u heeft er een er aantal aanpassingen op laten uitvoeren. Uiteindelijk heeft dit even geduurt en is uw bestelling 2 november in productie gegaan. Onze designafdeling heeft een strakke planning, wij begrijpen dat u dit als lang heeft ervaren maar met 6 weken verdubbelt u de tijd. Wat betreft de designkosten die we rekenen. Daar is open en eerlijk over gecommuniceerd met u in het offerte traject. Wanneer u het met de prijs niet eens bent is dat het moment om het aan te kaarten. Team Drukbedrijf

Prima kwaliteit en prima service

Twee prima banners besteld die keurig op de gestelde termijn zijn geleverd.

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner N.v.t.
  • Zou u Roll-up banner aanbevelen? Ja

Hoi Harald, Goed om te horen dat de roll-up banners op tijd zijn geleverd.

Super meegedacht en zeer snel geleverd!

Contact was eerst online, daar kwam ik niet uit met het aanleveren van de foto's daarna gebeld en super geholpen. dingen aangepast en binnen drie dagen geleverd! Top!

• Beschrijf uw ervaring met Zip Wall super systeem, mooi strak design
  • Zou u Zip Wall aanbevelen? Ja

Hoi Hans, Goed om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met de zip wall!

Top, snelle service!

Korte lijnen, correcte afhandeling, snelle levering en een prachtig eindresultaat!

• Beschrijf uw ervaring met Kioskvlag Perfect en snel geleverd.
  • Zou u Kioskvlag aanbevelen? Ja

Hi Sjoerd, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat het snel geleverd is. Fijn dat je tevreden bent over de kioskvlag.

Goede service!

Er moesten nog wat aanpassingen gedaan worden aan ons aangeleverde drukbestand. Deze heeft drukbedrijf kosteloos voor ons opgelost. Daarom deze 5 sterren voor hun goede service! Klaas Vaak Bedden - Delft

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Goed
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Hi Martin, Goed om te horen dat het opgelost is. Veel plezier met jouw doordruksets!

Snelle en open communicatie

Een prima luisterende organisatie die doet wat zij zeggen

• Beschrijf uw ervaring met nog 1 uur extra design t.a.v. NL2023.139402 Flexibel en attent
  • Zou u nog 1 uur extra design t.a.v. NL2023.139402 aanbevelen? Ja

Super service, altijd op tijd!

We bestellen regelmatig bij Drukbedrijf, een aanrader voor iedereen!

• Beschrijf uw ervaring met Peesdoek Snel en perfect geleverd
  • Zou u Peesdoek aanbevelen? Ja

Verkeerd gedrukt product, snel met spoed opgelost.

• Beschrijf uw ervaring met Flyers Er was wat misgegaan met het bedrukken van onze flyers. De QR code die in de PDF zat was niet goed afgedrukt. Gelijk snel opgepakt door Esmee en 2 dagen later (met spoed) een nieuwe zending ontvangen. Alles naar tevredenheid opgelost.
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

niet zo best

nou het was geen beste beurt van drukbedrijf ik had de order op 5-10-23 geplaatst en kreeg het pas geleverd op 24-10-23 en ik had het op HVMC besteld en wat ik kreeg was HVO papier en dan nog de bundeling hoewel ik gevraagd had om het te bundelen per 250 stuks werd het geleverd met bundels van ca 125 stuks. Dus niet goed

• Beschrijf uw ervaring met Folders slecht
  • Zou u Folders aanbevelen? Nee

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!