Super meegedacht en zeer snel geleverd!

Contact was eerst online, daar kwam ik niet uit met het aanleveren van de foto's daarna gebeld en super geholpen. dingen aangepast en binnen drie dagen geleverd! Top!

• Beschrijf uw ervaring met Zip Wall super systeem, mooi strak design
  • Zou u Zip Wall aanbevelen? Ja

Hoi Hans, Goed om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met de zip wall!

Top, snelle service!

Korte lijnen, correcte afhandeling, snelle levering en een prachtig eindresultaat!

• Beschrijf uw ervaring met Kioskvlag Perfect en snel geleverd.
  • Zou u Kioskvlag aanbevelen? Ja

Hi Sjoerd, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat het snel geleverd is. Fijn dat je tevreden bent over de kioskvlag.

Goede service!

Er moesten nog wat aanpassingen gedaan worden aan ons aangeleverde drukbestand. Deze heeft drukbedrijf kosteloos voor ons opgelost. Daarom deze 5 sterren voor hun goede service! Klaas Vaak Bedden - Delft

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Goed
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Hi Martin, Goed om te horen dat het opgelost is. Veel plezier met jouw doordruksets!

Snelle en open communicatie

Een prima luisterende organisatie die doet wat zij zeggen

• Beschrijf uw ervaring met nog 1 uur extra design t.a.v. NL2023.139402 Flexibel en attent
  • Zou u nog 1 uur extra design t.a.v. NL2023.139402 aanbevelen? Ja

Super service, altijd op tijd!

We bestellen regelmatig bij Drukbedrijf, een aanrader voor iedereen!

• Beschrijf uw ervaring met Peesdoek Snel en perfect geleverd
  • Zou u Peesdoek aanbevelen? Ja

Verkeerd gedrukt product, snel met spoed opgelost.

• Beschrijf uw ervaring met Flyers Er was wat misgegaan met het bedrukken van onze flyers. De QR code die in de PDF zat was niet goed afgedrukt. Gelijk snel opgepakt door Esmee en 2 dagen later (met spoed) een nieuwe zending ontvangen. Alles naar tevredenheid opgelost.
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

niet zo best

nou het was geen beste beurt van drukbedrijf ik had de order op 5-10-23 geplaatst en kreeg het pas geleverd op 24-10-23 en ik had het op HVMC besteld en wat ik kreeg was HVO papier en dan nog de bundeling hoewel ik gevraagd had om het te bundelen per 250 stuks werd het geleverd met bundels van ca 125 stuks. Dus niet goed

• Beschrijf uw ervaring met Folders slecht
  • Zou u Folders aanbevelen? Nee

Goede kwaliteit en er wordt meegedacht

Klantvriendelijke persoonlijke klantenservice en heldere communicatie. Afspraak = afspraak.

• Beschrijf uw ervaring met Vlaggenlijn SPOED Spoedbestelling gelukt
  • Zou u Vlaggenlijn SPOED aanbevelen? N.v.t.

Positieve ervaring, tijdige levering en mooi drukwerk

Alle contacten klantgericht. Pro-actief wanneer een product niet naar de zin van Drukbedrijf zelf is, dan wordt direct een oplossing aangeboden. Goeie mensen!

• Beschrijf uw ervaring met Visitekaartjes N.v.t.
  • Zou u Visitekaartjes aanbevelen? Ja

Supernetjes!

Hele fijne drukker dit! Hebben supersnel mijn visitekaartjes gedrukt, mooie kleuren, hoge kwaliteit bedrukking en superfijn materiaal. Ik had de zachte finish gekozen, kost maar een paar euro meer, maar je hebt meteen een hele chique uitstraling. Heel tevreden! Ze waren ook erg behulpzaam omdat ik ze snel nodig had. Heel erg bedankt! Volgende keer ga ik hier weer bestellen.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Mooie kwaliteit!

Prachtig resultaat!

Ook mijn derde boek met de resultaten van mijn stamboomonderzoek is weer prachtig gedrukt. Genaaid, gebonden met doorlopende fotokaft. De antwoorden op mijn vragen binnen het proces waren duidelijk. Ook waren de boeken precies oo tijd bij mij, zodat ik ze de dag erna aan de familie kon afleveren.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Top kwaliteit

Vlot & eenvoudig

De webshop werkt vlot en eenvoudig, zowel voor prijzen op te zoeken als om te bestellen.

• Beschrijf uw ervaring met Belettering N.v.t.
  • Zou u Belettering aanbevelen? Ja

Mooi drukwerk

Mooi drukwerk . Super snelle levering en zeer vriendelijke service

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Mooi groot en scherp drukwerk
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Vriendelijk contact en snelle service.

• Beschrijf uw ervaring met Golfvlag N.v.t.
  • Zou u Golfvlag aanbevelen? Ja

Moeizaam

Van onze kant genoeg interesse, maar helaas vanaf de andere kant (Drukbedijf) niet. Na fout van productie moeizaam verloop van communicatie. Productfoto's op website komen niet overeen met het product en de duurzame stickers zijn na snijfout onbruikbaar. Jammer! want we waren wel heel enthousiast over de vegan optie.

• Beschrijf uw ervaring met Duurzame stickers Productfoto's op website komen niet overeen en zijn door productiefout onbruikbaar.
  • Zou u Duurzame stickers aanbevelen? Nee

Goed product en snelle service

Vriendelijk te woord gestaan bij vragen en aanwijzingen werden snel opgepakt. Na een dag al het lint in huis, precies zoals het gestuurde voorbeeld. Aan te raden bedrijf voor de geoefende en de minder ervaren ontwerpers.

• Beschrijf uw ervaring met Linten Top!
  • Zou u Linten aanbevelen? Ja

Top bedrijf

Altijd goede en snelle service, we zijn erg tevreden!

• Beschrijf uw ervaring met Menukaarten Alles naar wens!
  • Zou u Menukaarten aanbevelen? Ja

Mooie druk en fijne service

Fijne klantenservice en mooie drukkwaliteit.

• Beschrijf uw ervaring met Paperwise Mooi duurzame papiersoort
  • Zou u Paperwise aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en snelle levering!

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Goede kwaliteit en snelle levering
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

goed en snel

goede kwaliteit en snelle levertijd

• Beschrijf uw ervaring met Enveloppen goed
  • Zou u Enveloppen aanbevelen? Ja

Snel en netjes

Vlotte communicatie, duidelijke adviezen, snelle levering en een prima prijs!

• Beschrijf uw ervaring met Baliedisplays Niets op aan te merken
  • Zou u Baliedisplays aanbevelen? Ja

Great experience

I was always well accompanied at all times, communication was perfect, thank you very much, I will definitely order more often.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

Perfect gedrukt en op tijd geleverd!

Niets meer aan toe te voegen.

• Beschrijf uw ervaring met Foambord Mooi licht materiaal
  • Zou u Foambord aanbevelen? Ja

Mooie zitzakken

Goede service en mooi ontwerp

• Beschrijf uw ervaring met Zitzakken blauw N.v.t.
  • Zou u Zitzakken blauw aanbevelen? Ja

Hele goed service en snel

Perfecte service en erg snel!!

• Beschrijf uw ervaring met Linten Perfect
  • Zou u Linten aanbevelen? Ja

Joan Muyskenweg 114 1114AN Amsterdam

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!