Mooie zitzakken

Goede service en mooi ontwerp

• Beschrijf uw ervaring met Zitzakken blauw N.v.t.
  • Zou u Zitzakken blauw aanbevelen? Ja

Hele goed service en snel

Perfecte service en erg snel!!

• Beschrijf uw ervaring met Linten Perfect
  • Zou u Linten aanbevelen? Ja

Super flexibele dienstverlening en snelle service!

Altijd weer een meer dan prettige ervaring om met Drukbedrijf en in dit geval Chiel Weverling samen te werken! Met gevoel voor de situatie hebben wij de flexibele instelling en vooral het meedenken weer zeer gewaardeerd!

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Snelle flexibele service voor het vervaardigen van de scorekaart voor HET ZakenGolfVrouw toernooi. Ook bij kleine aantallen een prima prijs/kwaliteit verhouding!
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

makkelijk besteld, snel geleverd, gewenst resultaat

fijn bedrijf die doen wat ze vermelden.

• Beschrijf uw ervaring met Briefpapier goede kwaliteit
  • Zou u Briefpapier aanbevelen? Ja

Meedenken en flexibel

Erg tevreden met het product! Was de eerste bestelling, en ik was mij niet bewust dat ik het design zelf moest maken. Ik ben perfect geholpen en Drukbedrijf heeft binnen mum van tijd bij hoge uitzondering een mooi design voor mij geholpen, waardoor de banner klaar was voor het evenement.

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken N.v.t.
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? N.v.t.

Prima drukwerk, medium service

Kwaliteit van het drukwerk was helemaal goed. Service was niet op par door een aantal zaken: - website gaf bij uploaden bestanden een http error - Daardoor per mail alle bestanden aangeleverd. - 24u later (pas!) reactie dat de bestanden niet goed zijn - Volgende werkdag nieuwe bestanden aangeleverd. Nu moest ik spoedkosten betalen om het nog op tijd binnen te krijgen. - Uiteindelijke producten die ik toegestuurd kreeg hadden de orginele ontwerpen (die dus in eerste instantie afgekeurd waren) Bij een andere bestelling had ik een verkeerd ontwerp gemaild, binnen een uurtje oid nieuwe bestanden aangeleverd. Was nog op tijd voor de bestelling in productie ging. Vervolgens krijg ik een e-mail dat m'n bestelling in productie is gegaan, zonder enig idee te hebben welk design nu gebruikt is. Toen ik daar twee dagen later een mail over stuurde om te vragen wat ze me nu op gaan sturen, krijg ik een passief-aggresief mailtje terug met antwoord & de opmerking dat er wel erg veel mail-verkeer was geweest. Service kan beter!

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner Prima drukwerk, verkeerde bestanden gebruikt
  • Zou u Roll-up banner aanbevelen? Nee

Goede kwaliteit drukwerk

Mooie kwaliteit drukwerk. Een medewerker belde mij nog even om na te gaan of mijn order klopte (omdat ik iets had overgeslagen). Ik vond dat erg prettig. Ik zal hier vanaf nu vaste klant worden.

• Beschrijf uw ervaring met Boekenlegger N.v.t.
  • Zou u Boekenlegger aanbevelen? Ja

Mooie kwaliteit en snelle levering

De order was de volgende dag al binnen, kwaliteit is super en de kleuren van het design komen mooi tot zijn recht!

• Beschrijf uw ervaring met Flyers Goeie kwaliteit

Top service en snel

Snel en goede service een aanrader

• Beschrijf uw ervaring met Vinyl stickers Top kwaliteit
  • Zou u Vinyl stickers aanbevelen? Ja

Helemaal tevreden

Het aanleveren is heel gebruikersvriendelijk online. De levering gaat volgens prognose en uiteindelijk mooi gedrukt vetvrij papier.

• Beschrijf uw ervaring met Vetvrij papier Mooie kwaliteit
  • Zou u Vetvrij papier aanbevelen? Ja

10 +

Mooier kan niet !

• Beschrijf uw ervaring met Flyers Mooier kan niet !
  • Zou u Flyers aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en snel geleverd

Super service!

• Beschrijf uw ervaring met Belettering - glas N.v.t.
  • Zou u Belettering - glas aanbevelen? Ja

Super product, netjes op tijd geleverd.

• Beschrijf uw ervaring met Peesdoek Snelle levering
  • Zou u Peesdoek aanbevelen? Ja

Perfect en snel geregeld

Fijn die flexibiliteit, zelf een logo aangeleverd en dit werd door Drukbedrijf snel en mooi gedrukt op het lint dat we voor ogen hadden.

• Beschrijf uw ervaring met Linten Goede kwaliteit

Order is incompleet geleverd

Order is wel op tijd geleverd. Maar had er 250 besteld. Nageteld en 14 te weinig geleverd. Op de dozen staan ook verkeerde aantallen. Nu een te kort aan tote bags voor het event door deze fout. Ook nog geen reactie gehad hoe ze dit nu verder gaan oplossen.

• Beschrijf uw ervaring met Tote bags Kwaliteit is super. Ze stinken alleen heel erg
  • Zou u Tote bags aanbevelen? Ja

Snelle reactie op vragen en het resultaat is precies wat ik wilde. Heel tevreden!

• Beschrijf uw ervaring met Design Goed!
  • Zou u Design aanbevelen? Ja

Goede persoonlijke service

Nadat er bij de vorige levering iets mis was, is dit keurig netjes opgelost door Drukbedrijf. Wij zijn als vereniging zeer te spreken over de kwaliteit van de geleverde producten!

• Beschrijf uw ervaring met Logo stickers Makkelijk in gebruik en goede kwaliteit
  • Zou u Logo stickers aanbevelen? Ja

Goede en snelle service

Posters zijn snel bezorgd in goede kwaliteit en we hebben voldoende updates gekregen tijdens het proces

• Beschrijf uw ervaring met Posters A3 Goede kwaliteit
  • Zou u Posters A3 aanbevelen? Ja

great service

I use your services a lot lately and I am happy with it, no surprises ever. Thank you, please keep providing quality service.

• Beschrijf uw ervaring met Raamstickers GREAT
  • Zou u Raamstickers aanbevelen? Ja

Ik bestel al een tijdje bij Drukbedrijf. Tevreden over de service.

• Beschrijf uw ervaring met Etiketten op rol N.v.t.
  • Zou u Etiketten op rol aanbevelen? N.v.t.

Super mooi drukwerk!

Snelle levering, super mooi in offset gedrukt, maar vooral heel mooi schoongesneden en dat terwijl ik een witte rand in mijn designs heb. Echt heel blij mee!

• Beschrijf uw ervaring met Flyers Super!

Helden!

Per ongeluk een fout formaat opgegeven voor onze verenigingsboekjes. Wij kwamen hier pas erg laat achter, omdat we een fout mailadres hebben opgegeven. Maar Drukbedrijf heeft ons toen super snel geholpen waardoor alle boekjes nog net op tijd zijn aangekomen. Bedankt aan alle lieve medewerkers!

• Beschrijf uw ervaring met Brochures geniet Mooie boekje, goede kwaliteit
  • Zou u Brochures geniet aanbevelen? Ja

Prima support, snel ontvangen maar het bestel proces is wat onhandig

Wat de titel al zegt, prima support, en snelle levering.

• Beschrijf uw ervaring met Roll-up banner Banners zijn prima, helaas geen draagtas erbij.
  • Zou u Roll-up banner aanbevelen? Ja

Ik leverde een niet helemaal correct bestand aan. Maar dankzij de hulp Drukbedrijf heb ik prachtig bedrukt lint ontvangen.

• Beschrijf uw ervaring met Linten Same

Alleen maar goede ervaring

Alles wordt goed en vlot geleverd. Werk al meer dan een jaar met drukbedrijf.

• Beschrijf uw ervaring met Spandoeken Prima kwaliteit
  • Zou u Spandoeken aanbevelen? Ja

Joan Muyskenweg 114

1114AN Amsterdam

Over Drukbedrijf

Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!