Ik had dik binnen 24 uur een spandoek nodig. Ik ben enorm goed geholpen en het is nog gelukt ook. Wat een fijn bedrijf, meedenkend, goed en snel. Enorm blij met het resultaat!
Kwaliteit, snel, voordelig.
Doe al een paar zaken met jullie. Prima.
Mooi whiteboard, snel bezorgd (wel zonder bericht). Het is handig om zelf wat kennis te hebben over het opmaken van drukbestanden.
De leveringen zijn altijd op tijd
Originele beoordeling
Ik bestel vaak bij jullie en heel vaak zitten er fouten in het gedrukte bestand. De standaard bestandcontrole is vaak veel te matig.
Ik bestel zeer regelmatig en heb nog nooit dit bedrijf een steek zien laten vallen. Prima, ben thuis ;-)
Beste Ludo, Dank voor je mooie review en dit is natuurlijk waar wij voor staan! Tot de volgende bestelling! Groeten, Onno
Wytze heeft ontzettend fijn (en geduldig) geholpen. Zeer fijne service. Eind resultaat nog niet gezien want ligt op kantoor en niemand is daar vanwege corona, maar gebaseerd op eerdere bedrukkingen zal de kwaliteit top zijn.
Beste Liza, Dit lezen we graag en zal Wytze ( na de Coronacrisis ) een extra schouderklopje geven. Succes deze periode en tot de volgende bestelling! Groeten, Onno
Ze zijn altijd behulpzaam als je niet helemaal zeker bent van hoe je zaken aan moet leveren. Daarnaast op tijd geleverd en een mooi product!
Beste Chiel, Leuk om dit te lezen en helpen natuurlijk waar nodig! Dank voor je review en tot de volgende bestelling! Fijne dag! Onno
kioskvlaggen mooi van kwaliteit, drukwerk en prijs. gevelvlaggen mooi van kwaliteit, drukwerk en prijs maar beetjke fout gegaan met bedrukkingszijde, netjes opgelost met nieuwe levering met korting
Nadat truien te laat waren geleverd, nu tegemoet gekomen met korting voor volgende bestelling dus inmiddels tevreden.
Beste Sasha, Heel vervelend dit en we willen dit natuurlijk voor je oplossen. Ik weet dat mijn collega je al meerdere malen heeft gebeld en gemaild om de te late levering met je recht te zetten. We horen graag van je wat een goed moment is om contact te hebben. Groeten, Onno
Originele beoordeling
Truien zijn te laat, en ik wordt niet en slecht te wordt gestaan. Zie mail met klacht voor toelichting.
Beste Sasha, Heel vervelend dit en we willen dit natuurlijk voor je oplossen. Ik weet dat mijn collega je al meerdere malen heeft gebeld en gemaild om de te late levering met je recht te zetten. We horen graag van je wat een goed moment is om contact te hebben. Groeten, Onno
Gemakkelijk, snel, simpel. Niks mis mee!
uitstekende afhandeling
Ha Jeroen, Jij bedankt voor deze prima review! Dank! Groet, Onno
Mooie resultaten!
Vriendelijke en snelle service!
Gebruiksvriendelijk te bestellen en oploaden, gewoon te bellen met vragen en je wordt netjes en snel geholpen. Een adres om terug te komen!
Vlotte levering , kwalitiet ok , er was 1 manco , maar dat kwam de andere dag al binnen.
Ik vond de website goed georganiseerd, het was allemaal duidelijk. (Kleine sidenote: ik heb problemen met het aanpassen van mijn gegevens, maar daar bel ik nog wel een keer over). De levering was voor mij alleen écht onduidelijk. Ik had twee pakketjes besteld, eentje zou op 9 maart en een op 10 maart aankomen uit mijn hoofd. Ik had het pakketje van 9 maart gemist, maar dat kon ik ophalen en dat is goedgegaan. Het tweede pakketje zat schijnbaar bij dezelfde bestelling, terwijl ik dacht dat dat een aparte bezorging zou worden. Daarom ligt die waarschijnlijk nog bij het afhaalpunt. Ik zou het dus prettig vinden om na de bestelling een Track&Trace te ontvangen van álle pakketten van de bestelling, zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben en dat zulk soort zaken worden voorkomen.
Beste Wouter, Dank voor je reactie en hebben in de tussentijd al contact gehad. Zoals aangegeven kan je sinds kort op de site je track & trace zien. Tot de volgende bestelling! Onno
Originele beoordeling
Ik vond de website goed georganiseerd, het was allemaal duidelijk. (Kleine sidenote: ik heb problemen met het aanpassen van mijn gegevens, maar daar bel ik nog wel een keer over). De levering was voor mij alleen écht onduidelijk. Ik had twee pakketjes besteld, eentje zou op 9 maart en een op 10 maart aankomen uit mijn hoofd. Ik had het pakketje van 9 maart gemist, maar dat kon ik ophalen en dat is goedgegaan. Het tweede pakketje zat schijnbaar bij dezelfde bestelling, terwijl ik dacht dat dat een aparte bezorging zou worden. Daarom ligt die waarschijnlijk nog bij het afhaalpunt. Ik zou het dus prettig vinden om na de bestelling een Track&Trace te ontvangen van álle pakketten van de bestelling, zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben en dat zulk soort zaken worden voorkomen.
Snelle service, meedenken en goede kwaliteit
Voor de 4de keer weer super geholpen en super blij met mijn visitekaartjes. Snel, mooi en niet duur.
Hoi Elke, Jij bedankt voor deze leuke review. Dit is helemaal waar wij voor staan! Groeten, Onno
De communicatie ging soms erg moeilijk, er werd niet gereageerd op sommige mails of niet op de vragen die daarin gesteld werden. Ook werden mail verstuurd die niet voor ons bedoeld waren of ontvingen we een herrinering van een factuur die al weken geleden was betaald. Vooral veel onduidelijkheid over de factuur en het is nooit echt duidelijk geworden hoe deze in elkaar stak
Beste Iris, Dank voor je review en we hebben al contact gehad ondertussen. Vervelend dat je dit zo hebt ervaren en ik hoop dat ik wat duidelijkheid heb kunnen verschaffen. Dit neemt niet weg dat het vervelend is dat het proces niet vlekkeloos was voor jou en hiervoor onze excuses. Groeten, Onno
Snelle acties en meedenken; een prima combinatie!!
Ik had presentatiemappen in spoed besteld en deze zijn een dag later geleverd, perfect op tijd dus.
Vlotte hulp bij het realiseren van een leuk idee zonder dat er ingewikkelde design tools bij nodig zijn. Kortom simpel met vlag en wimpel ! Levering op de dag van afspraak was helemaal super.
Ik ben zeer tevreden over hetgeen is geleverd en de service rondom het proces van leveren.
Goede service, ze zijn snel en fijn dat ze met je meedenken. Ook telefonisch goed bereikbaar
Spaklerweg 75 A
1114AE Amsterdam
Natuurlijk wil je een scherpe prijs voor je drukwerk. Maar het moet er óók kwalitatief uitzien. En snel geleverd worden. Precies daarom ben je bij Drukbedrijf. aan het juiste adres. Of je nu een particulier, vereniging, klein of groot bedrijf bent - bij ons bestel je gemakkelijk en snel al je drukwerk tegen een scherpe prijs. Gegarandeerd!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.