Super pannen, en vooral: super service

Omdat we over wilden gaan op inductie, bestelden we de Carl Schmidt koekenpannenset in november. In februari kwam de kookplaat en gingen we de set in gebruik nemen. Super fijne pannen overigens. Bij het schoonmaken bleek één van de pannen een hele vreemde plek te vertonen. Mail met foto's gestuurd naar Sola Fabriekswinkel. We kregen niet alleen per omgaand bericht, dezelfde dag mailden zij dat de nieuwe pan inmiddels verzonden was. Dit noem ik pas echt service. Zowel de pannen maar zeker ook Sola Fabriekswinkel kan ik aan iedereen aanbevelen.

goed product

vlotte levering, je krijgt wat je besteld zeker aan te bevelen bij familie en vrienden

• Communicatie

Ik heb de Voccelli Koekenpan Carbon Staal 29 cm gekocht. Ben er erg tevreden mee. De koekenpan ziet er goed uit en doet wat het moet doen! Verder verliep de levering vlot.

• Communicatie N.v.t.

Snelle Levering en een feest om uit te pakken

de Bestelling was snel thuis geleverd en voldeed aan onze verwachting,het was goed verpakt en een leuke aanbieding voor deze grote bestelling.Zeer tevreden over de Sola Fabriekswinkel

• Communicatie

Heel snel een garantie geval geregeld.

Koekepan met fabrikagefout, binnen twee dagen vervangen zonder gezeur.

Goede pannen voor inductie

Goede pannen en snelle levering

Bestelling heel goed verlopen

Goed advies gekregen, en opgevolgd.

• Communicatie

Fantastische pan als aanvulling op bestaande set

Één minpuntje. Had het "nieuwe" adres van Solawinkel in Eindhoven gezocht en gevonden, maar heb rondgedoold, in Eindhoven. Echter niet gevonden. Bestond blijkbaar niet meer. Daarna online besteld. Dag later in huis. Zeer enthousiast over zeer veilige en goede pannenset.

• Communicatie

Pannen (Munster) niet rond, deksels pasten niet

Bij levering van mijn 4-delige pannenset Munster bleken 2 deksels niet te passen. De pannen waren nét niet helemaal rond. Ook het handvat van de steelpan zat enigszins los. Bij een nieuwe steelpan ga ik ervan uit dat de steel stevig zit vastgeschroefd. Dit lijkt mij in de fabriek steviger te kunnen dan dat ik dat zelf kan. Gebeld met de klantenservice. Ik kon foto's van de pannen opsturen en dan werden mij nieuwe pannen gestuurd. Op zich een prima oplossing, maar de mevrouw van de klantenservice kon zich ook voorstellen dat ik nu misschien niet direct meer vertrouwen in de pannen had. In dat geval mocht ik de hele set retourneren. Ik heb voor de laatste mogelijkheid gekozen, omdat ik al sowieso al twijfelde tussen twee pannensets. Ik heb besloten de andere set toch maar te kopen. Het retourneren ging eenvoudig, ik kreeg keurig een bevestiging dat mijn retourzending was ontvangen en het geld stond binnen de vermelde tijd weer netjes op mijn rekening. Kortom: uitstekende klantenservice!

• Communicatie

Goed produkt, voldoet geheel aan mijn verwachtingen

Product voldoet goed, evenals de andere producten die ik al had

Duimpje omhoog

Makkelijk besteld, snelle service en mooie pannen. Ik ben er blij mee dus.

Niet op tijd geleverd

Ik heb nog steeds mijn bestelling niet gekregen. Donderdag besteld en nu 7 Januari

• Communicatie

Vlotte levering en precies zoals op de site afgebeld is!

Prima product, scherpe prijs

Mooie pan, snel geleverd, prima verpakt

Snel en makkelijk

Producten zijn makkelijk te vinden, bestellen gaat eenvoudig. Snelle levering. Ben helemaal tevreden.

• Communicatie

Voor onze B&B prachtig bestek aangeschaft!

Bestelling, levering en facturatie verliepen allemaal volgens verwachting en waren keurig op tijd.

• Communicatie

Geweldig, snel en kwaliteit.

Ruime keuze, betaalbaar en snelle levering. Zeer tevreden.

• Communicatie

Zeer mooie pannen voor een uitstekende prijs!

Mooie pannen en snel geleverd!

pannenset 5 delig

Heb de pannen keurig en snel binnengekregen zien er mooi uit het afgieten gaat prima zelfs rijst blijft keurig in de pan zitten wel pannenlappen gebruiken met het afgieten zeer tevreden raad ze iedereen aan

Vlot en goed

Ik heb het ervaren als goed, vrijdag besteld en zaterdag in huis. Pannen set was goed verpakt en geen extra reclame etc bijgevoegd . Top!

• Communicatie N.v.t.

De bestelling en levering waren prima..

Twee braadpannen gekocht

Twee braadpannen gekocht en de volgende dag in huis. Betaling en levering supersnel en keurig afgeleverd. Zeer goed verpakt. Beide pannen zijn al gebruikt naar alle tevredenheid. Dikke duim omhoog!

• Communicatie N.v.t.

klantvriendelijk en super goede after sales

Ik heb een soeppan besteld en deze kwam helaas beschadigd binnen. dat kan gebeuren na het sturen van 1 mail met fotos werd er gelijk een nieuwe pan afgestuurd die kwam een dag later al binnen. Dat is after sales. een oude werkgever van mij zei ooit. de kwaliteit van een bedrijf kan je niet aflezen aan wat en hoeveel ze verkopen maar aan de after sales. dit is een TOP bedrijf.

• Communicatie

Zorgvuldig en kwaliteit prima service!

Zal zeker verder aanbevelen prijs, kwaliteit en hulp via telefoon zeer tevreden klant! Kan niet beter. Bedankt voor jullie diensten. Mvg Davids Guido

• Communicatie

Keurige pannen voor onze nieuwe keuken

Mooie pannen voor een mooie prijs. Leuke aanbieding. Snel geleverd. We moesten andere pannen i v m aanschaf nieuwe keuken met inductie I p v gas