Uitstekend.

Snelle levering binnen een dag. Mooi pannenset in degelijke verpakking. Niets dan lof.

• Communicatie N.v.t.

Tijdig geleverd en mooi bestek

Online besteld en 2 dagen later werd het bestek aan mijn deur afgeleverd, mooi ingepakt en degelijke kwaliteit. Bovendien nog een flinke korting op de fabriekssite. :)

Perfecte service

Pannenset gekocht voor uitstekende prijs. Na vlotte levering bleek 1 pan bij transport minimaal beschadigd. Direct mailtje gestuurd en reactie terug. Kreeg binnen 2 dagen nieuwe pan opgestuurd. Was niet nodig om de beschadigde pan retour te sturen. Super service, heel blij met de pannen!

Snel, makkelijk, goedkoper

Had een aanbieding gezien voor bestekset, kwam toen nav zoeken van referenties uit bij de officiele Sola site en daar was de betreffende set nog 13,- goedkoper. De volgende dag had ik de set al in huis. Zeer tevreden mee!

• Communicatie

Op tijd geleverd en netjes verpakt en snel geleverd

• Communicatie

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Snelle levering, overzichtelijke site, goede kwaliteit spullen voor een prettige prijs.

Topprodukt

Snelle levering in erg degelijke verpakking, topprodukt!

• Communicatie N.v.t.

Gisteren in goede orde mijn bestelling ontvangen, waarvoor mijn dank. Ik vind het echt prachtig! Er zat een kaartje bij dat Angela het heeft ingepakt en dit heeft ze keurig gedaan. Alles is compleet, compliment!

snelle service!!

Goed bedrijf! Makkelijk online besteld, volgende dag geleverd! Zeer nette service!

Overzichtelijke Site.

Goede Service.

Helemaal goed

Mijn bestelling was niet leverbaar. Of ik het vond dat het later geleverd werd. Netjes hoor. Ze kunnen je ook gewoon laten wachten toch.

• Communicatie

Hele goeie ervaringen met Sola!

Allereerst wil ik even zeggen dat de service uitstekend is. Ik had een bestekset besteld en hij was niet naar mijn zin omdat ik per ongeluk een matte set besteld had in plaats van glimmend zilver. Ik heb daarvoor even gebeld en kon zonder moeite het pakket terug sturen. We hadden afgesproken dat als ik nog wat anders zou zien ik terug zou bellen. Dat had ik dus gedaan en had een andere set uitgekozen. Ik moest daarom wel iets bijbetalen dus kreeg ik een mail met het restant bedrag die ik kon overmaken zodat ik niet hoefde te wachten op mijn geld! Heb de set binnen en het is prachtig. Ook omdat er 10 jaar garantie op zit gaf het me al een goed gevoel. Heb nu ook de pannen ervan besteld en die zijn ook heerlijk. Het enige jammere vind ik dat er in de pannen die ik besteld heb geen anti aanbaklaag zit. Maar al met al, hele goeie ervaring met Sola!

correcte afhandeling

zie boven

Snelle en goede service

Met mijn vraag ben ik direct geholpen.

• Communicatie N.v.t.

Bestek al jaren het beste wat er is voor prijs/kwaliteit

Bestek is perfect, de snelheid is super, leverings partner is dramatisch en niet zorgvuldig. 2de keer online aankoop maar tevens de laatste keer

• Communicatie

Hadden pannen besteld voor onze inductie kookplaat. Twee pannen hadden braampjes op de onderkant. Gemeld en nieuwe ontvangen.

super

alles klopt: kwaliteit, bezorging, prijs

Ik ben heel tevreden.

• Communicatie N.v.t.

De levering had wat vertraging opgelopen maar ik werd gebeld door Sola om een nieuwe afspraak te maken. Top.

• Communicatie

Prima pannen, veel fout gegaan bij levering

Ik had een bestelling gedaan van een pannenset en een koekenpannenset en een wok. Bij levering bleek de wok te ontbreken. Gebeld en zou uitgezocht worden. Wok zou nagestuurd worden, met daarbij nog een pan die ik er toen gelijk nog bij heb besteld. De volgende dag zat wel de wok in het pakket maar niet de extra bestelde pan. Dus weer gebeld, en de volgende dag kwam de pan. Ben er zo bijna de hele week mee bezig geweest. Maar heb nu wel prachtige pannen.

Helemaal prima

Goede prijzen, eenvoudig bestellingsproces. Fijn dat je niet per se een account hoeft aan te maken om te bestellen. Vandaag besteld, morgen in huis. Je wordt prima op de hoogte gehouden via email waar je bestelling zich bevindt. Eén punt van verbetering: de mogelijkheid om een pick up point te selecteren bij bestellen. Dat kan nu pas als je de verzendinformatie van de pakketdienst hebt ontvangen, maar lijkt me wel zo makkelijk voor ontvanger en pakketdienst om dit van te voren te weten.

• Communicatie

Alleen jammer dat je 's nachts een mailtje krijgt hoe laat ze komen nnnn

• Communicatie N.v.t.

Goede en snelle levering. Mooie kwaliteit . Alles goed verpakt. Kortom Ik ben zeer tevreden .

Keurig verzorgt en geleverd

Het pakket was netjes ingepakt en snel geleverd