Snelle vlotte service en lekkere drank

Gewoon gemakkelijk bestellen en 2 dagen later bij je thuis!

Rapide et bien emballé

Rien à rajouter.Tout super OK en ce compris la qualité du produit!

Erg vlotte service

De bestelde fles gin werd heel snel geleverd, maar was helaas open gegaan bij het transport. De afhandeling hiervan is erg vlot verlopen en binnen de paar dagen werd er al een nieuwe fles geleverd, absoluut niets op aan te merken dus!

Probleemloos, snelle levering, netjes verpakt, alles OK

Probleemloos, snelle levering, netjes verpakt, alles OK

Correct

Correcte en vlotte verkoop. Aanrader.

Geen problemen, alles vlot en volgens afspraak!

Ik heb mijn bestelling op tijd ontvangen en het is volledig zoals verwacht. Ook de schriftelijke bedanking op de bestelbon vind ik superleuk!

snel en vlot

Mooi aanbod. Vlotte levering in stevige verpakking.

Vlotte en snelle levering

Duidelijke en vlotte service! Ook gebruiksvriendelijk en zijn er mooie aanbiedingen. Het had perfect geweest als de etiketten van een van de flessen niet waren beschadigd. Gelukkig had ik er twee besteld en waren de etiketten van de andere fles wel ongeschonden.

Dag Jonathan, Bedankt voor je positieve review! Ivm het beschadigde etiket moeten we wel vermelden dat dit ook zo op de website aangegeven was, de fles werd daardoor ook met een korting van €18 aangeboden. Mvg, GinTonicStore.be

Zeer tevreden over de service

Flessen waren kapot geleverd en binnen een dag was er zonder enige moeite gelijk weer nieuwe flessen geleverd. Snelle reactie en goede service

Bijna perfecte service...

Bijna perfect omdat het flesje tonic dat als gift meegeleverd werd onder misterieuze omstandigheden leeg gelopen was in het pakket waardoor dit beschadigd afgeleverd werd door bpost. Zonder erg voor de eigenlijke inhoud welliswaar dus no problems....

Excellent and Efficient

Got the prizewinning DINGLE Gin. Tastes good !! And GOOD SERVICE from GinTonicStore !

Perfecte levering door Bpost de dag nadien ! 10/10 service

super en zeer vlug geleverd

Super vlug geleverd en enorme keuze, zelfs een cadeau bij in de doos

Een vlotte snelle levering ,mooi verpakt en product was in top staat ,ik zal zeker nog bestellen bij jullie

Prima service tegen scherpe prijs !

De levering werd zeer goed verzorgd !

Super correct en vriendelijk

Zeer tevreden van mijn aankoop en de service !

Zeer correcte afhandeling van de bestelling

De bestelling werd tot in de details verzorgd afgeleverd. Zeer correcte prijs. Bij vragen krijg je ook snel een antwoord.

Vlot en correct verpakt en geleverd

Tof dat we de rum die we zochten bij jullie hebben gevonden en dan nog aan een correcte prijs! 👍🏼

PRIMA

PRIMA SERVICE

Vlot

Snelle en vlotte afhandeling.

CORRECTE PRIJS EN VERZORGDE LEVERING CONFORM AFSPRAAK VOOR HERHALING VATBAAR

CORRECTE PRIJS EN VERZORGDE LEVERING CONFORM AFSPRAAK VOOR HERHALING VATBAAR

Goede prijs, goede info over status bestelling en aandacht voor het milieu!

Heel goede prijzen Zeer vlotte afhandeling van de bestelling met voldoende info Aangenaam verrast door aandacht voor milieu bij verpakking

Toppie

Snel geleverd en zeer mooi verpakt!

Correct, snelle levering, goede verpakking. Alles in orde.

Over GinTonicStore.be