Klantenservice met grote K

Foutjes worden gemaakt en helaas heb ik langer dan beloofd moeten wachten op een bestelling. Toen de fout werd ontdekt stuitte ik op een zeer vriendelijke medewerker en ik ben zéér ruimhartig gecompenseerd. Dus ondanks het wachtten, zal ik wanneer nodig, met plezier en vertrouwen gewoon weer bij GinTonicStore.be bestellen Robin Kay

Dag Robin, bedankt voor je eerlijke review ! Niemand is perfect, maar we lossen het graag snel op ;-). Tot de volgende keer, Frederic Mestdag.

Topservice - ook als er problemen zijn

Fles was niet in voorraad - maar goed alternatief met korting bekomen en zelfde dag nog vertrokken... wel paar keer moeten bellen, maar is logisch in deze eindejaarsperiode

Dag Guillaume, bedankt voor je review ! Mvg, Frederic Mestdag.

Goeie service tot na verkoop, waardeloos dan.

Bestelling geplaatst op: 28/09, bevestiging op 29/09 met ordernummer 25547. verzonden op: 04/10 (te laat verzonden om beloofde aankomstdatum te kunnen halen) Toegekomen op: 06/10 (bestelling gebroken, te laat toegekomen) Wachten al 4+ maand op terugbetaling, geen antwoord via mail. Gsm wordt genegeerd. Ik zie dat meneer vaak in ontkenning gaat bij slechte reviews, hierbij de communicatie: Gebeld op: 27/12, 4/12, 27/10, 06/10, 24/11, 01/12, 21/12, 22/12 met 2 verschillende nummers. Bijna altijd een bericht in voicemail achtergelaten. Mails gestuurd op: - 06/10 (details en foto's bestelling, na telefonische bevestiging van terugbetaling) - 20/10 (herinnering) - 13/12 (2de herinnering)

Beste Nora, ik zie dat je hier ook reviews aan het plaatsen bent. bij nadere controle hebben we mails helaas teruggevonden in Spam. De terugbetaling is reeds lang geleden doorgevoerd (dinsdag 10 oktober) en in de Decembermaand kan er al eens een oproep vergeten worden, mijn excuses. Jammer dat zo dan online moet gereageerd worden, maar het is de tijd waarin we leven. Ik wens je een zalig hartverwarmend 2024 toe met boven alles een goede gezondheid. Mvg, Frederic Mestdag. Update 6/01 : Probleem werd aangekaart bij payment provider en werd direct opgelost.

fijne contacten - goed stuf - Dank U

zie hierboven. Dank U Frederik

Snel & veilig

Ik bestelde een fles als cadeau, 's avonds en 2 dagen later 's ochtends werd ze geleverd. In perfecte staat. Heel tevreden.

Levering was veel te laat, ondanks het product op voorraad was!

Op 1/07/23 een bestelling gedaan van een fles drank. Deze was volgens de site op voorraad en zou op 1 à 2 werkdagen geleverd worden. Enkele dagen later kreeg ik mail dat deze in bestelling was bij de leverancier. Ik had deze fles nodig, als cadeau voor een kennis, een week later (8/07). Ook tijdens mijn wachttijd regelmatig gekeken en steeds was het product in voorraad volgens de site (heb een screen-shot genomen op 11/07). Uiteindelijk pas op 17/07 geleverd. Véél te laat om hem cadeau te doen natuurlijk.

Beste Sankar, bedankt voor je beoordeling. Deze fles was inderdaad tijdelijk niet leverbaar bij de leverancier. Deze had inderdaad niet als "op voorraad" moeten staan op de site, onze excuses voor deze technische fout. Misschien beetje ouderwets - maar een eenvoudig telefoontje of mailtje had alles snel kunnen oplossen... werkt soms beter dan screen-shots en negativiteit achteraf :-). Hartverwarmende groeten en hopelijk heeft de jarige nog van de fles kunnen genieten, Frederic Mestdag - GinTonicStore. Update : nadien vriendelijk bericht gekregen van Sankar dat niet hij maar de ontvanger deze reactie anoniem ("ikke") geschreven heeft.

Heel gebruiksvriendelijk!

Na heel gemakkelijk een bestelling te kunnen plaatsen, werd het product ook heel snel en veilig geleverd. Topservice!

Behoorlijk

De levering is snel toegekomen. Ik begrijp alleen niet, als er (vermoedelijk bij het inpakken) een fles gebroken wordt, waarom men dan geen ander exemplaar van hetzelfde stuurt. Ik dacht dat het misschien uitverkocht was, maar het staat nog op de website. Gelukkig is het aankoopbedrag van die fles wel netjes teruggestort.

Vriendelijke ontvangst & proeven

Na enkele online aankopen, toch eens langsgeweest in de winkel. Veel nieuwe dingen mogen proeven zonder "pusherig" gedrag van verkoper.

Zoals altijd, zeer tevreden :)

Zoals altijd, zeer tevreden :)

Klantgericht

Er werd sterk gefocust op de wensen van de klant en ingespeeld op de voorkeuren omtrent afhaling van een bestelling. De communicatie verliep soms wat stroef, maar er werd altijd gekeken om de klant tevreden te stellen, heel sympathiek!

alles goed verlopen

Goede perfecte producten aan een goede prijs

top

verzorgde verzending

Goede producten, keigoede service.

Ik had een specifieke fles Jagermeister besteld en ik kon die quasi onmiddellijk oppikken wanneer het mij uitkwam door een "pick up" systeem.

zeer correcte eb vriendelijke mensen

Vlotte en correcte afspraken. Een aanrader

Excellente service!

Snelle en vriendelijke service. De nieuwe locatie is een bezoekje waard.

Groot aanbod dat je nergens vind

Groot aanbod dat je nergens vind. Op tijd geleverd en goed verpakt.

Goed.

Aangename verwelkoming, ze zijn zeker beried voor de nodige info en nemen hun tijd daarvoor, in positieve zin.

Top service !!!

Geweldige super snelle service !!!

positieve ervaring

Vlotte service & toffe ervaring Werd ter plaatse ook geintroduceerd voor wat rum tasting.

No problem

No problem

uitstekend

overzichtelijke website vlotte levering

Groot assortiment met deskundige uitleg.

Zeer goed geholpen bij de keuze van ons product.

Genoten van de bestelling, er zullen er zeker nog volgen !!

Binnengekomen met een uitstekende ontvangst. Supervriendelijk, kent zijn producten en natuurlijk door de tasting veel nieuwe dingen leren kennen Kom zeker nog terug voor de don papa :)