Snelle en vriendelijke service!

Heel snelle en super vriendelijke service! Leuke verpakking.

Snel bezorgd naar Nederland, goeie verpakking

Erg vlot geleverd naar NL. Veilige verpakking en erg blij met het product, wat niet overal te krijgen is!

Snel en vlotte bediening

Veel keuze correcte prijzen en snelle levering

Een goede en snelle afhandeling van de bestelling

Très satisfait

Le site est très bien organisé dans la présentation de ces produits et la livraison sérieuse et rapide.

Gewoon gezegd gedaan en geleverd

Geen fratsen geleverd in korte tijd en dat wat besteld is zoals het moet zijn . Bedankt

Opgelost

Terugbetaling ontvangen.

Topservice en kwaliteit!

Een heel uitgebreid assortiment gecombineerd met passie en gedrevenheid - topcombo!

The delivery could be faster but overall I ´m satisfied with this e-shop.

After some misunderstanding and broken glass during transport finally I received all of my order with bonus bottle as an appologize. I can say I ´m satisfied with this e-shop and I ´m looking forward to next purchase.

Not completely satisfied

You still owe me 7 bottles of green tea muscat, hope to hear from you.

Ik ben tevreden met de aankoop alsook levering,alles was in orde.

Prima en heel snelle levering!

Alles verliep naar wens en was zoals verwacht, ik bestel zeker nog in de toekomst.

De drank (...en het leven) is vurrukkulluk

Zeer gebruiksvriendelijke webshop, dewelke inspeelt op de actualiteit (aanbiedingen). Zo is er voor elke gelegenheid of seizoen wel een geschikte likeur. Het enthousiasme bij de zaakvoerder (Frederic Mestdag) werkt bovendien zeer aanstekelijk (passie).

Vlotte verwerking van geplaatste bestelling Vriendelijke medewerkers

Vlot geregeld!

Snelle en correcte levering

Correct

De levering en prijs is zeer correct! Super tevreden!

Just perfect !

Just perfect !

Zeer goede en snelle service

Mijn fles gin was kapot aangekomen en na telefonisch contact werd diezelfde dag nog een nieuwe fles afgestuurd. Ze zijn ook zeer vriendelijk!!!

unieke ervaring

dit is de eerste keer dat ik zo persoonlijk uitleg gekregen heb over alle soorten rum, verkoper komt niet opdringerig over en is zeer gepassioneerd. Vanaf heden is dit mijn vaste winkel.

Uiterst professionele klantenservice !

Toen het recent bij de eerste levering even helemaal mis ging (het probleem zat niet bij GinTonicStore !) werd alles door de klantenservice van GinTonicStore meteen rechtgezet, uiterst snel en erg professioneel. Toen de levering opnieuw werd uitgevoerd was alles helemaal in orde !! Knap om zo kort op de bal te spelen.

Héél vriendelijk personeel en snelle levering

Na telefonisch contact zijn deze mensen voor mij op zoek gegaan naar het gewenste product en dit dan ook binnen de week geleverd . Super

Heel tevreden

Goed ingepakt, snel geleverd, groot assortiment.

Prima afhandeling

Goed ervaren

Stipt op tijd

Stipt geleverd maar de uitleg op de website is niet 100% correct. Ik bestel, volgens de website, een gin , 1836 pink in geschenkverpakking van 42°, maar er wordt gin geleverd van 37°. Toch wel niet erg correct.

Beste, bedankt voor je reactie en kennelijk heeft het zetduiveltje ons parten gespeeld, mijn excuses! Ondertussen rechtgezet. Prettige dag nog & hou je goed, Frederic van GinTonicStore

Heulsestraat 109 8860 Lendelede