Stipt op tijd

Stipt geleverd maar de uitleg op de website is niet 100% correct. Ik bestel, volgens de website, een gin , 1836 pink in geschenkverpakking van 42°, maar er wordt gin geleverd van 37°. Toch wel niet erg correct.

Beste, bedankt voor je reactie en kennelijk heeft het zetduiveltje ons parten gespeeld, mijn excuses! Ondertussen rechtgezet. Prettige dag nog & hou je goed, Frederic van GinTonicStore

Dramatisch.

Zeer slechte communicatie. 4 weken wachttijd zonder idee of de order uberhaupt doorkomt. 2 weken proberen te bellen voor informatie geen gehoor. Uiteindelijk na 4 weken zonder verdere communicatie de bestelling gehad. Ik had het al opgegeven.

Beste, mea maxima culpa ! Door ongelukkige samenloop van omstandigheden is het hier inderdaad serieus fout gelopen ... gelukkig is op het einde alles goed gekomen. Toch mijn oprechte excuses en hopelijk mogen we je de volgende keer supersnel bedienen zoals we gewoonlijk doen. Prettige dag nog & hou je goed, Frederic van GinTonicStore

Vlotte en snelle levering

Duidelijk verhaal, snelle levering

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Heel fijn. Snelle levering, heel goed verpakt. En bijzondere gins, heerlijk!

Ich bin absolut zufrieden.

Sehr schnelle Lieferung, sehr guter Preis, tolle Kommunikation.

Trage reactie en opvolging bij klachten

Gebroken glas ontvangen. Vriendelijke eerste reactie bij melding maar daarna geen enkele reactie meer ondanks verschillende herinneringen. Na anderhalve maand uiteindelijk twee glazen ter compensatie ontvangen, wat dan weer gewaardeerd wordt.

Dag Dirk, deze is ook door de mazen van het net geglipt ... maar als goedmaker hebben meteen twee nieuwe glazen opgestuurd. Hopelijk kan dit het leed wat verzachten en kan je nu dubbel genieten ! :-) Prettige dag nog & hou je goed, Frederic van GinTonicStore

UItstekend

Het was gemakkelijk de bestelling te plaatsen en de bezorging was ook prompt. Al in al een geweldig goede ervaring.

Uitgebreid gamma, snelle verzending

Alles is heel vlot verlopen

Efficiente snelle website

Snelle levering tegen correcte aankoopprijs.

Goede prijs kwaliteit en snelle levering.

Topservice

Snelle levering, alles in orde

TOP SERVICE

TOP SERVICE

Mooie collectie, super service

Great as the picture showed. Great packaging. +++

Great as the picture showed. Great packaging. Fast shipment+++

Vlekkeloze bestelling en aflevering. Product goed en veilig verpakt en een persoonlijke notitie op de afleverbon. Leuke ervaring!

Vlotte levering

Dag na bestelling al aan huis geleverd! Goeie service!

Snelle levering, goede kwaliteit

Website is overzichtelijk en duidelijk. De info na bestelling is ook top, mails met track and trace en duidelijk overzicht van de bestelling. Snelle levering, en goede producten. Aanrader!

Snel bezorgt en goed gepakt

SUPER SERVICE!!!

Zéér lekkere gin en mega service!!!

Vlugge en correcte levering

Mijn bestelling werd vlug geleverd en voldoende verpakt zodat er niets kon gebroken worden. Zeer tevreden.

De betere Store!

Goeie uitleg en bediening Goeie website Zeer competitieve prijzen

mooi assortiment, verzorgde verzending

ik koop hier uitsluitend bio gin, voor het maken van tincturen. Een uitbreiding van het bio gamma zou welkom zijn voor mij. Verzorgde verzending, gaat vrij snel, al is dat geen prioriteit voor mij.

zeer goed

goede service

Snelle levering! Goed verpakt!

Perfect!

Heulsestraat 109 A