I will definitely order from Pharmazone again

The shipping was so fast, even during the pandemic it took about 48h. I was very happy with my package, along with my order I got a note from the company and testers of other products they thought I might like. I will recommend this website to my friends. Thank you!

Alles naar tevredenheid

Werd goed op de hoogte gehouden van de levering en heb mijn bestelling keurig verpakt ontvangen.

bedankt!

Website is misleidend

Speciaal hier besteld voor een bepaalde bijtring en badolie die ik nergens meer kon vinden. Ik had beter moeten weten. Andere product ontvangen dan afgebeeld op de website (onderdeel minder en andere kleur) + wasolie in plaats van badolie gekregen terwijl wel badolie staat vermeld op de bestelling en pakbon.

Hey Tine, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling. Wat de bijtring aangaat, dit is een oudere afbeelding van hetzelfde product. Ondertussen is het product inderdaad lichtjes aangepast. Ik laat de afbeelding vernieuwen. Als je op onze website kijkt naar de afbeelding van de mustela olie, dan zie je dat het effectief over hetzelfde product gaat dat geleverd werd. De benaming 'badolie' is verouderd en werd vervangen door mustela zelf. Sorry voor dit ongemak, we passen de naam meteen aan. Weet dat je 100% zeker het bestelde product ontvangen hebt. De wasolie kan nl. perfect in een badje gebruikt worden. Mocht er nog iets zijn, dan mag je ons steeds contacteren via info@pharmazone.be! Groetjes, Vincent

Betrouwbaar en OK-als Internet - leverancier

Administratie goed onder controle, beloftes worden goed nagekomen , en opgevolgd !

Goede afspraken maken goede vrienden! Bedankt voor je recensie.

goede service

Mijn pakketje was niet aangekomen , na een telefoontje werd m'n bestelling nogmaals opgestuurd>

Hoi Myriam, sorry voor de vertraging! Wat leuk dat je onze service weet te appreciëren en een mooie beoordeling gaf. Blijf gezond!

Niets ontvangen

Woensdag22/7 Tube Alhydran besteld €45. Is dezelfde dag verzonden naar een pakketpunt. Kreeg daarbij een track en trace. nr. Helaas niets te vinden. Tel niet te bereiken. Mail gestuurd naar Pharmazone. Nog niets gehoord. Op 24/7 word ik gebeld door een Men. Woonachtig in Venray dat hij mijn pakje heeft ontvangen. Heeft Pharmazone fout adres label gebruikt Als de vriendelijke Men niet belt, zou mijn pakje nooit meer te vinden zijn. Dus de zogenaamde gratis bezorgkosten van hun kant, kan ik nu natuurlijk wel op mij buik schrijven. Daar ga ik dus nooit meer bestellen!

Hoi Davina, Bedankt voor je beoordeling. Zoals eerder reeds aangehaald werd er in ons magazijn een menselijke fout gemaakt bij het labellen van de pakketten. Zo was het dat jou pakket verwisseld werd met dat van iemand anders. Nogmaals onze excuses hiervoor, we doen er alles aan om dit naar de toekomst niet meer voor te hebben. Vanaf dat deze fout duidelijk werd, hebben we meteen een nieuw pakket jou kant uit gestuurd. Mocht je het foutieve pakket naar ons geretourneerd hebben ipv op eigen initiatief naar de originele bestemmeling te sturen, dan had je alsnog genoten van gratis verzending. Tijdens kantooruren zijn we van maandag tot zaterdag telefonisch bereikbaar voor al je vragen. Wellicht belde je buiten deze uren? Per mail zijn we vlot te bereiken, zo werd je eerst mail naar ons de dag zelf nog beantwoord. Wat jammer dat je dit vergeet te vermelden. Mocht je bijkomend nog met vragen zitten, mag je ons steeds mailen of bellen (binnen de kantooruren ;) ). Gezonde groeten, Vincent

Super site

Gemakkelijke site alles goed te vinden en een super snelle levering

Wat leuk dat je alles vlot kon vinden. Hopelijk tot snel!

super bedrijf

Ze hebben een duidelijke website. Bestellen verloopt heel vlot? Heel gemakkelijk contact indien iets niet duidelijk is. Vlotte levering.

Dankjewel voor deze lovende recensie! Blijf gezond!

Rapide, efficace, prix

Livraison rapide et soignée. Prix très intéressant, Une petite attention dans le colis, Merci !

Merci pour cette bonne critique. Chez pharmazone, nous nous efforçons de fournir de bons produits à des prix intéressants. Même vers la France sans frais d'expédition supplémentaires

Geen bemerkingen, snelle levering en kwalitatieve producten. Ik bestelde mondmaskers en handalcohol om 12uur, daags nadien reeds geleverd in de ochtend!!

Bedankt om ons te laten weten dat alles goed verliep! Blijf vooral gezond!

good

serious, good products

At Pharmazone we strive to deliver qualitative healthproducts at a fair price! Thanks for letting us know we're on the right track :)

Satisfied

Home delivery even in Netherlands, fast and reliable

Glad to hear everything went alright! Thanks for te review.

techniek prima, prijs goed. levering niet

Goede site en goede producten. Verzending naar Nederland zeer matig

Dag Allard, bedankt voor je bericht! Wat jammer dat de zending enkele dagen telaat aankwam. Nogmaals onze excuses voor deze vertraging. Blijf gezond!

Proces zeer goed verlopen: van bestelling tot de snelle aflevering.

:D

Het is geweldig

Iets besteld snel en goed aangekomen. Top.

Hoi Alan, klopt! Als alles goed gaat bij de distributeurs wordt je pakket daags nadien al geleverd zonder bijkomende verzendkosten.

Zeer goede en efficiënte online apotheek

Snel geleverd en goede prijzen. Dank voor de extra staaltjes en het kaartje !! Ik kom zeker terug.

Wat leuk om te lezen dat je onze extra inspanningen weet te apprecieren. We trachten steeds om jou als klant een zo aangenaam mogelijke beleving te geven

Duidelijk, vriendelijk.

Hoi Mart, Bedankt voor je review. Hopelijk tot snel! Blijf gezond

Oplichters

Heb mondmaskers bestelt bij pharmazone Ten eerste had ik zoals op factuur vermeld 10 dozen van 10 CHIRURGISCHE mondmaskers besteld , kreeg helaas 2 dozen van 50 mondmaskers van een chinees product dat niet is goedgekeurd!!! heb hier helaas 150 euro voor betaald ga hier ook een melding van maken bij ministerie van volkgezondheid wegens in gevaar brengen van onze gezondheid !! Jullie moeten ook niet afkomen zoals in andere reviews dat het waarschijnlijk ergens anders is aangekocht , het was wel duidelijk op Pharmazon kammenstraat 61 2000 antwerpen !!! en nee, ze voldoen niet aand de veiligheidsnormen ,die chinese maskers worden ingekocht aan 1 euro / stuk ..... wat betekend dat ik 53 euro te veel heb betaald of dat jullie mij voor 53 euro hebben opgelicht !! Schandalig in deze tijden met mensen hun gezondheid spelen om er zelf profijt uit te halen ! Dit krijgt een staartje !!! Factuur adres: 2020/002409

Produkt prima, bezorging door DHL problematisch.

De link naar Bpost geeft geen informatie over bezorging in Nederland. Ik kreeg wel email van DHL met een tijdvak waarin de bezorging zou plaatsvinden. Toen dit tijdvak voorbij was kreeg ik een nieuwe mail met weer een bezorgtijdvak. Enkele uren nadat ook dit was verlopen werd er gebeld. De bezorger had het pakje voor de deur gelegd en was al weggelopen. Dat kan in deze Coronatijd omdat bezorgers zelf de handtekening voor ontvangst mogen zetten.

Dag Paul, bedankt voor je eerlijke beoordeling. We doen er alles aan om dit naar de toekomst toe te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak.

Heel blij!!

Snel geleverd, makkelijke site, alles gaat vlot. Houden zo zou ik zeggen!

Thanks! Maar we blijven niet stil zitten en proberen steeds om het nog beter te doen :)

Positieve ervaring

Altijd op tijd en goede communicatie. Erg tevreden!

Leuk te horen dat alles naar behoren verlopen is!

Snel en correct geleverd.

Wat wil een mens nog meer? Jammer dat de track&trace van Bpost het niet doet in Nederland. Hun app herkent de Nederlandse postcode niet.

No good - slecht

Commander 2 boîtes de 20 masques pour 36 € Reçu 2 sachets de 10 masques pour le même prix... De plus les masques ont été manipulés pour être placés dans les sacs en papier !! Bestel 2 dozen van 20 maskers voor 36 € 2 zakken van 10 maskers voor dezelfde prijs ontvangen... Bovendien werden de maskers behandeld om in papieren zakken te worden geplaatst!!

Dag Pierre, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over je ervaring bij pharmazone. Zou het kunnen dat je ons verwart met een andere online apotheek? Wij verkopen onze mondmaskers namelijk niet per 20, wel per 10. In geval van twijfel kan je steeds je factuur erbij nemen om dit te controleren. Ik heb dit even voor jou gedaan, je bestelde daadwerkelijk 2 pakjes van 10 stuks. Bovendien ligt de prijs van de maskers momenteel veel lager. We proberen steeds om ze zo voordelig mogelijk aan te kopen. Onze vorige lichting maskers werden aangekocht in tijden van schaarste tegen een veel hogere prijs. Gezonde groeten, Vincent Bonjour Pierre, merci pour votre message. Quel ennui que vous ne soyez pas satisfait de votre expérience chez pharmazone. Pourriez-vous nous confondre avec une autre pharmacie en ligne? Nous ne vendons pas nos masques par 20, mais par 10. En cas de doute, vous pouvez toujours emporter votre facture avec vous pour vérifier cela. Je l'ai fait pour vous, vous avez en fait commandé 2 paquets de 10 pièces. De plus, le prix des masques est actuellement beaucoup plus bas. Nous essayons toujours de les acheter le moins cher possible. Notre lot précédent de masques a été acheté en période de pénurie à un prix beaucoup plus élevé. Salutations saines, Vincent

Heel tevreden!

Groot gamma, goede prijzen, zeer goede communicatie en heel snel geleverd! Belofte nagekomen!

Niets

Niets

Bedankt voor de review en wat fijn dat je niets aan te merken hebt! Mocht je nog opmerkingen hebben, dan mag je deze steeds doorsturen naar info@pharmazone.be want aan je score te zien is er bij ons zeker nog ruimte voor verbetering.