Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Duidelijke website en prima service

Top product. Snel leverbaar.

Super goe

Hier koop ik nog

Het bestelde product was al gekend. Wel zeer snelle levering.

Mijn bestelling was er heel vlug.

Op een paar dagen tijd kreeg ik mijn bestelling netjes thuis gebracht. En ook heel vriendelijk afgegeven aan de deur. Met dank

TOP.. sehr gerne wieder

Schnelle, unkomplizierte Abwicklung. Ich bin sehr zufrieden.. danke

Het werkt prima

Ik grbruik het voor mijn vermoeide rusteloze benen.Heb het idee dat dat steeds minder wordt sins ik jij produkt grbruik

Goed geregeld.!!

Snel En goed geregled

Goed spul en snelle levering

Nurofen 200ml besteld en is altijd snel binnen

Snel, producten gelijk op voorraad en een leuk persoonlijk kaartje bij de levering!

Snelle levering, producten gelijk op voorraad en een leuk persoonlijk kaartje bij de levering! De productprijzen zijn veel voordeliger dan in Nederland, dus blijf voor altijd bij Pharmazone bestellen! Zeer tevreden!

heel vriendelijke klantendienst

goede prijzen en héél vriendelijk personeel

vlotte bediening

Steovit forte besteld en betaald.Volgende dag email gekregen dat het niet voorradig was.Wel direct geld terug gestort. Jammer dat het niet vermeld was bij de bestelling.

Zorgvuldig

Persoonlijk verpakt met persoonlijke boodschap Extra proef verpakking voor te proberen

Zeer goed.

Zeer goed en snel. Hartelijk dank.

Website en leveringen lijken heel goed te werken

Heb nog niet veel ervaren met jullie website doch op het eerste gezicht lijkt alles goed te werken. Heb pas een bestelling gedaan om af te halen bij een apotheek en zullen dit bekijken

Professionele service met een twist (-:

En met die twist bedoel ik de persoonlijke benadering waaruit blijkt hoe graag jullie vijf dit doen. Dank U

slecht, na 8 dagen bestelling nog niet vertrokken zonder uitleg!

Op 25/11/2022 bestel ik een aantal producten die volgens de info voorradig zijn. Vandaag, op 3/12/2022, nog niets ontvangen en zelfs geen uitleg waarom de producten niet worden geleverd. Onverantwoord!

Top service!

Prijzen zeer goed

Een groot gamma op de wechop

Trage levering/reactietijd

Het duurt 2 dagen eer de zending word verstuurd. Dan komt Bpost die leveren dag 1 in de voormiddag, niet thuis en dan kan je jouw pakket 2 straten verder bij de post dag 2 in de namiddag afhalen. Dus in mijn geval 4 dagen wachten eer je jouw product hebt.

Snelle levering, zeer goede service naverkoop

Uitstekende kwaliteit voor een mooie prijs en heel snel geleverd

Makkelijk bestellen en het word best snel bezorgd.

ik bestel zeker nog bij Pharmazone

Zeer goede en snelle en correcte service.

Bestelling werd correct en snel geleverd. Geen aanmerkingen.