Ik vond de eerste keer TELEURSTELLEND

Ik vul het schema volledig juist in . Betaal met bancontact. Kort daarna krijg ik een zelfde scherm . Dit vermeldt dat ik mijn bedrijf dat ik had aangeduid met een / moet wegdoen. Dan krijg ik opnieuw een bevel tot betaling. (Salut dag Jan ) Enkele dagen is er een e-mail van jullie die mij eraan herinnert dat ik nog iets heb openstaan. MAAR ze weten dus duidelijk niet dat ik al besteld heb EN betaald.

Zorgvuldig, snel en extra tof cadeau :-)

Blij dat ik toevallig bij jullie langskwam en dat kaartje kreeg om online te bestellen. Ik sta erop steeds Belgische handelaars te kiezen. Heel dankbaar dat U me erop wees dat mijn vorige onlinehandelaar niet Belgisch was. Dank U voor de attentie, doet steeds deugd. Vriendelijke groeten Jasmine Jacobs Buggenhout

Service impeccable

Produit conforme, livraison rapide

Pharmazone heeft alles compleet in 1 keer geleverd, was wel 1 dag later dan voorzien.

okido

niets op aan te merken

De levering duurde vijf dagen de bestelling was correct

Op woensdag rond 17.00h bestelling geplaatst De levering via B-Post op maandag om 10.30. tijdens de bestelling werd aangegeven dat de levering op vrijdag zou plaats vinden Via opzoeken via traceercode was niet mogelijk De bestelling op zich was dik in orde

Goede ervaring

Tijdige correcte levering.

Niet de gevraagde levering

Ik kreeg zwarte mondmaskers i.p.v. wit/ blauwe. Om terug te zenden moet jezelf betalen! Vind ik niet juist

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hi Griet, Bedankt voor je review. Ik zie dat je bij ons enkel handalcohol bestelde en geen mondmaskers. Bij ons moet je eveneens niet betalen om een pakket retour te zenden. Zou het kunnen dat je ons verwart met een andere webshop? Groetjes, Vincent

Alles prima !

In orde

goede service

Ondanks het feit dat alles correct was besteld , was er intern een fout geslopen in het systeem. Maar dit werd , na contactname, onmiddellijk rechtgezet en de uiteindelijke levering was zoals het hoort.

zeer professioneel

zeer professioneel

Gewoonweg goed !!!

Goede service!!

Zie hieronder aub

Beste mevrouw, mijnheer, Tot mijn spijt moet ik U melden dat wij het pakje nog niet ontvangen hebben. Wij zijn gisteren of vandaag niet buiten ons huis geweest en er zit trouwens geen melding van aanbieding in onze brievenbus. Kunt U bij de post horen en vragen om het pakje zo spoedig mogelijk te leveren aub? Dank bij voorbaat vg De Ridder Jozef

Dag Jozef, Bedankt voor uw reactie. De postbode is nog bezig aan zijn/haar ronde. Het pakket zou vandaag tussen 8-17u geleverd moeten worden. Vriendelijke groeten, Vincent

niet tevreden

Ik heb niet ontvangen wat ik besteld heb, ook niet nadat ik telefonisch contact had met uw organisatie. Op een mail met extra vragen van mijn kant heb ik nooit reactie gekregen.

Dag Marleen, Wat jammer dat je niet tevreden bent van het ontvangen pakket. Nochtans hebben we telefonisch en per mail contact gehad over de correctheid van je order. De omschrijving van het product luidde '- pad' lees 'min pad'. Dit wil zeggen dat de pad niet inbegrepen is en apart bijbesteld dient te worden. Een extra vragen hebben we niet mogen ontvangen. Je mag deze nog steeds nasturen naar info@pharmazone.be en dan kijken we met plezier nog eens naar je dossier. Vriendelijke groeten, Vincent

Colis jamais reçu

J'ai commandé une chevillere pour soigner en urgence ma tendinite sur votre site car la livraison était la plus rapide chez vous selon le descriptif des livraisons pharmazone ( payé un supplément de 1,99 € pour la recevoir le lendemain). J'attends toujours mon colis perdu quelque part dans la nature !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Efficacité

Livraison rapide et bon suivi au niveau e-mail.

Het was een hele goede ervaring En heel vriendelijk

Bestelling ging vlot. Producten verpak in passend materiaal uit stevig karton. Vlugge, vlotte levering.

Er was een snelle levering.

goede producten, goed ingepakt.

Snel

volgende bestelling zal ook bij Pharmazone zijn!

zoals gehoopt!

Uitstekende ervaring

Zeer correct verlopen, goede informatie en snelle levering.

Ben zeer tevreden over de service

correct

bijzonder snel geleverd, leuk extraatje bijgeleverd. Bedankt en tot snel

Snelle levering en goeie website