Voor herhaling vatbaar

Snel geleverd .

prima.

Zeer goed.

Afhandeling volgens afspraak.

Prima, verder geen commentaar.

De ene dag besteld de andere dag in huis dat is service bedankt

Niets binnen gekregen

Ik had reflex besteld en nooit ontvangen hoeft niet de schuld van dit bedrijf te zijn Maar toch

Dag Jaap, bedankt alvast om de moeite te nemen om een review te schrijven, en vooral heel jammer dat je je pakketje nooit hebt ontvangen! Wij hebben het pakketje hier meteen na het bestellen verzonden maar wisten helemaal niet dat het dan ergens op de weg naar jou verloren is gegaan. Je mag ons hier uiteraard in de toekomst (moest het nog eens voorvallen, maar laat ons hopen van niet) altijd van verwittigen, dan kunnen we samen een oplossing zoeken! Ik stuur je even een mailtje om te bekijken wat we kunnen doen voor jou. Met vriendelijke groeten, Team Pharmazone

Gewoon goed.

Nette en vlotte levering top.

Alles keurig vlug en netjes bezorgd

Heel goed!

Steeds aantrekkelijke prijzen en snelle levering !

Prettig!

Goede service, zeer aan te raden!!

Zeer deskundig

Overzichtelijke Site en hele snelle levering .

Het wordt goed uitgelegd wat voor bestanddelen er inzitten , Het is een overzichtelijk site en een snelle levering . Prima!!

Wundauflagen

Das Produkt ist gut. Die Lieferzeit nach Deutschland ist etwas größer, aber akzeptabel. Der Preis ist unschlagbar günstig. Danke und bis bald...

Goede prijs, correcte en vlugge levering!

Goed, snel en hulpvaardig

Reageren, altijd vlug en correct. Herstellen als ik iets verkeerd doe.

vlotte levering

goede website, duidelijke omschrijving van de producten en zoals reeds vermeld, een vlotte levering

Niet voor herhaling vatbaar

Betaald en veel stappen moeten zetten . Om eindelijk mijn product geleverd te krijgen!!! ( nog nooit zo iets meegemaakt )

Super fijne Service

Super goede ervaring mee, Echt heel tevreden!

Ik ben zeer tevreden

Alles ok