snelle service

Heel tevreden wat de service betreft.

zeer goede service

Correcte leveringsdatum.

Uitstekend!

Ruim assortiment met duidelijke beschrijving aan interessante prijs.

Makkelijk,correcte prijs

Super service, ik kom zeker terug

Heel fijne online apotheek. Goede prijzen en snel geleverd.

Snel eenvoudig en efficiënt

Je zoekt, je vind, je besteld, betaald en het komt aan.

Verpakking te groot

Goede morgen, In deze tijden waar iedereen probeert de afvalberg te verkleinen, zou de verpakking van deze kleine doosjes misschien in een iets kleinere doos geleverdkunnen worden. Verder was levering optimaal. Mvg

Slecht.

Drie doosje cardio aspirine besteld doch ze konden er maar één leveren. Wel voor drie betaald. Kreeg wel netjes een (geautomatiseerde) credit nota maar terugbetaling ho maar. Zelfs op de mail ter herinnering aan die credit nota wordt niet gereageerd.

Beste Hans, We hebben uw review goed ontvangen. We verontschuldigen ons alvast dat de terugbetaling niet goed is verlopen, deze gebeurt normaal gezien op hetzelfde moment dat de creditnota wordt opgesteld. We hebben echter geen mails van u in onze inbox kunnen terugvinden zodat we niet op de hoogte waren dat er met de terugbetaling iets is fout gelopen. Dit is uiteraard zo snel mogelijk opgelost en deze betaling zal eerstdaags weer op uw rekening staan. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groeten, Team Pharmazone

trage levering

Snelle bezorging

Goede service en op tijd bezorgd

Super tevreden

Ik ben super tevreden over Pharmazone!

betaald en niets ontvangen

betaald en niets ontvangen

onbetrouwbaar in levering Dinsdag om 17h besteld maandag geleverd

Mijn Bestelling geplaatst om Dinsd rond 17h levering volgens de site Donderdag E-Mail ontvangen van de post dat het pakje ging verstuurd worden maar de bestelling pas geleverd op Maandag De post heb ik ook gemeld dat de service ontoereikend is .

Bestelling en levering prima verlopen. Ook het juiste gekregen wat ik besteld had.

Bestelling en levering is prima verlopen. Ik heb gekregen wat ik besteld heb.

Correcte en snelle levering

Zeer tevreden!

Snelle en correcte service. Een aanrader!

Vlotte levering

Vlotte levering

gedienstig tot en met

zeer voorkomende en discretie benadering van de klant,zeer degelijke en onderbouwde informatie,vlotte bedeiening,ruime beschikbaarheid,goede bereikbaarheid,voldoende parking.

Fijne ervaring met een apotheek uit 't Stad

Pharmazone had hetgeen ik zocht en dit aan een scherpe prijs en zodoende gun ik de verkoop dan bij voorkeur aan een firma uit onze stad.

Top Service

Altijd vriendelijke en snelle service

Goede en correct levering

Aleen verpakking verbeteren bij 30 blikken

Uitstekende service.

Makkelijk te bestellen via de website en een snelle levering. Gunstige prijzen voor goede producten.

Snel, betrouwbaar en goede service

Mijn broer en ik hadden onafhankelijk van elkaar een bestelling gedaan. Door omstandigheden waren beide bestellingen niet meer nodig. Na telefonisch contact kon ik beide bestellingen gratis retourneren. Dat was prima service! Alle eerder gedane bestellingen werden snel geleverd.

Très bon service et livraison

Exellent produits qualité prix

Zeer gemakkelijk en snel.

Eergisteren besteld en vandaag ontvangen, perfect toch!