Rapide, efficace, prix

Livraison rapide et soignée. Prix très intéressant, Une petite attention dans le colis, Merci !

Geen bemerkingen, snelle levering en kwalitatieve producten. Ik bestelde mondmaskers en handalcohol om 12uur, daags nadien reeds geleverd in de ochtend!!

good

serious, good products

Satisfied

Home delivery even in Netherlands, fast and reliable

techniek prima, prijs goed. levering niet

Goede site en goede producten. Verzending naar Nederland zeer matig

Proces zeer goed verlopen: van bestelling tot de snelle aflevering.

Het is geweldig

Iets besteld snel en goed aangekomen. Top.

Zeer goede en efficiënte online apotheek

Snel geleverd en goede prijzen. Dank voor de extra staaltjes en het kaartje !! Ik kom zeker terug.

Duidelijk, vriendelijk.

Oplichters

Heb mondmaskers bestelt bij pharmazone Ten eerste had ik zoals op factuur vermeld 10 dozen van 10 CHIRURGISCHE mondmaskers besteld , kreeg helaas 2 dozen van 50 mondmaskers van een chinees product dat niet is goedgekeurd!!! heb hier helaas 150 euro voor betaald ga hier ook een melding van maken bij ministerie van volkgezondheid wegens in gevaar brengen van onze gezondheid !! Jullie moeten ook niet afkomen zoals in andere reviews dat het waarschijnlijk ergens anders is aangekocht , het was wel duidelijk op Pharmazon kammenstraat 61 2000 antwerpen !!! en nee, ze voldoen niet aand de veiligheidsnormen ,die chinese maskers worden ingekocht aan 1 euro / stuk ..... wat betekend dat ik 53 euro te veel heb betaald of dat jullie mij voor 53 euro hebben opgelicht !! Schandalig in deze tijden met mensen hun gezondheid spelen om er zelf profijt uit te halen ! Dit krijgt een staartje !!! Factuur adres: 2020/002409

Produkt prima, bezorging door DHL problematisch.

De link naar Bpost geeft geen informatie over bezorging in Nederland. Ik kreeg wel email van DHL met een tijdvak waarin de bezorging zou plaatsvinden. Toen dit tijdvak voorbij was kreeg ik een nieuwe mail met weer een bezorgtijdvak. Enkele uren nadat ook dit was verlopen werd er gebeld. De bezorger had het pakje voor de deur gelegd en was al weggelopen. Dat kan in deze Coronatijd omdat bezorgers zelf de handtekening voor ontvangst mogen zetten.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Paul, bedankt voor je eerlijke beoordeling. We doen er alles aan om dit naar de toekomst toe te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak.

Heel blij!!

Snel geleverd, makkelijke site, alles gaat vlot. Houden zo zou ik zeggen!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Thanks! Maar we blijven niet stil zitten en proberen steeds om het nog beter te doen :)

Positieve ervaring

Altijd op tijd en goede communicatie. Erg tevreden!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Leuk te horen dat alles naar behoren verlopen is!

Snel en correct geleverd.

Wat wil een mens nog meer? Jammer dat de track&trace van Bpost het niet doet in Nederland. Hun app herkent de Nederlandse postcode niet.

No good - slecht

Commander 2 boîtes de 20 masques pour 36 € Reçu 2 sachets de 10 masques pour le même prix... De plus les masques ont été manipulés pour être placés dans les sacs en papier !! Bestel 2 dozen van 20 maskers voor 36 € 2 zakken van 10 maskers voor dezelfde prijs ontvangen... Bovendien werden de maskers behandeld om in papieren zakken te worden geplaatst!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Pierre, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over je ervaring bij pharmazone. Zou het kunnen dat je ons verwart met een andere online apotheek? Wij verkopen onze mondmaskers namelijk niet per 20, wel per 10. In geval van twijfel kan je steeds je factuur erbij nemen om dit te controleren. Ik heb dit even voor jou gedaan, je bestelde daadwerkelijk 2 pakjes van 10 stuks. Bovendien ligt de prijs van de maskers momenteel veel lager. We proberen steeds om ze zo voordelig mogelijk aan te kopen. Onze vorige lichting maskers werden aangekocht in tijden van schaarste tegen een veel hogere prijs. Gezonde groeten, Vincent Bonjour Pierre, merci pour votre message. Quel ennui que vous ne soyez pas satisfait de votre expérience chez pharmazone. Pourriez-vous nous confondre avec une autre pharmacie en ligne? Nous ne vendons pas nos masques par 20, mais par 10. En cas de doute, vous pouvez toujours emporter votre facture avec vous pour vérifier cela. Je l'ai fait pour vous, vous avez en fait commandé 2 paquets de 10 pièces. De plus, le prix des masques est actuellement beaucoup plus bas. Nous essayons toujours de les acheter le moins cher possible. Notre lot précédent de masques a été acheté en période de pénurie à un prix beaucoup plus élevé. Salutations saines, Vincent

Heel tevreden!

Groot gamma, goede prijzen, zeer goede communicatie en heel snel geleverd! Belofte nagekomen!

Niets

Niets

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor de review en wat fijn dat je niets aan te merken hebt! Mocht je nog opmerkingen hebben, dan mag je deze steeds doorsturen naar info@pharmazone.be want aan je score te zien is er bij ons zeker nog ruimte voor verbetering.

Niets op aan te merken.

Niets op aan te merken.

:D

Positief van bestelproces tot en met levering

Het was mijn eerste bestelling bij Pharmazone. Ik kan deze online apotheek alleen maar aanraden: producten netjes ingepakt, met een staaltje en een kaartje erbij. Prima, zo voel ik mij als klant gewaardeerd. Levering via bPost duurde iets langer dan verwacht (wat ik in huidige tijden niet zo erg vind), daar zit Pharmazone uiteraard voor niets tussen. Ik kon mijn pakje online volgen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor deze lovende woorden, hopelijk tot snel!

Tout est bien qui finit bien

Na een (klein) misverstand gebeurde de levering netjes en snel, en bovendien zitten er bij Pharmazone vriendelijke en sympathieke mensen :)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Richard, Zoals per mail besproken hebben we je pakket opnieuw verzonden. Heb je deze reeds goed mogen ontvangen? Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vergissing. We proberen om dergelijke fouten te vermijden, helaas loopt er soms toch nog iets mis omwille van een menselijke fout. Naar de toekomst toe gaan we strengere controles uitvoeren, bedankt voor je feedback. Gezonde groeten en blijf veilig, Vincent

Délais de livraison plus longs suite à Covid

J'ai l'habitude de commander sur Pharmazone généralement avec satisfaction, mais cette fois ci les délais de livraison étaient plus longs, sans doute en raison des problèmes dus au Coronavirus Le colis est finalement arrivé en parfait état.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Salut Béatrice, Merci pour votre message. Quel dommage que quelque chose ait mal tourné avec la livraison. Avez-vous déjà bien reçu votre colis? En raison de nombreuses mesures corona, les expéditions à l'étranger sont souvent retardées. Nos sincères excuses pour la gêne occasionnée. Merci pour vos commentaires. Sincères salutations, Vincent

1ere commande satisfaisante

c est la premiere fois que je commande chez pharmazone,une crème que je ne trouvais pas partout;bien qu elle reste chère à l achat,j ai vraiment été satisfaite de la reduction pour mon premier achat,ainsi que de la rapidité de livraison,sans compter mon étonnement de recevoir un petit cadeau en plus .Donc je ne peux qu avoir un avis positif sur pharmazone.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

merci pour la bonne critique. si vous avez des commentaires, vous pouvez toujours les faire parvenir à info@pharmazone.be. J'espère vous voir bientôt?

Snel verzonden en perfect product

Zelfs in deze corona periode, binnen 3 dagen in huis. Perfect

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dankjewel voor deze mooie beoordeling!

Heel goede ervaring

Snelle service, super vriendelijk.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

bedankt, wat leuk te horen dat je een aangename ervaring beleefde. tot snel?

Gewoon perfect

Goede service, budget en kwaliteit

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor de recensie! Bij pharmazone streven we naar een uitmuntende kwaliteit en service tegen een scherpe prijs.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement