Prima service en supersnelle levering,waarvoor dank.

Ik ben meer dan tevreden over Pharmazone. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, supersnelle levering en prima service. Een aanrader.

Good service.

Fast delivery.

In orde

Besteld en in een dag geleverd

Absoluut TOP!

- Duidelijke uitleg op de site bij elk product - Goede communicatie per mail ivm bestelling en levering - Snelle levering - Zeer zorgvuldig verpakt - Prima prijzen - Ik kan enkel in super positieve termen denken - ABSOLUUT TOP!!

Slecht

Ik heb een bus Dettol besteld via jullie diensten. De prijs viel zeer goed mee. Maar de levering was een teleurstelling van formaat! Ik heb een Dettol bus ontvangen waarvan de knop om de bus te openen stuk was. Deze was helemaal beplakt met tape. Zéér amateuristisch! Met gevolg dat er nog maar de helft van de Dettol in de bus stak. De leveringsdoos stonk helemaal naar Dettol. Ik heb daar een foto van getrokken, maar ik zie dat ik geen foto kan toevoegen bij de beoordeling. Dit is trouwens de 2de beoordeling die ik schrijf aangaande de Dettolfles.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Carolina, Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat er iets mis liep met de levering. Weet dat je opmerkingen of klachten steeds mag mailen naar info@pharmazone.be . Op deze manier krijgen we een beter beeld van waar er nog ruimte is voor verbetering. Dit kan je nog steeds doen. Stuur ons gerust je foto door, en dan bekijken we hier met plezier hoe we je kunnen tegemoed komen of vergoeden voor dit ongemak! Groetjes, Vincent

Levering ruim binnen opgegeven termijn, bijzonder scherpe prijzen!!

Snelle levering, veel keuze, geweldig blij mee.

Alles heel positief, ben heel dankbaar dat jullie er zijn!!!

Excellent !!!!

Apres bien des essais aupres de certaines pharmacies enligne en France, en Suisse, aux Pays Bas, en Allemagne et en Italie, c'est sur votre site que Vincent m'a fait bon accueil et s'est tres bien occupe de moi et m'a aide a faire la commande du medicament dont j'avais vraiment besoin. Je dis un merci sincere a Vincent et a tout votre personnel. Je vous prie de ne pas faire paraitre mon nom et mes details personnels publiquement. Encore une fois, grand merci a Vincent et a tous !

I will definitely order from Pharmazone again

The shipping was so fast, even during the pandemic it took about 48h. I was very happy with my package, along with my order I got a note from the company and testers of other products they thought I might like. I will recommend this website to my friends. Thank you!

Alles naar tevredenheid

Werd goed op de hoogte gehouden van de levering en heb mijn bestelling keurig verpakt ontvangen.

bedankt!

Website is misleidend

Speciaal hier besteld voor een bepaalde bijtring en badolie die ik nergens meer kon vinden. Ik had beter moeten weten. Andere product ontvangen dan afgebeeld op de website (onderdeel minder en andere kleur) + wasolie in plaats van badolie gekregen terwijl wel badolie staat vermeld op de bestelling en pakbon.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Tine, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling. Wat de bijtring aangaat, dit is een oudere afbeelding van hetzelfde product. Ondertussen is het product inderdaad lichtjes aangepast. Ik laat de afbeelding vernieuwen. Als je op onze website kijkt naar de afbeelding van de mustela olie, dan zie je dat het effectief over hetzelfde product gaat dat geleverd werd. De benaming 'badolie' is verouderd en werd vervangen door mustela zelf. Sorry voor dit ongemak, we passen de naam meteen aan. Weet dat je 100% zeker het bestelde product ontvangen hebt. De wasolie kan nl. perfect in een badje gebruikt worden. Mocht er nog iets zijn, dan mag je ons steeds contacteren via info@pharmazone.be! Groetjes, Vincent

Betrouwbaar en OK-als Internet - leverancier

Administratie goed onder controle, beloftes worden goed nagekomen , en opgevolgd !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goede afspraken maken goede vrienden! Bedankt voor je recensie.

goede service

Mijn pakketje was niet aangekomen , na een telefoontje werd m'n bestelling nogmaals opgestuurd>

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Myriam, sorry voor de vertraging! Wat leuk dat je onze service weet te appreciëren en een mooie beoordeling gaf. Blijf gezond!

Niets ontvangen

Woensdag22/7 Tube Alhydran besteld €45. Is dezelfde dag verzonden naar een pakketpunt. Kreeg daarbij een track en trace. nr. Helaas niets te vinden. Tel niet te bereiken. Mail gestuurd naar Pharmazone. Nog niets gehoord. Op 24/7 word ik gebeld door een Men. Woonachtig in Venray dat hij mijn pakje heeft ontvangen. Heeft Pharmazone fout adres label gebruikt Als de vriendelijke Men niet belt, zou mijn pakje nooit meer te vinden zijn. Dus de zogenaamde gratis bezorgkosten van hun kant, kan ik nu natuurlijk wel op mij buik schrijven. Daar ga ik dus nooit meer bestellen!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Davina, Bedankt voor je beoordeling. Zoals eerder reeds aangehaald werd er in ons magazijn een menselijke fout gemaakt bij het labellen van de pakketten. Zo was het dat jou pakket verwisseld werd met dat van iemand anders. Nogmaals onze excuses hiervoor, we doen er alles aan om dit naar de toekomst niet meer voor te hebben. Vanaf dat deze fout duidelijk werd, hebben we meteen een nieuw pakket jou kant uit gestuurd. Mocht je het foutieve pakket naar ons geretourneerd hebben ipv op eigen initiatief naar de originele bestemmeling te sturen, dan had je alsnog genoten van gratis verzending. Tijdens kantooruren zijn we van maandag tot zaterdag telefonisch bereikbaar voor al je vragen. Wellicht belde je buiten deze uren? Per mail zijn we vlot te bereiken, zo werd je eerst mail naar ons de dag zelf nog beantwoord. Wat jammer dat je dit vergeet te vermelden. Mocht je bijkomend nog met vragen zitten, mag je ons steeds mailen of bellen (binnen de kantooruren ;) ). Gezonde groeten, Vincent

Super site

Gemakkelijke site alles goed te vinden en een super snelle levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat leuk dat je alles vlot kon vinden. Hopelijk tot snel!

super bedrijf

Ze hebben een duidelijke website. Bestellen verloopt heel vlot? Heel gemakkelijk contact indien iets niet duidelijk is. Vlotte levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dankjewel voor deze lovende recensie! Blijf gezond!

Rapide, efficace, prix

Livraison rapide et soignée. Prix très intéressant, Une petite attention dans le colis, Merci !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci pour cette bonne critique. Chez pharmazone, nous nous efforçons de fournir de bons produits à des prix intéressants. Même vers la France sans frais d'expédition supplémentaires

Geen bemerkingen, snelle levering en kwalitatieve producten. Ik bestelde mondmaskers en handalcohol om 12uur, daags nadien reeds geleverd in de ochtend!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt om ons te laten weten dat alles goed verliep! Blijf vooral gezond!

good

serious, good products

Réponse du propriétaire de l'entreprise

At Pharmazone we strive to deliver qualitative healthproducts at a fair price! Thanks for letting us know we're on the right track :)

Satisfied

Home delivery even in Netherlands, fast and reliable

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Glad to hear everything went alright! Thanks for te review.

techniek prima, prijs goed. levering niet

Goede site en goede producten. Verzending naar Nederland zeer matig

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Allard, bedankt voor je bericht! Wat jammer dat de zending enkele dagen telaat aankwam. Nogmaals onze excuses voor deze vertraging. Blijf gezond!

Proces zeer goed verlopen: van bestelling tot de snelle aflevering.

:D

Het is geweldig

Iets besteld snel en goed aangekomen. Top.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Alan, klopt! Als alles goed gaat bij de distributeurs wordt je pakket daags nadien al geleverd zonder bijkomende verzendkosten.

Zeer goede en efficiënte online apotheek

Snel geleverd en goede prijzen. Dank voor de extra staaltjes en het kaartje !! Ik kom zeker terug.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat leuk om te lezen dat je onze extra inspanningen weet te apprecieren. We trachten steeds om jou als klant een zo aangenaam mogelijke beleving te geven

Duidelijk, vriendelijk.

Hoi Mart, Bedankt voor je review. Hopelijk tot snel! Blijf gezond