No good - slecht

Commander 2 boîtes de 20 masques pour 36 € Reçu 2 sachets de 10 masques pour le même prix... De plus les masques ont été manipulés pour être placés dans les sacs en papier !! Bestel 2 dozen van 20 maskers voor 36 € 2 zakken van 10 maskers voor dezelfde prijs ontvangen... Bovendien werden de maskers behandeld om in papieren zakken te worden geplaatst!!

Dag Pierre, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over je ervaring bij pharmazone. Zou het kunnen dat je ons verwart met een andere online apotheek? Wij verkopen onze mondmaskers namelijk niet per 20, wel per 10. In geval van twijfel kan je steeds je factuur erbij nemen om dit te controleren. Ik heb dit even voor jou gedaan, je bestelde daadwerkelijk 2 pakjes van 10 stuks. Bovendien ligt de prijs van de maskers momenteel veel lager. We proberen steeds om ze zo voordelig mogelijk aan te kopen. Onze vorige lichting maskers werden aangekocht in tijden van schaarste tegen een veel hogere prijs. Gezonde groeten, Vincent Bonjour Pierre, merci pour votre message. Quel ennui que vous ne soyez pas satisfait de votre expérience chez pharmazone. Pourriez-vous nous confondre avec une autre pharmacie en ligne? Nous ne vendons pas nos masques par 20, mais par 10. En cas de doute, vous pouvez toujours emporter votre facture avec vous pour vérifier cela. Je l'ai fait pour vous, vous avez en fait commandé 2 paquets de 10 pièces. De plus, le prix des masques est actuellement beaucoup plus bas. Nous essayons toujours de les acheter le moins cher possible. Notre lot précédent de masques a été acheté en période de pénurie à un prix beaucoup plus élevé. Salutations saines, Vincent

Heel tevreden!

Groot gamma, goede prijzen, zeer goede communicatie en heel snel geleverd! Belofte nagekomen!

Niets

Niets

Bedankt voor de review en wat fijn dat je niets aan te merken hebt! Mocht je nog opmerkingen hebben, dan mag je deze steeds doorsturen naar info@pharmazone.be want aan je score te zien is er bij ons zeker nog ruimte voor verbetering.

Niets op aan te merken.

Niets op aan te merken.

:D

Positief van bestelproces tot en met levering

Het was mijn eerste bestelling bij Pharmazone. Ik kan deze online apotheek alleen maar aanraden: producten netjes ingepakt, met een staaltje en een kaartje erbij. Prima, zo voel ik mij als klant gewaardeerd. Levering via bPost duurde iets langer dan verwacht (wat ik in huidige tijden niet zo erg vind), daar zit Pharmazone uiteraard voor niets tussen. Ik kon mijn pakje online volgen.

Bedankt voor deze lovende woorden, hopelijk tot snel!

Tout est bien qui finit bien

Na een (klein) misverstand gebeurde de levering netjes en snel, en bovendien zitten er bij Pharmazone vriendelijke en sympathieke mensen :)

Dag Richard, Zoals per mail besproken hebben we je pakket opnieuw verzonden. Heb je deze reeds goed mogen ontvangen? Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vergissing. We proberen om dergelijke fouten te vermijden, helaas loopt er soms toch nog iets mis omwille van een menselijke fout. Naar de toekomst toe gaan we strengere controles uitvoeren, bedankt voor je feedback. Gezonde groeten en blijf veilig, Vincent

Délais de livraison plus longs suite à Covid

J'ai l'habitude de commander sur Pharmazone généralement avec satisfaction, mais cette fois ci les délais de livraison étaient plus longs, sans doute en raison des problèmes dus au Coronavirus Le colis est finalement arrivé en parfait état.

Salut Béatrice, Merci pour votre message. Quel dommage que quelque chose ait mal tourné avec la livraison. Avez-vous déjà bien reçu votre colis? En raison de nombreuses mesures corona, les expéditions à l'étranger sont souvent retardées. Nos sincères excuses pour la gêne occasionnée. Merci pour vos commentaires. Sincères salutations, Vincent

1ere commande satisfaisante

c est la premiere fois que je commande chez pharmazone,une crème que je ne trouvais pas partout;bien qu elle reste chère à l achat,j ai vraiment été satisfaite de la reduction pour mon premier achat,ainsi que de la rapidité de livraison,sans compter mon étonnement de recevoir un petit cadeau en plus .Donc je ne peux qu avoir un avis positif sur pharmazone.

merci pour la bonne critique. si vous avez des commentaires, vous pouvez toujours les faire parvenir à info@pharmazone.be. J'espère vous voir bientôt?

Snel verzonden en perfect product

Zelfs in deze corona periode, binnen 3 dagen in huis. Perfect

Dankjewel voor deze mooie beoordeling!

Heel goede ervaring

Snelle service, super vriendelijk.

bedankt, wat leuk te horen dat je een aangename ervaring beleefde. tot snel?

Gewoon perfect

Goede service, budget en kwaliteit

Bedankt voor de recensie! Bij pharmazone streven we naar een uitmuntende kwaliteit en service tegen een scherpe prijs.

snelle service

Vandaag besteld en morgen reeds in huis. Ook een handleiding bijgevoegd wat niet overal het geval is.

Wat leuk te horen dat alles naar wens verlopen is!

de onvangen mondmaskers niet van dezelfde kwaliteit zoals weergegeven op website

Niet alleen waren de ontvangen makers niet van FFP2 kwaliteit. geen certificaat bijgevoegd precies witte producten. De verpakking was ook alles behalve, zeker niet steriel verpakt en ook niet apart verpakt. Had meer verwacht van jullie bedrijf!

De aangeboden maskers voldoen zeker aan de gestelde normering. Mocht je via mail of telefonisch naar een certificaat gevraagd hebben, dan had je dit meteen per kerende mail mogen ontvangen. Bij pharmazone streven we naar onberispelijke kwaliteit tegen een scherpe prijs.

geen levering ondanks voorraad

Product (10 stuks) kon niet geleverd worden ondanks dit voorradig was. Kreeg gratis 1 alternatief opgestuurd.

Wat jammer dat je geconfronteerd werd met een stockfout. We streven ernaar om dergelijke fouten tot een absoluut minimum te beperken. Wel vind ik het spijtig dat je zo een lage score geeft aangezien je naast onze verontschuldigingen een volwaardig en gratis alternatief toegestuurd kreeg.

Pepti pot met deuk in

Na 2x klacht geen reactie Sorry ik bestel niet meer Deuk kwam niet door transport, doos intact

Dag Shana, Wat jammer dat je niet tevreden bent over pharmazone. Je vorige berichten moeten ons ontgaan zijn in het heetst van de strijd. Het is ontzettend druk. Mijn oprechte excuses hiervoor. Als ik het goed begrepen heb, zat er een deuk in de kartonnen verpakking van je bestelling? Dit kan helaas voorvallen tijdens het transport wanneer een verpakking tegen de andere botst. Helaas hebben we geen controle meer over de pakketten eens ze ons depot verlaten. Goed dat je dit aanhaalt, we zullen extra dempend opvullingsmateriaal voor onze verpakkingen voorzien naar de toekomst toe. Groetjes, Vincent

Vlugge en correcte levering.

Goede ervaring

Snel en efficiënt

Snel en efficiënt

2 van onze sleutelwoorden :)

Ja prima

Duurde alleen iets langer vanwege die belachelijk corona

Gezien de huidige omstandigheden lopen sommige orders inderdaad wat vertraging op. Zeker deze naar het buitenland. Gelukkig was je pakket net op tijd toegekomen :) bedankt voor het vertrouwen en de goede recensie!

Correct en snel

De bestelde producten werden (omstandigheden in acht genomen) snel geleverd; De prijs/kwaliteit was ook goed.

Thanks!

Perfect!

Correcte levering, pro-actieve informatie over producten die out of stock zijn.

Bedankt voor je leuke review. Ondanks de extra drukte die de corona-gekte met zin meebrengt, proberen we steeds een zo correct mogelijke service te bieden.

bestellen voor herhaling vatbaar

correcte en zeer vlugge levering van een bestelling aan een erg voordelige prijs het bijgesloten bedankje en staaltje worden geapprecieerd

Wat leuk dat pharmazone zo positief ervaren hebt! hopelijk tot snel!

Bestellen via de website verliep heel vlot. De levering via bpost liep een beetje vertraging op, maar verder valt er niets aan te merken. De bestelling was degelijk verpakt en er zat zelfs een bedankkaartje bij. Top!

Correcte en snelle levering aan schappelijke prijs.

Correcte en snelle levering aan schappelijke prijs.

super service

Super service, heel duidelijke website met heel gedetailleerde uitleg over het product dat je aankoopt