voor herhaling vatbaar

gemakkelijk bestellen - vlotte levering - goede prijs -

Very happy with the company and the products. Service and delivery times OK

Everything OK

Schnelle Lieferung

Erste Bestellung,bin sehr zufrieden

Goed, handig

Makkelijk bestellingen te plaatsen Afspraken worden nagekomen

Vlot en onverwacht snelle bezorging

Voor de eerste keer hier besteld. Ben positief gestemd

zeer snelle levering

Zeer snelle en correcte levering, ook op zaterdag!

Zeer snel geleverd

Heb direct gevonden op de Website wat ik moest hebben, was nog het goedkoopst ook ,vergeleken met andere sites.

Perfect en correct

Lage prijzen en levering volgens afspraak

Correcte en snelle levering!

Aanrader. Netjes verpakt en snel geleverd .

Aantrekkelijke prijs met correcte en snelle levering

Bij een vraag voor retour van een product kreeg ik een snel en vriendelijk antwoord van Vincent. Zeker een aanbeveling waard.

Correcte & snelle levering, scherp geprijsd, snelle reactie op vragen

Dit was de tweede keer dat ik iets bestelde (eerste bestelling september 2019). Opnieuw was het product dat ik wenste het scherpst geprijsd bij Pharmazone. Tijdens het bestelproces 's middags had ik in de voorziene rubriek een vraag gesteld i.v.m. het product en enkele uren later was mijn bestelling al in verwerking om aan de koerierdienst te bezorgen. Ik kreeg toen ook al een bevredigend antwoord op mijn vraag van Pharmazonemedewerker Vincent. Daags nadien kon ik mijn pakket al 's namiddags afhalen in het gekozen afhaalpunt. Op mijn bestelbon in de doos stond zelfs een handgeschreven bedankboodschap geschreven: leuk! Ook op de verzenddozen staat een leuke verwijzing van de afzender in de vorm van een pleister met bedrijfsnaam. Om alle bovenvermelde redenen vind ik mijn ervaringsscore correct.

Très bonne expérience

C'était parfait, rien à redire!

Verzorgd en vlug geleverd

Altijd correct heel tevreden altijd

Alles ok

Was perfect

Uitstekend!

Heb hier verder niets aan toe te voegen!

Goed verpakt & vlot geleverd.

Goed verpakt & vlot geleverd.

Vlugge levering, duidelijke site. Ik liet mijn bestelling inpakken met opmerking dat iets niet diende ingepakt te worden. Spijtig genoeg werd alles samen Ingepakt waardoor ik cadeau diende open te doen... Zal dus opnieuw zelf moeten inpakken...

uitstekend

Zeer snelle levering met leuke extraatjes! Bijzonder lage prijzen!

Toujours contente

Bon service, envoi de qualité et très bons produits

Correct en stopte levering.

Goede prijs en correct.

Top !

Zeer correct

Een aanrader

Snelle verwerking en levering. Kleine attentie bij het pakket en een kaartje met de naam van de persoon die je levering behandelde. Dat geeft het toch wel een persoonlijk touch.

Aangename eerste ervaring. Dank u.

Zeer goede service en zeer hulpvaardig bij telefonisch contact om betalingsproblemen op te lossen. Bedankt hiervoor.

Alles top

Duidelijke website, goede communicatie via emails, snelle levering en leuke attentie bij aflevering, kortom prima!