Goed verpakt & vlot geleverd.

Goed verpakt & vlot geleverd.

Vlugge levering, duidelijke site. Ik liet mijn bestelling inpakken met opmerking dat iets niet diende ingepakt te worden. Spijtig genoeg werd alles samen Ingepakt waardoor ik cadeau diende open te doen... Zal dus opnieuw zelf moeten inpakken...

uitstekend

Zeer snelle levering met leuke extraatjes! Bijzonder lage prijzen!

Toujours contente

Bon service, envoi de qualité et très bons produits

Correct en stopte levering.

Goede prijs en correct.

Top !

Zeer correct

Een aanrader

Snelle verwerking en levering. Kleine attentie bij het pakket en een kaartje met de naam van de persoon die je levering behandelde. Dat geeft het toch wel een persoonlijk touch.

Aangename eerste ervaring. Dank u.

Zeer goede service en zeer hulpvaardig bij telefonisch contact om betalingsproblemen op te lossen. Bedankt hiervoor.

Alles top

Duidelijke website, goede communicatie via emails, snelle levering en leuke attentie bij aflevering, kortom prima!

Uitmuntend!! Dankjewel! TOP!!!

Snelle levering, kwaliteit, gewoon top!! Nog xtratjes bij je bestelling, wat wil je nog meer? Aanrader voor iedereen!

Bedankt voor je leuke beoordeling!!! Tot snel!

Correct bedrijf

Heel vlotte levering en bestelling was in orde. Altijd leuk om een extraatje te ontvangen zoals staaltjes. Ik zal er zeker nog bestellen.

Hey Veerle, goed om te horen dat alles naar wens verlopen is! Wij staan steeds voor je paraat.

Alles helemaal top, en goede prijs!

Makkelijk gevonden, nuttige classificatie, goede search, makkelijke site zonder gedoe...

Hey Michael, bedankt voor je grondige beoordeling. Ik maak je complimenten over aan ons technisch team :D Groetjes, Vincent

Heel tevreden

Professional

high professional

Francisco, obrigado pela boa revisão!

Alles fantastisch !

Het was mijn eerste bestelling bij Pharmazone en het was een fijne ervaring. Mijn bestelling, alsook de levering, daarop valt niets op aan te merken. Een aanrader voor iedereen.

Dag Gustaaf, bedankt voor je leuke review! Hopelijk tot snel?

Super goed en attent, zeer tevreden!

Super! Kan niet beter!

Wij streven naar perfectie. Leuk te horen dat U dit ook zo ervaren hebt!

Uiterst tevreden!

Voor de eerste keer online besteld bij Pharmazone. Super service!

Levering niet in orde

Ik heb 2 dozen climēal 60stuks besteld en op voorrand betaald met overschrijving post, er werd maar 1 doos geleverd

Dag Freddy, Spijtig te horen dat er iets is misgelopen bij je bestelling. Nogmaals onze excuses hiervoor! We hebben je meteen het ontbrekende product toegestuurd na je bericht, wat jammer dat je dit niet mee in je beoordeling zet... Groetjes, Vincent

perfect

goedkoop

goedkoop en snelle levering

Zeer goede service

Zeer goede service 👍 snelle levering, en daarbij nog een geschenk ook nog 😀

Gewoon goed

Prima ervaring!

Online bestellen is zeer gebruiksvriendelijk en gaat zeer snel. Er werd netjes op tijd geleverd en ik kreeg nog een gratis staal bij mijn bestelling. Top!

correcte, snelle levering

correcte, snelle levering