Top Service!

Mijn bestelling was binnen de 2 dagen hier, mooi en stevig verpakt.

Correcte service na verkoop

Snelle en correcte levering

Heldere website, ruime keuze aan producten, makkelijke betaling, snelle levering. Hier zit een tevreden klant.

Toffe ervaring met leuk cadeau. Bedankt Yonoy

Alles in orde

Vandaag besteld morgen geleverd

Uitstekende service.

De behandeling van mijn bestelling en de levering van het product verliepen optimaal.

Goedkoop en snel geleverd

daags nadien reeds geleverd. voorzien van een handgeschreven bedankje en enkele leuke staaltjes. top!

Eerlijk

Na veel online onderzoek ben ik uitgekomen bij Pharmazone. Eerlijke lokale webshop met bijzonder goede prijzen. Ondanks de huidige werd mijn pakket ruim op tijd geleverd en voorzien van enkele leuke extra's. Toppers!

Hi Hilde, Bedankt voor je eerlijke beoordeling. Wat fijn dat je onze service en al waar we voor staan weet te smaken. Hopelijk tot snel! Stay Safe! Groetjes, Vincent

Snelle en correcte levering

De producten werden op tijd geleverd.

Bedankt voor je goede beoordeling! groetjes, Vincent

Ik vond de eerste keer TELEURSTELLEND

Ik vul het schema volledig juist in . Betaal met bancontact. Kort daarna krijg ik een zelfde scherm . Dit vermeldt dat ik mijn bedrijf dat ik had aangeduid met een / moet wegdoen. Dan krijg ik opnieuw een bevel tot betaling. (Salut dag Jan ) Enkele dagen is er een e-mail van jullie die mij eraan herinnert dat ik nog iets heb openstaan. MAAR ze weten dus duidelijk niet dat ik al besteld heb EN betaald.

Hoi Myriam, Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je ervaring teleurstellend was. We streven ernaar om dergelijke foutmeldingen naar de toekomst toe niet meer tegen te komen. Weet dat je bij enige twijfel of frustratie ook steeds een mail mag sturen naar info@pharmazone.be om dit aan te halen. Dit is efficiënter dan bijna 2 weken dagen na feitelijke levering van het pakket een boze review te schrijven. Mocht je ons vroeger gecontacteerd hebben, dan hadden we je gerust kunnen stellen dat alles correct verlopen is. Stay Safe, Vincent

Zorgvuldig, snel en extra tof cadeau :-)

Blij dat ik toevallig bij jullie langskwam en dat kaartje kreeg om online te bestellen. Ik sta erop steeds Belgische handelaars te kiezen. Heel dankbaar dat U me erop wees dat mijn vorige onlinehandelaar niet Belgisch was. Dank U voor de attentie, doet steeds deugd. Vriendelijke groeten Jasmine Jacobs Buggenhout

Wat leuk om dit bericht te lezen :D Bedankt om voor Belgische bedrijven zoals ons te kiezen. Hopelijk tot snel in de apotheek of online :)

Service impeccable

Produit conforme, livraison rapide

Merci!

Pharmazone heeft alles compleet in 1 keer geleverd, was wel 1 dag later dan voorzien.

Dag Annick, Zoals je wellicht weet lopen gezien de huidige corona-crisis alle zendingen wat vertraging op bij de distributeur. Wat jammer dat dit de enige basis is om ons een slechte beoordeling te geven :( hopelijk scoren de de volgende keer beter!

okido

niets op aan te merken

De levering duurde vijf dagen de bestelling was correct

Op woensdag rond 17.00h bestelling geplaatst De levering via B-Post op maandag om 10.30. tijdens de bestelling werd aangegeven dat de levering op vrijdag zou plaats vinden Via opzoeken via traceercode was niet mogelijk De bestelling op zich was dik in orde

Hi Stefan, Zoals je wellicht weet lopen gezien de huidige corona-crisis alle zendingen wat vertraging op bij de distributeur. Wat jammer dat dit de enige basis is om ons een slechte beoordeling te geven :( hopelijk scoren de de volgende keer beter!

Goede ervaring

Tijdige correcte levering.

Alles prima !

In orde

goede service

Ondanks het feit dat alles correct was besteld , was er intern een fout geslopen in het systeem. Maar dit werd , na contactname, onmiddellijk rechtgezet en de uiteindelijke levering was zoals het hoort.

Hi Ann, Bedankt voor de leuke beoordeling en om ons te contacteren. Dankzij jou hebben we onze service weer kunnen perfectioneren!!

zeer professioneel

zeer professioneel

Gewoonweg goed !!!

Goede service!!

Zie hieronder aub

Beste mevrouw, mijnheer, Tot mijn spijt moet ik U melden dat wij het pakje nog niet ontvangen hebben. Wij zijn gisteren of vandaag niet buiten ons huis geweest en er zit trouwens geen melding van aanbieding in onze brievenbus. Kunt U bij de post horen en vragen om het pakje zo spoedig mogelijk te leveren aub? Dank bij voorbaat vg De Ridder Jozef

Dag Jozef, Bedankt voor uw reactie. De postbode is nog bezig aan zijn/haar ronde. Het pakket zou vandaag tussen 8-17u geleverd moeten worden. Vriendelijke groeten, Vincent

niet tevreden

Ik heb niet ontvangen wat ik besteld heb, ook niet nadat ik telefonisch contact had met uw organisatie. Op een mail met extra vragen van mijn kant heb ik nooit reactie gekregen.

Dag Marleen, Wat jammer dat je niet tevreden bent van het ontvangen pakket. Nochtans hebben we telefonisch en per mail contact gehad over de correctheid van je order. De omschrijving van het product luidde '- pad' lees 'min pad'. Dit wil zeggen dat de pad niet inbegrepen is en apart bijbesteld dient te worden. Een extra vragen hebben we niet mogen ontvangen. Je mag deze nog steeds nasturen naar info@pharmazone.be en dan kijken we met plezier nog eens naar je dossier. Vriendelijke groeten, Vincent

Colis jamais reçu

J'ai commandé une chevillere pour soigner en urgence ma tendinite sur votre site car la livraison était la plus rapide chez vous selon le descriptif des livraisons pharmazone ( payé un supplément de 1,99 € pour la recevoir le lendemain). J'attends toujours mon colis perdu quelque part dans la nature !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Efficacité

Livraison rapide et bon suivi au niveau e-mail.