Snel verzonden!

Kan hier verder niets aan toevoegen

duidelijke site, snelle levering, correct afgehandeld

duidelijke site, snelle levering, correct afgehandeld, scherpe prijs en nog een kleine attentie (cosmetica product). Zo'n service krijg je niet overal. :-)

Correcte en vlotte levering.

Happy

Ik was op de hoogte van hoe het proces verliep door de emails naar mij verstuurd. Dit Dit maakte het makkelijk te zien wanneer het pakketje ging aankomen, redelijk snel vond ik. De bestelling zat goed en stevig verpakt in de doos, bescherming op de bodem was een leuke verassing. :)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima online mijn product gevonden en netjes geleverd

Snel verzonden en goede prijzen.

Snelle verzending tegen goede prijs. Kan niet beter

vlot levering

Snel en goedkoop

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden.

Ik woon in Nederland en heb binnen een week mijn bestelling ontvangen.

Pakket twee keer teruggrstuurd door bezorger zonder goede rede voor dr derde keer wel ontvangen comminucatie tussen jullie en mij was perfect

Snelle levering, goede service

Ik kreeg de volgende dag na de bestelling al 'n bericht van DHL dat de levering op diezelfde middag plaats kon vinden. Maar omdat ik er de voorkeur aan gaf deze af te halen op 'n DHL Service locatie, kwam er 'n dag bij. Al met al zeer tevreden. Levering was in Nederland.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Duidelijke website en prima service

Top product. Snel leverbaar.

Super goe

Hier koop ik nog

Het bestelde product was al gekend. Wel zeer snelle levering.

Mijn bestelling was er heel vlug.

Op een paar dagen tijd kreeg ik mijn bestelling netjes thuis gebracht. En ook heel vriendelijk afgegeven aan de deur. Met dank

TOP.. sehr gerne wieder

Schnelle, unkomplizierte Abwicklung. Ich bin sehr zufrieden.. danke

Het werkt prima

Ik grbruik het voor mijn vermoeide rusteloze benen.Heb het idee dat dat steeds minder wordt sins ik jij produkt grbruik

Goed geregeld.!!

Snel En goed geregled

Goed spul en snelle levering

Nurofen 200ml besteld en is altijd snel binnen

Snel, producten gelijk op voorraad en een leuk persoonlijk kaartje bij de levering!

Snelle levering, producten gelijk op voorraad en een leuk persoonlijk kaartje bij de levering! De productprijzen zijn veel voordeliger dan in Nederland, dus blijf voor altijd bij Pharmazone bestellen! Zeer tevreden!

heel vriendelijke klantendienst

goede prijzen en héél vriendelijk personeel

Top en vlotte afhandeling.