Laden reviews...
Laden reviews...
583 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De meeste reviews noemen snelle levering, een breed assortiment en redelijke prijzen. Klanten waarderen het eenvoudige bestelproces en de juiste onderdelen via kentekencheck. Een kleine groep meldt problemen met retourneren, retourkosten of onhandige klantenservice, maar de algehele ervaring is positief.
De accu werd snel geleverd en voldoet aan de eisen
Beveelt aan
22 June 2026
Andre
Lisserbroek
Product via mijn kenteken besteld. Past niet, retour aangevraagd. Na 4 weken zie ik het product nog in mijn garage. Vergeten retour is in een aparte mail in mijn spam gekomen. Nu mag het niet meer terug, is niet gebruikt en verkeerd besteld door de website aanbevolen onderdeel op mijn auto. Nu krijg ik geen reactie meer op de mail die ik stuur. Gaat om een grill van een Ford focus.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Jordy
Marknesse
Ik heb twee buitenspiegels bestemd en achteraf had ik er maar 1 nodig. Retour kunnen sturen en er werd snel terugbetaald. Top !!!!
Beveelt aan
22 June 2026
Hans Boom
Nieuw Heeten
Heb met kenteken gekocht maar hrlemaal verkeerd geleverd heel slecht
Beveelt niet aan
21 June 2026
Sabri
Hendrik ido ambacht
De ruitenwissers die ik besteld heb kwamen zeer op tijd aan en pasten precies! Het zijn fijne ruitenwissers
Beveelt aan
21 June 2026
Stanley
Weesp
Goede service Super snelle levering
Beveelt aan
20 June 2026
Bart
Hoek van holland
Fijne Snelle Levering , incluis Mailbevestiging en volledige Productinfo. Aanrader !
Beveelt aan
20 June 2026
JOHN
Veldhoven
prima service
Beveelt aan
19 June 2026
jack van Guilik
Hattemerbroek
goed bezig
Beveelt aan
19 June 2026
Jo
Beekdaelen
vriendelijk beleefd en duidelijk
Beveelt aan
18 June 2026
mart
hoogerheide
Levering van accu beschadigd geleverd qua en mij tapijt is beschadigd daar door en geen alternatief met mij meegekeken helaas vind ik dat slecht geregeld en heb hem uit eindelijk zelf persoonlijk teruggebracht en Omgeruild
Beveelt niet aan
18 June 2026
J.B
Utrecht
Beste klant,
We hebben uw bestelling erbij gepakt en zien het volgende.
Naar aanleiding van de gegevens die u via WhatsApp stuurde, hebben wij u een alternatief voorgesteld.
Uiteindelijk is er in Rotterdam gekozen voor dezelfde accu die u al bij ons had gekocht.
Deze hebben wij uiteraard kosteloos voor u omgeruild.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Koelvloeistof specifiek voor mijn auto was op voorraad. Snel geleverd, ik ben tevreden.
Beveelt aan
18 June 2026
Erik
Hilversum
Luchtfilter van Bosch hier besteld. De laagste prijs in NL. Levering ca. 5 dagen want komt uit Duitsland. Ben tevreden en zou er weer bestellen.
Beveelt aan
17 June 2026
J.H.
Voorhout
Goede, duidelijke omschrijving ook
Beveelt aan
16 June 2026
Maarten
Woerden
De ruitenwissers zijn door UPS nooit bezorgd. Vervolgens gemeld bij auto onderdelen dat ze een claim moeten indelen en dat ik mijn geld terug wil. Geen interesse meer in de ruitenwissers reeds elders besteld. Tot op heden niets meer vernomen van Auto Onderdelen.nl Aldus advies hier niet te bestellen.
Beveelt niet aan
15 June 2026
Sander
Best
Beste klant,
Wat vervelend dat dit zo is verlopen.
Wij hebben uw bestelling en de track-en-tracegegevens van UPS gecontroleerd.
Op dit moment zien wij dat er nog geen e-mailcontact is geweest met onze klantenservice.
Wij adviseren u om een e-mail te sturen naar onze klantenservice, zodat zij deze kwestie verder kunnen oppakken. Aangezien het pakket is weggegooid, kunnen zij dit voor u onderzoeken en samen met u naar een passende oplossing zoeken.
Wij gaan ervan uit dat dit probleem snel voor u kan worden opgelost.
Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Wegens een late levering door het bedrijf zelf daardoor kon ik het artikel niet meer retourneren. Hun geven aan dat het mijn fout is en ze de 14 dagen retour datum niet kunnen overschrijden. Terwijl ik door hun fout het artikel te laat heb ontvangen en het niet meer kan retourneren. En hun anders met een artikel zitten die hun niet meer kunnen terug sturen! Zeer slechte klantenservice.
Beveelt niet aan
15 June 2026
Jennifer
Heerlen
Bedankt voor uw review.
Het klopt inderdaad dat de zending later is ontvangen door u dan gepland. Echter heeft u toch pas na 19 dagen van ontvangst de retour pas ingediend.
Dit is helaas inderdaad te laat. Hierdoor kunnen wij u helaas niet verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Team Klantenservice
fijne website en erg goede prijzen
Beveelt aan
15 June 2026
Frank
Hummelo
Goed.
Beveelt aan
12 June 2026
Jan
Kerkrade
Achterlamp besteld en de volgende dag al netjes thuis bezorgd tegen een redelijke en betaalbare prijs. Top ga zo door.
Beveelt aan
12 June 2026
Henk van Haaren
Nijmegen
Alles goed verlopen, product precies de goede maat en van goede kwaliteit
Beveelt aan
12 June 2026
Mark
Oldenzaal
Heb besteld ga ophalen mijn bestelling was niet compleet, medewerker zeg dat ze stuur mmail dat ik moest nog een onderdeel ophalen omdat ze was die dag niet binnen gekomen, na ongeveer 2week stuur ik een mail, ik krijgt een mail terug dat ik heb alles opgehaald dat is niet waar. Ik vind jullie een ******** als je denk ik ga je een onderdeel van €7 probeer te stellen. Ik stuur een mail dat ik wil mijn onderdeel of mijn geld terug maar niks meer gehoord. Nooit meer en jullie mag de €7 in jullie reet stekken.
Beveelt aan
11 June 2026
As
Rotterdam
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw bestelling en dat u het gevoel heeft dat uw melding niet naar tevredenheid is afgehandeld. Dat is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden.
Wij hebben absoluut niet de intentie om klanten tekort te doen en nemen dergelijke meldingen serieus. Omdat wij uw situatie graag verder willen onderzoeken, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen onder vermelding van uw ordernummer. Dan kunnen wij de correspondentie en de status van het ontbrekende onderdeel opnieuw bekijken en, indien nodig, een passende oplossing bieden.
Met vriendelijke groet,
Team Klantenservice
Besteld op basis van hun kenteken-zoektool, die op de website dikgedrukt wordt aangeprezen met de belofte: 'U ziet direct de onderdelen die exact passen op uw auto.' De accu werd door hun systeem expliciet als compatibel aangemerkt voor mijn voertuig — dat bleek achteraf onjuist te zijn. Bij ontvangst vertoonde de gloednieuwe accu al groene vlekken op de behuizing. Onacceptabel voor een nieuw product. De accu is nooit gemonteerd of gebruikt. Toen ik wilde retourneren, eisten zij €18,15 aan ophaalkosten. Vervolgens draaiden ze hun eigen belofte terug: de kenteken-check zou 'slechts een hulpmiddel' zijn en ik had vooraf contact moeten opnemen. Dit staat haaks op wat er prominent op hun website staat, en er is op geen enkele productpagina een disclaimer te vinden die de verantwoordelijkheid bij de klant legt. Ook de leveringstijd klopt niet. Bij het bestellen wordt een bepaalde leverdatum getoond, maar na het plaatsen van de bestelling schuift deze een dag op. Bekijk je de website daarna opnieuw, dan staat de kortere levertijd er alweer bij. Dit wekt sterk de indruk dat levertijden bewust te optimistisch worden weergegeven om bestellingen binnen te halen. Daarnaast wijkt de beoordelingsscore op hun eigen website af van de werkelijke score op Kiyoh, consumenten krijgen zo een rooskleuriger beeld dan de werkelijkheid. Ik heb klachten ingediend bij de Thuiswinkelwaarborg en de ACM ConsuWijzer, en een melding gedaan bij Kiyoh over de afwijkende scorevermelding. De klantenservice reageert ontwijkend en schuift de verantwoordelijkheid volledig af op de consument. Voor een bedrijf met het Thuiswinkel Waarborg keurmerk is dit ronduit beschamend.
Beveelt niet aan
11 June 2026
J
Heerenveen
Zeer teleurstellende ervaring. Onderdelen besteld op basis van mijn chassisnummer en vooraf expliciet laten bevestigen dat deze geschikt waren voor mijn voertuig. Achteraf bleek zowel de oorspronkelijk geleverde achterbumper als het linker achterspatbord onjuist te zijn. De foutieve bumper is uiteindelijk erkend, maar over de overige gevolgen en kosten werd iedere verantwoordelijkheid afgewezen. Hierdoor heb ik te maken gekregen met extra herstelkosten, vertraging en rijd ik momenteel nog steeds rond met een auto waarbij bumper en spatbord niet correct op elkaar aansluiten. Wat mij vooral tegenvalt is dat er ondanks de erkende fouten geen passende oplossing is geboden en er voortdurend werd verwezen naar de verantwoordelijkheid van het schadeherstelbedrijf. Ik had meer verwacht van een bedrijf dat zegt deskundig advies te geven op basis van een chassisnummer.
Beveelt niet aan
11 June 2026
Fabian
Westerlee
Beste klant,
We hebben uw order erbij gepakt en willen hier graag vanuit onze kant een toelichting op geven.
Bij uw bumper zijn enkele wijzigingen geconstateerd. Vanuit de praktijk is het voor garages en spuiterijen gebruikelijk om een bumper eerst te passen en pas daarna te spuiten. Dit gebeurt omdat er altijd een mogelijkheid bestaat dat een onderdeel niet volledig correct past of niet goed aansluit. In dat geval kan worden beoordeeld of het probleem hersteld kan worden.
Wanneer een onderdeel niet passend blijkt en herstel niet mogelijk is, kan het in ongewijzigde staat worden geretourneerd aan de leverancier. Omdat de bumper inmiddels is gespoten, kunnen wij deze helaas niet meer als nieuw onderdeel verkopen.
Wanneer wij een klant onjuist adviseren, nemen wij uiteraard onze verantwoordelijkheid en zorgen wij kosteloos voor een passende oplossing. In deze situatie is dat echter lastiger, omdat er buiten ons om is besloten de bumper eerst te spuiten en pas daarna te passen.
Zoals u weet, zijn wij momenteel bezig om een passende oplossing te onderzoeken. U ontvangt van ons binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is en doen ons best om deze zo goed mogelijk af te handelen.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Ruime keuze en promte levering.
Beveelt aan
10 June 2026
Evert
Osdorp
Overzichtelijke site met mooie prijzen. makkelijk bestellen, volgende dag in huis, prima!
Beveelt aan
10 June 2026
Joris
Wijchen
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Overige bedrijven