Laden reviews...
Laden reviews...
589 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De meeste reviews noemen snelle levering, een breed assortiment en redelijke prijzen. Klanten waarderen het eenvoudige bestelproces en de juiste onderdelen via kentekencheck. Een kleine groep meldt problemen met retourneren, retourkosten of onhandige klantenservice, maar de algehele ervaring is positief.
Duimpje om hoog
Beveelt aan
24 June 2026
Peter Aar van der
Nieuwveen
De raambevestiging past niet. Het is geen origineel onderdeel.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Johan
Jonkerslân
Lekker snel en voordelig
Beveelt aan
23 June 2026
TvB
Nieuwerkerk aan den IJssel
artikel conform verwachting
Beveelt aan
23 June 2026
Johan
DONGEN
Fijn product voor dat geld ook nog ben oke
Beveelt aan
23 June 2026
Huub
Leveroy
ik had ruitenwissers besteld maar de verkeerde gekregen het paste niet
Beveelt niet aan
23 June 2026
jan pouli
Aalst
Beste klant,
Wat vervelend dat het onderdeel niet past.
Dit onderdeel is geschikt voor verschillende aansluitingen en kan passend worden gemaakt door middel van de meegeleverde adapters.
We adviseren u om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we dit samen met u kunnen uitzoeken.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
De accu werd snel geleverd en voldoet aan de eisen
Beveelt aan
22 June 2026
Andre
Lisserbroek
Product via mijn kenteken besteld. Past niet, retour aangevraagd. Na 4 weken zie ik het product nog in mijn garage. Vergeten retour is in een aparte mail in mijn spam gekomen. Nu mag het niet meer terug, is niet gebruikt en verkeerd besteld door de website aanbevolen onderdeel op mijn auto. Nu krijg ik geen reactie meer op de mail die ik stuur. Gaat om een grill van een Ford focus.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Jordy
Marknesse
Beste klant,
Het is uiteraard vervelend als een retourzending wordt afgekeurd.
Wij lichten de reden hiervoor graag toe.
De afkeuring heeft te maken met het overschrijden van de retourtermijn.
Volgens de richtlijnen van Thuiswinkel Waarborg heeft u na het aanmelden van een retour 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen.
Uw retour melding is op 16 mei door ons verwerkt. Pas op 15 juni – een maand later – ontvingen wij een bericht met de vraag waar onze reactie bleef.
Onze e-mail is helaas in uw spambox terechtgekomen.
Wij hebben hier als bedrijf helaas geen invloed op.
Onze collega heeft u hierover in het e-mailcontact destijds ook geïnformeerd met de volgende tekst.
Let op: het is mogelijk dat deze e-mail in uw spambox of ongewenste e-mail terechtkomt. Controleer deze folders daarom ook even.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Ik heb twee buitenspiegels bestemd en achteraf had ik er maar 1 nodig. Retour kunnen sturen en er werd snel terugbetaald. Top !!!!
Beveelt aan
22 June 2026
Hans Boom
Nieuw Heeten
Heb met kenteken gekocht maar hrlemaal verkeerd geleverd heel slecht
Beveelt niet aan
21 June 2026
Sabri
Hendrik ido ambacht
Beste klant,
Wat vervelend dat het geleverde onderdeel niet juist is.
We hebben uw bestelling erbij gepakt en deze gecontroleerd aan de hand van uw kenteken.
Het valt ons direct op dat er voor uw voertuig vijf verschillende soorten bougies beschikbaar zijn.
Na controle van de productspecificaties blijkt dat u een onderdeel heeft gekozen dat niet past bij het bouwjaar van uw auto.
Bij het door u bestelde onderdeel staat namelijk vermeld: Bouwjaar vanaf 05-2011.
Het bouwjaar van uw voertuig is echter 08-2010.
Hierdoor is er helaas een onjuist onderdeel besteld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
De ruitenwissers die ik besteld heb kwamen zeer op tijd aan en pasten precies! Het zijn fijne ruitenwissers
Beveelt aan
21 June 2026
Stanley
Weesp
Goede service Super snelle levering
Beveelt aan
20 June 2026
Bart
Hoek van holland
Fijne Snelle Levering , incluis Mailbevestiging en volledige Productinfo. Aanrader !
Beveelt aan
20 June 2026
JOHN
Veldhoven
prima service
Beveelt aan
19 June 2026
jack van Guilik
Hattemerbroek
goed bezig
Beveelt aan
19 June 2026
Jo
Beekdaelen
vriendelijk beleefd en duidelijk
Beveelt aan
18 June 2026
mart
hoogerheide
Levering van accu beschadigd geleverd qua en mij tapijt is beschadigd daar door en geen alternatief met mij meegekeken helaas vind ik dat slecht geregeld en heb hem uit eindelijk zelf persoonlijk teruggebracht en Omgeruild
Beveelt niet aan
18 June 2026
J.B
Utrecht
Beste klant,
We hebben uw bestelling erbij gepakt en zien het volgende.
Naar aanleiding van de gegevens die u via WhatsApp stuurde, hebben wij u een alternatief voorgesteld.
Uiteindelijk is er in Rotterdam gekozen voor dezelfde accu die u al bij ons had gekocht.
Deze hebben wij uiteraard kosteloos voor u omgeruild.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Koelvloeistof specifiek voor mijn auto was op voorraad. Snel geleverd, ik ben tevreden.
Beveelt aan
18 June 2026
Erik
Hilversum
Luchtfilter van Bosch hier besteld. De laagste prijs in NL. Levering ca. 5 dagen want komt uit Duitsland. Ben tevreden en zou er weer bestellen.
Beveelt aan
17 June 2026
J.H.
Voorhout
Goede, duidelijke omschrijving ook
Beveelt aan
16 June 2026
Maarten
Woerden
De ruitenwissers zijn door UPS nooit bezorgd. Vervolgens gemeld bij auto onderdelen dat ze een claim moeten indelen en dat ik mijn geld terug wil. Geen interesse meer in de ruitenwissers reeds elders besteld. Tot op heden niets meer vernomen van Auto Onderdelen.nl Aldus advies hier niet te bestellen.
Beveelt niet aan
15 June 2026
Sander
Best
Beste klant,
Wat vervelend dat dit zo is verlopen.
Wij hebben uw bestelling en de track-en-tracegegevens van UPS gecontroleerd.
Op dit moment zien wij dat er nog geen e-mailcontact is geweest met onze klantenservice.
Wij adviseren u om een e-mail te sturen naar onze klantenservice, zodat zij deze kwestie verder kunnen oppakken. Aangezien het pakket is weggegooid, kunnen zij dit voor u onderzoeken en samen met u naar een passende oplossing zoeken.
Wij gaan ervan uit dat dit probleem snel voor u kan worden opgelost.
Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Wegens een late levering door het bedrijf zelf daardoor kon ik het artikel niet meer retourneren. Hun geven aan dat het mijn fout is en ze de 14 dagen retour datum niet kunnen overschrijden. Terwijl ik door hun fout het artikel te laat heb ontvangen en het niet meer kan retourneren. En hun anders met een artikel zitten die hun niet meer kunnen terug sturen! Zeer slechte klantenservice.
Beveelt niet aan
15 June 2026
Jennifer
Heerlen
Bedankt voor uw review.
Het klopt inderdaad dat de zending later is ontvangen door u dan gepland. Echter heeft u toch pas na 19 dagen van ontvangst de retour pas ingediend.
Dit is helaas inderdaad te laat. Hierdoor kunnen wij u helaas niet verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Team Klantenservice
fijne website en erg goede prijzen
Beveelt aan
15 June 2026
Frank
Hummelo
Goed.
Beveelt aan
12 June 2026
Jan
Kerkrade
Achterlamp besteld en de volgende dag al netjes thuis bezorgd tegen een redelijke en betaalbare prijs. Top ga zo door.
Beveelt aan
12 June 2026
Henk van Haaren
Nijmegen
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Overige bedrijven