Prima prijs en snelle levering. Makkelijk uit te zoeken welke je nodig hebt.
Door het kenteken heb ik de perfecte ruitenwissers
Zeer snelle service vandaag besteld morgen in huis Top
Ik heb een ruitenwisser besteld. Mijn autotype , jaar en ook kentekennummer aangegeven. Bij het bevestigen ven de ruitenwisser bleek die wel ongeveer hetzelfde te zijn maar er bleven aan beide kanten plekken over die niet geveegsd werden. Daarna heb ik bij een winkel een passende gekocht
Makkelijk bestellen en snel geleverd.
Snelle levering
Snelle levering van ruitenwissers tegen prima prijs!
Alles ok
the worst company from customer service to the worst products
Beste klant, Dat is uiteraard vervelend als u zich niet netjes behandeld voelt aan de telefoon. Wij hebben geprobeerd om uw order en e-mailadres terug te vinden in ons systeem, maar dit is helaas niet gelukt. Hierdoor kunnen wij op dit moment niet nagaan waar de communicatie mogelijk is misgelopen. Wij hebben daarom het vermoeden dat deze ervaring mogelijk bij een andere webshop heeft plaatsgevonden. Mocht dit toch bij ons zijn gebeurd, dan ontvangen wij graag uw ordernummer zodat wij dit verder kunnen onderzoeken. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Goed gesorteerd en verwerkt in de site
Snelle levering en uitstekende prijs
De accu deed het niet meer goed. Nieuwe accu besteld, conform afspraak geleverd. Auto werkt weer zoals het moet.
Het door ons bestelde achterlicht is in perfecte staat afgeleverd. Het was precies wat we besteld hadden
Heb ondanks kenteken check verkeerde ruitenwissers gekregen. Ook na bellen verkeerde advies gekregen. Na sturen foto’s van verschillen pas beter advies. Retour sturen moet je account voor laten aanmaken. Geld staat na week nog niet op rekening.
Beste klant, Wat vervelend dat u het verkeerde wisserblad heeft ontvangen. Om u te helpen bij uw volgende aankoop, heeft Bosch foto’s van de aansluitingen toegevoegd. Zo kunt u vooraf controleren of het blad op uw auto past. Voor het retourneren heeft u twee opties: u kunt een retour aanvragen via uw account, of een e-mail naar ons sturen. Uw pakket is op 28 april door ons ontvangen en het aankoopbedrag wordt binnen 10 dagen teruggestort. Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice
De autolamp werd defect geleverd. Ondanks dat het product kapot was bij ontvangst, moest ik zelf de retourkosten betalen. Dit vind ik onterecht en slechte service.
Beste klant, Na ontvangst van uw review hebben wij de order erbij gepakt. Het onderdeel is onder garantie opgestuurd voor een expertiseonderzoek, aangezien u heeft aangegeven dat het knipperlicht niet werkt. Zodra het onderzoek is afgerond, zullen wij u hierover informeren. Indien de garantie wordt toegekend, vergoeden wij tevens de retour kosten. Hiervoor ontvangen wij graag de bon of het verzendbewijs waarop het bedrag van de retourzending vermeld staat. Wij verzoeken u vriendelijk om het verzendbewijs per e-mail naar ons toe te sturen. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Ik had wat besteld voor mijn auto wat ik dezelfde week nodig had… ze claimen dat het de volgende dag in huis is? Als iets maandag is besteld, is het er die volgende week maandag nog steeds niet??? Het ergste is dat ik meerdere malen heb aangegeven bij de klantenservice dat als ze het niet dezelfde week konden leveren, ik het pakket wilde annuleren. Want voor 9 euro verzendkosten verwacht ik op z’n minst op eigen initiatief een update dat het pakket met meer dan EEN WEEK is vertraagd. Nadat ik er zelf 2 keer achter aan ben gegaan gaven ze aan dat ze het gaan regelen en hebben eindstand helemaal niks geregeld. Geen geld terug, geen eerdere levering (terwijl dit wel aangegeven werd door de klantenservice), en tot slot geen antwoord meer terug. Ik heb ook nooit een track en trace ontvangen. Heel onprofessioneel en ga hier nooit meer wat bestellen. Eindstand iets kunnen regelen in zoetermeer, deze mensen hebben mij in 1 dag kunnen helpen.
Beste klant, Het is erg vervelend dat de verwachte levertijd niet is gehaald. Door een voorraadverschil is er helaas een alternatief artikelnummer geleverd. Aanvankelijk zou het pakket slechts één dag vertraging hebben, maar door een fout bij de vervoerder is de levering uiteindelijk met meerdere dagen vertraagd. Wij hebben u hierover per e-mail geïnformeerd en geprobeerd de vertraging zo veel mogelijk te beperken. Helaas is dit niet volledig gelukt. U kunt eventueel een officiële klacht indienen per e-mail. Wij zullen dan bekijken of wij hierin iets voor u kunnen betekenen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Dacht goedkoop uit te zijn door VAG-brandstofpomprelais (409) uit China te laten komen. Zag er betrouwbaar uit (juiste VAG-code en zelfs opdruk: Made in Germany). Niets bleek minder waar! Auto wilde soms zelfs totaal niet starten. Dit onderdeel bij deze leverancier gevonden, opgehaald (met de fiets!) en ingebouwd. Alles werkt naar behoren. Goede les: niet proberen te besparen op essentiële auto-onderdelen!
Ik had netjes mijn kenteken op de website doorgegeven en ik kreeg daarbij producten te zien die passend zouden moeten zijn. Eindstand, kon ik extra kosten maken voor het terug zenden, want het pastte niet. Kreeg ik achteraf te horen dat dit niet enkel van een kenteken afhangt. Had wel netjes geweest als dit er in koeienletters bij had gestaan. Ook aan de telefoon vond ik ze niet erg begaan, je bent als klant duidelijk een nummertje.
Beste klant, Na het ontvangen van uw review hebben we uw bestelling erbij gepakt. Na het invoeren van het kenteken worden onderdelen weergegeven die hoogstwaarschijnlijk passend zijn voor uw voertuig. Bij het betreffende onderdeel staat een diameter vermeld. Deze heeft betrekking op de opening waarop de tankdop moet passen. Wanneer de opening te groot of te klein is, zal de tankdop niet op het voertuig passen. De retourkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij wij anders beslissen. Er wordt voldoende informatie verstrekt om dit voorafgaand aan de bestelling te kunnen controleren. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Op de terugweg van familiebezoek kreeg ik een telefoontje van een van de kinderen dat mijk recher achterlicht miste. Had al wel een keertje een scheurtje in de glasplaat gezien maar die leek mij niet zo erg dat hij direct vervangen moest worden. Dat bleek fk h anders. Thuis op internet een goed beoordeelde onderdelen leverancier gezocht en besteld. Hij was erg snel binnen. De volgende dag hem er in een half uur ingezet en u werkt alles weer als voorheen.
Fijn om zaken te doen met een bedrijf dat zijn beloftes nakomt.
klantvriendelijk en goede service
Tot op heden niets ontvangen.
Beste klant, Naar aanleiding van uw review hebben we uw bestelling erbij gepakt. Op 10 april is er voor het laatst e-mailcontact geweest. Omdat wij daarna geen reactie meer hebben ontvangen, gingen wij ervan uit dat het pakket klaarligt bij de afhaallocatie. Zou u op de laatste e-mail van mijn collega willen reageren? Dan kunnen we dit direct verder voor u uitzoeken. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Bestelling op kenteken gedaan materiaal verkeerd ontvangen. Nu zeggen ze dat materiaal hebben we niet. Wel mij 2 x verzendkosten laten betalen. Nooit meer
Beste klant, Wij hebben uw bestelling erbij gepakt en nagekeken. Helaas is er sprake van een verkeerde bestelling. Bij Bosch wordt duidelijk aangegeven op welke aansluiting het wisserblad past. Om deze reden zijn de retourkosten voor rekening van de klant. Uw retourzending is inmiddels verwerkt. Daarnaast hebben wij u ook de oorspronkelijke verzendkosten vergoed, waardoor u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug heeft ontvangen. Hierdoor heeft u slechts één keer kosten gemaakt (de retourkosten) en niet twee keer verzendkosten. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Snelle levering alleen jammer als je besteld hebt komt er op het laatste moment bezorgings kosten bij en ten tweede de bezorgingskosten zijn veel te hoog Anders had ik het niet besteld jammer M.vr.gr j.jacobsen
Naar huis besteld, DHL levert naar een pakketpunt. Pakket wordt opgehaald maar niet door mij. Mijnautonderdelen ontrekt zich van de situatie. DHL beweerd dat het pakket door mij is afgehaald zonder enig bewijs van een ID scan of handtekening. Mijnautoonderdelen natuurlijk super blij en niet meedenkend want nu kunnen ze zich verschuilen achter DHL zijn woorden zonder ENIG bewijs. Ik heb mijn zending tot heden niet, ze vragen mij om aangifte te doen. Voor wat? voor een zending dat zij niet geleverd hebben naar MIJN HUIS zoals afgesproken. Zij kunnen beter zelf aangifte tegen DHL doen want het is hen verzonden pakket dat gestolen is.
Beste klant, Het blijft een vervelende situatie. Uit het onderzoek van DHL is naar voren gekomen dat de zending volgens hun gegevens door u is afgehaald. Om dit verder te kunnen uitzoeken en samen met DHL tot een passende oplossing te komen, hebben wij u eerder om aanvullende informatie gevraagd en enkele tips gedeeld. Tot op heden hebben wij deze informatie helaas nog niet van u ontvangen. Zonder deze gegevens kunnen wij het onderzoek niet verder voortzetten. Wilt u de gevraagde informatie alsnog aan ons doorgeven? Dan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Klantenservice
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.