Fout voorgelicht

Ik heb van de medewerker de verkeerde nummers gehad voor de spiegel die ik via internet moest bestellen dus licht de spiegel in de berging ik kan er verder niks mee.

Slechte (geen) service

Ik heb telefonisch cotact met ze opgenomen omdat de website 3 verschillende onderdelen aangaf. In overleg alle 3 besteld en hetgene wat niet past mocht ik terug sturen. Retouraanvraag gedaan, geen reactie. Zelf gebeld, aaah ja het is langer dan 14 dagen geleden dat u de bestelling heeft gedaan, het kan niet meer retour. Ik heb aangegeven dat dat telefonisch niet is gezegd. Antwoord; het staat op de website. Ik heb net op de website gekeken, het zal vast wel ergens in de kleine lettertjes staan, maar ik kan het niet vinden. Nooit meer mijn auto onderdelen. Levering binnen 1 dag kunnen ze 9 vd 10 keer ook niet

juiste producten ontvangen en snelle levering

juiste producten ontvangen en snelle levering

Redeljjk

Pakket terug gestuurd omdat de spiegel niet paste. Fout bij terug sturen dus weer terug gestuurd gekregen contact hierover gehad. Kreeg alleen antwoord dat hun daar niet verantwoordelijk voor waren

nette prijzen en duidelijke communicatie

de benodigde spullen waren snel binnen en hierover wordt je geïnformeerd.

Goede service en snelle communicatie.

Bereid om te helpen als er een probleem is met het product.

Een duidelijke website en alles goed voor elkaar. De beloofde levertijd (volgende dag in huis) werd uitstekend nagekomen. Prima, zeker in deze tijd waarin pakketten toch regelmatig vertraging oplopen. Het terugsturen van onderdelen (het probleem met de auto bleek aan wat anders te liggen) verliep eveneens moeiteloos. Fijn bedrijf!

Verkeerd onderdeel

Verkeerde onderdelen meegekregen. Had dit samen besteld met een medewerker van jullie. Hij had mij de productcode doorgegeven! Echt erg en vooral zeeeer vervelend en irritant. Ben toen gaan wezen omruilen voor een, let op, KLEINERE maat, moest ik nog flink BIJBETALEN ook!!! Like wtf… Hoe dan?? Kan toch niet!

Geweldig.

Ben er blij mee.

Snel antwoord op je vraag , en het onderdeel wordt op tijd geleverd .

uitstekend

mijn bestelling keurig binnen 2 dagen in huis. prima service

Niets te klagen

Had de verkeerde lamp units besteld kon deze zonder problemen omruilen voor de goede. Alleen de slogan voor 16.00 besteld de volgende dag geleverd ging niet helemaal op. Maar al met al goede service. Zijn dik tevreden.

Snel en correct

De volgende dag reeds bezorgd.

Na ontvangen van verkeerd onderdeel, kon ik dit probleemloos retourneren en kreeg het juiste onderdeel, goede service.

Ik vond het zoeken naar de juiste spiegel voor mijn Twingo niet makkelijk. Er staan geen maten bij

Verder alles zeer goed geregeld. Verzendkosten wel aan de hoge kant.

Tevredenheid .

Ik heb de juiste artikel ontvangen en dat paste precies en daar was heel erg blij mee .

Topartikel voor zeer scherpe prijs

Buitenspiegel Mercedes compleet voor nog geen 80euro! Snel opgestuurd, goed verpakt.

Wat een terig bedrijf

Had vervolgens verkeerd producten binnen gekregen, heb ze daarna terug gestuurd, w8 al 3weken op me geld, raad dit bedrijf niemand aan.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de retour nog niet is verwerkt! Uw retour is niet in onze magazijn terecht gekomen! Dat is de reden waarom het nog niet is verwerkt! Het is verstandig om de barcodes van de zending naar ons toe te mailen! U kunt het beste op dit bericht reageren zodat we dit kunnen onderzoeken! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alles van levering en op tijd geleverd was in orde maar een klein minpuntje de doos was wel gedeukt en open maar aan het achterlicht was niets beschadigd voor de rest was de levering perfect op tijd zoals verwittigd met oprechte dank Gr Daisy

via ons kenteken ruitenwissers besteld, pasten niet, kosten terugsturen is voor ons

Foto van de aansluiting van de ruitenwissers was niet duidelijk, met als gevolg dat ze niet pasten, ook al hadden we besteld met ingave van ons kenteken. Na telefonisch contact, foto, gestuurd van onze ruitenwisser en van die we ontvangen hadden, wilden ze een foto van de arm hebben, terwijl je aan de ruitenwisser heel duidelijk kon zien dat het niet paste. Wij waren dan maar naar een zaak gereden die ruitenwissers verkocht en hebben voor dezelfde prijs een paar goede van hetzelfde merk, zijn nu dus twee keer verzendkosten kwijt. Dus nee, voor ons geen online aankopen meer op dit gebied.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat het niet past! We zien in de email dat er contact is geweest met een collega! Die wilt het netjes met u oplossen en wacht op reactie van uw kant! We gaan er vanuit dat onze collega dit netjes met u wilt oplossen! Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Op tijd bezorgd. Dank daar voor. Nette bezorging.

Snel en correcte afhandeling. Goede producten

Goed product en snelle service

Op zich prima afgeleverd

Remschijven besteld op tijd en netjes afgeleverd!alleen helaas de verkeerde schijfen bleek later wel weer netjes terug kunnen brengen zonder problemen!