Snelle levering, goede kwaliteit

Eenvoudig uit te zoeken op de website.

Wel goede prijzen, maar onderdelen via je kenteken klopt niet altijd.

Ruitenwissers besteld. Via kenteken het type gekozen, maar bleek toch de verkeerde sluiting te zijn. Daarom weer retour moeten sturen en versie met de juiste aansluiting besteld. Hierdoor de retourkosten en opnieuw verzendkosten extra moeten betalen.

Goede en snelle service

Goede producten voor een goede prijs. Snelle levering.

Vlot

Keurig verpakt, snel geleverd

Onderdelen netjes en volgens afspraak geleverd.

Kon ergens anders bedoeld onderdeel moeilijk verkrijgen. Op de site MijnAutoOnderdelen.nl wel de juiste keuzen kunnen maken, waarna binnen twee dagen het onderdeel bij mij binnen was. Zal in de toekomst waarschijnlijk meer gebruik van MijnAutoOnderdelen.nl gaan maken.

snel!

makkelijk en snel

Goed genoeg

Gewoon, zoals je mag verwachten.

Iets besteld, en het is geleverd. Bezorging is altijd een drama, bij iedere koerier, maar dat is bekend.

onderdeel op kenteken besteld maar het onderdeel paste niet op mijn auto

ik verwacht dat als ik mijn kenteken invoer ik het goede onderdeel binnen zou krijgen echer is dit niet het geval. niet alle onderdelen op de site passen bij het kenteken dat je invoerd. ik beveel dit wel aan als je weet welke onderdelen je daadwerkelijk nodig hebt maar niet als je er vanuitgaat dat het kenteken de juiste informatie heeft

Geachte klant, Een kenteken is enkel een filter op het zoeken. Daarnaast zijn de specificaties van de producten van zeer belang. Het komt helaas vaak genoeg voor dat er voor 1 kenteken meerdere opties toepasbaar zijn. In dit soort gevallen kunt u advies vragen bij onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice MijnAutoOnderdelen.nl

Heel goede ervaring

Prima product ik ben zeer tevreden zal zeker weer jullie product kopen Nogmaals dank

Onzorgvuldig

Ik had de verkeerde zijspiegel besteld omdat er nergens in de omschrijving staat gezien vanuit achter het stuur of voor de neus van de auto. Heb ik aan klantenservice via whats app gevraagd of ik het artikel weer kan meegeven aan de bezorger zodat het retour gaat. Zeggen zij op een hele geïrriteerde manier dat dat kan. Alsof dit zo’n vreemde vraag is? Krijg ik hem dagen daarna tot 2x toe weer opnieuw aangeboden. Zwaar irritant.

Geachte klant, Vervelend dat u het gesprek zo heeft moeten ervaren. Dat de zending alsnog 2x wordt aangeboden heeft te maken met de vervoerder. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Met vriendelijke groet, Klantenservice MijnAutoOnderdelen.nl

Komen waar wat ze beloven

Keurig op tijd en goed verpakt. Voldeed aan verwachting.

Goed prijs

Geen problemen, vlotte levering.

Het juiste onderdeel werd vlot geleverd, zoals het hoort.

Betrouwbaar en goed

Radiateur was nergens op voorraad, zij hebben deze de volgende dag conform afspraak geleverd.

Mijn ervaring is goed

Goederen ok, echter het volgen van het pakket is mij niet gelukt. Ik had aangegeven ophalen bij depot, echter ze werden thuis aangeleverd.

------

-----

Als gehoopt

Achterlicht besteld voor de Ford Ka van mijn vrouw. Bestelling goed verlopen en keurig binnen de tijd bezorgd.

Waardeloos slecht en niet klantvriendelijk

Meerdere producten besteld en alleen ruitenwissers ontvangen... alleen de verkeerde. Vervolgens retour gestuurd maar de verzendkosten worden in rekening gebracht.

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de bestelling volgens u niet naar wens is gelopen. Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij het een en ander kunnen uitzoeken? Met vriendelijke groet, MijnAutoOnderdelen.nl

Heel snelle service en aardige bezorger belde Zelfs dat hij voor de deur stond en waar ik het pakket

Goede en snelle zorgvuldige bezorging

Snelle levering en product zoals omschreven.

Goed en snel, product zoals omschreven op de website.

Wat ik bestelde had ik de volgende dag in huis.

Zoals het hoort.

Was goed

Slecht

Bestel iets voor een kia rio en krujg iets op gestuurd wat niet past ,eens maar nooit meer

Behulpzaam en zeer klantvriendelijk

Ik wist niet goed welk type onderdeel ik moest hebben en heb daarom contact op genomen. Ik werd zeer goed geholpen