Filters

9

Lekker snel

Lekker snel en voordelig

  • Aanbevelen? Ja
9

prima website - snelle levering

artikel conform verwachting

  • Aanbevelen? Ja
10

Levering snel en linker buitenspiegel past perfect

Fijn product voor dat geld ook nog ben oke

  • Aanbevelen? Ja
2

valt tegen

ik had ruitenwissers besteld maar de verkeerde gekregen het paste niet

  • Aanbevelen? Nee
10

Correct en snel

De accu werd snel geleverd en voldoet aan de eisen

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht, klantenservice nog slechter

Product via mijn kenteken besteld. Past niet, retour aangevraagd. Na 4 weken zie ik het product nog in mijn garage. Vergeten retour is in een aparte mail in mijn spam gekomen. Nu mag het niet meer terug, is niet gebruikt en verkeerd besteld door de website aanbevolen onderdeel op mijn auto. Nu krijg ik geen reactie meer op de mail die ik stuur. Gaat om een grill van een Ford focus.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede snelle service

Ik heb twee buitenspiegels bestemd en achteraf had ik er maar 1 nodig. Retour kunnen sturen en er werd snel terugbetaald. Top !!!!

  • Aanbevelen? Ja
2

Product

Heb met kenteken gekocht maar hrlemaal verkeerd geleverd heel slecht

  • Aanbevelen? Nee
9

Top

De ruitenwissers die ik besteld heb kwamen zeer op tijd aan en pasten precies! Het zijn fijne ruitenwissers

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Goede service Super snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

SNEL !!

Fijne Snelle Levering , incluis Mailbevestiging en volledige Productinfo. Aanrader !

  • Aanbevelen? Ja
10

alle afspraken nagekomen accu voordelig en op tijd geleverd

prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

juiste artikel, supersnelle levering

goed bezig

  • Aanbevelen? Ja
10

top

vriendelijk beleefd en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

Matig

Levering van accu beschadigd geleverd qua en mij tapijt is beschadigd daar door en geen alternatief met mij meegekeken helaas vind ik dat slecht geregeld en heb hem uit eindelijk zelf persoonlijk teruggebracht en Omgeruild

  • Aanbevelen? Nee
10

Makkelijk besteld en snel geleverd

Koelvloeistof specifiek voor mijn auto was op voorraad. Snel geleverd, ik ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs

Luchtfilter van Bosch hier besteld. De laagste prijs in NL. Levering ca. 5 dagen want komt uit Duitsland. Ben tevreden en zou er weer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en probleemloos geleverd

Goede, duidelijke omschrijving ook

  • Aanbevelen? Ja
1

Ruitenwissers zijn nooit bezorgd

De ruitenwissers zijn door UPS nooit bezorgd. Vervolgens gemeld bij auto onderdelen dat ze een claim moeten indelen en dat ik mijn geld terug wil. Geen interesse meer in de ruitenwissers reeds elders besteld. Tot op heden niets meer vernomen van Auto Onderdelen.nl Aldus advies hier niet te bestellen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht!

Wegens een late levering door het bedrijf zelf daardoor kon ik het artikel niet meer retourneren. Hun geven aan dat het mijn fout is en ze de 14 dagen retour datum niet kunnen overschrijden. Terwijl ik door hun fout het artikel te laat heb ontvangen en het niet meer kan retourneren. En hun anders met een artikel zitten die hun niet meer kunnen terug sturen! Zeer slechte klantenservice.

  • Aanbevelen? Nee
10

prima onderdelen

fijne website en erg goede prijzen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging.

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Achterlamp besteld en de volgende dag al netjes thuis bezorgd tegen een redelijke en betaalbare prijs. Top ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect en ook een snelle levering

Alles goed verlopen, product precies de goede maat en van goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Heb besteld ga ophalen mijn bestelling was niet compleet, medewerker zeg dat ze stuur mmail dat ik moest nog een onderdeel ophalen omdat ze was die dag niet binnen gekomen, na ongeveer 2week stuur ik een mail, ik krijgt een mail terug dat ik heb alles opgehaald dat is niet waar. Ik vind jullie een ******** als je denk ik ga je een onderdeel van €7 probeer te stellen. Ik stuur een mail dat ik wil mijn onderdeel of mijn geld terug maar niks meer gehoord. Nooit meer en jullie mag de €7 in jullie reet stekken.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.