Teleurstellend

Achterlicht paste niet op mijn auto ondanks juist invullen merk model carrosserie en bouwjaar. Bijna 3 weken later na retour nog geen terugbetaling.

Goederen niet geleverd, slechte service

De bestelde accu zou in 5 dagen geleverd worden. Na een aantal dagen kreeg ik bericht van de vervoerder. Echter werd het product voor lange tijd niet afgeleverd. Na informeren bleek dat het product door Mijnonderdelen.nl helemaal niet geleverd was aan de vervoerder. Wel bijdehand doen om het order nummer vragen en dan niks meer meer laten horen voor een week. Nadat ik op betaling teruggave heb gevraagd werd er aangeboden het product opnieuw te leveren. Uit de service blijkt duidelijk dat "voor jou 10 anderen" geldt bij Mijnonderdelen.nl

Rare klantenservice

Ik had een accu besteld en er stond dat hij er dat volgende dag zou zijn. Na anderhalve week wachten en niks te hebben gehoord bel ik de klanten service die mij vervolgens verteld dat hij mij niet kan helpen en maar moet gaan mailen. Na enkele mailtjes toch eindelijk mijn accu gekregen. Intussen wel 2 weken veder...

Beste prijs kwaliteit aankoop

Overzichtelijke site, goede prijs en verzendkosten.

Prima snelle service

Ook bij omruilen/retouneren een goede service. Gewoon prima.

Gewoon goed

Duidelijke site, makkelijk bestellen en een paar dagen later het juiste in huis. Meer vraag ik ook niet :)

Snel de juiste ruitenwisser gevonden. Goede prijs en levering.

Goed, snle en vriendelijk geholpen

Medewerker was vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

positieve ervaring

eerst ff zoeken op de site, wel even gebeld en een goede hulp gekregen, besteld, en binnen 2 dagen ontvangen.

Prima ruitenwissers

Levering duurde erg lang, en de verpakking had beter gekund, maar ruitenwissers voldoen aan de verwachting.

te lang te wachten

zit nog te wachten en moet een oordeel invullen ??????? ik heb mijn spullen nog steeds niet

Zeer slechte ervaring

Niet gekregen wat besteld was mocht het retourneren op eigen kosten

Binnen dag geleverd

Goede service, donderdagavond besteld , vrijdag eind van de middag geleverd

Zeer slecht

oplichters vind ik jullie. Ik krijg onderdeken waar het onderdeelnummer is uitgehaald. Dus ik kan niets controleren. Mijn advocaat gaat jullie aanklagen. Laat mij met rust met jullie spam en andere rommel waar ik niet om vraag. OPLICHTERS

Ruitenwissers passen niet

Ik bestelde voor onze twee auto's een drietal nieuwe ruitenwissers van het merk Bosch. Deze zouden moeten passen, volgens de site. Qua lengte waren het ook de juiste, maar bij de ene auto maakt de rechterruitenwisser over een lengte van 3 cm geen contact met de ruit. Datzelfde geldt voor de achterruitenwisser van de ander auto. Na een klacht kregen we nieuwe toegestuurd, die hetzelfde probleem hebben. Heb nog een paar maanden gewacht of ze zich zouden aanpassen aan de ruiten, maar helaas. De service was naar behoren maar deze producten zijn ongeschikt.

andere prijs aangerekend dan aangeduid+onterechte btw. Bedriegers ?

Na mijn bestelling geplaatst te hebben, merk ik dat : - de prijs van een van de goederen aan andere prijs (50,48 €) werd afgerekend dan in de shop was aangeduid (41,72€), toch een verschil van ruim 9,00 EUR... - ik had het misschien niet eens gemerkt als de boekhouder mij niet had gewezen op het feit dat de factuur niet alle wettelijke vermeldingen bevatte, en dus zal geweigerd worden bij de BTW aangifte. Bij verzending van Nederland naar Belgie geldt immers de "btw verlegd" regel met 0% btw (voor bedrijven onder elkaar betaalt de koper de btw rechtstreeks in zijn btw aangifte). Bovendien moet de factuur dit duidelijk vermelden, evenals de bruto en netto bedragen. Niets van dit alles. Als ik dan de "klantenservice" contacteer -what's in a name?- dan doet een zekere Zohir het gewoon af alsof het normaal is. Verder niets. Trek je plan...: de te hoge prijs wordt aangehouden en de gebrekkige factuur wordt niet verbeterd.... PS : ik heb ook klacht neergelegd bij de Nederlandse BTW administratie bevoegd voor Rotterdam.

Levertijd

Onderdelen, ruitenwissers, op 23 April besteld en helaas tot op heden, 18 mei nog niet ontvangen. Hierover reeds gecommuniceerd echter werd aangegeven dat ivm corona vertragingen mogelijk waren. 4 weken is echter erg lang voor een standaard onderdeel

Goedkoop en snel verstuurd

Goedkoopste prijs die ik kon vinden op dit moment en vrij snel verstuurd.

kan altijd vinden wat ik zoek.Makkelijk bestellen en een snelle levering

slechte service

Je besteld iets van de site waar 4std bij staat en je krijg er maar 1 Als je er over belt geven ze je gelijk maar per mail weer niet dus zoek het lekker uit Daardoor 3x kunnen bestellen met het gevolg 3 x verzendkosten betalen Komt ook nog bij als je iets besteld geven ze een leverdatum en het is in het echt iedere keer een dag later Stap maar weer over op winparts

het spiegelglas was tijdens het rijden er uit gevallen aan de rechter kant. hier een nieuwe besteld. was snel in huis en paste perfect. blij dat ik weer wat kan zien rechts achter me.

Product goed, verzending snel.

Snelle levering, prima product

Spiegel was van mijn auto afgereden. Even snel gezocht op de website naar een nieuwe. Snel gevonden en binnen no time op de auto gemonteerd. Zeer blij!

Snelle levering goede service zeer tevreden.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ruitenwisser besteld en snel in huis. Het is stukken goedkoper dan in de garage. Prime site... Een tevreden klant!