Goede prijs voor een goed product

Bestelling in goede orde ontvangen alleen een dag later . Dus niet vandaag besteld morgen in huis . Dat was jammer , voor de rest geen klachten , bestel hier volgende keer weer .

Overzichtelijke site en snelle levering

naar tevredenheid

Goede prijs kwaliteit verhouding, correcte vlotte levering!

MijnAutoOnderdelen.nl heb ik door de jaren heen altijd goede ervaring mee gehad!

Snel geleverd, prima kwaliteit. Duidelijke instructies.

100% tevreden, snelle levering en goede Service

Levering zoals beloofd en ruim assortiment.

Slecht

Moeten betalen om product wat niet past maar volgens de website wel terug te sturen

Dramatisch

Ongelofelijk slecht georganiseerd bedrijf. Na de bestelling krijg je netjes per email een overzicht met wat je besteld hebt. Helaas krijg je bij aflevering dan toch onderdelen die je niet besteld hebt! Hier zit geen briefje bij, je wordt niet geïnformeerd, dus je moet het zelf maar uitzoeken. Dit is natuurlijk raar. Wanneer je Coca Cola koopt, verwacht je niet dat ze Pepsi komen brengen. Wanneer je dan contact opneemt met de klantenservice, kom je terecht in een dramatische administratie van mijnautoonderdelen.nl. Na twintig keer heen en weer mailen en bellen snappen ze het nog niet en sturen alsnog een herinnering om te betalen, terwijl het artikel allang geretourneerd is. Vervolgens krijg je een mail dat het retour gestuurde artikel binnen gekomen is, maar dat het buiten de 14 dagen termijn valt en het artikel niet meer te retourneren is. Ze vragen je dan ook of je het artikel terug wilt of dat zij het mogen vernietigen. Goede grap! Nieuw artikel in de doos! Ik ben klaar met deze amateurs, ga de volgende keer wel naar de tegenhanger, nooit problemen gehad.

Snel en goedkoop!

Op zoek naar nieuwe ruitenwissers kwam ik bizarre prijsverschillen tegen. De geleverde achterruitwisser kost bij MíjnAutoOnderdelen nog geen €7, bij een andere aanbieder Bol.com bijna €18! Voor precies dezelfde Bosch wisser. Ik weet wel waar ik de volgende set koop!

Na veekeerde bestelling goede geleverd

Omruil ging soepel en bedrag van de verkeerde levering snel terug gestort met goede communicatie.

goed geregeld.

duidelijk,goede prijs en op tijd geleverd,prima.

Slecht

Bij een retour terugzending wordt de BTW NIET terug betaald , dus ingehouden terwijl je deze wel betaald hebt als consument . Gevraagd naar waarom en citeer : Dat gaat helaas niet het gaat hier om een retour en niet om verzending waar u btw over kunt terug halen.

onbetrouwbare info

Zeggende met postnl te werken wat niet het geval is. Professionele houding om een klant te informeren is matig tot slecht. Communicatie zowel verbaal als op de website drama. Levering pas half 11 in de avond gehad zonder te weten wanneer het verzonden zou gaan worden en geen enkele correspondentie hierover. Al met al een slechte webshop. Ik bestel met veronderstelling volgende dag.. niet eind van de dag. Dus zeer ontevreden met deze verkoop manipuleer onzin

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd !

Scherpe prijs en snel geleverd.

Al regelmatig onderdelen besteld en tot op heden alles geleverd volgens afspraak en op tijd.

Arrogante knul aan de telefoon

Zojuist telefonisch contact opgenomen omdat we een rechter buitenspiegel hebben gekregen en er op de foto een linker stond. Schuld wordt op Google geschoven in plaats van dat de website gewoon DUIDELIJK aangeeft of het om een rechter of linkerspiegel gaat. Daarnaast was de toon van de jongen erg vervelend, onvriendelijk en onbeleefd. Vervolgens vraag ik hoe wij de spiegel kunnen retourneren en hoe het zit met verzendkosten, krijg ik een onbeleefd en niet helpend antwoord terug. Van redt je er maar mee. Ik ga de spiegel terugsturen, maar de linker bestel ik wel ergens anders. Als je klanten niet graag wilt helpen, ga dan alsjeblieft niet bij de klantenservice werken.

Uitstekende ervaring

Geweldige service en snelle levering.

Na tussenkomst Cerkan goed geregeld

Zie boven

Snelle service.

Onderdelen snel in huis. Retour artikelen ook snel behandeld. Alleen jammer dat de op kenteken bestelde onderdelen toch afweken. Verder, dikke pluim!

Prima, naar tevredenheid, zoals verwacht.

Helaas niet binnen de toegezegde termijn, 1 dag later, kennelijk ivm Corona. Toch wel tevreden. Vlot geleverd en prijs / kwaliteit helemaal prima.

Alles volgens info verlopen.

Helemaal tevreden met product en leverantie met eenvoudige verpakking.

Levering en bezorging is vervelend

Bestelling gepast 30-June, (Vandaag besteld morgen bezorgd ) Bezorging moet op vrijdag 3-Juli plaats vinden en ik heb al een afsprak bij een automonteur. Nu sturen ze een email dat ze op woensdag 8 Juli gaan inleveren dus 5 dagen extra en bezorging is niet gratis €6.99. Nu moet ik meer tijd wachten en ik heb mijn vakantie al gepland. Heel vervelend ervaringen.

Snelle verzending maar toen ik belde voor info werd ik niet fijn geholpen.

De bestelde onderdelen waren snel thuis. Maar toen ik een vraag over onderdeel en bijbehorende onderdelen belde werd ik niet fijn te woord gestaan. Persoon die ik aan tel had kwam ook niet over of hij wist wat hij verkocht. Daarna besloten om onderdeel retour te sturen wat weer keurig afgehandeld is. Waarschijnlijk had ik met de juiste telefonische informatie wel artikel kunnen houden met verloop onderdeel.

Prima ervaring

Ik had een set kentekenlampjes besteld maar helaas paste die niet o mijn auto. Na retourzending keurig mijn geld terug ontvangen.

snel en adequaat

snelle levering!