We hadden op internet al drie keer ergens wat besteld en drie keer fout Toen hier terecht gekomen en werd zo goed geholpen deden controle via en nu het goede tegenaan normale prijs Zal de volgende keer zeker gelijk naar jullie gaan dank je wel voor de goeie service

Top, de volgende dag het juiste product in huis.

Obv kenteken direct het juiste product en de volgende dag in huis.

Het bestellen verliep goed, ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had. De communicatie verliep vlot en ik kon de bestelling al snel ophalen in de winkel.

Top geregeld

Op tijd bezorgd en netjes verpakt..goed product voor een lage prijs

Zeer behulpzame personeel door de telefoon en nakomen van wat er beloofd was , het proces duurde ietsje langer dan ik verwacht had. Volgende keer zal ik zeker weer een bestelling plaatsen. Deze bedrijf raad ik aan iedereen

Slechte communicatie

Ze adviseren iets, blijkt niet het goede te zijn voor mijn auto. Moet ik de verzendkosten alsnog betalen, mailcontact is kort en onvriendelijk. Wordt maar half gereageerd op vragen. Zou hier nooit meer iets bestellen. Zijn andere plekken die wel meedenken en vriendelijke service bieden.

Beste klant, Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling. De retour kosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen hierin. Als er via email een verkeerd advies is gegeven, dan kunnen we kijken voor een oplossing hierin. Helaas heeft mijn collega uw vraagstelling over het hoofd gezien en daar bieden we onze excuses voor. We hopen in de toekomst dat dit beter zal gaan bij onze collega. We hebben hem hierover geïnformeerd. Mvg, Klantenservice

matige service

eerst verkeerde delen opsturen, daarna melden dat het onderdeel niet meer leverbaar is.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat dit zo gelopen is. Er was helaas een verkeerd onderdeel opgestuurd en die hebben we weer retour ontvangen en verwerkt om het geld terug te storten. Helaas lag er niks meer op de locatie om uit te leveren aan u. Onze excuses voor het ongemak! Mvg, Klantenservice

Goede ervaring

Product zoals omschreven, snel geleverd en goede kwaliteit. Het was een cadeau voor mijn man maar helaas was het in een doorzichtig cellofaan verpakt waardoor mijn man het cadeau al had gezien voordat ik het kon inpakken.

niks aan te merken.

Tis een ventilator, hij is besteld en betaald en volgens afspraak geleverd. Niks op aan te merken, gewoon zoals het hoort.

Snel geleverd accu

Mijn bestelling was accu werd snel geleverd en paste precies zoals werd beschreven.

Snel en correct

Advies op de webshop was correct en het werd snel volgens afspraak geleverd

Keurige levering

Site duidelijk Levertijd volgens afspraak Keurig verpakt Enige verbetering zou zijn leveren binnen 24 uur

Snel, compleet ok

Ik denk dat de factuur nog niet is toegekomen. Kunnen jullie een factuur per mail verzenden op [email protected] , Dank bij voorbaat. Laurent

Goede service en goede onderdelen

Heel goed.

Snel geleverd, prima ruitenwissers.

Snelle en Correcte levering van producten

Tot nog toe alles wat ik besteld heb,past onder mijn voertuig. Dit is van cruciaal belang want mijn voertuig mag niet stil blijven staan.

Reeds gebruikte accu geleverd

Gelet op de beschadiging van de accupolen en het feit dat de accu niet geheel fris uitzag hebben zij mij kennelijk een gebruikte accu geleverd. Verder werd de accu zonder doos geleverd. Nooit meer kopen daar!

Beste, Dit is heel vervelend dat de accu er gebruikt uit zag. De accu die wij versturen worden nieuw uit de stelling gepakt. Er kan tijdens transport iets gebeurd zijn waardoor dit er gebruikt hebt gezien. We zien dat de accu retour is genomen en het geld is gecrediteerd naar u toe. Wij versturen de accu's zonder doos op aanraden van de vervoerder om kans op schade te verminderen aangezien met doos de kans bestaat dat het eerder uit de handen van de vervoerders gaat vallen omdat het zwaar is. Er zit een handel op de accu zodat de vervoerders dit makkelijker kunnen vastpakken en kunnen vervoeren. Excuses voor het ongemak! Mvg, Klantenservice

Goed en goedkoop snelle levering

Past goed en prefect

Goede service, en snelle levering

Normaal goed, transport wel een issue.

Al jaren meerdere orders geplaatst. Alle onderdelen netjes en volgens de aangegeven levertijden. Nu een bestelling op woensdag avond geplaatst waarop ik 2 verzend keuzes krijg. 1) standaard levering op zaterdag of 2) avond levering op vrijdag tussen 17:00 en 22:00. Aangezien ik zaterdag echt aan de klus wilde gekozen voor de vrijdag avond levering voor 2,- meer prijs. En dan blijkt de order niet op donderdag maar op vrijdag verwerkt te zijn. Aangeboden bij Trunkrs die de avond leveringen doet en word het de maandag na het weekend pas geleverd. Dus 2,- extra betaald om het nog 2 dagen later geleverd te krijgen. Trunkrs kan je niet helpen want die doen alleen maandag t/m vrijdag avond leveringen. En voor de overdag leveringen (incl de zaterdag) zijn er dus kennelijk contract met een andere partij. Dit is dus een scenario wat bij vertraging in verwerking heel veel kan voorkomen met je woensdag orders met vrijdag avond levering. Ik heb dus niet het gevoel dat ik de enige ben waarop dit vaak mist gaat en je 2,- extra je order over het weekend heen tilt. Vergeet niet dat ik altijd top ervaringen het met deze leverancier ! maar dit zet me echt aan het denken waarbij ze vermoedelijk door deze niet slimme technische contructie hun laatste order hebben ontvangen van mij. nog 3 dagen wachten op mijn order waar ik 2,- extra voor hebt betaald om het extra snel geleverd te krijgen :-(. order: 1685539_61637101 trunkr: 411853180

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Uiteraard is dit niet de bedoeling. Helaas is er hier een voorraadverschil ontstaan waardoor de bestelling te laat is vertrokken. De avondleveringen vinden enkel plaats op doordeweekse dagen. Hierdoor is de bestelling vertraagd tot na het weekend. We zijn momenteel druk bezig om dit probleem te verhelpen voor in de toekomst. Als tegemoetkoming kan ik u een actiecode aanbieden t.w.v. de verzendkosten voor een eventuele volgende bestelling. Zou u kunnen reageren op dit bericht zodat ik dit in orde kan maken voor u? Met vriendelijke groet, Klantenservice.

Goed product

Kwaliatief goed product

Zeer goede service

Zeer goede service

Snelle levering. Alleen het bestuurdersstoelmatje van mijn peugeot 2008 laat steeds los van de sluitings doppen en dat is uitermate irritant en gevaarlijk. Dat is een beoordeling met een 5. Graag uw reactie.

Snel en goed bereikbaar

Ps, ik zit nog steeds op de ruiling te wachten interieur filter, de verkeerde bestelde interieur filter al een week geleden terug gestuurd, volgens mij hebben jullie deze al ontvangen, ik hou vertrouwen in dat het goed komt.

Bedrijfsgegevens

Vareseweg 123 C

3047AT Rotterdam

0900 999 01 09

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.