Ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden.

Goede levering

Het product was volgens afspraak op tijd afgeleverd. Kwaliteit.

super zaak

een fijne site en vandaag besteld volgende dag al ophalen.

Levertijd klopte, goede beschrijving over het artikel zodat je weet of je de goede besteld ,goede prijs /kwaliteit verhouding

Slechte ervaring!

Na alle gegevens van mijn auto te hebben gegeven, kreeg ik nóg een verkeerde link naar de onderbumper die ik nodig had. Dus kreeg ik een verkeerde onderbumper die óók nog vol krassen zat en een roest plek had. Ook was hij niet verpakt in beschermende verpakking. Er van uitgaand dat ik op uw advies een goede bumper had, heb ik het op kleur laten spuiten door een schadebedrijf. Toen paste hij niet. Het schadebedrijf heeft voor mij een nieuwe onderbumper besteld waarmee ik óók nog goedkoper uit was, omdat ik geen verzendkosten van €20,00 hoefde te betalen. Én omdat ik zoveel pech had met jullie bumper, kreeg ik hem voor de inkoopprijs. Dát is nog eens klantenservice!! Daar is de klant nog koning,bij schadebedrijf Voss en partners in Brummen.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat er een verkeerde bumper is voorgesteld. Als er iets verkeerd is gegaan, dan heeft u 14 dagen bedenktijd hierin. Dan moet de onderdelen in dezlefde staat zijn hoe u het heeft gekregen weer retour. Als een bumper is gespoten kan het helaas niet meer retour als zijnde nieuw. Voordat u gaat spuiten dient u te controleren of het ook daadwerkelijk de juiste is. Dit is de reden waarom uw retour is afgekeurd. Het is fijn dat de schadebedrijf u hierin geholpen heeft. Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

product niet compleet geleverd

Product kan niet bevestigd worden omdat het voetje/plakstrip niet is bijgeleverd we kunnen de binnenspiegel dus niet monteren

Easy peasy!

Fast and easy. Next day in house, handy.

Pefect

Keurig afgeleverd.

Goedeservice snelle levering goed product

Ruime keuze en goede prijs

Snel en netjes geleverd

Goede snelle levering.

Fijn dat er een goede uitleg bij was. Top.

Mijn bestelling paste perfect goede beschrijving

Duidelijk, snel en betaalbaar!

Op zoek naar een nieuwe achteruitkijkspiegel kwam ik bij dit bedrijf terecht. Zonder veel zoekterm en zonder tientallen keren doorklikken, kwam ik al uit bij de juiste spiegel. Besteld, betaald daarna werd de spiegel snel geleverd en nu rij ik weer veilig rond!

Goede kwaliteit

Makkelijker kan eigenlijk niet. Via het kenteken de juiste accu opgezocht. Deze werd keurig thuis bezorgd. En voor een prima prijs. Wat mij betreft: perfect

Blij ! net om de hoek !

Super geen gedoe met hoge retour kosten naar Duitsland

Oplichters

Oplichting

snel en efficiënt!

Betrouwbaar en goede kwaliteit.

Prima website

Auto antenne snel gevonden en makkelijk te bestellen

Prima voor 100% te vertrouwen bedrijf waar goed zaken mee te doen is

Snel en accuraat en wat minstens zo belangrijk is, ook bij een fout onderdeel, de zelfde snelheid van afwikkelen als bij het plaatsen van een order. Kan "Mijn Auto Onderdelen.nl" voor de volle 100% aanraden

Snel en voordelig

bestelling werd snel bezorgd

Top top en nog eens top bedrijf

Wel betaald, niets geleverd

Op 1e Paasdag een ruitenwisser besteld voor €24 inclusief verzendkosten. Met vermelding levering dinsdag na Pasen. Inmiddels ruim een week later nog niets geleverd. Reacties op email en telefonisch met vage berichten “we zoeken het uit” , maar daarna niets meer vernomen. Bij Thuiswinkel.org al een klacht ingediend, omdat mijnautoonderdelen.nl daarbij aangesloten is.

Hallo Joop, Dit lijkt me inderdaad een hele vervelende situatie. Ik verzoek u om ons te contacteren hierover zodat wij kunnen onderzoeken wat het probleem precies is. In zulke situaties starten wij altijd een onderzoek bij de vervoerder. Met vriendelijke groet, Team klantenservice

Top product.