Laden reviews...
Laden reviews...
580 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De fleste anmeldelser fremhæver hurtig levering, et bredt sortiment og konkurrencedygtige priser. Kunderne værdsætter nem online bestilling og korrekt pasform via VIN-søgning. Nogle rapporterer problemer med returneringer eller kundeservice, men samlet set er tilfredsheden høj.
1e pakket (zending via DHL) is als vermist verklaard. Na reclame: pakket als 'kosteloze nalevering' (zending via PostNL) alsnog ontvangen. Dank!
Beveelt aan
7 May 2024
M.
Scherpenzeel
Beste klant,
Dit is heel vervelend.
We zien dat u bij ons nog geen melding heeft gedaan via email.
We vragen u vriendelijk om een email te sturen naar onze klantenservice om dit te gaan uitzoeken voor u.
Het is verstandig om uw gegevens te verwijderen uit deze review.
We sturen u een link om dat te kunne doen.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Tijdens het bestellen zou ik het product volgende dag in handen hebben als ik voor 23 uur besteld zou hebben, nadat ik bestelling had geplaatst kreeg achterelkaar mails over bezorg datum uiteindelijk kreeg ik het 5 dagen later waardoor ik op weg moest met versleten ruitenwissers, door die bezorgtijd had ik mijn bestelling geplaatst, die klacht heb ik met mail ook gemeld aan de bedrijf maar die hadden daar steeds een uitleg voor blijkbaar gebeurt het vaker want die wouden niks weten van compensatie of een goedmakertje ik kan ze al niet vertrouwen
Beveelt niet aan
7 May 2024
Hizir
Heusden-zolder belgie
Beste klant,
Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald.
U heeft een bestelling geplaatst op vrijdag 12-4 en is op maandag 15-4 bij u afgeleverd.
Het pakket heeft 1 dag vertraging gehad en dat heeft waarschijnlijk met het weekend te maken gehad.
We kunnen ons hierin niet vinden met de 5 dagen die u vermeld in uw review.
We hebben het sterk vermoeden dat dit om een andere webshop gaat.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Iedere keer als ik via mijn auto onderdelen bestel worst het product snel geleverd. Dat vind ik belangrijk.
Beveelt aan
6 May 2024
Marcel
Maastricht
een duidelijke site, corecte behandelingen die iedereen begrijpt, goede eerlijke bedrijven die hierbij aangesloten zijn.
Beveelt aan
6 May 2024
Auto schade latour b.v.
eindhoven
Zowel de bestelling als de aflevering pico bello in orde,zoals beloofd.
Beveelt aan
6 May 2024
Dave
Brunssum
Ik zocht een ruitenwisser blad voor mijn achterraam. Met kenteken zoeken en makkelijk het juiste model gevonden.
Beveelt aan
6 May 2024
Ron
Wormer
Snelle en goede levering en mooie prijs.
Beveelt aan
5 May 2024
H
Musselkanaal
Perfect geregeld
Beveelt aan
3 May 2024
Julian
Zoetermeer
Één artikel niet goed geleverd, maar goed hersteld. Goede en snelle service!
Beveelt aan
3 May 2024
Benjamin
Woerden
Snel en goed ingepakt
Beveelt aan
3 May 2024
S.Jansen
Beverwijk
Bestelling snel geleverd. Goede kwaliteit prijs verhouding
Beveelt aan
2 May 2024
Marijke
Doetinchem
Heel makkelijk bestelen en heel snel onderdelen geleverd De prijzen zijn veel beter dan bij andere aanbieders
Beveelt aan
1 May 2024
Haris Zagorica
Nuth
Snel geleverd en goede prijs-kwaliteit
Beveelt aan
30 April 2024
Jan
Urmond
Overzichtelijk site met ruime keuze en mooie tool om de juiste spullen voor de juiste auto te bestellen!
Beveelt aan
30 April 2024
Edwin
Amersfoort
Goed verpakt en snel geleverd
Beveelt aan
29 April 2024
Foost
Ede
Goed optijd geleverd
Beveelt aan
29 April 2024
JOHN
Grubbenvorst
Correct artikel gekregen, niets mis mee. Alleen ik wil de verkoper erop wijzen, de hoes voor een stuur, zat in doorzichtig plastic iedereen kon het zien. Lijkt mij beter een grijze vuilniszak erom heen te doen voorkomt mogelijkheid tot stelen. Ik beticht niemand maar je kunt het beter voorkomen, Tip van een klant.
Beveelt aan
29 April 2024
Sibilla
Bovenkarspel
Snelle afhandeling, en mooie prijs.
Beveelt aan
29 April 2024
Ton
Baarn
goed
Beveelt aan
28 April 2024
richard
pernis
Heb een achterlicht besteld op kenteken maar kreeg als nog de verkeerde maar weer terug gestuurd weer achteraan gebeld maar ze zeiden paketje is beschadigd maar daar kan ik niks aan doen en zeiden we hebben twee opties of niks of dezelfde achterlicht weer terug dus ik zei stuur dan de achterlicht Maar terug dan heb ik nog iets echt zeer slecht!!!!!!!! dit je kan beter gewoon zo bestellen in plaats van online!!!!
Beveelt niet aan
27 April 2024
H.D
Groningen
Beste klant,
Dat is heel vervelend.
Uw retour is afgekeurd omdat er op de originele verpakking is geschreven waardoor wij dit niet meer kunnen verkopen.
Dit heeft als retour voorwaarde gestaan dat er niks op de verpakking geschreven mag worden.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Ik heb besteld en 2 dagen later mijn spullen in huis goed geregeld wel jammer dat bezorg kosten hoog zijn voor een klein onderdeel
Beveelt aan
27 April 2024
Eh
Zeist
goed
Beveelt aan
26 April 2024
norbert
heerlen
Klantvriendelijk en goedkoper dan elders
Beveelt aan
26 April 2024
T Kose
Belgie
Het product werd snel geleverd.
Beveelt aan
26 April 2024
Thomas Arentsen
Spaubeek
ok
Beveelt aan
25 April 2024
geert demuynck
zulte
Branch
Automotive
Specializations
Parts, Accessories
Overige bedrijven