Laden reviews...
Laden reviews...
580 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Die Bewertungen zeigen überwiegend schnelle Lieferung, großes Sortiment und faire Preise. Kunden schätzen die einfache Bestellung online und die genaue Passform der Teile via VIN-Suche. Einzelne Bewertungen berichten von Problemen mit Rücksendungen, Versandkosten oder Kundendienst, dennoch ist die Zufriedenheit insgesamt hoch.
Goed product prima op tijd ontvangen
Beveelt aan
20 February 2024
Henk
Rijswijk
Na het ingeven van je kenteken krijg je direct het juiste product binnen 24 uur. Zelfs een jaar volledige garantie PERFECT!
Beveelt aan
20 February 2024
MJHJ
Ermelo
Snelle levering
Beveelt aan
20 February 2024
Firminio
Leiden
Snel geleverd, het juiste product.
Beveelt aan
19 February 2024
Jos
Purmerend
prima vaker gekocht
Beveelt aan
19 February 2024
W Water
BEESD
Makkelijk shoppen via de website. En snel geleverd!
Beveelt aan
19 February 2024
Ton
Someren
Onderdelen snel geregeld.
Beveelt aan
19 February 2024
Ferry
Hippolytushoef
Onderdelen nog steeds niet ontvangen.
Beveelt niet aan
18 February 2024
Ronald
Heerlen
Beste klant,
Dat is heel vervelend.
We zien dat het pakket op 26-1 op een service punt van DHL heeft gelegen en is niet afgehaald door u.
Het pakket is op 5-2 afgehaald door de bezorger en zou retour zijn gegaan.
Het pakket is tot op heden nog niet retour gekomen bij ons.
Het is verstandig om de klantenservice een email te sturen om dit te laten uitzoeken.
Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Goede bezorging, wat ik vreemd vond dat de accu al eerder aangesloten is geweest. Duidelijk sporen van klemmen op de twee aansluit punten. Prroefmodel? Reeds gebruikt? Had geen zin en tijd om hier voor installatie nog over te reclameren. Groet Hein Hoefnagels.
Beveelt niet aan
18 February 2024
Hein
Nijmegen
Beste klant,
Dat is heel vervelend.
Het is altijd verstandig om dit te melden aan ons om te kijken voor een oplossing met u.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Als klant had ik het vereerde model/maat van een product besteld. Om dit te corrigeren stuur je het product terug maar wel onder eigen kosten en verantwoord, Men vraagt wel om het product goed ingepakt terug te zenden maar zelf kreeg ik het met een beschadigde verpakking met alleen een folie er om heen,dus zonder extra doos!! Door extra communicatie mocht ik het versturen zoals ik het had gekregen maar had geen vertrouwen in sommige post bedrijven dus stuurde ik het terug in eigen doos. Het geld kreeg ik terug na inspectie van de verkoper,na een kleine week wachten. Ze komen wel hun woord na maar dit geval komt niet erg klantvriendelijk over, Uit ervaring komen de producten wel goed aan maar vrij laat +_ drie dagen. Als je het zelfde product zou kopen van bv Bol is het goedkoper en sneller op de bestemming
Beveelt niet aan
17 February 2024
Albert Houthuijzen
Rozenburg Zh
Beste klant,
Dat is zeker een hele vervelende ervaring.
Als iets verkeerd word besteld zijn helaas de retour kosten voor de klant.
Bij sommige producten hebben we vaak geen geschikte doos waardoor het in folie word verpakt.
Het is goed van u geweest om het in een andere doos te verpakken om schade te voorkomen tijdens transport.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
.
Beveelt aan
16 February 2024
Angelo
Kloosterzande
Accu besteld en de vorige dag al binnen! Goede kwaliteit en snel geregeld
Beveelt aan
15 February 2024
Mir
Sint-michielsgestel
Nooit eerder iets besteld. Zat met defecte accu. FF op het internet gekeken. Deze leek me wel wat besteld betaald en vgl dag op afgesproken tijd bezorgd
Beveelt aan
14 February 2024
J. Kamerling
Vriezenveen
Ben zeer tevreden over de aankoop en levering van mijn auto onderdelen.
Beveelt aan
12 February 2024
Marloes
Assendelft
Accu besteld volgende dag geleverd niets op aan te merken
Beveelt aan
12 February 2024
Pieter
Hilversum
Goed assortiment maar komt levertijd belofte niet na.
Beveelt niet aan
11 February 2024
Stephan
Spanbroek
Beste klant
Het is vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald.
Dit heeft vaak te maken met een kink in de kabel oftewel onverwachte omstandigheden waardoor iets vertraagd is geweest.
We proberen ten alle tijden om de verwachte leveringen te halen.
Helaas is dit niet gelukt bij u.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Op de website vul je je kenteken in en krijg je onderdelen die op jouw auto passen. Dus besteld, bleek niet te passen. Kon geruild worden. Kwamen oude halen en nieuwe brengen. Perfect geregeld, voor mij, voor de vervoerder en voor het millieu. Bleek deze ook niet te passen. Dus ook deze weer geruild en na belletje de juiste gekregen. Deze kon nu niet geruild worden zoals de eerste keer. Moest hem eerst terugsturen en vervolgens zou het juiste onderdeel worden terug gestuurd. Ik wilde best betalen voor deze laatste omruiling, 15 euro dus dat heb ik gedaan. 4 dagen later had ik het juiste onderdeel. Terug betaling van het eerste onderdeel is binnen. Echter het 2e onderdeel niet. Ik heb terug zitten kijken en zie nu dat er bij ophalen en bij brengen kosten in rekening zijn gebracht. Er staat nog een retour bedrag open in mijn account al ruim 4 weken. Ik vermoed dat dit bedrag gelijk is aan de kosten voor halen en brengen. Ik heb dus voor een onderdeel van 94 euro plus verzendkosten, 165 euro betaald. Tevens krijg je 3x dezelfde mail met factuur. Erg jammer, want in eerste instantie dacht ik wow wat een service dat maak je bijna nooit meer mee, hier ga ik voortaan al mijn auto onderdelen kopen. Maar ben bang dat dit de laatste keer was. En onderdelen op kenteken werkt dus niet altijd. Of misschien heb ik het verkeerd en wordt het openstaande bedrag als nog terug gestort, maar dan pas ik mijn review aan.
Beveelt niet aan
10 February 2024
Jeroen
Stellendam
Onderdeel was eenvoudig te vinden en te bestellen. Daarna vlot bezorgd
Beveelt aan
10 February 2024
Jules
Havelte
Duidelijke website, makkelijk zoeken op kenteken, goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering
Beveelt aan
10 February 2024
Nicole
Udenhout
Snelle levering!! En goed en goedkoop!!! Toppie!!
Beveelt aan
9 February 2024
Claudia
Tilburg
Alles ging goed
Beveelt aan
8 February 2024
Tonny
Oldenzaal
Goede materialen voor een redelijke prijs,soms mag de afbeelding van het artikel op de foto iets wat duidelijker of van meerdere invalshoeken weergegeven worden. maar verder goed.
Beveelt aan
8 February 2024
R v.D
Rijswijk Z-H
Mijn auto onderdelen is goed product optijd verzonden. De bezorgdienst waarmee het bezorgd wordt is slecht. Bezorger is niet aan de deur geweest ring deurbel en zegt dat de bezorging mislukt is. Na een niet zo vriendelijk gesprek met de bezorgdienst is het uiteindelijk wel bezorgd.
Beveelt aan
8 February 2024
Lex
Medemblik
Product as described, Fast delivery. Good price/quality/brand ratio. Nice to see more deals on the site.
Beveelt aan
8 February 2024
Panda
rotterdam
Het dwingende dat ik hier nu iets moet schrijven om een review te schrijven staat mij tegen.
Beveelt aan
7 February 2024
Rene
Nijmegen
Branch
Automotive
Specializations
Parts, Accessories
Overige bedrijven