Laden reviews...
Laden reviews...
580 opiniones en los últimos 12 meses
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
La mayoría de las opiniones destacan entrega rápida, una amplia gama de piezas y precios competitivos. Los clientes valoran la facilidad de pedir en línea y la coincidencia de las piezas con el coche mediante la búsqueda por VIN. Algunos reportan problemas con devoluciones o costos de envío, pero la satisfacción general es alta.
Ik heb mijn bestelling vóór 18.00 uur geplaatst en kon deze de volgende werkdag al ophalen. Ik kreeg netjes een e-mail zodra alles klaarstond. Now, that is what I call service!
Beveelt aan
23 October 2025
L.G.
Rotterdam
Verkeerde accu geleverd. Gebeld, nee dat kan niet, moet mailen. Krijg dan verschillende niet ter zake doende vragen. Dit is niet wat ik besteld en betaald heb! Na verschillende mails wordt de accu 3 dagen later opgehaald en de goede accu na 6 dagen geleverd. Al die tijd zat ik zonder auto! Waardeloos.
Beveelt niet aan
23 October 2025
Hans
Tilburg
Beste klant,
Het is erg vervelend dat dit zo is gelopen.
We hebben de e-mailcorrespondentie doorgenomen en zien dat wij er alles aan hebben gedaan om te achterhalen wat er precies aan de hand was. Helaas is in het begin van het gesprek niet duidelijk vermeld dat u een ander artikelnummer heeft ontvangen dan wat u oorspronkelijk heeft besteld.
Uiteindelijk is het probleem duidelijk geworden en hebben wij direct de nodige stappen ondernomen om dit op te lossen. Dit proces heeft helaas enige tijd in beslag genomen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Voor 2 auto's besteld via de configurator. Deels in orde en deels niet. Vriendelijke en snel via de mail contact gehad. Echter....ik moet de retour kosten zelf betalen omdat men vind dat de fout bij mij ligt...ik zou geen kenteken hebben ingevoerd.....tuurlijk ik ga zelf zoeken in een wirwar war aan ruitenwissers...niet! zo jammer. Doe ik geen zaken meet mee Pieter
Beveelt niet aan
21 October 2025
Pieter
Vijfheerenlanden
Beste klant,
Het is natuurlijk erg vervelend dat u een verkeerd onderdeel heeft ontvangen.
Wij hebben in onze database gecontroleerd en zien dat de bestelling niet op kenteken is gezocht. Houd er rekening mee dat het kenteken niet altijd 100% betrouwbaar is bij het selecteren van ruitenwisserbladen.
Bosch heeft daarom foto’s beschikbaar gesteld waarop precies te zien is welke aansluiting op uw voertuig past. Als deze aansluiting niet overeenkomt, zal het wisserblad helaas niet passen.
Wanneer deze stappen niet worden doorlopen, zijn de retourkosten helaas voor rekening van de klant.
Er is u eerder een omruiling aangeboden. De verzendkosten voor het opsturen van het juiste onderdeel zouden wij vergoeden; de retourkosten zouden dan voor de klant zijn.
U heeft echter gekozen voor een terugbetaling van het verschil in plaats van omruiling. Deze terugbetaling is inmiddels verwerkt door een medewerker van onze klantenservice.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Mijn eerste ervaring met Mijn auto onderdelen.nl is heel goed. Accu keurig op tijd geleverd.
Beveelt aan
21 October 2025
Peter
's-Gravendeel
Makkelijk via kenteken de juiste ruitenwissers kunnen opzoeken, en vervolgens na een snelle levering in goede staat ontvangen.
Beveelt aan
20 October 2025
Rob
Sanders
Wat ik nodig had was aanwezig. Goede informatie. Vlotte levering.
Beveelt aan
20 October 2025
Miriam
Arnhem
Had twee onderdelen besteld, zouden de volgende dag bezorgd worden, is nooit aangekomen.. *poef*.. €50,- weg. Geen aanrader.. is slecht afgehandeld door klantenservice ook.. inmiddels onderdelen bij autodoc besteld. M'n auto rijdt weer goed.
Beveelt niet aan
16 October 2025
Richard
Zoetermeer
Beste klant,
Dat is heel vervelend dat het niet bij u is geleverd.
U heeft van ons een tracking gekregen waarin staat vermeld dat het bij de buren is afgeleverd.
Staat naam en huisnummer vermeld van uw buurman.
U kunt het pakket daar afhalen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Duidelijke product omschrijving; snelle levering; ruitenwisser makkelijk zelf te monteren.
Beveelt aan
14 October 2025
Floor
Hengelo
Snel geleverd
Beveelt aan
13 October 2025
Ben
Wilnis
Via de website besteld. De omschrijving klopte, zodat onze garage het licht prima kon monteren.
Beveelt aan
13 October 2025
M
Barendrecht
Alles is zoals beloofd
Beveelt aan
12 October 2025
Pieter
Rotterdam
Alle beschikbare onderdelen op basis van kenteken werkt heel goed.
Beveelt aan
12 October 2025
Patrick
Rockanje
Snelle en juiste levering
Beveelt aan
11 October 2025
Michael
Amsterdam
vlotte levering van een accu plus goed op de hoogte gehouden wbd levering
Beveelt aan
10 October 2025
marcel v/d putten
Limmen
Onderdeel past perfect, snelle levering en goed.
Beveelt aan
10 October 2025
Maurice
Urmond
Een snelle levering en een aantrekkelijke prijs.
Beveelt aan
10 October 2025
Cees
Waalwijk
Nieuwe koplamp besteld en betaald . Met twee dagen was die binnen. Maar bleek kapot te zijn. Na telefonisch contact kon ik terugsturen en zouden ze snel een nieuwe opsturen. Dat gebeurd dus niet en na 9 dagen had ik pas de nieuwe lamp.
Beveelt aan
10 October 2025
Wout
Streefkerk
Beste klant,
Dat is uiteraard erg vervelend dat het zo lang heeft geduurd.
De gemiddelde verwerkingstijd van een retour is ongeveer 5 werkdagen.
We zien het volgende in uw retouraanvraag:
De retourmelding is gedaan op 23-09.
Het pakket is ontvangen in ons magazijn op 26-09.
Door een vertraging vanuit ons depot is de omruiling op 29-09 verzonden in plaats van op 28-09.
De levering door DHL vond plaats op 01-10.
Helaas hebben onvoorziene omstandigheden ervoor gezorgd dat het iets langer heeft geduurd dan gepland.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Goede olie
Beveelt aan
8 October 2025
Annelies van den Berg
Heesch
Goed bereikbaar, deskundig personeel,servicegericht
Beveelt aan
7 October 2025
Hubert
Haarlem
Mijn (verkeerde) aanname was, dat als ik invulde welke auto ik heb, ik automatisch het goede onderdeel zou krijgen - dat was niet zo. Dus wees daar zelf alert op. Toen ik de onderdelen terugstuurde (want niet goed), kreeg ik een mail dat ik het geld niet terugkreeg omdat het niet in de originele doos had gedaan. Daarop belde ik en zei de ietwat ongepassioneerde jongen dat dat de regels waren. Ik legde uit dat mijn twee spiegelglazen in bubbelplastic in een gigadoos waren aangeleverd en dat er dus geen specifieke doos op de glazen zat. Hij was even stil, zei 'oh okay, dan krijgt u uw geld wel terug' en toen was het geregeld. Dus, al met al had ik het product beter moeten controleren en heb ik mijn geld terug, maar daar moet je wel scherp op zijn.
Beveelt aan
7 October 2025
Randa van Beek
Utrecht
Echter de transport kosten vind ik onnodig.
Beveelt aan
6 October 2025
Martin
Rhoon
Goede ervaring snelle levering
Beveelt aan
6 October 2025
M
H
Perfecte service en goede levering.
Beveelt aan
5 October 2025
Louiza
Hoofddorp
Ruitenwissers besteld en zeer snelle levering.
Beveelt aan
5 October 2025
Danny
Helchteren
Geen reactie op Mijn mails in kader van product retour 0653844021 roy
Beveelt aan
4 October 2025
Roy
Wijk aan zee
Beste klant,
We zien dat het pakket nog op het afhaal punt ligt.
Er is voor de rest geen scan geweest meer daarna.
Het is verstandig om naar de afhaalpunt te bellen of het pakket nog daadwerkelijk daar nog ligt.
Is dit niet geval, dan kunt u op de factuur beantwoorden om een onderzoek te laten starten naar het pakket als het daar niet meer ligt.
Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Branch
Automotive
Specializations
Parts, Accessories
Overige bedrijven