Beschadigd artikel ontvangen

Verpakking en 1 wieldop beschadigd ontvangen. Originele doos was voor verzending geopend. Bij 1 wieldop waren twee klemmen gebroken. Lijkt er op dat het bestelde voor verzending niet is slecht is gecontroleerd. Overigens is de beschadigde wieldop wel door mij gemonteerd en zit redelijk vast. Ik heb overwogen om het artikel te retourneren naar heb daar toch naar van afgezien.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat een onderdeel kapot word geleverd. Als iets kapot word geleverd, dan heeft u recht op een kosteloze omruiling! We willen graag kijken naar een andere oplossing met u! Kunt u op dit bericht reageren met uw ordernummer? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Gebeld voor advies en daardoor de juiste spiegel besteld. Netjes en snel geleverd

Snelle levering!

Mooie buitenspiegel voor mijn Mercedes Vito uit 1999, ziet er heel erg als het origineel uit!

Snelle keurige levering

Voor heel weinig een paar prima Mercedes onderdelen besteld. En snel geleverd.

Verkeerde accu geleverd

Aan de hand van het kenteken een accu besteld, maar er kwam toch een niet passende accu binnen. Je moet nu 2x verzendkosten betalen terwijl je een verkeerd onderdeel geleverd krijgt. Ik vind wanneer een bedrijf een verkeerd onderdeel levert je niet de retourzendingskosten zou moeten betalen. Verdere afhandeling is keurig verlopen.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet naar wens is verlopen. Retour kosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen. Een kenteken is een hulpmiddel. De omschrijvingen bij de accu geven aan of het gaat passen of niet. Afmetingen en AH zijn belangrijke gegevens waar naar gekeken dient te worden om de juiste accu te kiezen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

After service duurt te lang

Artikel zou door bezorger in papier container gelegd zijn, maar niks. Er zou een onderzoek opgesteld worden, maar zelf 2x na moeten contacten. Hoor maar niks. Uiteindelijk na 4 weken geeist dat ik mn geld terug wilde.

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Kunt u op dit bericht reageren met uw ordernummer zodat we dit kunnen uitzoeken voor u? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

product moest worden aangepast en late levering

1. Omdat de bouten die vast zaten op het product langer bleken te zijn dan het origineel, heb ik het hele raam eruit gehaald. Daarna bleek een van de bouten niet overeen te komen met de gaten in het portier. oplossing: gaatje vergroten d.m.v. boor. 2. voor 16.00 uur besteld maar NIET volgende dag bezorgd. Als de werkelijke levertijd 2 dagen bedraagt dient dit te worden aangepast op de website! verder is het een goed product. Als je rekening houdt met de langere bouten en gat vergroten je niet deren dan kopen.

Slechtste bedrijf ooit

Verkeerde wissers geleverd retour gestuurd en daarna dezelfde wissers weer geleverd.Klanten service gebeld kreeg te horen dat ik er niks van snapte en maar even langs een garage moest gaan om te vragen Goeij de wissers moest monteren. Wissers weer retour gestuurd daarna op Amazon besteld volgende dag in huis en binnen 2 min gemonteerd waren nog goedkoper ook op Amazon

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet naar wens is verlopen. Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

zeer goed en snel geleverd

zeer goed en snel geleverd prima gedaan en de spiegel doet het goed

Snelle levering, goede service en product ok

Prima service, ze denken mee met de klant

Zelf een fout gemaakt met de bestelling.Ze hebben het voor mij uitgezocht en opgelost

Onderdelen paste niet, geen reactie op ruilen

Deel van de bestelde onderdelen paste niet, ruilen aangevrevraagd maar nooit meer wat gehoord.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet naar wens is verlopen. Heeft u voor ons een ordernummer zodat we dit kunnen uitzoeken waarom u dit niet heeft gekregen en dit evt. kunnen oplossen voor u? U kunt op dit bericht reageren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Duidelijke site, snelle levering en goede aanbieding

Kwalitatief product (Bosch) gekocht tegen een zeer goede prijs. Levering is helemaal prima. Ben er heel blij mee. Te mooi om waar te zijn bestaat dus wel bij MijnAutoOnderdelen.nl

prima levering

het is wat ik wilde hebben

Gewoon geweldig

Fantastisch.

Er werd snel , redelijk snel gereageerd op vragen via mail . En de uitleg was duidelijk Daarom gelijk een bestelling geplaatst

Zeer goede prijs voor super accu

Zeer goede prijs voor super accu

Onderdeel is niet geleverd, ik heb geld teruggevraagd maar nog niets teruggehoord

Echt zo eerst een onderzoek wordt gestart bij DHL, maar ik heb helemaal niks terug gehoord en we zitten al twee weken later

Beste klant, Dit is heel vervelend dat het onderzoek zo lang duurt. Er is helaas nog geen uitsluitsel vanuit DHL gekomen. We zullen dit uit coulance crediteren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Ideaal via kenteken auto, het juiste onderdeel bestellen

Meestal goede en snelle levering

De levering vind regelmatig iets later plaats van er aangegeven wordt de service is wel goed alleen als een product statiegeld bevat dan duurt het een eeuwigheid voor je het terug hebt

Snelle en complete levering

Duidelijke site, alle automerken op voorraad.

Goedkoop en goed

Spiegel voor Fiat Ducati besteld. Is exact dezelfde als origineel Alleen 200 euro goedkoper