fijn geadviseerd, snel geleverd! Pluim!

aanbevelenswaardig!

makkelijk en betaalbaar

Goede communicatie, service en prima producten. Goede overzichtelijke webwinkel. Prettig om mee te werken.

Voldoet ruimschoots aan de verwachting.

Onderdelen op voorraad en na bestelling zoals aangegeven op de site ook zeer snel geleverd.

geweldige snelle service

werd snel geholpen en geadviseerd kon mijn ruitenwissers volgende dag ophalen geweldig

Het juiste product geleverd, maar in een ondeugdelijke verpakking.

De doos was slap, gedeukt en niet goed dicht geplakt. Gelukkig was het kwetsbare product niet beschadigd. Ook de slogan vandaag besteld en morgen in huis klopt niet want het product een dag later pas ontvangen.

Gewoon perfect

Bestelling van Nederland naar Belgie snel en correct geleverd. Echt een aanrader.

Snelle bezorging

Leuke deals voor minder geld en dat voor onderdelen die ergens anders meer kosten.

GOED

GOED PEIJS EN GOED KWALITEIT

Geen goede ruitenwisser ontvangen

Ruitenwisser type paste niet volgens kenteken!

Geachte klant, Dat is helaas vervelend. In dit soort gevallen heeft u een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze periode kunt u een retourmelding maken via de klantenservice. https://www.mijnautoonderdelen.nl/klantenservice/retourneren/ Met vriendelijke groet, Klantenservice

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Product Nooit Ontvangen

Ik heb een liter olie speciale motorolie besteld. Dat zou in een pakjesmachine van post.nl afgeleverd worden. Ik kreeg geen track & trace dus een e-mail gestuurd naar mijnautoonderdelen.nl. Wanneer en waar mijn pakje af te halen was. Geen reactie. Na een week kreeg ik van post.nl van een totaal andere locatie een bericht, dat mijn product teruggestuurd was. Tot op heden nog niets gehoord van mijnautoonderdelen.nl

Geachte klant, Dat is vervelend om te horen. Vreemd dat u geen reactie van ons heeft ontvangen. Wij behandelen de gestelde vragen van onze klanten namelijk binnen 24 uur. Het kan zijn dat uw mail niet is ontvangen door ons. Kunt u dit mailen naar klantenservice@mijnautoonderdelen.nl zodat wij het voor u kunnen uitzoeken? Met vriendelijke groet, F. Karnak

niet goed

1 product perfect 2e heb je niets aan

Slecht

Accu werd 5 dagen later geleverd

Beste Ram, Ons welgemeende excuses dat de accu later is aangekomen en dank u wel voor de feedback! We proberen onze webshop continu te verbeteren.

Gemakkelijk en vlot geleverd

Alles duidelijk te vinden.

Laat geleverd en niet zonder meer passend

Hier besteld omdat levering de volgende dag beloofd werd. Helaas, levering na het weekend. De bestelde accu werd zonder verpakking bezorgd. Om hem te bevestigen heb ik een ander beugeltje moeten maken

Verkeerde onderdeel geleverd.

Brandstoffilter op kenteken gezocht en besteld maar toch een verkeerde gekregen. Nu moest ik toch nog bij de garage de juiste bestellen.

goede service maar e mails beantwoorden heeft (te) veel tijd nodig.

Jullie service is goed maar de deskundigheid is voor verbetering vatbaar. Veel navragen en de overgave aan collega een dag later vergt veel tijd. Ook de brandstof toevoer was niet compleet. De bijbehorende rubberen manchet moest extra besteld worden. Men wist niet of het er wel of niet bij zat. Maar de artikelen wat jullie in huis hebben is bewonderenswaardig.

correcte onderdeel in goede conditie en op tyd ontvangen..

correcte onderdeel in goede conditie en op tyd ontvangen..

Niet flexibel als het gaat om meedenken oplossing! Buiten de kaders om!

Houden zich te strak aan protocollen! Meedenken met klant is lastig.

Beste klant, Dat is heel vervelend. We hebben uw order erbij gepakt en we zien geen bijzonderheden. We hebben gezocht op uw email adres of er een email gesprek is geweest en dat konden we niet vinden. We hebben het sterk vermoeden dat dit om een andere website gaat aangezien u een review via de website heeft aangevraagd en geen email uitnodiging vanuit ons heeft gehad. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Erg snelle levering.

Prima product. Het was erg snel geleverd.

uitstekend

ik had niet de goede onderdeel ontvangen, maar mocht het retourneren

Prima winkel

Snelle levering een een ruim asortiment.

snelle levering van het bestelde

Ik had eerst 3x bij een ander besteld en 3x het verkeerde ontvangen. Bij jullie gelijk het juiste item gevonden, besteld en betaald. De volgende dag al mogen ontvangen! geweldig, kan niet beter!

Goed geregeld snelle levering

Bezorging zoals het hoort ben goed tevreden

Ruilen zonder problemen !

Onderdelen van goede kwaliteit.