Snel prima

Makkelijk besteld door automerk en lekker snel niet duur ook! Bedankt

Super snel service

Snel service....goed assortment

Gewoon

Normaal

Twee dagen te laat geleverd

Op vrijdag besteld zou op zaterdag geleverd worden verder geen inzicht van leverings vordering . Product verder goed en in de avond afgeleverd

Beste klant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Dit kan verschillende oorzaken hebben! Heeft u voor ons een ordernummer zodat we een onderzoek kunnen starten naar het pakket? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Tijdig antwoord op mijn vraag

Had per mail een vraag over de bezorging, werd netjes dezelfde dag beantwoord

Snel geleverd en prima product!

Snel geleverd en prima Product!

Service is goed

Goede ervaring komen afspraak na.

Goede prijs en snelle bezorging.

De goede prijs hangt misschien een beetje aan de iets minder goede afwerking. Vooral in en bij de lampfittingen. Van de rechter koplamp de dimlichtfitting en stadslichtfitting passend moeten maken. De monteur zei: Ik heb ze liever van VALEO. Nu zag ik het voordat mijn auto naar de garage moest en kon het zelf in orde maken. Toch een hoop geld bespaart.

Deskundig wegwijs geholpen en zeer vlotte levering

Heel goede ervaring. Ik weet nu waar ik auto onderdelen ga bestellen.

prima levering

prima levering en normale projzen.

slecht

ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling met ordernummer 1053913 en is ook niet op mijn addres geleverd waar ze hem afgeleverd hebben weet ik ook niet begind al goed als klant zijnde mvg Theo HOFMANS

Beste klant, Dit is heel vervelend dat order 1053913 nog niet is aangekomen! Zou u een nieuwe zending willen? U kunt op dit bericht reageren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Zeer tevreden en snel geleverd

Snel geleverd en zeer tevreden

Snelle levering goede qualiteit

Alles werd snel geleverd Kwaliteit is goed montage is lastig maar goed te doen

Ja ik vind het perfect en het komt snel

Goed product snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding

een zeer goede .......

gewoon besteld en keurig geleverd ze doen wat ze zegen .alles super niets op aanmerken

Mijn bestelling was niet compleet....

De ruitenwisser was niet compleet....

Beste klant, Dit is heel vervelend dat het niet compleet is geleverd. Als iets niet compleet is, dan kunt u ons op de hoogte brengen via email zodat we het probleem kunnen oplossen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Goede prijzen, maar snelle levering wordt niet waargemaakt.

Remschoenen besteld die volgende dag geleverd zouden worden. Dit is echter niet gebeurd. DHL heeft de goederen pas ná het weekend ontvangen en helemaal aan het eind van de dag afgeleverd. De prijs en kwaliteit zijn goed.

Beste klant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald! Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snelle levering en op voorraad.

Ik had mijn auto bij autoschadebedrijf laten herstellen, maar 1 plaatje bij bumper moest nog nageleverd worden. Na maanden wachten en bellen werd gezegd dat onderdeel in back-order was bij Peugeot en ze ook niet konden zeggen wanneer het geleverd werd. Toen heb ik op internet het onderdeel opgezocht en gevonden bij MijnAutoOnderdelen.nl. Besteld en binnen 1 dag geleverd.

Goed geregeld

Ondanks dat het opgestuurde pakket was kwijt geraakt bij de post service. Bleef de meneer vriendelijk en kreeg ik als nog een nieuwe opgestuurd . Als ik weer iets nodig heb weet ik deze site zeker te vinden

Zeer slecht

Ik bestel 2x een katalysator en ik krijg 2x een reparatie pijp toegestuurd. Lekkere misleiding of oplichting

Beste klant, Dat is heel vervelend dat u iets krijgt wat u niet had verwacht. Als ik het artikelnummer invult op de website, dan krijg ik een pijp te zien. Zie link: https://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-onderdelen/bosal-889150-katalysator.htm U kunt hiervoor een retour voor aanvragen en dan krijgt u uw geld terug! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

prima service

JUiste levering en supersnel

Matige communicatie

1 onderdeel zat niet bij de levering. De schuld werd eerst afgeschoven naar de vervoerder maar nadat ze alles 3x hadden nagekeken, bleek het nooit bij hun aangekomen te zijn. Terug naar de leverancier met dezelfde vraag —> geen antwoord. Totdat er ineens een bericht van de vervoerder kwam dat de bestelling onderweg was.

Heel goed.

Prima deal en snelle levering.

Een goede, snelle koop.