Filters

1

Liegen en blijven liegen

Ik had ook liever een -10 score gegeven, maar dat is helaas niet mogelijk. Onderdelen besteld en geld overgemaakt. Dat was vlot, uiteraard! Dan maar afwachten op onderdelen. Belgische post zou leveren, maar zeiden dat het pakje leeg was en dat ik maar zelf contact op moest nemen met Mijnautoonderdelen. Heb ik dan ook gedaan. Kreeg van ene Ali te horen dat de levering allicht voor de dag nadien zou zijn. Ra-ra, de dag nadien ook niets. Terug contact met Ali..... "Als het er morgen niet is dan ga ik er achter". Ra-ra, de dag nadien ook niets te bespeuren, maar ook niets van Ali gehoord. Vandaag weer niets te bespeuren en Ali eveneens zo stil als de dood. Nu denken ze waarschijnlijk, "die man is achterlijk en weet niet dat wij die stukken lekker niet in huis hebben, maar ondertussen hebben wij wel al lekker zijn centen". Maar ik heb jullie wel door. Dit is niet de eerste keer dat ik zaken doen met zo een bedrijfje van "we willen wel, maar kunnen niet". In plaats van gewoon op de site te melden' "momenteel niet leverbaar", vinden ze het maar beter te zwijgen en niets te zeggen. Ik rij nu met een wagen waarvan de remmen schuren en schaven en Ali en co lachen alles weg. Service trekt op geen zak en opvolging en eerlijkheid nog minder. Nooit van mijn leven meer. Pieter

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. We hebben de email en uw order erbij gepakt. Uw order is op 13-7 verwerkt in het sorteer centrum van DHL. 13-07-2024 00:04 Verwerkt in het sorteercentrum Na deze datums zijn er meerde e-mails verstuurd vanuit uw kant en vanuit onze kant. We zien in de tracking het volgende vermeld staan en dat klopt niet wat BPOST aan u heeft verteld aangezien het pakket is gewogen en is gemeten. Gemeten lengte 71cm Gemeten breedte 45cm Gemeten hoogte 22cm Gemeten gewicht 30.4kg Het is vervelend dat dit pakket nog niet is geleverd en me collega heeft u gevraagd om dit in de gaten te houden en ons op de hoogte te brengen als het nog niet is geleverd en na een bepaalde tijd kunnen we pas een onderzoek starten hierin. We hebben u op de hoogte gebracht dat we een onderzoek hebben ingesteld en daar wachten we op dit moment de uitslag van. Als we weten wat het probleem is bij DHL, zullen we actie ondernemen hierin en zullen u hiervan op de hoogte brengen via email. Onze excuses voor het ongemak hierin! Mvg, Klantenservice

9

Heel vlot en transparant

Goede en duidelijke website en vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja
2

Afspraak is afspraak!!!!!!

Helaas kan ik niet minder dan één ster geven. Op de website wordt gemarkeerd dat het product op voorraad is en als je voor 20.00 uur bestelt, is het de volgende dag thuis, maar niet alleen is het de volgende dag niet verzonden, na 1 week sturen ze mij nog steeds een e-mail waarin staat dat de levering de tijd is meer dan een week, wat betekent dat? Ik moet meer dan 2 weken wachten, dit is de laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. We zien dat er een probleem is opgetreden met een artikel uit uw order. We zijn heel druk bezig om dit probleem voor u op te lossen. Onze excuses voor het ongemak hierin! Mvg, Klantenservice

10

Perfect

We hadden op internet al drie keer ergens wat besteld en drie keer fout Toen hier terecht gekomen en werd zo goed geholpen deden controle via en nu het goede tegenaan normale prijs Zal de volgende keer zeker gelijk naar jullie gaan dank je wel voor de goeie service

  • Aanbevelen? Ja
10

Top, de volgende dag het juiste product in huis.

Obv kenteken direct het juiste product en de volgende dag in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Het bestellen verliep goed, ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had. De communicatie verliep vlot en ik kon de bestelling al snel ophalen in de winkel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Op tijd bezorgd en netjes verpakt..goed product voor een lage prijs

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Zeer behulpzame personeel door de telefoon en nakomen van wat er beloofd was , het proces duurde ietsje langer dan ik verwacht had. Volgende keer zal ik zeker weer een bestelling plaatsen. Deze bedrijf raad ik aan iedereen

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte communicatie

Ze adviseren iets, blijkt niet het goede te zijn voor mijn auto. Moet ik de verzendkosten alsnog betalen, mailcontact is kort en onvriendelijk. Wordt maar half gereageerd op vragen. Zou hier nooit meer iets bestellen. Zijn andere plekken die wel meedenken en vriendelijke service bieden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling. De retour kosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen hierin. Als er via email een verkeerd advies is gegeven, dan kunnen we kijken voor een oplossing hierin. Helaas heeft mijn collega uw vraagstelling over het hoofd gezien en daar bieden we onze excuses voor. We hopen in de toekomst dat dit beter zal gaan bij onze collega. We hebben hem hierover geïnformeerd. Mvg, Klantenservice

4

matige service

eerst verkeerde delen opsturen, daarna melden dat het onderdeel niet meer leverbaar is.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend dat dit zo gelopen is. Er was helaas een verkeerd onderdeel opgestuurd en die hebben we weer retour ontvangen en verwerkt om het geld terug te storten. Helaas lag er niks meer op de locatie om uit te leveren aan u. Onze excuses voor het ongemak! Mvg, Klantenservice

10

Goede ervaring

Product zoals omschreven, snel geleverd en goede kwaliteit. Het was een cadeau voor mijn man maar helaas was het in een doorzichtig cellofaan verpakt waardoor mijn man het cadeau al had gezien voordat ik het kon inpakken.

  • Aanbevelen? Ja
8

niks aan te merken.

Tis een ventilator, hij is besteld en betaald en volgens afspraak geleverd. Niks op aan te merken, gewoon zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd accu

Mijn bestelling was accu werd snel geleverd en paste precies zoals werd beschreven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

Advies op de webshop was correct en het werd snel volgens afspraak geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurige levering

Site duidelijk Levertijd volgens afspraak Keurig verpakt Enige verbetering zou zijn leveren binnen 24 uur

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, compleet ok

Ik denk dat de factuur nog niet is toegekomen. Kunnen jullie een factuur per mail verzenden op [email protected] , Dank bij voorbaat. Laurent

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service en goede onderdelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed.

Snel geleverd, prima ruitenwissers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en Correcte levering van producten

Tot nog toe alles wat ik besteld heb,past onder mijn voertuig. Dit is van cruciaal belang want mijn voertuig mag niet stil blijven staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
4

Reeds gebruikte accu geleverd

Gelet op de beschadiging van de accupolen en het feit dat de accu niet geheel fris uitzag hebben zij mij kennelijk een gebruikte accu geleverd. Verder werd de accu zonder doos geleverd. Nooit meer kopen daar!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Dit is heel vervelend dat de accu er gebruikt uit zag. De accu die wij versturen worden nieuw uit de stelling gepakt. Er kan tijdens transport iets gebeurd zijn waardoor dit er gebruikt hebt gezien. We zien dat de accu retour is genomen en het geld is gecrediteerd naar u toe. Wij versturen de accu's zonder doos op aanraden van de vervoerder om kans op schade te verminderen aangezien met doos de kans bestaat dat het eerder uit de handen van de vervoerders gaat vallen omdat het zwaar is. Er zit een handel op de accu zodat de vervoerders dit makkelijker kunnen vastpakken en kunnen vervoeren. Excuses voor het ongemak! Mvg, Klantenservice

10

Goed en goedkoop snelle levering

Past goed en prefect

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede service, en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
5

Normaal goed, transport wel een issue.

Al jaren meerdere orders geplaatst. Alle onderdelen netjes en volgens de aangegeven levertijden. Nu een bestelling op woensdag avond geplaatst waarop ik 2 verzend keuzes krijg. 1) standaard levering op zaterdag of 2) avond levering op vrijdag tussen 17:00 en 22:00. Aangezien ik zaterdag echt aan de klus wilde gekozen voor de vrijdag avond levering voor 2,- meer prijs. En dan blijkt de order niet op donderdag maar op vrijdag verwerkt te zijn. Aangeboden bij Trunkrs die de avond leveringen doet en word het de maandag na het weekend pas geleverd. Dus 2,- extra betaald om het nog 2 dagen later geleverd te krijgen. Trunkrs kan je niet helpen want die doen alleen maandag t/m vrijdag avond leveringen. En voor de overdag leveringen (incl de zaterdag) zijn er dus kennelijk contract met een andere partij. Dit is dus een scenario wat bij vertraging in verwerking heel veel kan voorkomen met je woensdag orders met vrijdag avond levering. Ik heb dus niet het gevoel dat ik de enige ben waarop dit vaak mist gaat en je 2,- extra je order over het weekend heen tilt. Vergeet niet dat ik altijd top ervaringen het met deze leverancier ! maar dit zet me echt aan het denken waarbij ze vermoedelijk door deze niet slimme technische contructie hun laatste order hebben ontvangen van mij. nog 3 dagen wachten op mijn order waar ik 2,- extra voor hebt betaald om het extra snel geleverd te krijgen :-(. order: 1685539_61637101 trunkr: 411853180

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Uiteraard is dit niet de bedoeling. Helaas is er hier een voorraadverschil ontstaan waardoor de bestelling te laat is vertrokken. De avondleveringen vinden enkel plaats op doordeweekse dagen. Hierdoor is de bestelling vertraagd tot na het weekend. We zijn momenteel druk bezig om dit probleem te verhelpen voor in de toekomst. Als tegemoetkoming kan ik u een actiecode aanbieden t.w.v. de verzendkosten voor een eventuele volgende bestelling. Zou u kunnen reageren op dit bericht zodat ik dit in orde kan maken voor u? Met vriendelijke groet, Klantenservice.

8

Goed product

Kwaliatief goed product

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Vareseweg 123 C

3047AT Rotterdam

0900 999 01 09

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.