Easy peasy!

Fast and easy. Next day in house, handy.

Pefect

Keurig afgeleverd.

Goedeservice snelle levering goed product

Ruime keuze en goede prijs

Snel en netjes geleverd

Goede snelle levering.

Fijn dat er een goede uitleg bij was. Top.

Mijn bestelling paste perfect goede beschrijving

Duidelijk, snel en betaalbaar!

Op zoek naar een nieuwe achteruitkijkspiegel kwam ik bij dit bedrijf terecht. Zonder veel zoekterm en zonder tientallen keren doorklikken, kwam ik al uit bij de juiste spiegel. Besteld, betaald daarna werd de spiegel snel geleverd en nu rij ik weer veilig rond!

Goede kwaliteit

Makkelijker kan eigenlijk niet. Via het kenteken de juiste accu opgezocht. Deze werd keurig thuis bezorgd. En voor een prima prijs. Wat mij betreft: perfect

Blij ! net om de hoek !

Super geen gedoe met hoge retour kosten naar Duitsland

Oplichters

Oplichting

snel en efficiënt!

Betrouwbaar en goede kwaliteit.

Prima website

Auto antenne snel gevonden en makkelijk te bestellen

Prima voor 100% te vertrouwen bedrijf waar goed zaken mee te doen is

Snel en accuraat en wat minstens zo belangrijk is, ook bij een fout onderdeel, de zelfde snelheid van afwikkelen als bij het plaatsen van een order. Kan "Mijn Auto Onderdelen.nl" voor de volle 100% aanraden

Snel en voordelig

bestelling werd snel bezorgd

Top top en nog eens top bedrijf

Wel betaald, niets geleverd

Op 1e Paasdag een ruitenwisser besteld voor €24 inclusief verzendkosten. Met vermelding levering dinsdag na Pasen. Inmiddels ruim een week later nog niets geleverd. Reacties op email en telefonisch met vage berichten “we zoeken het uit” , maar daarna niets meer vernomen. Bij Thuiswinkel.org al een klacht ingediend, omdat mijnautoonderdelen.nl daarbij aangesloten is.

Hallo Joop, Dit lijkt me inderdaad een hele vervelende situatie. Ik verzoek u om ons te contacteren hierover zodat wij kunnen onderzoeken wat het probleem precies is. In zulke situaties starten wij altijd een onderzoek bij de vervoerder. Met vriendelijke groet, Team klantenservice

Top product.

Verkeerde olie besteld en zonder problemen terug gestuurd en het geld terug gestort

Vlotte levering van perfect product

Eenvoudig het juiste product vlot gekregen voor scherpe prijs.

Duidelijke site en snelle levering.

Prima product voor goede prijs. Snel het juiste onderdeel gevonden op de site en binnen paar dagen in huis.

Goed, maar één maaaarrr...

Prima service, goede verzending. Maar......een klein produkt zou ook met postnl verzonden kunnen worden. Stuk goedkoper. Was nu buitensporig veel geld kwijt voor een klein pakket. Dat is jammer.

Gewoon goed

Snelle levering,goede prijs

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.