Keurige afhandeling van mijn bestelling.

Product dag later geleverd dan beloofd, maar keurig op de hoogte gehouden via T&T

teleurstellend

In de factuur stond de datum van aflevering. Na een week nog niets ontvangen. Gebeld en bleek dat het artikel niet naar de genoemde winkel was verstuur maar naar de Blokker. Ik had hierover geen bericht ontvangen en ook geen code dus. Toch het artikel meegekregen. Voor het versturen van het artikel is 9,85 betaald dan kan het beter door Post.nl worden verstuurd en is het goedkoper en b etrouwbaarder dan DHL Dat jullie met dat bedrijf in zee gaan.

Beste klant, We hebben uw order erbij gepakt en we zien het volgende. Bij de bestelling heeft u aangekruist dat u dit naar de Blokker wilde laten sturen zodat u dit kan afhalen daar. Dit is ook bevestigd in uw bevestiging email. Mvg, Klantenservice

Foute lengte geleverd

Ik heb een ruitenwisser besteld, die op de site bij mijn auto zou passen. Helaas is hij 5 cm te lang. Ik heb een retour aangevraagd maar die is geweigerd, omdat 14 dagen voorbij zijn. Als die passend was, had ik hem niet terug te hoeven sturen. Waarom moet ik mijn kenteken opgeven als de afmetingen toch niet overeenkomen. Antwoord alleen maar dat het te laat is.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat het onderdeel niet past. We hebben de afmetingen vermeld staan bij Ruitenwisserbladen van Valeo en Bosch. Komt dit niet overeen, dan heeft u 14 dagen de tijd om dit te melden aan ons via email of een account. Doet u dit na 14 dagen, dan vervalt uw retour recht hierin. Onze excuses voor het ongemak! Mvg, Klantenservice

Eenvoudig bestellen, snel geleverd

Niet denken in oplossingen, zwak punt

Bestelling gezet en geleverd binnen de opgegeven tijd, alleen bij ophalen van het pakket was al zichtbaar dat de verpakking volledig kapot was. Verpakking??? Een plastic zak en daar betaal je bijna €20,- verzendkosten voor "belachelijk" zonder aannemen van het pakket was al zichtbaar dat er onderdelen misten. Gebeld met "klantenservice" oplossing hier voorgelegd maar helaas. Vraag was of ze de missende onderdelen kunnen naleveren of 6 euro korting op het artikel om de missende delen zelf aan te kunnen kopen. Maar hier was het enige antwoord wat ze hebben "stuur maar terug en bestel het opnieuw" en dan? Krijg ik hetzelfde onderdeel met de missende stukjes weer opgestuurd, want ze geven zelf al aan dat hun de missende onderdelen niet los hebben. En hiervoor pas ik, nogmaals ergenis, wederom bellen...... Denk gewoon effe in oplossingen, hoe moeilijk kan het zijn.

Beste klant, Dat is heel vervelend. We zijn heel druk met u bezig via email om een oplossing te bedenken met u. Excuses voor het ongemak! Mvg, Klantenservice

Heel tevreden

1 ruitenwisser is te lang en die kan geruild worden.

Liegen en blijven liegen

Ik had ook liever een -10 score gegeven, maar dat is helaas niet mogelijk. Onderdelen besteld en geld overgemaakt. Dat was vlot, uiteraard! Dan maar afwachten op onderdelen. Belgische post zou leveren, maar zeiden dat het pakje leeg was en dat ik maar zelf contact op moest nemen met Mijnautoonderdelen. Heb ik dan ook gedaan. Kreeg van ene Ali te horen dat de levering allicht voor de dag nadien zou zijn. Ra-ra, de dag nadien ook niets. Terug contact met Ali..... "Als het er morgen niet is dan ga ik er achter". Ra-ra, de dag nadien ook niets te bespeuren, maar ook niets van Ali gehoord. Vandaag weer niets te bespeuren en Ali eveneens zo stil als de dood. Nu denken ze waarschijnlijk, "die man is achterlijk en weet niet dat wij die stukken lekker niet in huis hebben, maar ondertussen hebben wij wel al lekker zijn centen". Maar ik heb jullie wel door. Dit is niet de eerste keer dat ik zaken doen met zo een bedrijfje van "we willen wel, maar kunnen niet". In plaats van gewoon op de site te melden' "momenteel niet leverbaar", vinden ze het maar beter te zwijgen en niets te zeggen. Ik rij nu met een wagen waarvan de remmen schuren en schaven en Ali en co lachen alles weg. Service trekt op geen zak en opvolging en eerlijkheid nog minder. Nooit van mijn leven meer. Pieter

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. We hebben de email en uw order erbij gepakt. Uw order is op 13-7 verwerkt in het sorteer centrum van DHL. 13-07-2024 00:04 Verwerkt in het sorteercentrum Na deze datums zijn er meerde e-mails verstuurd vanuit uw kant en vanuit onze kant. We zien in de tracking het volgende vermeld staan en dat klopt niet wat BPOST aan u heeft verteld aangezien het pakket is gewogen en is gemeten. Gemeten lengte 71cm Gemeten breedte 45cm Gemeten hoogte 22cm Gemeten gewicht 30.4kg Het is vervelend dat dit pakket nog niet is geleverd en me collega heeft u gevraagd om dit in de gaten te houden en ons op de hoogte te brengen als het nog niet is geleverd en na een bepaalde tijd kunnen we pas een onderzoek starten hierin. We hebben u op de hoogte gebracht dat we een onderzoek hebben ingesteld en daar wachten we op dit moment de uitslag van. Als we weten wat het probleem is bij DHL, zullen we actie ondernemen hierin en zullen u hiervan op de hoogte brengen via email. Onze excuses voor het ongemak hierin! Mvg, Klantenservice

Heel vlot en transparant

Goede en duidelijke website en vlotte levering

Afspraak is afspraak!!!!!!

Helaas kan ik niet minder dan één ster geven. Op de website wordt gemarkeerd dat het product op voorraad is en als je voor 20.00 uur bestelt, is het de volgende dag thuis, maar niet alleen is het de volgende dag niet verzonden, na 1 week sturen ze mij nog steeds een e-mail waarin staat dat de levering de tijd is meer dan een week, wat betekent dat? Ik moet meer dan 2 weken wachten, dit is de laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. We zien dat er een probleem is opgetreden met een artikel uit uw order. We zijn heel druk bezig om dit probleem voor u op te lossen. Onze excuses voor het ongemak hierin! Mvg, Klantenservice

We hadden op internet al drie keer ergens wat besteld en drie keer fout Toen hier terecht gekomen en werd zo goed geholpen deden controle via en nu het goede tegenaan normale prijs Zal de volgende keer zeker gelijk naar jullie gaan dank je wel voor de goeie service

Top, de volgende dag het juiste product in huis.

Obv kenteken direct het juiste product en de volgende dag in huis.

Het bestellen verliep goed, ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had. De communicatie verliep vlot en ik kon de bestelling al snel ophalen in de winkel.

Top geregeld

Op tijd bezorgd en netjes verpakt..goed product voor een lage prijs

Zeer behulpzame personeel door de telefoon en nakomen van wat er beloofd was , het proces duurde ietsje langer dan ik verwacht had. Volgende keer zal ik zeker weer een bestelling plaatsen. Deze bedrijf raad ik aan iedereen

Slechte communicatie

Ze adviseren iets, blijkt niet het goede te zijn voor mijn auto. Moet ik de verzendkosten alsnog betalen, mailcontact is kort en onvriendelijk. Wordt maar half gereageerd op vragen. Zou hier nooit meer iets bestellen. Zijn andere plekken die wel meedenken en vriendelijke service bieden.

Beste klant, Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling. De retour kosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen hierin. Als er via email een verkeerd advies is gegeven, dan kunnen we kijken voor een oplossing hierin. Helaas heeft mijn collega uw vraagstelling over het hoofd gezien en daar bieden we onze excuses voor. We hopen in de toekomst dat dit beter zal gaan bij onze collega. We hebben hem hierover geïnformeerd. Mvg, Klantenservice

matige service

eerst verkeerde delen opsturen, daarna melden dat het onderdeel niet meer leverbaar is.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat dit zo gelopen is. Er was helaas een verkeerd onderdeel opgestuurd en die hebben we weer retour ontvangen en verwerkt om het geld terug te storten. Helaas lag er niks meer op de locatie om uit te leveren aan u. Onze excuses voor het ongemak! Mvg, Klantenservice

Goede ervaring

Product zoals omschreven, snel geleverd en goede kwaliteit. Het was een cadeau voor mijn man maar helaas was het in een doorzichtig cellofaan verpakt waardoor mijn man het cadeau al had gezien voordat ik het kon inpakken.

niks aan te merken.

Tis een ventilator, hij is besteld en betaald en volgens afspraak geleverd. Niks op aan te merken, gewoon zoals het hoort.

Snel geleverd accu

Mijn bestelling was accu werd snel geleverd en paste precies zoals werd beschreven.

Snel en correct

Advies op de webshop was correct en het werd snel volgens afspraak geleverd

Keurige levering

Site duidelijk Levertijd volgens afspraak Keurig verpakt Enige verbetering zou zijn leveren binnen 24 uur

Snel, compleet ok

Ik denk dat de factuur nog niet is toegekomen. Kunnen jullie een factuur per mail verzenden op [email protected] , Dank bij voorbaat. Laurent

Goede service en goede onderdelen

Heel goed.

Snel geleverd, prima ruitenwissers.

Vareseweg 123 C

3047AT Rotterdam