Geweldige Service

Ondanks de drukte bij de bezorging toch mijn pakket vrij snel ontvangen en....super voordelig voor Topmerken! Ook telefonische info heel correct.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima levering

Snelle levering. Scherpe prijs

Prima en snelle levering

De ruitenwissers werden snel en keurig verpakt geleverd.

Prima website. Alles goed geregeld.

Precies wat ik nodig had, snelle levering

Slechte service

Naar aankoop van setje ruitenwissers op kenteken gezocht, helaas verkeerde setje uitgezocht. Zelf ook niet goed gekeken naar beschrijving van bevestiging. ( Maar normaal verwacht je als je op kenteken zoekt dat je de juiste artikelen ziet.). Mail gestuurd over retourneren of eventueel omruilen. Kreeg een mail met uitleg over hoe te retourneren, maar eventueel mij vraag beantwoorden over welk setje wel ik wel kan bestellen hadden ze schijnbaar geen zin in. Helaas is commercieel meedenken van personeel tegenwoordig moeilijk. Inmiddels juiste set besteld bij een andere winkel die me graag te woord wilde staan.

prima en snelle levering

snelle levering prima kwaliteit

telefonische hulp was prima.

Ik zocht voor mijn auto een nieuwe koplamp en wist niet welke ik moest hebben uit een legio van mogelijk heden. Na een telefoontje kwamen we op 2 nieuwe koplampen voor de prijs van 1. dit noem ik nu een service die niet op winstbejag is.

Kut

Kreeg groote mond van personeel

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Heeft u voor ons een naam die u zo behandeld heeft? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Razend snel

Na één dag al bezorgt.

Niet al te duur en snelle levering!

Super service!

De acherruitenwisser die ik ontving paste niet, maar dit werd snel geruild en ik kreeg nog wat terug ook.

Kansloos

Voor 8 besteld volgende dag in huis dus niet 4 dagen verder haal het aub van jullie site als je het niet waar kunt maken eerste en laatste keer dat ik bij jullie besteld heb

Beste klant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Op dit moment zijn het uitzonderlijke en drukke tijden voor ons en vooral voor de vervoerders! Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Slechte service

Mijn bestelling zou dinsdag 30 maart komen toen werd het 31 maart daarna 2 april en nu word het 6 april . Heb telefonisch contact gehad en daar zeggen ze alleen dat kan gebeuren .

Beste klant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Dit heeft te maken met de remschijven, daar is een probleem mee op dit moment. Op dit moment is de verwachte levering dinsdag. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Gewenste levertijd nog steeds niet gehaald!

Om maandag 22 maart om 10.24 hr heb ik een bestelling gedaan van voorraadartikelen. Omdat zomaar een artikelprijs met 0,16 euro verhoogd bleek te zijn (!), is de bestelling eindelijk op donderdag 25 maart om 16.43 hr bij de transporteur DHL aangemeld. Inmiddels is het donderdag 1 april, zijn er 10 dagen verstreken en heb ik nog steeds niets ontvangen. Het enige wat ik krijg zijn excuses en wordt er geen enkele moeite gedaan om na te gaan waarom er niet afgeleverd is! Pas na een week zou er dan eindelijk een onderzoek zijn ingesteld! DHL blijft echter maar aangeven dat het "bezorgmoment bekend zodra je pakket bij DHL is". Kortom, ik ben benieuwd of ik mijn bestelling ooit nog ga ontvangen en voel ik mij in ieder geval niet als klant behandeld.

Beste klant, Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Heeft u voor ons een ordernummer zodat we dit kunnen onderzoeken? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

onbetrouwbaar

ze zijn niet serieus, sinds februari hebben ze de bestelling niet gehonoreerd, ik heb verschillende keren gebeld en een e-mail gestuurd, zonder antwoord, ik heb de onderdelen niet ontvangen en ik heb het geld niet ontvangen

Goedemiddag, Wat jammer dat u deze ervaring deelt. U heeft op 04-03-2021 15:05 van ons een mail ontvangen dat u pakket bij ons retour is gekomen. Waarin de vraag gesteld word of u het pakket alsnog wilt ontvangen. Hier heeft u nooit op gereageerd helaas. Dan word u bestelling/retour ook on hold gezet tot de klant belt of reageert. U kunt alsnog op de mail reageren dan lossen we het alsnog op voor u. Met vriendelijke groet Mijnautoonderdelen.nl

Betrouwbaar en snelle levering

Beste klant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Heeft u voor ons een ordernummer zodat we dit kunnen onderzoeken? U kunt op dit bericht reageren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snel en super service!

Helaas paste een van de onderdelen niet die ik had besteld. De goede is blijkbaar niet leverbaar en om gedoe te sparen, kreeg ik het geld terug zonder de onderdeel terug te hoeven versturen. En dit binnen 24u geregeld! Top service!

Leversnelheid?

Hebben tweemaal een bedtelling gedaan die ‘de volgende dag’ geleverd zou worden. De eerste deed er een week over, wat volgens het bedrijf lag helemaal aan de vervoerder. Dat klopt niet. Ze maken wel een verzendnummer aan in het systeem, maar de pickup is dagen later. De tweede bestelling had ik écht snel nodig en dus heb ik ze gelijk ook gemaild. Dat werd gelijk opgepakt en is wel direct verzonden. Dat was top. Prima bedrijf als je een paar dagen kan wachten.

Niet zoals het hoort

Accu besteld zou op een zaterdag geleverd worden maar is dinsdagavond pas werkelijk geleverd. Accu past niet maar is besteld door mij op kenteken. Nu dus weer zonder accu.

Snelle en perfecte leveringen

zeer slecht

12,50 extra betaald en voor 20:00 besteld zodat dit dringende onderdeel de volgende dag zou worden geleverd. Echter kwam deze pas 4 dagen later. Vriendelijk verzocht onze extra 12.50 terug te storten of een andere vorm van compensatie te bieden. 6 mails later nog steeds geen enkele mogelijkheid tot compromis. Zeer onvriendelijke en onbegripvolle klantenservice. Ook werd het lampje voor in de koplamp los in een doos bezorgd, terwijl dit een behoorlijk kwetsbaar item is.

Beste klant, Wij vinden het vervelend om te moeten horen dat uw bestelling niet naar wens is verlopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou u ons nog een keer willen mailen zodat wij dit voor u kunnen oplossen.

Supersnelle levering

Top bedrijf van A tot Z

Via de advertentie op mp Een bumper gekocht. Door corona iets later In huis. Helaas door bouwjaar vergissing Verkeerd. Maar het terug nemen en terugbetaling in een paar dagen geregeld en terug gestort. HEEL NETJES Als het wat beter weer wordt word er zeker een trekhaak besteld. Geen twijfel mogelijk Eerlijke jongens die hard werken. Top jongens Grt ad