Je wordt goed behandeld

Ze proberen met goede oplossing te komen

Goede kwaliteit, snel geleverd

Goede kwaliteit, snel geleverd

Slecht

Accu besteld. Bodermann. Die accu die geleverd werd is geen bodermann 12v 62ah. Maar een accu 12v 35ah. Dat is nog al een verschil afmetingen kloppen niet.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit is gebeurd! Heeft u dit al gemeld aan ons zodat we dit kosteloos kunnen omruilen voor u? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Uitstel levering

Mijn ervaring is dat er bij de bestelling werd aangegeven dan deze de volgende dag geleverd zou worden. Echter nu al 3x een wijziging ontvangen dat de goederen later komen. En de vraag is of dit de laatste is of er nog weer een uitstel van levering komt.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald! We hebben uw order erbij gepakt en we zien dat er een slechte levering is geweest van uw artikelnummer en hierdoor later is verstuurd dan verwacht! Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Diep triest

Door een fout in de site heb ik het artikel dubbel en moet ik zelf de kosten gaan betalen om het retour te sturen.

Geachte klant, Vervelend om te horen dat u een bestelling dubbel heeft ontvangen. Heeft u voor ons de ordernummers zodat wij u tegemoet kunnen komen met de retourkosten? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Super snel alles geleverd

Ik wacht nu al 3/4 weken op een accu die op voorraad staat!

Ook geen goeie terug koppeling van de zender.

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de levering niet heeft plaats gevonden. Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij dit kunnen uitzoeken en het probleem kunnen verhelpen? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Foutieve levering perfect opgelost

Ruitenwissers voor mijn ix35 besteld. Het juiste type was snel gevonden. De wissers werden snel bezorgd. Helaas was één van de twee een afwijkende. Één telefoontje en een dag later werd de juiste wisser bezorgd. Uitstekend opgelost.

Prima prijs en en snel geleverd

Prima prijs en en snel geleverd. Goede kwaliteit

Is goed prima

Netjes op tijd geleverd

Gewoon simpel bestellen en snel in huis.

Goede service en communicatie

Mijn eerste bestelling was helaas achtergebleven bij de post, Na contact opgenomen te hebben kreeg ik meteen reactie of ik akkoord ging met een nieuwe verzending en deze had ik de volgende dag in huis!

Helemaal super

Helemaal super Producten voldeden precies wat ik net moest hebben. En een supersnelle verzending

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Ben al weer een aantal jaren klant bij Mijn Auto Onderdelen.nl. Prima kwaliteitsonderdelen van verschillende merken voor een schappelijke prijs.

Ben zeer tevreden.

Snelle levering binnen 24 uur en een mooie prijs.

Prima ! Geen enkele opmerking

Geen enkele opmerking !

Na bestelling ,het onderdeel de andere dag binnen.

Men Had aangegeven dat mijn uitlaat niet op voorraad was , ik had laten noteren dat ik een berichtje zou krijgen als die weer op voorraad zou zijn. Na dit bericht de uitlaat besteld en de volgende dag binnen perfect gedaan

snelle service klantvriendelijk

verkeerde artikel besteld retourneren ging vlot en had per omgaande het juiste artikel.

Complimenten

Het product is goed, Levering , je krijgt een goed beeld wanneer je bestelling kan verwachten. Compleetheid is uitstekend

Snel bezorgd

Met altijd een goede aanbieding.

Zeer sneller levering

's Avonds een accu besteld volgende dag geleverd, monteren en de auto start meteen. Super levering door courier en vooral snel vanuit Mijnautoonderdelen.nl

doen niet wat ze beloven!!

slecht!!!!!

Geachte klant, Hoe kunnen wij u verder helpen? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Niet tevreden

Kreeg een verkeerd onderdeel en moest het terugsturen zelf betalen. Niet terecht, Terugsturen was even duur als het artikel!

Hallo, Dat is vervelend om te horen. Helaas kan het zo zijn dat na het invoeren van een kenteken meerdere producten naar voren komen. Aan de hand van de specificaties kunt u een keuze maken. Heeft u een voor ons een retournummer zodat wij kunnen kijken wat wij voor u kunnen betekenen? Met vriendelijke groet, Klantenservice

praktisch

accu besteld, op zich prima. Was wel op zijn kop verstuurd (?), waardoor wat accuzuur was gelekt. Niet zo praktisch, maar accu functioneert prima. Ook telefonisch goed bereikbaar, toen ik wilde navragen of dat lekken kwaad kon

Bestel proces verliep goed, maar.

Bestellen verliep goed, goede onderdeel was snel gevonden. Voor de bezorging had ik aangegeven dat het evt. Bij de biren kon afgeleverd worden, maar bezorger heeft het bij ons voor de deur achter gelaten zonder aan te bellen terwijl we thuis waren. Pakketje heeft de hele nacht buiten gelegen, terwijl wij waren uitgegaan dat die bij de buren was afgeleverd. Slechte zaak, pakketje had ook kunnen verdwijnen.