Goed en goedkoop snelle levering

Past goed en prefect

Goede service, en snelle levering

Normaal goed, transport wel een issue.

Al jaren meerdere orders geplaatst. Alle onderdelen netjes en volgens de aangegeven levertijden. Nu een bestelling op woensdag avond geplaatst waarop ik 2 verzend keuzes krijg. 1) standaard levering op zaterdag of 2) avond levering op vrijdag tussen 17:00 en 22:00. Aangezien ik zaterdag echt aan de klus wilde gekozen voor de vrijdag avond levering voor 2,- meer prijs. En dan blijkt de order niet op donderdag maar op vrijdag verwerkt te zijn. Aangeboden bij Trunkrs die de avond leveringen doet en word het de maandag na het weekend pas geleverd. Dus 2,- extra betaald om het nog 2 dagen later geleverd te krijgen. Trunkrs kan je niet helpen want die doen alleen maandag t/m vrijdag avond leveringen. En voor de overdag leveringen (incl de zaterdag) zijn er dus kennelijk contract met een andere partij. Dit is dus een scenario wat bij vertraging in verwerking heel veel kan voorkomen met je woensdag orders met vrijdag avond levering. Ik heb dus niet het gevoel dat ik de enige ben waarop dit vaak mist gaat en je 2,- extra je order over het weekend heen tilt. Vergeet niet dat ik altijd top ervaringen het met deze leverancier ! maar dit zet me echt aan het denken waarbij ze vermoedelijk door deze niet slimme technische contructie hun laatste order hebben ontvangen van mij. nog 3 dagen wachten op mijn order waar ik 2,- extra voor hebt betaald om het extra snel geleverd te krijgen :-(. order: 1685539_61637101 trunkr: 411853180

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Uiteraard is dit niet de bedoeling. Helaas is er hier een voorraadverschil ontstaan waardoor de bestelling te laat is vertrokken. De avondleveringen vinden enkel plaats op doordeweekse dagen. Hierdoor is de bestelling vertraagd tot na het weekend. We zijn momenteel druk bezig om dit probleem te verhelpen voor in de toekomst. Als tegemoetkoming kan ik u een actiecode aanbieden t.w.v. de verzendkosten voor een eventuele volgende bestelling. Zou u kunnen reageren op dit bericht zodat ik dit in orde kan maken voor u? Met vriendelijke groet, Klantenservice.

Goed product

Kwaliatief goed product

Zeer goede service

Zeer goede service

Snelle levering. Alleen het bestuurdersstoelmatje van mijn peugeot 2008 laat steeds los van de sluitings doppen en dat is uitermate irritant en gevaarlijk. Dat is een beoordeling met een 5. Graag uw reactie.

Snel en goed bereikbaar

Ps, ik zit nog steeds op de ruiling te wachten interieur filter, de verkeerde bestelde interieur filter al een week geleden terug gestuurd, volgens mij hebben jullie deze al ontvangen, ik hou vertrouwen in dat het goed komt.

Goed en snel naar tevredenheid geholpen

Goed en snel naar tevredenheid geholpen

Zoals verwacht

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding

Hi Karel, Bedankt voor uw positieve bericht. Kunt u ons toelichten waarom u ons 2 sterren heeft gegeven? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Team klantenservice

ik heb ruitenwissers besteld en kreeg ze een dag later binnen, heel fijn!

Zoals beloofd

Goede communicatie en service

In eerste instantie verkeerd artikel besteld, kon de zending tijdig stopzetten wat geen probleem opleverde. Opnieuw artikel besteld en werd snel geleverd.

Alles perfect verlopen

Niets op aan te merken

De bestelling zou eerst 2 dagen vertraagd zijn, volgens de informatie. Echter de bezorger kwam toch eerder, onaangekondigd, op het oorspronkelijk toegezegde tijdstip.

Erg jammer!

Beloven dat iets binnen 2 dagen bij je is, vervolgens een week moeten wachten tot het er is! En dan blijkt dat het in een doos wordt verstuurd waar wel 80x mijn onderdeel in kan zitten! Hier betaal ik dan bijna 9 euro voor. Waarom zo duur, want het onderdeel kon "gewoon" met de post verzonden worden. Kortom bezint voor gij besteld!

Hallo, Wat jammer dat wij de verwachte levertijd van uw bestelling niet gehaald hebben. Onze excuses hiervoor. Vrij vervelend dat uw bestelde product in een grotere doos verpakt was dan nodig was. Echter zou u nog steeds dezelfde verzendkosten betalen als het in een kleinere doos geleverd zou worden. Met vriendelijke groet, Team klantenservice

Geweldige service

Top goed geregeld en Top levering.

Snelle goede service!

Vrij snel binnen, netjes geleverd!

Hartstikke goed

Heel goed en snel geleverd

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Perfecte snelle levering

Snelle levering van het gevraagde artikel. Goed verpakt Goede service

uitstekend

alles zoals vermeld

Goed en snel

Precies de ruitenwissers die ik heb besteld ook binnen gekregen. Soms zijn de plaatjes op een website niet helemaal zoals je ze besteld maar hier ging alles goed. Chapeau. Gelijk voor een vriend ook een ruitenwisser besteld voor de achterzijde, en ook dit weer perfect geleverd.

Had een achterlichtunit besteld en werd heel snel geleverd. Helaas bij uitpakken bleek het glas/kunststof gebroken te zijn. Mogelijk dobij transporteur gevallen of iets anders. Gelijk gebeld fotos gemaakt en werd nieuwe unit opgestuurd. De gebroken retour gestuurd, natuurlijk in orginele verpakking.

Sevjce top!

Ruilen totaal geen probleem en snel

Helemaal prima

Nieuwe ruitenwissers voor mijn mini gekocht. Prima kwaliteit.

Bedrijfsgegevens

Vareseweg 123 C

3047AT Rotterdam

0900 999 01 09

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.