Goeie producten,snelle levering!!!

Goeie ervaring met deze webshop,snelle levering!!!

Ik heb mijn nieuwe koplamp er in zitten past ook nog bij de kia carens. Bedankt als ik nog wat nodig heb dan bestel ik het weer bij jullie.

Onderdelen geleverd volgens afspraak

De prijs is goed en de onderdelen zijn snel geleverd

Slecht.

Ga er geen eens te veel woorden aan verspillen. Accu niet geleverd; waarschijnlijk kwijtgeraakt. Daarna onbeschofte en klantonvriendelijke communicatie via mail en telefoon. Zonder gerichte of degelijke oplossing. voor mij nooit meer :)

Product goed levering minder

De accu is goed de prijs prima alleen de bezorger stond elke keer bij de buurman

perfect

gebroken spiegel die moeilijk vervangen kon worden

De bestelde rechterspiegel werd bezorgd door DHL, ipv postNL (zoals op de site aangegeven). Helaas kwam deze volledig gebarsten aan. Direct contact gehad met de klantenservice en na meerdere mails eindelijk een retourticket ontvangen. De volgende dag direct retour gezonden, enkel 2 weken moeten wachten op een vervangend artikel. Op een informerende mail werd niet gereageerd, enkel de standaard "we reageren binnen een dag". Na telefonisch contact, met ruimm10 minuten in de wacht werd aangegeven dat de vervangende spiegel toevallig die dag verzonden werd. Helaas duurde het toen nog een paar dagen voor de spiegel binnen was. Aangezien het rijden zonder rechterspiegel een fikse bekeuring op kan leveren, geen prettige gedachte.

Accu niet ontvangen

Bijna een week gewacht op een bestelde accu die ik toen maar heb afgesteld, er zou een probleem zijn met de vervoerder, klantenservice wilde wel maar kon niet, en momenteel wacht ik nog steeds op mijn terugstorting.

Artikel mag niet retour

Achterlicht besteld. Zou moeten passen volgens de website, maar paste dus niet. Retourneren mag niet. Weg geld. Gelukkig zijn er genoeg andere webwinkels waar je onderdelen kunt bestellen en die wel betrouwbaar zijn.

Prima prijs en snelle levering

Zoals boven

Snelle en goede levering!

Snelle en goede levering!

Pakket niet ontvangen

Ik heb mijn pakket op 14/9 besteld en gelijk een track&trace ontvangen met verwachte leverdatum 16/9. Echter bleef code staan op pakket nog niet ontvangen door DHL. Hierover gemaild op 20/9, waarna een onderzoek is gestart. Op 5/10 nog steeds niks gehoord. Vorige week gevraagd om de bestelling te annuleren en mijn geld terug gestort te krijgen, maar willen ze niet doen want ze willen weten waar het pakket is. Het onderzoek zou 5 werkdagen duren, zijn er inmiddels 12. Jammer van de slechte klantenservice.

Slechte communicatie en onjuiste berichtgeving

Op basis van kenteken de ‘juiste’ onderdelen besteld. Bleken niet te passen. Na telefonisch contact alsnog verkeerde info gekregen, terwijl de fout nog steeds niet ingezien werd. Afrader dus

Snel geleverd..volgende keer weer hier bestellen..

Betrouwbaar en netjes

Werd netjes op de hoogte gehouden per mail, bij ophalen was alles netjes verpakt en hoefde niet lang te wachten

Snelle levering en product is uitstekend.

Conform afspraken geleverd en prima product.

Snel en accuraat

Snel en accuraat

Snel levering

Gewoon top

Van begin tot eind gewoon top

Ruitenwissers

Goede prijzen vlotte en nette bezorging

Heel goed en snel

Ik ben tevreden

Snelle en nette levering

Onderdelen zijn snel en netjes geleverd

Niet nog eens!

Geen goede brembos, past niet, remschijven van Febi, ook niet te doen, komen zonder conische bout dus maakt veel herrie, remmen die niet passen zit ook speling op. Distributieriem kit niet volledig binnen gekregen, al met al, niet nog een keer. Inmiddels bij volvo dealer voorzien van top onderdelen.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet wens is verlopen. Als iets niet goed is, dan kunt u gebruik maken van onze retour beleid. Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Precies zoals het zijn moet

Snel geleverd. Goede prijs. Vriendelijke ondersteuning

Slechte klantenservice

We hebben een product gekocht via zoeken op kenteken, we gaan er dan vanuit dat de producten die aangegeven worden ook voor die auto bestemd zijn! Toch?! Klantenservice reageert zeer slecht op geleverde bestelling wat niet op de auto past, we konden het product op eigen kosten retour sturen waarna we geld terug zouden krijgen, er word niet moeite gedaan om het om te ruilen voor het juiste product, dit is geen service gericht bedrijf en de personen bij klantenservice kunnen hier nog heel wat in verbeteren, ik zal in ieder geval hier niet meer bestellen!!

Geachte klant, Een kenteken is enkel een filter op de producten. Daarnaast zijn de specificaties van de producten van belang. Het kan zijn dat er voor een kenteken meerdere opties naar voren komen. Denk aan verschillende afmetingen (voornamelijk remmen). U vraagt een retour aan via de website. Aan de hand hiervan wordt er een retournummer aangemaakt. U kunt hier kiezen voor een ''omruiling'' of een ''annulering'' . Zoals ik het kan zien heeft u niet voor een omruiling gekozen. Met vriendelijke groet, Klantenservice