Filters

10

Goed

Beste, Ik was tevreden met mijn accu,plus goed geholpen door Alex . Dank je wel,

  • Aanbevelen? Ja
8

AANTEBEVELEN

HEB DIT ARTIKEL ONTVANGEN BINNEN DE VOOR GESTELDE TIJD. MAAR DE VERZEND KOSTEN KUNNEN WEL WAT LAGER. ALS JE VOOR HET ARTIKEL DE VOLEDIGE PRIJS MOET BETALEN BEN IK AKOORD VOOR DE VERZEND KOSTEN MAAR NIET ALS JE EEN KORTING KRIJGT VAN 70%.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goedgekeurd

Goedgekeurd bij voorbaat bedankt

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk te begrijpen, zelfs voor een leek

Top!

  • Aanbevelen? Ja
9

voldeed aan mijn verwachtingen.

etc. etc.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Onderdeel op kenteken besteld past niet via de website een retour nummer aangevraagd geen reactie gelbeld 12 min.in de wachttijd voor 25 cent per minuut ongeïnteresseerd persoon gesproken niet opgelost Nog een keer een retour nummer aangevraagd week later nummer gekregen pakket in zelfde verpakking teruggestuurd voor 7,25 euro verzendkosten bij bedrijf 8,95 euro . 2 dagen later bericht ,retour wordt niet geaccepteerd er mist een stikker? Kon kiezen of product laten vernietigen of terug sturen gekozen voor het laatste. We zijn nu weer 2 weken verder niks meer gehoord. Vervelend gedoe vandaar slecht bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend dat uw retour is afgekeurd! De sticker waar het artikelnummer op staat vermeld is voor ons heel belangrijk, anders kunnen we het niet meer doorverkopen! Na het versturen is er geen e-mail contact meer geweest dat u het pakket retour zou willen hebben! Als u dit pakket retour zou willen hebben, dan is het verstandig om op dit bericht te reageren zodat we dit alsnog kunnen verzenden! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

8

Zeer snelle levering

De site is duidelijk en veel duidelijke informatie Alleen wat ik jammer vindt als ik een melding krijg voor een aanbieding artikelen er niet zijn Overigens ben ik tevreden beter dan andere aanbieders

  • Aanbevelen? Ja
1

Product niet ontvangen

Ik heb niets ontvangen. Ik zie het product alsnog graag tegemoet.

  • Aanbevelen? Nee
10

prima service

Prima producten voor bijna inkoop prijzen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geleverd.

Product snel en goed verpakt geleverd. Wellicht handig om erbij het product te vermelden is of er wel/ geen pakking bij geleverd worden. Ofwel welke je nodig gaat hebben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes verpakt

Niet te grote doos.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering, product makkelijk gebonden op de website

Nieuwe buitenspiegels besteld, was makkelijk vindbaar op de site en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering .

Snelle levering van kwaliteits artikelen met een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig goed

ik heb goede ervaringen met mijn onderdelen.nl

  • Aanbevelen? Ja
3

geen complete levering

zending was niet compleet en konden het ontbrekende onderdeel(dop) ook niet leveren zodat het artikel onbruikbaar is. Mocht het wel terugsturen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend dat de afsluitstop er niet bij zat! De leverancier is er mee gestopt om dit erbij te leveren! Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

2

Klantonvriendelijkheid

Telefonisch gesprek was onbeleefd en respect loos behandeling , ik kies met bank betaling via web side maar vraagt naar mijn Creditcard gegevens , ook krijg ik koplamp voor mijn Passat zonder computer kastjes.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We zien dat de bestelling niet via Credit card is gekocht maar met betaalwijze Paypal! Zoals specificatie aangeeft krijgt u alleen de unit zonder extra erbij. Die dienen van de oude koplamp overgezet te worden! Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Erg positief

Snelle correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzaam

Behulpzaam en meedenken .

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer snelle levering en goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Staan voor kwaliteit en kwantiteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Super blij mee

Is een goed ervaring ja Levering is ook snel

  • Aanbevelen? Ja
6

producten prima, levering erg moeizaam

de producten en de prijzen zijn prima. Kreeg maar liefst zes (6!) orderbevestigingen. Helaas werd niet alles geleverd. Op mail werd niet gereageerd. Telefonisch contact gezocht: men beloofde mij dezelfde dag antwoord te geven, wat helaas niet gebeurde. Weer gemaild, geen reactie. Uiteindelijk gebeld met Rachel en zij heeft het snel in orde gebracht

  • Aanbevelen? Ja
5

Slechte afspraak over levering

Artikel perfect. Levering dag te laat in de namiddag , slecht. Kon hierdoor niet over mijn auto beschikken en moest met openbaar vervoer. Begrijp niet waarom er niemand met het lumineuze idee kon komen om het onderdeeltje ( 5 cm ) in een envelop te doen met een postzegel. Dan had ik het ruim op tijd gehad zonder hoge verzendkosten.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, We hebben uw order erbij gepakt! De verwachte levering zou op 5-7 zijn en we hebben dit onderdeel 4-7 verstuurd zodat het op 5-7 geleverd zou worden! Helaas is uw pakket de volgende dag door DHL gesorteerd en op 6-7 geleverd! Onze excuses ervoor! Dat we dit niet per post hebben gedaan heeft een reden! Wij doen al onze pakketten via een pakketten dienst zodat het pakket enigszins beschermd blijft door de doos! Post hebben geprobeerd en ging absoluut niet goed! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd