Groot assortiment. zeer snel geleved. Tevreden

Kenteken ingevoerd. Artikel gezocht. Besteld en de volgende dag geleverd gekregen. Wat wil je nog meer.

Een van de lampjes kwam gebroken aan. Slorig/slecht ingepakt. Lampje lag bovenop verpakkingsmateriaa

On line bestellen is ingewikkeld voor mij. Ben 70 plus en niet goed met computer. Het lampje lag bovenop het verpakkingsmateriaal i.p.v ertussen. Daardoor was een lampje gebroken.

Niet de volgende dag geleverd

Toen ik bestelde stond er dat het de volgende dag geleverd zou worden. Helaas het duurde 3 dagen. Ik heb zelfs meer betaald omdat de onderdelen duurder waren dan elders met de belofte dat het de volgende dag geleverd zou worden. Er stond bij het artikel dat het op voorraad was. Waarom duurt het dan toch 3 dagen. Trap niet in de flauwe kul dat het de volgende dag geleverd gaat worden.

Snelle levering, lage prijs. Goede verpakking.

TOP

Bedrijf levert de helft en heeft grote mond.

Vorige week woensdag diverse zaken besteld. Op de website staat voor 23:00 besteld morgen geleverd. Ik had het zaterdag pas nodig dus geen probleem zou je zeggen. Vrijdag kwamen er 2 van de 4 onderdelen binnen. De auto ging zaterdag de brug op en de 2 onderdelen zijn geplaatst. De olie voor versnellingsbak en motorolie kwamen niet binnen. Vandaag meteen een mail gestuurd waar de olie blijft. Hele ochtend geen reactie gehad. In de middag opeens een melding met een pakbon, ik stuur een email terug met de vraag of ze een grapje maken. Kreeg toen een reactie terug van Ali dat het geen grapje is. Klaarblijkelijk mijn hele zending vergeten. Er is geen vertrouwen in mijn onderdelen.nl dat ik de olie morgen alsnog krijg. Ik wil mijn geld en verzendkosten terug en zal hier nooit meer bestellen! Mensen bestel niks bij dit bedrijf. Geen communicatie en de levertijden halen ze gewoon niet. Als je hier vragen over hebt krijg je een grote mond.

Geen bestelling plaatsen

Ik heb drie producten besteld en de prijzen betaald die op de website (mijnautoonderdelen.nl) stonden. Maar tot mijn verbazing vroegen ze toch extra geld. Ik heb een klacht ingediend, maar ze konden geen fatsoenlijk antwoord geven op waarom ik na de betaling nog meer moest betalen. Omdat ik €1,72 extra moest betalen, heb ik er verder niet teveel over nagedacht en heb ik het gewoon betaald. Maar toen kreeg ik weer een factuur van €2,21. Ik wil echt niet steeds extra geld betalen! En trouwens, op de website staat nog steeds de oude verkoopprijs, terwijl ze per mail telkens om extra geld vragen. Ik wil mijn bestelling annuleren.

Tevreden klant!

Het juiste artikel snel gevonden, goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Goed verpakt en snel in huis; dat is zoals ik het verwacht!

Mijn bestelling is snel afgehandeld en afgeleverd. Blijkt achteraf dat ik niet de juiste onderdelen besteld heb. Retour is ook zonder gezeur snel afgehandeld.

Toppie

Snel en goed.

Vandaag besteld morgen in huis

Heb het vrijdag ochtend besteld betaald en zaterdag helaas niets ontvangen. En was op voorraad. Had daarom bij jullie besteld maar helaas niet waar gemaakt?

Snel bezorgd

Goed product snel bezorgt

Precies wat ik zocht...

Op de website zoek je onderdelen op kenteken, dat verloopt heel soepel. De beloofde snelle levering wordt waar gemaakt.

To be avoided

Car battery ordered and never collected by the transport company. The website advertised a delivery time of 1 day, but 7 days later, ..... nothing. I then asked for my order to be cancelled after losing 1 week's wages, but they refused and continued to give me the same excuse with this transport company. I lost a week's wages and the case is now in the hands of my lawyer. I will never order from them again. They're not a serious company and they make fun of customers with the same excuses over and over again (after 4 emails).

• Nous recommanderiez-vous? Non

snel geleverd voldoet

snel geleverd

Slechte services

Vorige week dinsdag ruitenwisser besteld, gisteren (maandag) bezorgd (op jullie website staat wordt de volgende werkdag geleverd) Verzendkosten komen pas in beeld als je gaat betalen, wordt 8,95 voor gerekend, wordt door de brievenbus bezorgd! Begrijp dat jullie producten met ruim 50% korting kunnen aanbieden. Dit was voor mij de eerste en laatste keer dat ik wat bij jullie heb besteld.

Prima bedrijf met goede kwaliteit en prijzen

Meerderen artikelen besteld en op tijd geleverd gekregen. Goede service.

Ideaal om via site nummerbord van de auto in te voeren en zo de perfecte ruitenwissers te ontvangen (met ook nog eens een mooie korting/sale)

Volgende keer toch bij u

Op tijd en juiste en goede bedankt

Goed Snel en vriendelijk personeel

Parco schijven en blokken gekocht, voor een hele zachte prijs..Het setje Was een stuk duurder bij Sparco zelf Dus bedankt voor de super snelle levering Mvg Sebastiaan

Topbedrijf.

Binnen 2 dagen geleverd.

Snelle levering tegen goede prijs. Zeer goede onderdelen die perfect passen en makkelijk (in mijn geval) te monteren zijn.

heb bestelling teruggestuurd, maar er wordt beweerd dat het niet is aangekomen.

Heb bestelling teruggestuurd, maar er wordt beweerd dat het niet is aangekomen.

Ultra trage retourbetaling

Verzending gaat snel Retour betaling is schrikbarend traag na 14 dagen nog geen retour betaling

Zeer goed!

Voorheen weleens elders besteld en niet het juiste onderdeel ontvangen.

Helemaal top!

De bestelde accu zou keurig op tijd bezorgd worden. Ik ben echter zo stom geweest een onjuist adres te vermelden. Nadat er eerst telefonisch contact was geweest met de vervoerder, belde iemand van Mijnautoonderdelen.nl mij ook nog een keer om te informeren of alles nog was goed gekomen. Prima service!

Vareseweg 123 C

3047AT Rotterdam