goede prijs ,en snelle levering.

goede prijs , snelle levering.

Ben zeer tevreden over dit bedrijf!

Vriendelijk personeel en alles is correct verlopen,snelle levering!

zeer goed bedrijf

ik koop er al een aantal jaar onderdelen prijs/kwaliteit is goed ik ben meer dan tevreden.

Bestelling online perfect inclusief bezorging, telefonisch verkeerde info

Mijn bestelling ging vlekkeloos online, bezorging ook. Toen ik voor mijn bestelling belde of er 1 of 2 remblokken in het pakket zaten omdat ik er 2 nodig had werd mij verteld dat er 4 remblokken in het pakket zaten, dit bleken er 2 te zijn toen ik het pakket ontving. Ik had er geen 4 nodig maar wel verkeerde informatie, terwijl ik juist belde voor de hoeveelheid remblokken in het pakket. Betere info is wenselijk!

Vele beloftes maar geen daden

Ik vind het heel jammer negatief over dit bedrijf te spreken, maar vind wel dat klanten op de hoogte moeten zijn. Als je ooit iets in de toekomst koopt en het wil retourneren, dan zou ik zeggen doe het niet. Dit beleid lijkt heel simpel, maar als het niet goed gaat dan ben je de sigaar. Na vele malen contact en beloftes vanuit hun kant, zijn we weken verder en is het beloofde geld nog niet overgemaakt. Misschien een klein bedrag voor hen, maar dat mag niet het argument zijn dit niet over te maken en dat na meerdere malen door verschillende personen beloofd te zijn. Als het bedrijf om de hoek zat, dan was ik het daarheen gereden en netjes opgelost. Helaas dit is echt in mijn verkeerde keelgat geschoten.

Goed advies en snelle levering!

De accu van mijn auto moest vervangen worden. Mijn zoon wees mij op de website. Eén telefoontje en ik kreeg een code waarmee ik de juiste accu voor mijn auto kon vinden op de site. De volgende dag werd hij al geleverd.

Was vlug ontvangen.

Snelle en goede levering

Prima prijs, snelle levering

Duidelijke website, ruime keuze. Bobines voor Golf IV Variant uit voorraad geleverd.

Good deal.

Fast delivery Thank's

Klant vriendelijk

Had ruitenwissers besteld en bleken niet de goede te zijn. Na weer andere besteld te hebben werden die gelijk verstuurd. En de verrekening, creditnota, werd óók direct uitgevoerd. Hartstikke fijn. Ze zitten op mijn auto!

Snelle levering en juiste prijsstelling.

Helaas waren er wat problemen met schade tijdens transport van de deze koplampen. Maar MijnAutoOnderdelen.nl heeft het met grote snelheid en zonder gemor of gezeur prima opgelost. En dat is zeker heel fijn want daar heb ik wel andere ervaringen mee. Ik zeg, een aanrader om zaken mee te doen.

Onderdelen zijn snel geleverd. Internetsite is overzichtelijk en makkelijk toegangkelijk.. Dus, prima

Beschadigde producten en langzame levering

Voor de 2e keer in een jaar besteld bij MijnAutoOnderdelen.nl. Wat een gedoe zeg... Je betaald bijna €8 euro verzendkosten voor een beschadigde en geopende verpakking. Daarnaast is het absoluut niet 'vandaag besteld, morgen in huis' zoals ze beloven. Het pakket werd (nadat DHL de bestelling al had gemarkeerd als bezorgd) 3 dagen later door de bezorger onze hal in gegooid. Na het horen van het kabaal was het überhaupt nog een wonder dat er een verpakking omheen zat. Waarschijnlijk verkopen jullie prima kwaliteit producten, maar zorg gewoon dat je je bezorgproces op orde hebt en niet €8 euro rekent voor een pakketje wat vervolgens gebutst en wel bij iemand bezorgd wordt. Bij andere webwinkels worden dit soort producten alleen in de outlet verkocht of überhaupt niet meer verzonden. Absolute afrader dus....

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling. We hebben uw email ontvangen met foto's, We hebben hierop gereageerd met een aanbod hierin. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Goede prijs mega snelle levering

's Middags 16 uur besteld en volgende ochtend 0930 uur in huis in Amsterdam. TOPPERSSSZZZ!!!!

Accu werd snel geleverd en goede service

Veel gedoe

Verkeerd product geleverd. Ondanks dat ik de kenteken ingevoerd had. Jullie geven daarop geen garantie en kosten zijn voor ons om om te ruilen. Ik vind het allemaal een gedoe en duurt allemaal te lang. Ik bestel normaal ergens anders en dat ga ik de volgende keer weer doen. Sorry

Beste klant, Dat is heel vervelend dat het verkeerd is. Het kenteken is een hulpmiddel in het zoeken naar onderdelen. Als er verkeerd besteld word, dan zijn de retour kosten voor de klant. We kunnen voor de meeste auto's op chassisnummer zoeken en dan heb je grote kans dat het wel past. Word het verkeerd geadviseerd door ons, dan zijn de retour kosten voor ons. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Ze kunnen zich beter, watkanjewel.nl noemen.

Nadat ik online had besteld kon ik het artikel ophalen bij het magazijn. Hier bleek het artikel verlorren te zijn in de stellingen. Vervolgens zou het thuis gestuurd worden, ik mocht daar nog wel even de verzendkosten voor betalen. Na nog een week wachten terwijl het artikel binnen twee werkdagen thuis zou aankomen bleek het verkeerd besteld te zijn en naar een niet bestaand adres te zijn gestuurd. Na weer twee werkdagen wachten komt het artikel, waarvan verzekerd was, twee maal, aan de balie en aan de telefoon, dat het met pakkingen geleverd zou worden, zonder verpakkingen aan. Na telefonisch contact konden de pakkingen uberhaubt niet geleverd worden. Tijdens het gehele proces is er op geen enkel moment meegedacht of een oplossing geboden die logisch of behulpzaam was. Ik kom nooit meer terug.

Beste klant, Op uw email adres hebben wij een ruitensproeier pomp gevonden. Dit onderdeel hebben wij zonder verzendkosten naar u toegestuurd omdat het onderdeel kwijt is geraakt tijdens sorteren. Bij dit onderdeel zitten geen pakkingen bij. Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Perfect f

Snelle levering.

Snelle levering, goede prijs.

Goed bedrijf

Snelle levering, heel makkelijk op kenteken zoeken voor informatie, producten en beschikbaarheid. Snelle levering en soms goede aanbiedingen.

keurig op tijd

nvt

Redelijk

Ik moest mijn accu die ik gekocht had bij jullie... zelf beneden gaan halen terwijl er een lift aanwezig was . Chauffeur vertelde mij dat hij het niet boven mocht brengen . Heel vreemd...nog nooit meegemaakt.

Kwetsbare auto accu werd goed geleverd.verd.

Een door mij eerder gekochte accu werd door een ander bedrijf geleverd in beschermde verpakking en mogelijkheid om oude accu retour te zenden om niet. Toch een verschil. Jullie levering was als of hij via een toonbank ging. Ik ben wel tevreden. Vr gr.