Jammer dat ze de retour zending niet bij afterpay afmelden

Jammer dat de omschrijving niet duidelijk wordt weergegeven kreeg alleen een linker bumperhoek deze heb ik retour gestuurd. Dit is alleen niet doorgegeven bij afterpay waardoor ik steeds een onnodige betaal herinnering kreeg van afterpay Verder geen ervaringen dus kan ik dit niet delen

snelle levering voldoende producten

Na eerst de verkeerde ruitenwisser bladen ontvangen te hebben. Heb ik gebeld met jullie, de medewerker heeft gelijk gekeken waarom deze niet paste. En aangegeven dat bij de retour zending deze dan gelijk verrekend zouden worden. Alleen las ik dat ik als gebruiker zou opdraaien voor de rembours kosten? Dus besloten mijn pakket zelf bij jullie langs te brengen in de Spaanse polder vestiging. Helaas waren de nieuwe ruitenwisselbladen niet op voorraad. Maar tot mijn verbazing kreeg ik binnen een uur de melding dat deze opgehaald konden worden. Dus op nieuw naar de vestiging. Maar het plaatsen was 5 min. werk.

Besteld, betaald, geleverd => Prima

Te late levering

Hun motto voor 15.30 besteld morgen in huis. En geen 4 dagen later.. Op moment van aflevering al op vakantie..

was snel en goed geleverd!

ik vond het snel en goed geleverd dus niks op aan te merken.

Goede klantenservice

Mijn ruitenwisser kwam zonder doos beschadigd aan. Na contact met de klantenservice werd er vrij snel kosteloos een nieuwe toegestuurd. Deze zat wel netjes in een doos.

Prima systeem

Eenvoudig,snel en betaalbaar

snelle levering mooie prijs

snelle levering mooie prijs

perfect

alles ok

Bestellen en snel leveren, prima geregeld!

Goed product

Vier sterren omdat mijn bestelling in twee delen werd gesplitst en door twee verschillende koeriers bezorgd werd.

Prima winkel

Snelle goede levering van een uitstekend product.

Goed maar duur

Heb precies gekregen wat ik nodig had alleen de bezorgkosten waren duurder dan t product

Snel en goed mijn bestelling ontvangen

Product nooit geleverd

Kan olie besteld en nooit aangekomen Vervolgens wel een aanmaling sturen en nu moeilijk doen over dat die wel aangekomen is volgens het bezorg bedrijf en op de laatste mail helemaal geen reactie meer gehad

Beste klant, Dat is heel vervelend. We hebben de email erbij gepakt en het probleem is opgelost voor u en we hebben u ook via de email over geïnformeerd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

snel geholpen

heb statiegeld voor dynamo nog steeds niet terugontvangen

waar blijft het statiegeld van opgestuurde dynamo Mvg, Henk van der Zanden

was mijn 3de bestelling, zal hier in de toekomst ook blijven bestellen.

Snelle levering en zeer goede service

Ik had voor mijn Volvo V70 uit 2004 een spiegelglas nodig en deze was voor een schappelijk bedrag bij MijnAutoonderdelen.nl op voorraad. Dus besteld en binnen 2 dagen binnen. Even het glas bij het spiegelhuis gehouden en ja hoor... Het verkeerde glas geleverd. Ik heb mijn bestelling daarop gecheckt en toen bleek dat er in 2004 een facelift heeft plaatsgevonden van de V70 en ik had dus de verkeerde besteld. Glas teruggestuurd nadat ik een retourformulier van hen ontvangen had en zodra het glas bij hen binnen was is direct het juiste glas opgestuurd. Ik was wel de portokosten van het terugsturen kwijt, maar het glas is gratis omgeruild (ondanks dat ik zelf de fout had gemaakt). Dat vind ik ik dus gewoon hele goede service bieden.

Lastige Retour sturen en het juiste artikel te vinden

Bestellen op kenteken en dan nog 2x verkeerd. zeer vervelend. Retour sturen ging ook niet super. ten slot maar post nl gedaan en 7,50 meer betaald. Ramp via DHL

Snelle afhandeling en goed materiaal

Makkelijke website en goed op kenteken je spul(len) te vinden. Klein minpuntje zijn de relatief hoge verzendkosten.

Goede service en prima prijs

Tpp

Goede en Snelle Service

Gewenste onderdelen snel geleverd

Ruime keuze in prijs en kwaliteit om voor je auto de gewenste onderdelen te krijgen

geweledig

altijd netjes te woord staan, snelle levering, zeer vriendelijk, en de prijs is altijd goed en niet teduur.