Dit bedrijf weet precies waar het mee bezig is en stuurt geen troep af.

Geen klantvriendelijkheid

Ik heb mijn bestelling geplaatst,na 5 min kwam ik erachter dat ik wat vergeten was bij de bestelling, hierna via telefonisch contact laten bijplaatsen en betaald via ideal. Helemaal top denk je dan, kijk je de volgende dag in je mail, uit je bestelling gehaald. Geen contact geweest voor vervangend product. Bel je de klantenservice kun je wel vervangend product bestellen maar moet je wel weer verzendkosten betalen,

Beste klant, Dat is heel vervelend. Kunt u op dit bericht reageren zodat we kunnen kijken naar een oplossing met u? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Goede ervaring ermee

Snel en correct geholpen netjes aan de telefoon en snel afgehandeld

Late levering

Ik bestelde in de middag, ze gaven aan dezelfde dag nog ophalen. Uiteindelijk w As het er pas de volgende dag. Bij onze garage had ik het wel dezelfde dag nog kunnen halen. Systeem zit verder goed in elkaar en werkt prettig

Makkelijk

Goede webside,duidelijke zoekmogelijkheid,goede prijzrn,snelle verzending

zeer tevreden

Goed product prima op tijd ontvangen

Fantastische service

Na het ingeven van je kenteken krijg je direct het juiste product binnen 24 uur. Zelfs een jaar volledige garantie PERFECT!

Snelle en correcte levering

Snel geleverd, het juiste product.

prima vaker gekocht

Makkelijk shoppen via de website. En snel geleverd!

Werkt prima

Onderdelen snel geregeld.

Ongunstig.

Onderdelen nog steeds niet ontvangen.

Beste klant, Dat is heel vervelend. We zien dat het pakket op 26-1 op een service punt van DHL heeft gelegen en is niet afgehaald door u. Het pakket is op 5-2 afgehaald door de bezorger en zou retour zijn gegaan. Het pakket is tot op heden nog niet retour gekomen bij ons. Het is verstandig om de klantenservice een email te sturen om dit te laten uitzoeken. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Zie tekst

Goede bezorging, wat ik vreemd vond dat de accu al eerder aangesloten is geweest. Duidelijk sporen van klemmen op de twee aansluit punten. Prroefmodel? Reeds gebruikt? Had geen zin en tijd om hier voor installatie nog over te reclameren. Groet Hein Hoefnagels.

Beste klant, Dat is heel vervelend. Het is altijd verstandig om dit te melden aan ons om te kijken voor een oplossing met u. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Geen koning

Als klant had ik het vereerde model/maat van een product besteld. Om dit te corrigeren stuur je het product terug maar wel onder eigen kosten en verantwoord, Men vraagt wel om het product goed ingepakt terug te zenden maar zelf kreeg ik het met een beschadigde verpakking met alleen een folie er om heen,dus zonder extra doos!! Door extra communicatie mocht ik het versturen zoals ik het had gekregen maar had geen vertrouwen in sommige post bedrijven dus stuurde ik het terug in eigen doos. Het geld kreeg ik terug na inspectie van de verkoper,na een kleine week wachten. Ze komen wel hun woord na maar dit geval komt niet erg klantvriendelijk over, Uit ervaring komen de producten wel goed aan maar vrij laat +_ drie dagen. Als je het zelfde product zou kopen van bv Bol is het goedkoper en sneller op de bestemming

Beste klant, Dat is zeker een hele vervelende ervaring. Als iets verkeerd word besteld zijn helaas de retour kosten voor de klant. Bij sommige producten hebben we vaak geen geschikte doos waardoor het in folie word verpakt. Het is goed van u geweest om het in een andere doos te verpakken om schade te voorkomen tijdens transport. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

bestelling is goed en netjes binnen gekomen.

Accu besteld en de vorige dag al binnen! Goede kwaliteit en snel geregeld

Leverings proces strak voor elkaar

Nooit eerder iets besteld. Zat met defecte accu. FF op het internet gekeken. Deze leek me wel wat besteld betaald en vgl dag op afgesproken tijd bezorgd

Snelle levering. Netjes verpakt. Top.

Ben zeer tevreden over de aankoop en levering van mijn auto onderdelen.

Accu besteld volgende dag geleverd niets op aan te merken

Het was oké

Goed assortiment maar komt levertijd belofte niet na.

Beste klant Het is vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Dit heeft vaak te maken met een kink in de kabel oftewel onverwachte omstandigheden waardoor iets vertraagd is geweest. We proberen ten alle tijden om de verwachte leveringen te halen. Helaas is dit niet gelukt bij u. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Eerst leek de service echt heel goed, achteraf toch minder.

Op de website vul je je kenteken in en krijg je onderdelen die op jouw auto passen. Dus besteld, bleek niet te passen. Kon geruild worden. Kwamen oude halen en nieuwe brengen. Perfect geregeld, voor mij, voor de vervoerder en voor het millieu. Bleek deze ook niet te passen. Dus ook deze weer geruild en na belletje de juiste gekregen. Deze kon nu niet geruild worden zoals de eerste keer. Moest hem eerst terugsturen en vervolgens zou het juiste onderdeel worden terug gestuurd. Ik wilde best betalen voor deze laatste omruiling, 15 euro dus dat heb ik gedaan. 4 dagen later had ik het juiste onderdeel. Terug betaling van het eerste onderdeel is binnen. Echter het 2e onderdeel niet. Ik heb terug zitten kijken en zie nu dat er bij ophalen en bij brengen kosten in rekening zijn gebracht. Er staat nog een retour bedrag open in mijn account al ruim 4 weken. Ik vermoed dat dit bedrag gelijk is aan de kosten voor halen en brengen. Ik heb dus voor een onderdeel van 94 euro plus verzendkosten, 165 euro betaald. Tevens krijg je 3x dezelfde mail met factuur. Erg jammer, want in eerste instantie dacht ik wow wat een service dat maak je bijna nooit meer mee, hier ga ik voortaan al mijn auto onderdelen kopen. Maar ben bang dat dit de laatste keer was. En onderdelen op kenteken werkt dus niet altijd. Of misschien heb ik het verkeerd en wordt het openstaande bedrag als nog terug gestort, maar dan pas ik mijn review aan.

bestelling vlot in huis

Onderdeel was eenvoudig te vinden en te bestellen. Daarna vlot bezorgd

Eenvoudig de juiste benodigdheden bestellen

Duidelijke website, makkelijk zoeken op kenteken, goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Top!!!

Snelle levering!! En goed en goedkoop!!! Toppie!!