na jaren tevreden te zijn geweest gaat het ineens snel bergafwaarts
Ik bestel al jaren met enige regelmaat onderdelen en heb dit altijd naar volle tevredenheid gedaan. levering altijd snel, onderdelen altijd keurig verpakt en passend.
Bij mijn laatste 2 bestellingen gaat het echter al 2 keer fout, de onderdelen op kenteken zoeken en bestellen is per definitie geen garantie voor de juiste onderdelen. Mijn voorlaatste bestelling was op tijd binnen, maar doordat ik de brug pas 2 weken later kon huren kwam ik er 2 weken later pas achter dat het onderdeel niet geschikt was voor mijn auto. Dus de brug voor niks betaald en de 2 weken om het onderdeel te ruilen waren vervallen.
Mijn laatste bestelling bestond uit 3 onderdelen, remblokken (vooras), luchtfilter en een antenne.
-Bestelling kwam zeer slecht verpakt 5 dagen later binnen dan men op de site aangeeft. Brug moeten annuleren die ik nu op tijd gereserveerd had.
-Antenne absoluut niet zoals omschreven bij product omschrijving, heb ik niets aan.
Allergrootste minpunt is dat ik via whatsapp contact opnam en op de vraag of ze me ergens mee konden helpen heb ik een keurig bericht verstuurd en daarin vermeld dat ik niet meteen een negatieve review wil plaatsen. Ik heb er wat foto's bijgevoegd zodat ze konden zien hoe en/of wat.
-GEEN reactie daarop gekregen!!
Dus onderdelen later dan men op de site pretendeert en wederom verkeerd onderdeel. Als het druk is door Corona of whatever dan kan ik dara bergip voor opbrengen, maar PAS DIT DAN AAN OP DE SITE i.p.v. beloftes doen die je niet na komt (bestelling van m'n broertje kwam ook al veel te laat zonder dat jullie even iets lieten weten)!
Maar het ergste is nog TOTAAL NIET reageren. Had nog een wielnaaf nodig bleek later, die heb ik maar gewoon ergens gehaald, waar ik meer voor heb betaald, maar had hem meteen in handen en omdat ik geen verzendkosten hoefde te betalen, scheelde het me maar een paar € en was de service stukken beter.
Erg jammer omdat ik eerder 100% tevreden was over mijnautoonderdelen.nl