Laden reviews...
Laden reviews...
580 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De meeste reviews noemen snelle levering, een breed assortiment en redelijke prijzen. Klanten waarderen het eenvoudige bestelproces en de juiste onderdelen via kentekencheck. Een kleine groep meldt problemen met retourneren, retourkosten of onhandige klantenservice, maar de algehele ervaring is positief.
Accu besteld en binnen een dag geleverd. Bezorging uitstekend, te volgen tot uur nauwkeurig.
Beveelt aan
17 August 2021
Ruud Lobers
Kommerzijl
Snelle service!! Helemaal top
Beveelt aan
17 August 2021
Gerhard
Oosterhout
Prima bedrijf snelle levering en ruime keuze tegen mooie prijzen.
Beveelt aan
17 August 2021
Derk
Zutphen
Goed snel en met mijn eigen transporteur geleverd! Giel
Beveelt niet aan
17 August 2021
Giel
Nijmegen
Had een achterlicht van een vw caddy besteld met kenteken Helaas werd de verkeerde gestuurd Ik bellen,moet ekstra betalen voor de tel Werd heel kortaf behandelt moest maar naar de website Ik moet een ekstra grote doos kopen,zodat die van hun niet Beschadigd raakt. Ook moet ik de bezorgkosten betalen en gaan hun kijken of ik na 10 dagen mijn geld terug krijg,misschien ook de bezorgkosten. Bij dit bedrijf zal ik niets meer bestellen
Beveelt niet aan
16 August 2021
Hjm Evers
Duiven
Beste klant,
Dit is heel spijtig om te lezen dat dit niet naar wens is gegaan!
De retouren gaan via de website.
De retour kosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen!
We willen dit heel graag uitzoeken waar het fout is gegaan!
Kunt u op dit bericht reageren met uw retour nummer en uw kenteken?
Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
De retour tijd is erg kort. In de vakantie ruitenwissers besteld. Waren de verkeerde. De module herkende het kenteken niet. Dan is 14 dagen weg kort. Respond tijd van vraag tot antwoord 3 dagen
Beveelt niet aan
16 August 2021
Ad
Raamsdonk
Beste klant,
Dit is heel vervelend dat u buiten de 14 dagen terecht bent gekomen!
Het kenteken is een hulpmiddel. Voor ruitenwissers is de aansluiting in de afbeelding heel belangrijk. Dit dient hetzelfde te zijn op de wisser arm.
Een retour melding dient binnen 14 dagen te gebeuren en dan heeft u 14 dagen de tijd om het bij ons te laten bezorgen!
Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Remblokken besteld. En keurig op de hoogte gehouden rondom de levering. Product goed, levering keurig op tijd. Dus dik tevreden.
Beveelt aan
16 August 2021
Albert de Vries
Haulerwijk
Website is overzichtelijk en producten voorzien van duidelijke informatie. Bestelproces via de site verloopt makkelijk, levering ook conform afleverschema ontvangen :)
Beveelt aan
16 August 2021
Marc
Zwijndrecht
Het juiste produkt is snel geleverd.
Beveelt aan
15 August 2021
Robert
Hengelo
Zoals op de site beloofd, voor 20.00 besteld op vrijdag en het is er op zaterdag, keurige service
Beveelt aan
14 August 2021
JJ
Amersfoort
Accu besteld, komt beschadigd binnen. Teruggebracht naar Rotterdam....nieuwe zou volgende dag bezorgd worden. Helaas....ook dat niet....dag later zelf gebeld....en wordt weer niet geleverd. En de Accu wordt teruggestuurd naar leverancier omdat er geen sticker op zat. Dit gebeurd pas maandag.....Geef dan maar geld terug, "helaas, dat kan pas als Accu weer bij leverancier is!" Dus nu al week geen Accu, terwijl er wordt gezegd...voor 8uur besteld...volgende dag in huis. Nou helaas...ik hoop dat ze zsm geld terugstorten. Ga geen onderdelen meer bij dit bedrijf bestellen....
Beveelt niet aan
13 August 2021
Botter
Velserbroek
Beste klant,
Dat is heel vervelend en heel uiteraard!
We willen dit heel graag uitzoeken!
Kunt u op dit bericht reageren met uw ordernummer zodat we dit kunnen onderzoeken?
Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Pakket is na bijna 2 weken nog steeds niet aangekomen op het sorteercentrum. Heb hier al een aantal keer over gemaild, maar daar word ook niet meer op gereageerd. Er zou contact met de vervoerder worden opgenomen, maar dat is nog steeds niet gebeurt. Dus al met al niet echt een topervaring zo.
Beveelt niet aan
13 August 2021
Niek
Opmeer
Prima webshop. Levering is langer dan bij andere maar, omdat je het weet hou je er rekening mee.
Beveelt aan
13 August 2021
R Smit-Bouma
Medemblik
Gemakkelijk bestellen op kenteken en vlotte levering.
Beveelt aan
12 August 2021
Cor
Waddinxveen
Duidelijke website en redelijke prijzen maar nog nooit volgende dag geleverd zoals steeds vermeld op hun website. Maar nog steeds veel sneller dan autodoc, daar duurt het steeds 1 week,echt waar.
Beveelt aan
11 August 2021
Eric
Mechelen
Alex van de klantenservice is zeer behulpzaam en klantgericht. Vooraf een duidelijk beeld van wat je kunt verwachten en hij doet wat hij belooft.
Beveelt aan
11 August 2021
Wouter
Schiedam
Correct en snel
Beveelt aan
10 August 2021
J.
Amsterdam
snelle levering
Beveelt aan
10 August 2021
johan
westervoort
Helaas ontving ik wisserbladen die langer waren dan gevraagd. Maar na 10min knipwerk nieuwe rubbers in oude houders gestopt.. Leuke prijzen en betrouwbare vooraf/levertijd. Daarom toch een 8
Beveelt aan
10 August 2021
Joseph
Boxtel
Snelle en betrouwbare service. Ook flexibele en vriendelijke medewerkers die je netjes adviseren.
Beveelt aan
9 August 2021
Erwin
Tilburg
To pay two pieces and receive only one. That gives experience. Because of you I lost 350 euros.You are a disgrace and have no respect for customers.
Beveelt niet aan
9 August 2021
Claudiu
Pelt
Zeer goed, omdat bepaalde concurenten beweren dat ze onderdelen op voorraad hebben ( volgens hun site) , maar uiteindelijk niet zo is. Bij mijn auto onderdelen checken ze het voor de zekerheid na ( indien gewenst). Deze site is meer up to date.
Beveelt aan
9 August 2021
D
Breda
Netjes en snel geleverd. Prima.
Beveelt aan
9 August 2021
Rene
Vianen
Goed en snel geleverd
Beveelt aan
9 August 2021
Van de Laar
Uden
Mijn bestelling is zoek, heb hierover al tweemaal gemaild Ze zijn al weken bezig met een onderzoek naar mijn pakket maar daar blijft het ook bij. Er wordt wel van je verwacht dat je betaald.
Beveelt niet aan
8 August 2021
Jetty
Enschede
Beste klant,
Dit is heel spijtig om te lezen dat er nog geen duidelijkheid is.
Postnl is nog steeds bezig met een onderzoek.
We hebben u een email gestuurd met een voorstel!
Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Overige bedrijven