Laden reviews...
Laden reviews...
92 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de reacties blijkt overwegend een snelle levering en correcte onderdelen. De prijs-kwaliteitverhouding wordt vaak als positief ervaren en de service komt betrouwbaar over. Enkele reviews noemen leveringsvertragingen of communicatieproblemen. Over het algemeen blijft de klanttevredenheid hoog en keren klanten terug voor toekomstige aankopen.
correcte levering. Sneller dan concurrentie.
Beveelt aan
1 March 2026
Jos
Hoogstraten
Vorig jaar batterij besteld na net geen jaar stuk . Krijg antwoord dat als auto weinig rijdt dat dit kan gebeuren . Gemakkelijke uitleg ....Heb maar een nieuwe gekocht bij jullie en hoop dat deze een normale periode meegaat .
Beveelt niet aan
27 February 2026
Paul
Genk
Beste klant,
Dat is wel vaak een oorzaak.
Als de accu leeg is terwijl de auto weinig rijdt, zijn dit de meest voorkomende oorzaken:
1. Korte ritten
Bij korte stukjes rijden krijgt de accu niet genoeg tijd om weer volledig op te laden. Vooral in de winter gebeurt dit snel.
2. Auto staat lang stil
Als een auto meerdere dagen of weken stil staat, loopt de accu langzaam leeg door zogeheten “sluipverbruik”.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Zoals zovele websites word er supersnelle verzending beloofd. In werkelijkheid duurde de levering 4 keer langer. Erg irritant als je op het onderdeel wacht... Geen aanrader dus, het blijft bij deze ene keer.
Beveelt niet aan
27 February 2026
tjorven
Peer
Beste klant,
Wat vervelend om te horen dat de levering niet is verlopen zoals u had verwacht. We begrijpen dat dit teleurstellend voor u is.
Wanneer we uw bestelling erbij pakken, zien we het volgende:
Volgens onze planning stond de levering gepland voor 3-2-2026. Het onderdeel is op 2-2-2026 verzonden en is op 3-2-2026 bij de vervoerder in uitlevering gegaan.
Om 13:43 uur heeft de vervoerder een scan gemaakt met de melding dat de bezorging niet kon plaatsvinden omdat er niemand aanwezig was op het afleveradres. Uiteindelijk is het pakket op 5-2-2026 bij u afgeleverd.
Op basis van deze gegevens hebben wij de zending tijdig verstuurd en heeft de vervoerder op de geplande leverdatum een bezorgpoging gedaan.
We vinden het jammer dat u de indruk heeft gekregen dat wij weinig hebben ondernomen, aangezien wij de bestelling volgens planning hebben verwerkt en verzonden.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Aankoop en levering v/e nieuwe autobatterij verliep zeer vlot. Prijs v/d batterij was interessant in vergelijking met de concurrentie
Beveelt aan
24 February 2026
Mmk
Zoersel
alles perfect verlopen
Beveelt aan
24 February 2026
Steven
Zaventem
Batterij voor auto besteld. Uitleg op de site was duidelijk en correct. Heel snel geleverd aan een correcte prijs. Alles prima. Misschien één werkpuntje. De batterij was niet verpakt voor verzending. Enkel een sticker op geleefd voor de verzending. In een doos zou beter zijn om schade te voorkomen!
Beveelt aan
23 February 2026
Chris
Destelbergen
Beste klant,
Bedankt voor uw review!
Wij versturen onze accu’s bewust zonder omverpakking. Dit doen wij om transportschade te voorkomen. Zonder doos is eventuele schade direct visueel zichtbaar bij ontvangst. Daarnaast zijn de accu’s hierdoor makkelijker en veiliger te hanteren tijdens het transport, omdat ze aan de daarvoor bestemde handgrepen kunnen worden vastgepakt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Mist een klep en is helemaal leeg
Beveelt niet aan
22 February 2026
Sietse Vannuffelen
Merchtem
Beste klant,
Bedankt voor deze review!
Als de accu leeg is, heeft dit vaak een externe oorzaak.
We hebben uw order erbij gepakt, maar we zien geen meldingen via e-mail of andere kanalen dat er iets mis is met de accu.
We verzoeken u vriendelijk om dit alsnog via e-mail te melden. U ontvangt daarna van ons een e-mail met verdere instructies.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Kwaliteit en goeie prijzen
Beveelt aan
17 February 2026
Wendy
Izegem
Foutief artikel gekozen, retour gestuurd, retour daar ter plaatse geweigerd. Reden, er was op de doos geschreven, door mijzelf met breekbaar om het artikel te vrijwaren van beschadiging. Volgens hen kan het artikel niet meer als nieuw worden verkocht, lachwekkende uitleg of argument om maar niet te hoeven terug betalen. Onduidelijke retour richtlijnen omdat er 2 zijn dat apart staan en ver genoeg uit elkaar om dan te gebruiken tegen de klant als argument om toch niet te moeten terug betalen. Zulke sites zou men wat meer onder de loep moeten nemen. Ook ben ik blijkbaar niet de enige benadeelde bij deze oprechte jongens. Nooit meer!!!
Beveelt niet aan
17 February 2026
Bart
Lievegem
Beste klant,
Het is uiteraard erg vervelend dat er een verkeerd artikel is geleverd.
Alle onderdelen kunnen worden geretourneerd, mits deze zich in dezelfde staat bevinden als waarin u ze heeft ontvangen.
In onze retourvoorwaarden, die u per e-mail heeft ontvangen, staat het volgende vermeld:
1. Op de originele verpakking van het onderdeel mag niet worden geschreven.
2. De originele verpakking dient ter bescherming in een omdoos te worden verzonden om transportschade te voorkomen.
3. Pakketten worden uitsluitend geaccepteerd in de originele verpakking (onbeschadigd en zonder plakband of opschrift op de originele verpakking).
Helaas is aan deze drie voorwaarden niet voldaan en hierdoor is uw retour afgewezen en retour gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
S,middags besteld en de volgende morgen om 9.15 was de koerier er al met de nieuwe accu . dit is toch wel top !!!!!!
Beveelt aan
9 February 2026
Ria
Veenoord - Drenthe
Er was een verkeerd produkt opgestuurd en dit werd in no time rechtgezet. Top service.
Beveelt aan
9 February 2026
André Coulon
Marke
op 30 december 2025 bestelde ik na overleg de helpdesk een 12v hulp accu voor Hyundai, bij ontvangst bleek deze niet te pakken. na overleg zouden ze een juist type accu toesturen maar zelfs na betaling van de meerprijs wilde ze juiste accu pas verzenden als de verkeerd verzonden accu terug in hun bezit was, ook wilde ze de retourkosten in rekening brengen. Dus als je iets besteld moet je vooruit betalen en moet je hun vertrouwen dat je de spullen ook krijgt, andersom vertrouwen ze hun klanten kennelijk niet, want eerst oud retour en dan pas opnieuw verzenden. Dat er door hun toedoen een auto meer dan een week stilstaat interesseert ze niets. Hun ophaaldienst liet zo lang op zich wachten dat ik besloot de accu te annuleren en elders te bestellen en zie dan je geld maar eens terug te krijgen. het duurde tot 7 februari en ongeveer 50 e-mail berichten voordat één en ander opgelost was en de betaling terug gestort werd.
Beveelt niet aan
7 February 2026
Johan
Essen
Beste klant,
Wij vinden het vervelend hoe de situatie is verlopen en begrijpen dat dit voor u frustrerend is geweest.
Daarnaast betreuren wij het dat er via onze website een verkeerde accu is besteld. Bij alle accu’s op onze website staan specificaties vermeld die door de leverancier zijn aangeleverd. Deze specificaties hebben betrekking op de oude accu. Door deze gegevens te vergelijken met uw bestaande accu, kan in principe altijd de juiste accu worden gekozen.
In een later stadium hebben wij samen met u de juiste accu vastgesteld en hiervoor een afspraak ingepland. De kosten hiervan zijn conform onze voorwaarden voor rekening van de klant, tenzij wij anders besluiten.
Voor het verzenden van een nieuwe accu is het noodzakelijk dat de verkeerd bestelde accu eerst retour bij ons is ontvangen. Dit is geen persoonlijke beslissing, maar een zakelijke werkwijze die door veel bedrijven wordt gehanteerd.
De vertraging bij het ophalen van de retourzending vond plaats in een periode met extreme weersomstandigheden, waaronder hevige sneeuwval. Hierdoor hadden vervoerders moeite om te rijden en zijn meerdere zendingen vertraagd. Dit betrof een situatie van overmacht.
Met betrekking tot het e-mailcontact lichten wij graag het volgende toe. Iedere e-mail die wij ontvangen, krijgt automatisch een uniek nummer. In deze e-mail staat vermeld dat wij ernaar streven om binnen één werkdag te reageren. U kunt op dezelfde e-mail reageren wanneer u aanvullende informatie wilt toevoegen.
Wij hebben gemerkt dat er meerdere losse e-mails zijn verstuurd. Deze zijn door verschillende collega’s opgepakt, wat helaas heeft geleid tot vertraging in de afhandeling.
Wij adviseren daarom om altijd te reageren via een reply op de oorspronkelijke e-mail. Op die manier blijft het contact bij één medewerker die bekend is met de situatie, wat de afhandeling ten goede komt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
De communicatie na de koop was verbazend goed.
Beveelt aan
4 February 2026
Jos
Baarle-Hertog
De producten en verpakking zijn top (10/10) ! Dat de zending 2 volle dagen onaangeroerd blijft liggen vooraleer naar de transporteur te brengen is heel wat minder .
Beveelt aan
28 January 2026
René
Aalst
Perfecte dienst. Scherpe prijzen.
Beveelt aan
27 January 2026
Veronique
Berchem
Correcte communicatie Snelle levering en correcte prijs.
Beveelt aan
26 January 2026
Laurenz
Tielt-winge
Top levering
Beveelt aan
25 January 2026
Antonio
Maaseik
De vervoer firma zegt via mail dat ze aan de deur geweest zijn en niet hebben kunnen leveren. Wij zijn altijd thuis geweest.niemand gezien . Uiteindelijk dag nadien geleverd. Batterij was licht beschadigd. Reclame - vandaag besteld volgende dag geleverd- klopt helemaal niet.
Beveelt niet aan
24 January 2026
Benny
Bocholt
Batterij besteld - vandaag besteld morgen geleverd en zo was het. De oude batterij eruit de nieuwe erin, sleutel omdraaien en starten zoals het hoort. Super bedankt voor jullie service. Jean Geebelen
Beveelt aan
23 January 2026
Jean
Roeselare
Perfecte service
Beveelt aan
19 January 2026
Pedro casteleyn
Sint-Andries Brugge
prima service en juiste batterij
Beveelt aan
18 January 2026
luc
grimbergen
Zeer vlug geleverd
Beveelt aan
16 January 2026
Ludo
Arendonk
Snelle levering, correct product
Beveelt aan
14 January 2026
Eddy
Opoeteren
goede service
Beveelt aan
12 January 2026
Callens Danny
Oostrozebeke
Ik had de batterij pas ´s avonds besteld en de volgende middag werd ze al geleverd.
Beveelt aan
12 January 2026
Benny
2500 Lier (Belgien)
MijnAutoOnderdelen.be is een Belgische online winkel gespecialiseerd in auto-onderdelen en accessoires voor diverse automerken en modellen. Het assortiment omvat onderdelen zoals remmen, ophangingssystemen, filters, verlichting en gereedschappen, gericht op zowel de doe-het-zelver als professionele garagehouders. MijnAutoOnderdelen.be biedt snelle levering, scherpe prijzen en een gebruiksvriendelijke online winkelervaring, met de focus op kwaliteit en klanttevredenheid.
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Webshops