Goede communicatie, staan open voor je wensen; geweldig teamuitje gehad met ons bedrijf.

Wij hebben als teamuitje met ons bedrijf de Pubquiz gedaan. Was echt ontzettend leuk! Erg gelachen. Chris van der Ende (stand up comedian) was onze quizmaster en deed dit erg leuk. Ook de bediening alsmede de hapjes en het eten in de Goudenregenbar in Den Haag was top!!!! We kunnen terugkijken op een super teamuitje@!!!

Een waanzinnig leuk bedrijfsuitje gehad met dank aan Get Events!

Met de vraag wat te doen met een groep van 60/70 mensen (met een zeer diverse samenstelling) als bedrijfsuitje kwam ik bij Get Events bij een geweldig team terecht dat meteen wist wat te doen. Na vele suggesties te hebben gekregen zijn we samen tot een mooi programma gekomen dat ook voldeed aan de wens enigszins in het thema van Halloween te blijven. Niet alleen de dag zelf was een gigantisch succes, het was ook zeer fijn dat ik altijd even kon bellen of mailen met vragen. Hier wil ik ook in het bijzonder Marit zeer voor bedanken! Na ook vele leuke reacties van het team te hebben gekregen over het bedrijfsuitje zou ik zeker Get Events aan iedereen aanraden die een leuke dag voor een grote groep wil organiseren. Niet geheel onbelangrijk, ze denken ook heel goed mee met het budget. Nogmaals, bedankt Get Events!

We hebben met een groep van 14 meiden de twerkworkshop gevolgd, een afwisselend sportief programma met een choreografie aan het eind. De danslerares was echt geweldig!

Super leuke bollywood workshop!

De workshop en de dans die werd aangeleerd was super leuk. Ewelina wist van iedereen de aandacht erbij te houden en na ong 2u hadden we met 14meiden een super leuke dans ingestudeerd :)

Geweldig afdelingsuitje!!!!

Supergoede lunch geregeld door Get Events bij XO in Haarlem gevolgd door een hilarische speurtocht door de stad. Topervaring.

gezellig

wij hadden happen en trappen ,was super !!!!1

Een geweldige dag georganiseerd door Get Events

Wij waren met 23 personen en hebben een onvergetelijke dag gehad. Rondvaart en stadswandeling olv een gids, eten en drinken, alles was tot in de puntjes geregeld. Dankjewel Get Events.

prima organisatie voor leuke uitjes

Wij hebben afgelopen zaterdagmiddag met 8 personen een rondleiding in centrum Den Haag met aansluitend een boottocht gehad. Prima georganiseerd met een heel enthousiaste gids, die bijzonder veel wist te vertellen. We gaan nog een keer terug op eigen gelegenheid, zo leuk!

Leuke gids, leuke tour en mooie verhalen!

Afgelopen zondag mochten wij, van HC Fun, aan de wandel door een mooi stukje Amsterdam. Onder begeleiding van gids Ranil een Wallentour leuke Wallentour gedaan vol mooie verhalen, goeie grappen en af en toe een blosje op de wangen. Alles was goed afgestemd op onze groep en een aanrader voor iedereen!

Het was een super unieke ervaring!

We deden deze activiteit voor een vrijgezellenfeest, in het begin was iedereen een beetje onwennig, maar uiteindelijk vond iedereen het hartstikke leuk!

Mijn ervaring met Get Events was zonder meer plezierig!

Het contact met de mensen van Get Events was uiterst plezierig. Het geheel maakte op mij een zeer professionele indruk. Al met al een aanradertje!

Fijn bedrijf heel duidelijk met de afspraken en goed georganiseerd . Met Rotterdammers leuke tour door amsterdam gedaan . Laat je wensen achter en ze proberen echt alles te regelen.

Goed bedrijf

Aardige mensen die ook voor kleine groepen ook leuke uitjes hebben

Fantastisch begeleid echt een aanrader

We hebben een fantastische rondleiding in Amsterdam gehad. Mede dankzij de enthousiaste inzet van de gids. Een aanrader👍

Heel erg leuk!

Hele leuke avond gehad met het vrijgezellenfeest van mijn zus. Lekker eten en tussendoor een spel spelen, top combinatie. Veel gelachen met elkaar en toch een beetje competitie. Echt een aanrader!

Gezellige workshop, lekker los, veel plezier

Heel veel lol gehad tijdens onze Spaans getinte workshop. Leuke dans, veel gelachen en gezweet. Zeker een aanrader

Leuke en zeer geslaagde workshop.

Goede ontvangst, leuk verhaal en ook nog informatief. Veel gelachen en ook nog een mooi schilderij als resultaat.

Fantastisch!

Ontzettend leuk bedrijfsfeest gehad van Get Events. We hebben een floating dinner gedaan in Amsterdam. We zijn veel meer over de stad te weten gekomen door onze geweldige gids en we hebben heerlijk gegeten! Volgend jaar boeken we ons jaarlijks evenement zeker weer bij Get Events

super leuk

Wij 4 personen hebben een rondleiding gehad door de Jordaan. Het was super leuk mede namens onze leuke gids René. Veel dingen gehoord en te weten gekomen over de Jordaan en Amsterdam.

Hard gewerkt maar wel erg leuk !

De workshop geboekt voor een vrijgezellenfeest. Het was erg leuk om te doen, maar had niet verwacht dat het zo intensief was. Wel een hele choreografie op een nummer ingestudeerd! En dat in anderhalf uur.

Geweldig gelachen en heerlijk gegeten

Voor het vrijgezellenfeest van mijn zusje een moorddiner bij GetEvents gereserveerd. Wat een topavond hebben wij gehad.

De activiteiten waren leuk bedacht. Een puzzelspel in het oudste stad van Nederland Nijmegen. Get Events wist voor een grote groep energie vast te houden. Ik hou van Holland spel was erg in de smaak gevallen bij de collega's. De medewerkers waren laaiend enthousiast en tevreden over de dag. Wij als organisatoren hoefden nergens om naar te kijken. Alles was perfect door Get Events geregeld. Zo fijn om als organisatie ook van de dag en activiteiten te kunnen genieten!!

Spannende escpaeroom met twee dezelfde kamers, dus dat werd een leuk duel met het personeelsuitje

Goede ontvangst en hele spannende escaperoom waar je als je er niet meer uit kwam, mocht bellen voor een hint.

top georganisseerd

Veel gelachen, gezongen, lekker gek gedaan ... compliment voor de persoon die de middag voor ons stond. De bruid to be en ons allemaal vonden het geweldig. Bedankt.

Super leuke dag gehad met Get Events

Gisteren een hele leuke familiedag gehad dankzij Get Events. Wij hebben met 8 personen het spel 'Ontmasker de Trol' gedaan. Zeker een aanrader! Leuke dag in Amsterdam met leuke verschillende spellen/opdrachten en niet te vergeten de enthousiaste gids. Voor het volgende uitje zullen wij zeker weer gaan kijken bij Get Events!