Wauw, iemand geeft een review omdat hij verhalen heeft gehoord. Really? Dat is toch wel echt het niveau: "Ik HOORDE dat Irene Moors niet aardig was als de camera's niet aanstonden. Nu heb ik alle posters van de muur gehaald." Ga eens heel gauw leren relativeren en hoor en wederhoor toepassen, kleuter. Gelukkig hoeven we de 1 ster reviews reviews niet serieus te nemen en prikt iedereen daar dwars doorheen. Ik heb wél een echte ervaring met Get Events gehad en de mensen daar zijn kundig en denken met je mee.

Fantastische tijd gegarandeerd!

Ik vind het heerlijk dat Get Events altijd alle stress en zorgen weg neemt. Ik heb al vaker events via jullie geboekt, voor werk en privé, en het is altijd tot in de puntjes verzorgd en gegarandeerd een goede tijd! Scheelt daarnaast zoveel tijd. Ga zeker vaker boeken!

TOP!

Vorige week heb ik ons bedrijfs uitje via Get Events geregeld. We wisten niet zo goed wat we moesten gaan doen maar we werden gebeld en toen hebben ze voor onze groep een Moord Diner geadviseerd. We mochten ook extra informatie over onze groep geven voor de acteurs en dat was echt zoooo grappig ! En iedereen uit ons team deed leuk mee wat ik van te voren niet had verwacht en heerlijk gegeten. Dus het was een 1 woord TOP! Super bedankt !!!

Het was een onvergetelijke vrijgezellenfeest!!

Het was een onvergetelijke vrijgezellenfeest!! Wij hadden gekozen voor de buikdans workshop. Get Events heeft ons binnen 1,5 week uit de brand kunnen helpen met alles zo last minute te regelen en dat hebben ze perfect gedaan! Geweldige service! 2 duimen op!

Super leuke Quizmaster

Wij hebben met ons sportclubje een foute popquiz gedaan op een locatie bij ons in de buurt. Het is een leuke en grappige manier om een avond vol lol en hilariteit te hebben. Onze quizmaster was een topper omdat ze ons gewoon lekker ons ding liet doen en de competitie tussen de 2 groepen heerlijk heeft opgevoerd.

Gezellige middag!

Enthousiaste begeleiding met het maken van de videoclip! Resultaat onwijs leuk, zeker voor grote groepen!

Onwijs leuke dansworkshop gehad met 12 dames!

Goede en flexibele communicatie. Wij hebben onwijs genoten en gelachen met de dansworkshop. Danslerares deed het ook erg leuk en legde alles goed uit :)

De allermooiste dag uit mijn leven!

Ik heb een videoclip mogen opnemen met GetEvents voor mijn carnavalsnummer. Tijdens deze clip waren alle vrienden, familie, collega´s en mensen die ik een warm hart toedraag aanwezig. Deze feestdag is nu dus opgenomen en daarmee voor altijd terug te vinden. Leuk voor nu én voor later! De clip zelf is een enorm succes geworden. Het is natuurlijk niet makkelijk om 50 drinkende Brabanders in een kroeg aan te sturen, maar in een paar uurtjes is het dan toch gelukt. Het ziet er professioneel uit. Het bevat allerlei leuke shots die de videograaf ter plekke heeft bedacht. Extra features zoals ondertitels zijn er ook in geknipt. Daarnaast playbackte ik soms wel eens wat teksten verkeerd, maar door de know-how van GetEvents is dit niet of nauwelijks te zien! Het is een aanrader voor iedereen die ooit nog eens een clip op wil nemen!

Had meerdere acteurs verwacht. Dit misschien nog wat duidelijker ol website zetten

Tegenvaller

Onze gids kwam over alsof hij haast had. Wij waren helaas te laat door het verkeer. Had het eerste restaurant wel goed geregeld dat we toch nog terecht konden maar de 'hele' tour vrij gehaast gegaan. Helaas ook het restaurant waar we het toetje aten waren we na het hoofdgerecht binnen 5 minuten en werden aan de tafels gezet en hij ging direct weg. Prijs / kwaliteit verhouding was niet goed. Aantal van ons hebben eerder zo'n tour gedaan (niet via jullie) en dat sprak ons veel meer aan dan deze tour.

Prettig persoonlijk contact en goed meedenkend voor een geslaagd event!

Er wordt goed meegedacht met de klant om tot een leuk (en vooral geslaagd) event te komen. Als er een vraag is vanuit Get Events wordt er ook niet gewacht en wordt er contact met de klant opgezocht om te kijken hoe deze vraag het beste beantwoordt kan worden. Zelfs een speciaal drank arrangement is goed gelukt. De enige 2 verbeterpuntjes voor mij waren: * Wees goed op de hoogte of er op de locatie in kwestie niet nog een ander feest gepland staat zodat er geen geluidsoverlast ontstaat. * Ik zou het drankarrangement even lang als het complete event laten duren. Nu wilde wij nog een laatste ronde en bleek het arrangement net afgelopen te zijn. Dat was een klein beetje jammer, maar gelukkig kregen we wel een nog een koffie/thee. Verder erg tevreden over de samenwerking!

Goede service, flexibel en klantgericht.

Een aanrader!

leuke activiteit om met een gezellige actieve groep te doen

Voordat we begonnen met het moordspel werden er anekdotes verteld over alle aanwezige collega's, wat alvast voor een gezellige sfeer zorgde. Het spel zelf was ook geslaagd al vond ik wel dat de rollen niet helemaal lekker uit de verf kwamen, maar dat zal bij een 2e keer spelen wel beter gaan. In ieder geval vond iedereen het een leuke avond en dat is waar het uiteindelijk om draait dus dikke voldoende! :)

Organisatie was top en het moordverhaal heeft ons goed beziggehouden

We waren met een groep van 12 man, allemaal collega's, locatie was super en hadden eigen ruimte. Het verhaal werd op een leuke wijze verteld en je was er tussen de gerechten door veel mee bezig. Het oplossen van de moord was leuk om te doen en nooit een moment saai. Zou dit zeker aanbevelen als event!

Superleuke ervaring

Ik heb de workshop Burlesque dansen gevolgd bij danslerares Sarah met een hele club meiden voor het vrijgezellenfeest van mijn vriendin. Het was echt lachen, gieren, brullen en daarnaast ook nog eens een goede workout!! Zou dit zeker aanbevelen.

Goed georganiseerd!

Alles was perfect tot in de puntjes verzorgd!

Goede communicatie, staan open voor je wensen; geweldig teamuitje gehad met ons bedrijf.

Wij hebben als teamuitje met ons bedrijf de Pubquiz gedaan. Was echt ontzettend leuk! Erg gelachen. Chris van der Ende (stand up comedian) was onze quizmaster en deed dit erg leuk. Ook de bediening alsmede de hapjes en het eten in de Goudenregenbar in Den Haag was top!!!! We kunnen terugkijken op een super teamuitje@!!!

Een waanzinnig leuk bedrijfsuitje gehad met dank aan Get Events!

Met de vraag wat te doen met een groep van 60/70 mensen (met een zeer diverse samenstelling) als bedrijfsuitje kwam ik bij Get Events bij een geweldig team terecht dat meteen wist wat te doen. Na vele suggesties te hebben gekregen zijn we samen tot een mooi programma gekomen dat ook voldeed aan de wens enigszins in het thema van Halloween te blijven. Niet alleen de dag zelf was een gigantisch succes, het was ook zeer fijn dat ik altijd even kon bellen of mailen met vragen. Hier wil ik ook in het bijzonder Marit zeer voor bedanken! Na ook vele leuke reacties van het team te hebben gekregen over het bedrijfsuitje zou ik zeker Get Events aan iedereen aanraden die een leuke dag voor een grote groep wil organiseren. Niet geheel onbelangrijk, ze denken ook heel goed mee met het budget. Nogmaals, bedankt Get Events!

We hebben met een groep van 14 meiden de twerkworkshop gevolgd, een afwisselend sportief programma met een choreografie aan het eind. De danslerares was echt geweldig!

Super leuke bollywood workshop!

De workshop en de dans die werd aangeleerd was super leuk. Ewelina wist van iedereen de aandacht erbij te houden en na ong 2u hadden we met 14meiden een super leuke dans ingestudeerd :)

Geweldig afdelingsuitje!!!!

Supergoede lunch geregeld door Get Events bij XO in Haarlem gevolgd door een hilarische speurtocht door de stad. Topervaring.

gezellig

wij hadden happen en trappen ,was super !!!!1

Een geweldige dag georganiseerd door Get Events

Wij waren met 23 personen en hebben een onvergetelijke dag gehad. Rondvaart en stadswandeling olv een gids, eten en drinken, alles was tot in de puntjes geregeld. Dankjewel Get Events.

prima organisatie voor leuke uitjes

Wij hebben afgelopen zaterdagmiddag met 8 personen een rondleiding in centrum Den Haag met aansluitend een boottocht gehad. Prima georganiseerd met een heel enthousiaste gids, die bijzonder veel wist te vertellen. We gaan nog een keer terug op eigen gelegenheid, zo leuk!

Leuke gids, leuke tour en mooie verhalen!

Afgelopen zondag mochten wij, van HC Fun, aan de wandel door een mooi stukje Amsterdam. Onder begeleiding van gids Ranil een Wallentour leuke Wallentour gedaan vol mooie verhalen, goeie grappen en af en toe een blosje op de wangen. Alles was goed afgestemd op onze groep en een aanrader voor iedereen!