Mijn ervaring met Get Events was zonder meer plezierig!

Het contact met de mensen van Get Events was uiterst plezierig. Het geheel maakte op mij een zeer professionele indruk. Al met al een aanradertje!

Fijn bedrijf heel duidelijk met de afspraken en goed georganiseerd . Met Rotterdammers leuke tour door amsterdam gedaan . Laat je wensen achter en ze proberen echt alles te regelen.

Goed bedrijf

Aardige mensen die ook voor kleine groepen ook leuke uitjes hebben

Fantastisch begeleid echt een aanrader

We hebben een fantastische rondleiding in Amsterdam gehad. Mede dankzij de enthousiaste inzet van de gids. Een aanrader👍

Heel erg leuk!

Hele leuke avond gehad met het vrijgezellenfeest van mijn zus. Lekker eten en tussendoor een spel spelen, top combinatie. Veel gelachen met elkaar en toch een beetje competitie. Echt een aanrader!

Gezellige workshop, lekker los, veel plezier

Heel veel lol gehad tijdens onze Spaans getinte workshop. Leuke dans, veel gelachen en gezweet. Zeker een aanrader

Leuke en zeer geslaagde workshop.

Goede ontvangst, leuk verhaal en ook nog informatief. Veel gelachen en ook nog een mooi schilderij als resultaat.

Fantastisch!

Ontzettend leuk bedrijfsfeest gehad van Get Events. We hebben een floating dinner gedaan in Amsterdam. We zijn veel meer over de stad te weten gekomen door onze geweldige gids en we hebben heerlijk gegeten! Volgend jaar boeken we ons jaarlijks evenement zeker weer bij Get Events

super leuk

Wij 4 personen hebben een rondleiding gehad door de Jordaan. Het was super leuk mede namens onze leuke gids René. Veel dingen gehoord en te weten gekomen over de Jordaan en Amsterdam.

Hard gewerkt maar wel erg leuk !

De workshop geboekt voor een vrijgezellenfeest. Het was erg leuk om te doen, maar had niet verwacht dat het zo intensief was. Wel een hele choreografie op een nummer ingestudeerd! En dat in anderhalf uur.

Geweldig gelachen en heerlijk gegeten

Voor het vrijgezellenfeest van mijn zusje een moorddiner bij GetEvents gereserveerd. Wat een topavond hebben wij gehad.

De activiteiten waren leuk bedacht. Een puzzelspel in het oudste stad van Nederland Nijmegen. Get Events wist voor een grote groep energie vast te houden. Ik hou van Holland spel was erg in de smaak gevallen bij de collega's. De medewerkers waren laaiend enthousiast en tevreden over de dag. Wij als organisatoren hoefden nergens om naar te kijken. Alles was perfect door Get Events geregeld. Zo fijn om als organisatie ook van de dag en activiteiten te kunnen genieten!!

Spannende escpaeroom met twee dezelfde kamers, dus dat werd een leuk duel met het personeelsuitje

Goede ontvangst en hele spannende escaperoom waar je als je er niet meer uit kwam, mocht bellen voor een hint.

top georganisseerd

Veel gelachen, gezongen, lekker gek gedaan ... compliment voor de persoon die de middag voor ons stond. De bruid to be en ons allemaal vonden het geweldig. Bedankt.

Super leuke dag gehad met Get Events

Gisteren een hele leuke familiedag gehad dankzij Get Events. Wij hebben met 8 personen het spel 'Ontmasker de Trol' gedaan. Zeker een aanrader! Leuke dag in Amsterdam met leuke verschillende spellen/opdrachten en niet te vergeten de enthousiaste gids. Voor het volgende uitje zullen wij zeker weer gaan kijken bij Get Events!

Simpel spel maar heel erg gelachen

Leuk en een hele lieve en spontane quizmaster

Super leuk

Goed geregeld. Leuke dag!

Hele leuke ervaring

Marja was heel enthousiast en flexibel. Ze had een lied voorbereid maar uiteindelijk wilde de groep toch wat anders en dat vond ze geen enkel punt. Ze wist iedereen erbij te betrekken en er een gezellige dag van te maken. Het eindresultaat heb ik nog niet gezien. Maar heb er alle vertrouwen in! Dank je Marja!

Een aanrader.

Het lipdub team (camera vrouw en danser) was erg enthousiast en je merkt dat ze hierin ervaren zijn. Organisatie met GetEvents was tevens helemaal in orde.

Leuke fiets tour rond Utrecht

Erg leuke fiets tour rond Utrecht dus buiten de typische binnenstad. Ook de rand heeft duidelijk heel wat te bieden. Super gids en goede fietsen. Enige minpunt was het afhaalpunt dat wel even uit het centrum ligt.

Superleuke entertainende namiddag!

Voor de vrijgezellen van mijn zus regelde ik een workshop 'Maak je eigen videoclip'. De communicatie was erg duidelijk en verliep vlot. De namiddag zelf was enorm leuk! We waren ietsje te laat en werden opgebeld om zeker te zijn dat er geen probleem was. De ontvangst was heel hartelijk en de sfeer zat meteen goed. De 'lesgever' van de workshop was duidelijk voorbereid en had nagedacht over bepaalde mogelijkheden, maar we mochten ook zeker onze eigen inbreng doen. We hebben veel gelachen en plezier gemaakt! Nu is het nog wachten op het resultaat, maar die leuke namiddag kunnen ze ons niet meer afnemen!

Super!!

Wij hebben de Jordaan tour en Wallen tour gedaan en we zijn echt super enthousiast. Kleine groep wat bij de meeste organisaties niet kan. Top volgende keer zijn we weer van de partij!!

Alles prima

Leuke opdrachten, wel zorgen dat je telefoon bij hebt!

Topdag gehad

Workshop flashmob was super. Uitvoering op het Leidseplein Ika heeft ons de flashmob aangeleerd. Zij is echt GEWELDIG.. een topper. Daarna moorddiner. Hemaal top. Onze "politieagent" was ook zo een topper Lekker gegeten Topdag gehad. Dit was de geweldig vrijgezellenfeest voor mij dochter

Goede service en enthousiaste spelbegeleiders.

Afgelopen weekend heb ik een crazy 88 gedaan bij GetEvents. Crazy was het zeker! We hebben een enorm leuke, gezellige, hysterische dag gehad. Echt een aanrader! Ook de spelbegeleidster was heel enthousiast en gezellig.