Leuk

Was een gezellige en leuke evenement. De aankleding valt wel tegen, het is gewoon een vergaderruimte waar oranje sjaals en mutsen zijn neergelegd. Lunch was goed. Groente of tomatensoep vooraf, daarna broodjes. Je kon je broodjes zelf beleggen met het beleg wat er stond. De host deed het goed, was gezellig en niet zo stijfjes. Kortom was een geslaagde dag

Super geregeld en hele leuke avond!

Bij Get Events de 90's quiz gedaan voor een vrijgezellenavond. Dit was zeer geslaagd! Alles was goed geregeld, het restaurant waar we aten wat top en de quiz was erg leuk! Ook het contact voor de quiz was goed, ik werd goed geholpen en er was een hele hoop mogelijk. Al met al zeer geslaagd en zeker aan te bevelen!

Top middag. Enthousiaste lerares

Prima contact met Get events. Hartstikke leuke dag. Super lerares. Perfecte locatie.

Alles goed geregeld en heel erg leuk.

Onze instructrice Rachel gaf een super leuke les. Ze was enorm enthousiasmerend. We hebben veel gelachen, veel plezier gehad en ook nog leuke nieuwe dingen geleerd.

Leuke discodans workshop!

met 10 dames een super leuke middag gehad. Enthousiaste lerares!

Hele leuke steptocht gehad met enthousiaste en vriendelijke gids.

Iedereen was enthousiast over deze steptocht. Ook degenen die al bekend waren in Den Haag hebben veel nieuwe dingen over deze mooie stad gehoord. Aanrader!

Gezellige kwis met enthousiaste presentatrice!

We hebben met z'n allen enorm genoten van de kwis. Het was een geslaagde avond.

Pluspunten

Superleuk teamuitje gehad met een moorddiner in Amsterdam gedaan, complimenten voor de "rechercheur" Lindsay.

Kan er zo geen bedenken

Pluspunten

Snelle communicatie, flexibel in meedenken over specifieke wensen. Onze gids Arthur was top! Zijn rondleiding aangepast op onze bedrijfsactiviteiten. Daarnaast veel humor en goede interactie ook met onze buitenlandse collega's.

Pluspunten

Leuke activiteiten.

misschien al van te voren een back up plan hebben voor als er regen is voorspeld. En ook alle attributen die staan beschreven bij de opdrachten. Dit maakt de beleving toch leuker.

Pluspunten

Heel vriendelijke begeleidster, veel uitleg gekregen, leuke opdrachten, goed georganiseerd

Pluspunten

Goed geregeld van A tot Z. Fijn bedrijf om diverse workshops en vrijgezellendagen bij te organiseren. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Mogelijkheid van Tour bij een relatief kleinere groep

Communicatie is wisselend en niet altijd even duidelijk

Pluspunten

Er werd goed meegedacht toen wij op een bepaald tijdstip een workshop wilden volgen terwijl het eigenlijk al vol was. De docent was heel enthousiast en kreeg iedereen mee.

Het was onduidelijk wie het aanspreekpunt op de locatie was. Misschien ook handig om dit te communiceren.

Pluspunten

Goede communicatie , super leuk gedaan!

Pluspunten

Wij hebben met ons vriendengroepje van 4 stellen op een zaterdagmiddag een rondleiding door de Jordaan gedaan . Het was superleuk en we zijn op plekjes geweest die we nog niet kenden. We hadden een leuke gids die veel vertelden. We eindigden in een leuk kroegje. Het was een gezellige middag.

Pluspunten

Fijne communicatie, alles was super geregeld. Ze werken met zeer ervaren en leuke gidsen met veel kennis van de stad.

Pluspunten

Wij hebben afgelopen week een fantastisch uitje gehad bij Get Events! We hebben een heerlijke boottocht gehad, gevolgd door een dansworkshop in Amsterdam. De medewerkers van Get Events waren ontzettend betrokken bij het organiseren van ons uitje en hebben ons goed geholpen. Ik raadt Get Events zeker aan!

Meer zonnedansjes voor goed weer haha.

Pluspunten

Moordspel geboekt bij Get events. Was heel leuk en we hebben van de avond genoten.

Pluspunten

Wij hebben een fantastische dag gehad met ons team dankzij Get Events! Het was allemaal tot in de puntjes verzorgd. We zijn met ons team van 86 mensen vanuit Nijmegen met de bus naar Amsterdam gekomen. Daar werden we verwelkomd door onze lokale gidsen met wie we een stuk zijn gaan wandelen door het centrum. Daarna hebben we een comedy workshop gedaan en in de avond hadden we een floating dinner dat eindigde met een hou van holland spel! Jullie hebben onze verwachtingen zwaar overtroffen. Echt super bedankt!!! Ik zou jullie bij elk bedrijf aanraden omdat jullie een hoop zorgen en werk uit handen hebben genomen!! Bedankt!

Geen, was helemaal super!

Pluspunten

Enthousiaste en professionele begeleiding bij het opnemen van de lipdup!

Emailcontact kan beter.

Pluspunten

Makkelijk te reserveren, snelle reacties, leuke locatie en goed eten

Pluspunten

Goede, duidelijke communicatie Snelle reactie

Na 1 keer niet te beoordelen

Pluspunten

Ontzettend leuke, betrokken organisatie