snelle levering en duidelijke info

stuurde een mailtje en ik kreeg promt een antwoord terug. telefonisch wel niet bereikbaar

Goede prijs, snelle levering!

Gewoon zoals het zou moeten horen. Nette prijs, snelle levering en correct product.

Goed en snel geleverd

Alles ging heel voorspoedig. Jammer dat ik niet helemaal tevreden was over de uitvoering van de golftas.

Product oké en de levering ook oké

Prima.

Snel en goed geleverd

Kundig en snel het juiste geleverd

Doen wat wordt beloofd

Precies en snel ontvangen wat was beloofd

snelle en correcte levering

De levering was snel (zoals vooraf aangegeven) en correct. Scherpe aanbieding van de Clicgear 4.0.

goede prijzen, snelle levering

handige golfcar FORGE eenvoudig in te klappen en uit te vouwen, goede prijs, degelijk materiaal, wel even zelf -in 3 minuten- in elkaar zetten(wielen).

Trolley

Ben zeer tevreden over mijn trolley makkelijk in elkaar te zetten een kind kan de was doen!

prima info en goede afhandeling

Bestelproces ging goed en na de bestelling correcte en tijdige afhandeling. Producten waren geheel conform bestelling en verwachting.

Zeer goede service

Snel en uitgebreid geholpen. Goede service.

Mooi ingepakt en kleurrijk.

Als enige webshop, product wat ik zocht in voorraad.

Gezochte product in voorraad. Snelle levering.

Snelle dienstverlening en goede kwaliteit

Ik was op zoek naar een bepaalde stok en vond die bij Golfdiscounter. het bestellen ging heel makkelijk en binnen 48 uur had ik de bestelde spullen in huis.

Goed advies

Een elastieken band van mijn golftrolley was afgebroken (model Rovic Clicgear). Is niet meer leverbaar. Dankzij advies om band van ander model te gebruiken is de reparatie gelukt.

prima. Geleverd volgens afspraak

Golfdiscounter nam de moeite om op zoek te gaan naar een wiel voor mijn golftrolley waar andere webshops die moeite niet namen en alleen een complete trolley wilden verkopen

Uiterst tevreden

Zeer goede prijzen, denken met je mee (had los een paraplu houder besteld maar deze bleek gratis meegeleverd met de trolley, dus werd gebeld of ik anders een doos ballen in plaats wilde). Uiterst tevreden, zou zeker weer bestellen mocht t nodig zijn

Prima spullen op tijd geleverd

Prima spullen op tijd geleverd

Super-snelle levering op de juiste dag en exact uur

Vriendelijk, behulpzaam

Ondanks dat ik geen afspraak had, werd ik deskundig geholpen

Goed advies en service

Zie boven

Uitstekende ervaring

Uitstekend geholpen door David. Golfset was niet op voorraad, maar na een telefoontje heeft David er gelijk een aantal besteld, welke een paar dagen later binnen waren. De set werd zoals voorspeld door David netjes 2 dagen daarna door DPD bezorgd. Groot compliment omtrent de bereikbaarheid, communicatie en de service. Ik ga zeker meer bestellen bij Gofdiscounter.nl.

uitstekende snelle levering

snelle en correcte levering voor normale prijs

Volgens verwachting

Golfclubs volgens verwachting geleverd.

na afspraak een bezoek gebracht. Golftrolly was op voorraad. Werd ter plekke uitgepakt en in elkaar gezet en getest. Alles was ok en tenslotte werd het karretje bij onze auto afgeleverd.