Prettig geholpen en mooie prijs.

Laatst een putter van Skymax gekocht in Alkmaar. Heel prettig geholpen nadat ik een afspraak had gemakt.

Goede en persoonlijke service

Op basis van een opmerking over de transportorganisatie persoonlijk contact gehad met Golfdiscounter en naar volle tevredenheid correct, klantvriendelijk en adequaat geholpen. Producten zijn goed en service meer dan voldoende!

Suoer

Snelle en goede sevice toppie

snelle service

Zeer goede ervaring

Wij waren heel tevreden met de geboden service en de adviezen van David. Voor herhaling vatbaar. Gsm. E.van Deursen

Snel en correct geleverd

Snel en betrouwbaar

Snelle levering. Prima kwaliteit!

uitstekend

Mijn aankoop was perfect, levering 10/10

Sla de ballen stuk

Onlangs ballen gekocht welke Ik bij de eerste keer slaan al barsten in zag verschijnen. Goedkope ballen is prima maar de ballen stuk lijkt mij niet de bedoeling. Het bedrijf is echter prima, denk ik....

Superservice

Voor mijn golftas waar, net buiten de garantie, een rits van sneuvelde, kreeg ik tegen een redelijk geringe vergoeding een nieuwe aangeboden. De nieuwe tas is zelfs beter dan de oude. Telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan. Een bijzonder prettige ervaring.

perfecte service

Na een defecte rits een nieuwe tas tegen een redelijke prijs gekregen.

2x een golfset aangeschaft en keurig volgens afspraak geregeld. 1x een vraag gesteld per email en werd nog dezelfde dag (zaterdag) teruggebeld. Er bleken ook nog andere mogelijkheden te zijn en dit was dezelfde middag geregeld en aansluitend keurig geleverd.

Prima eerste ervaring

Bestelling geplaatst, betaald. Na een half uur een bevestiging ontvangen. Volgende dag telefonisch contact om te overleggen. Er was een artikel niet op voorraad, ondanks dat ik een bevestiging gekregen had. In overleg een andere gekregen. Prima geregeld!

Mooie golfclub goeie prijs en aflevering mooi op tijd!

Goed advies en snelle levering

In 1 zin te zeggen. Goed advies en snelle levering. En dan nog een leuke boodschap op de doos. Ik ben fan.

Goed overzicht en snel geleverd

Producten zijn overzichtelijk weergegeven, voorraad in te zien en producten zijn snel verstuurd en geleverd. Persoonlijke boodschap bij de bestelling maakte het af.

Prima advies en goed geslaagd

Er werd ruim de tijd genomen om te komen tot een goede keus voor golfschoenen. Daarnaast ook prima vrijblijvend advies over mijn golfset. Kom hier zeker terug

Goede uitleg zonder pushen

Als beginnende speler heb ik nog geen verstand wat ik moest kopen. David nam de tijd voor uitleg en advies zonder dwingend te zijn dat ik iets moest kopen. Sterker nog als ik geen compromis had gedaan had hij mij alleen set voor mijn vrouw laten kopen ipv ook set voor mezelf. Super service, vriendelijk, adviserend zonder commerciële druk.

Great Customer Service

I had some issues with my order but was greeted with great customer service. Having the Site in English would be a huge plus :)

Snel en accuraat.

Bestelling snel en accuraat afgehandeld. Levering exact op tijd.

Duidelijke site en bestelwijze, nette verpakking rn bezorging. En de kwaliteit subliem.

Prima geregeld

Super snel geregeld

Persoonlijke service, perfecte afhandeling van retour

Zie titel

correct en snel

Juiste beschrijving en snelle levering