Snelle levering, geen overtollig verpakkingsmateriaal!

Zelfs nog een telefoontje gehad om met tips voor een lagere handicap

Prima geregeld zoals het hoort

Besteld en 2 dagen later al in huis prima

Zie boven

Prima product

Concurrende prijs en snelle levering

prima levering, op tijd zoals afgesproken.

Golfclub was volgens verwachting geleverd. Zag er mooi uit en voldoet ook bij het golfen.

Goefe snelle service

Goede behandeling en snel enige nadeel pakket kwam als brievenbuspakket maar werd niet in brievenbus gedaan opgehaald bij service adres

Ik heb een aantal zakjes tees besteld. Volgende dag meteen opgestuurd.

Heel behulpzaam en vlug binnen.

Zijn goed van vertrouwen ookal heb ik voor de eerste keer iets gekocht. Het product is percies wat ik verwachtte en mijn man is er erg blij mee.

Snelle levering. Correcte prijs

Snelle levering. Correcte prijs

Razendsnel geleverd

Ik had een golftas besteld bij een concurrent. Na 10 weken was ik het wachten beu en heb de bestelling geannuleerd. Op vrijdagochtend bestelde ik dezelfde tas bij golf discounter. Zaterdagochtend had ik hem in huis.

Correct

Zoals het hoort!

Snel een accuraat

Ik heb een golfset en een Trolley gekocht. De video's gaven duidelijkheid over de producten en de leversnelheid was prima!

tot heden positief, huidige nog niet afgehandeld

Wiel en wielhouder trolley als onderdeel besteld. Wiel correct ontvangen, houder foutief. Aan de hand van foto's juiste houder opnieuw besteld, afhandeling lopende, maar ga er van uit dat dit in orde komst gezien jarenlange ervaring in het verleden

Snel en goede service. Vriendelijk.

Duidelijke website en dus snel gevonden wat ik nodig had. De snelheid waarmee de order is afgehandeld is perfect en heel heel correct verlopen. Na de bestelling, via de mail goed op de hoogte gehouden over de status van de levering. Kortom het is heel goed bevallen, zal zeker vaker gaan bestellen.

Het was spannend

"DPD is onderweg / DPD est en chemin" luidde het... tot "Uw zending is bezorgd". Daarna echter koude douche: er was helemaal niks bezorgd in de apotheek. Wat was er aan de hand ? Track links via de DPD website leverden mij niks op behalve "uw zending is geleverd". Ik kreeg geen toegang tot wie afgetekend had. In elk geval wist ik dat niemand van de apotheek iets ontvangen had. Nochtans was een DPD zending eerder die dag wel foutloos geleverd. Wat doen ? DPD contacteren ? Golfdiscounter zelf bellen ? Tot een telefoontje kwam van iemand "Zeg heb jij een golfkar besteld? Die is bij mij geleverd". Die persoon woont in Zwanestraat 37.... meer dan 2 straen verder op 500m van het leveradres Dorp 37. Die eerlijke persoon vond de doos buiten aan zijn voordeur, in het midden van een drukke woonwijk, bij zijn aankomst 's avonds. Volgens DPD was die geleverd rond 11h30. Moraal van het verhaal: wat heb ik geluk gehad dat die persoon mij kende, eerlijk is, en dat er niemand die doos heeft gestolen overdag. Slechte punten voor DPD: verkeerd geleverd (terwijl apotheek hele dag open is), en niet afgetekend door ontvanger. Als afsluiter toch een compliment voor Golfdiscounter: de kar is prima, was heel goed verpakt met extra kleefband aan de hoeken. Dus een leverancier om aan te bevelen

Op tijd en goed verpakt. Produkt precies wat ik wil

De prijs van de golftas was prima, shipping helemaal conform plan.

topproduct

Heb een golfreistas besteld, levering en kwaliteit vh materiaal onberispelijk

prima service

snelle verzending, vriendelijke afhandeling, kortom een uitstekende webshop.

Fijn geholpen en vertrouwd adres!

Fijn en snel geholpen. David en Dave bedankt voor jullie hulp. Gr. Jeff

prettige site en snelle afhandeling

Duidelijke productinformatie. Snelle afhandeling na bestellen

Vlot

Zeer goed verlopen. Voldoet aan verwachtingen.