Mijn man vond het cadeau heel erg leuk, het was dinsdag verstuurd en woensdag aangekomen, dus top!

Prima webwinkel

Prettige webwinkel met goede uitlegfilmpjes over golfsets. Enige grote nadeel is dat er wordt verzonden met DPD, die zijn erg onbetrouwbaar. Voor mij is dat een reden om in het vervolg eerst andere webwinkels (die niet met DPD verzenden) te bekijken.

Vakkundig en ojectief advies

Sympathieke en gedreven verkoper. Uitstekende kwaliteitsartikelen. Kom ik zeker terug.

Mooie golftas voor goede prijs en is op tijd geleverd

Goede kwaliteit

Fijn advies gehad

Ik bestelde mijn startersset online. Via de filmpjes, kreeg ik een prima uitleg en wist ik waarop te letten. Telefonisch contact met de winkel was zeeR positief: meneer hielp me met combineren. Geen enkele vraag als leek, was te veel voor hem. Dikke 10/10

Perfecte service

Zelfs in de vakantie tijd wordt er service verleend op een perfecte manier.

Perfecte leveringstermijn

Eenvoudig en snel om een bestelling te plaatsen

Zeer tevreden en super geregeld

Zeer tevreden en super geregeld

Geen op of aanmerkingen, gewoon goed.

goede snelle service

Ik vond makkelijk wat ik zocht voor een prima prijs. de levering verliep snel

Helemaal TOP

Een online aankoop met een offline beleving. David vraagt en adviseert. Niets is te veel.

Goede persoonlijke service

Ik heb recent een halve Skymax set aangeschaft en heb deze uitgebreid met een PW.

Snel, aardig en afspraak is afspraak

Zeker aan te raden, doet wat hij zegt. Na een foutje (productiefout) in een golftas de volgende dag een nieuwe thuis. Super service.

Snel en kundig. Zelf tijdens de vakantie van de eigenaar.

product oke, levering laat

levering van golfballetjes was pas op 20 juli. Bestelling was van 14 juli.

Top gedaan

met telefoontje snel geholpen met golftas die niet meer leverbaar was

Snel geleverd en goed mooie aanbieding

goede website overzichtelijk

Heel goede service en klantvriendelijk

Ik had In een weekend een bestelling geplaatst, maar had toch nog een belangrijke vraag. Ondanks dat er stond dat het kantoor het weekend gesloten is werd ik vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Levering was ook volgens afspraak, dus helemaal tevreden.

Snel en hele goede service

Na reactie gelijk actie

Goed, netjes verpakt binnengekomen.

Zie bovenstaand.

In een keer goed

Niks op aan te merken

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk te woord gestaan en deskundig eerlijk advies gekregen

Uitmuntende Service

Nadat ik de bestelling geplaatst had werd ik gebeld vanwege het feit dat de website niet goed zou werken. Samen even een paar dingen doorgenomen en de bevestiging van mijn bestelling afgerond. TOP service

Prettig aan de telefoon jammer dat click gear geen garantie bied.