Zeer tevreden over levering, communicatie en de golftas.

Plezierig geholpen. J

Je voelt je welkom

Prima spul!

Prima spul, alleen jammer dat je op zo’n bedrag alsnog verzendkosten moet betalen en dat DPD Je golfset dan zo voor de deur gooit.

Product was snel verzonden. Het was echter jammer dat de vervoerder er twee dagen langer over deed om het product bij mij thuis te krijgen.

Zeer professioneel

Werden zeer goed geïnformeerd vooraf en hebben met kennis van zaken bestelling kunnen plaatsen voor 2 zakken. Ook de levering snel nadien werd goed opgevolgd. We hebben wel één probleem : de pootjes van één zak stonden los zodat de golfzak 'doorbuigt'. Hopelijk bestaat hiervoor een mogelijkheid om dit terug vast te zetten, bv. met een specifieke sleutel.

snel en goed geleverd, mooie website en uitleg

Snelle verzending en vriendelijke service!

Snelle verzending en vriendelijk personeel

Goede snelle service!

Ik ben tevreden met de geleverde artikelen. Omschrijf op de website is duidelijk en overzichtelijk.

Snel en persoonlijke opvolging

Ik ben te vrede met mijn aankoop

Ik ben te vrede met mijn aankoop

Fantastische service

Omdat iemand anders de wielen van mijn golftrolley blijkbaar meer nodig had dan ik, moest ik twee nieuwe bestellen. Dave regelde het snel en met een sympathiek gebaar. Binnen 1 week had ik twee nieuwe wielen. Bij de aankoop van de trolley was ik al heel tevreden, maar deze service overtreft alles.

Na betaling werd ik nauwkeurig op de hoogte gehouden van de verzending en bezorging. Ik had mijn pakket snel in huis en het was netjes verpakt!

Deskundige vlotte bediening.

Zeer aangename kennismaking.

universele klep past niet op mijn Golftrolley

ik bestelde een klep voor mijn fastfold. De klep die universeel zou zijn voor alle fasfold trolleys past echter niet Ik bezit nl een Flat trolley na telefonisch onderhoud wordt de juiste klep kostenloos opgestuurd

Wat een fijne winkel.

De naam doet vermoeden dat het een dozenschuiver is maar niets is minder waar. Via de site eerst contact. Daarna werd ik teruggebeld. Na een paar telefoongesprekken m.b.t. advies en levertijden een bestelling gedaan. Het contact was vriendelijk, persoonlijk en behulpzaam. Levering ook super.

Goed, vriendelijk en vakbekwaam geholpen

Vestiging in Alkmaar bezocht en zelf de aangeschafte spullen opgehaald. Ook retourneren van 1 artikel vlot afgehandeld door golfdiscounter!

Prima assortiment, duidelijke site, snelle levering

Prima assortiment, duidelijke site, snelle levering

Gewoon topservice

Helemaal top!

Producten (2 trolleys) waren volgens de website op voorraad, contact opgenomen en op afspraak afgehaald (woon hemelsbreed een paar km verderop) en afgerekend. Super afgehandeld!

Great service, Great advice and fast delivery (for a good price)

As a starter I know nothing and they took time to answer my questions (in English) and help me out. Placed an order and was delivered within 24 hours. They have stock (when others dont) and take the time to help.

Fantastische service van David Komen

Heb 2 ervaringen met Golfdiscounter en beide zijn erg goed. 1 artikel stond in backorder en wordt binnen een week per post verstuurd! Dit is geheel volgens afspraak dus ben erg tevreden.

Goede prijs/kwaliteit

Interessante aanbiedingen, snelle levering

Prima.

top service en snelle levering!

Flexibel en competitief. Gewoon bestellen bij Golf Discounter. Had voor 16:00 besteld een golf trolley van Clicgear 4.0 besteld. Deze is de volgende dag keurig verpakt met DPD bezorgd.

Snelle klantgerichte service

Snelle klantgerichte service