Alles prima in orde en nette service

Na mijn online bestelling en de nodige adviezen conform afspraak de golfsets in Alkmaar opgehaald. Alles werd ter plaatse nog netjes gecontroleerd en was perfect in orde.

Doen wat er beloofd wordt

Duidelijke site en je krijgt wat er staat. Snelle levering

Top ervaring

Alles zeer netjes en op tijd afgehandeld.

Uitstekend.

De bestelsite werkte niet naar behoren waarna ik gebelde werd en alsnog mijn bestelling kon plaatsen. Dit persoonlijke contact heeft ervoor gezorgd dat ik zeer tevreden terug kijk. Het bestelde werd de volgende dag al geleverd. Ik kan u Golfdiscounter van harte aanbevelen.

Snel goed goede kwaliteit en scherpe prijs

De klantvriendelijkheid van een winkel maar hebben nu een opslag waar je wel kan ophalen maar niet winkelen. Maar toch snel accuraat en klantgericht

Correcte afhandeling

Enkel spijtig dat 1 product niet meteen beschikbaar was.

Ik had 2 zwarte golftrolley van fastfold besteld, maar er bleek er maar 1 op voorraad te zijn, ik kreeg gelijk een belletje of het erg was dat de levering 2 dagen langer duurde, maar ik kon ook een andere kleur kiezen, die was wel op voorraad. Een andere kleur gekozen, want ik ging op vakantie. De volgende dag alle2 geleverd, heel fijn. Geweldige service.

Snelle reactie en levering

Per e-mail een vraag gesteld; zeer snelle reactie en levering nog sneller! Too

Direct geleverd. Top

Groot assortiment. Vriendelijk geholpen

Alles naar wens.

Golftrolley, verzending en de after seal, prima.

Top !

Vriendelijk en ter zake kundig met prima kwaliteit artikelen!

Vlot geleverd, prima tas

Goed gedaan

Goed advies, netjes op maat en snelle verzending! Keurig verzorgd!

Ik heb mijn eerste golfset, een Skymax set, via Golfdiscouter gekocht. Een keurig passend advies van Dave gekregen en nu met veel plezier de baan in!

Beste prijs, correcte klantenservice en snelle levering

Beste prijs, correcte klantenservice en snelle levering

Snel en de beschrijving van de golfhandschoen klopt goed met de werkelijkheid. Kortom tevreden!

Product is prima volgens beschrijving, afwerking en verpakking kan beter.

Via website kar gevonden, voldoet goed, prima prijs/kwaliteit verhouding. Jammer dat de handleiding echt heel slecht is, terwijl dat voor afstellen voorwiel wel relevant is. Ook jammer dat een boutje ontbrak, zat gelukkig nog los in de doos, zonder moer, maar gelukkig had ik nog een passend moertje.

Vlot

Bestelling plaatsen ging gemakkelijk, vlotte levering.

Keurig op rijd geleverd

Prima putter voor een vriendelijke prijs

Juiste spullen, snel geleverd. Ook het hergebruik van een kartonnen doos voor verzending kon ik erg waarderen!

Goeie service en product

Een goeie service, product kennis nadat ik had gebeld. Voldoet volledig aan de verwachtingen

Geweldige service

Op mijn telefonisch verzoek is mijn bestelling meteen verzonden. Ik had mijn nieuwe golftas de volgende ochtend al in huis, zodat ik met mijn nieuwe golftas op reis kon de volgende dag. Top! Hartelijk dank.

Snel, netjes en correct.

Netjes geleverd en naar verwachting.

Perfecte levering

Betrouwbaar, snel en correct.

Volgens verwachting!

Keurig geleverd, juiste spullen, goede kwaliteit en binnen levertijd. Geen opmerkingen. prima webshop.

Klantvriendelijk en goed advies voor een scherpe prijs.

Goed geholpen in de “winkel” in Alkmaar. Goed advies en de prijzen zijn ook goed. Alles wat wij nodig hadden was op voorraad. Ik kom hier zeker terug.