Verkeerd bezorgd

Op pakket stond met koeieletters niet bij buren. Het wrrd daar desondanks toch bij de buren bezorgd. Dit bij de golfdiscounter gemeld. Werd heel kort na mijn mailtje door hen opgebeld. Goede service.

Goede aftersales ivm regelen reserveonderdeel.

Navraag of klein reserve onderdeel voor mijn Big max golftrolley nog te krijgen was werd snel beantwoord en daarna goed afgehandeld.

Ik zocht een driver en een hout 5 en kwam uit bij de Golfdiscounter. Op de site kun je uitstekend zien hoe de clubs gebruikt zijn en aan de hand daarvan doe je de bestelling. Na twee dage zijn de clubs afgeleverd en deze waren precies zoals ik ze had verwacht. Kortom: Prima service en kwaliteit en een goede communicatie.!

Vriendelijk, zeer goede service en goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

Prima levering, fijn contact. Al jaren klant bij Golfdiscounter

Mooie golfspullen en top prijzen!

Supersnelle bezorging en scherpe prijs

Na de bestelling stond de trolley een dag later al op de golfbaan. Keurig verpakt met een supersnelle bezorging.

Uitstekende klantgerichtheid, prima service en snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Komen afspraken correct na.

goed advies

prima levering

Goed geregeld bij deze firma.

Goede service, goed product en prima afhandeling.

Overzichtelijke site, snelle bezorging goede dienstverlening.

Ik kocht twee travelbags en die voldeden volledig aan de beschrijving zoals vermeld op de site. Via goede berichtgeving was ik op de hoogte wanneer ze bezorgd zouden worden.

prima zaak. goede golfballen

fijne gerichte aandacht en goede service

In persoonlijk gesprek een goede uitleg en just advies gekregen betreffende aanschaf golfset, golftas en assecoires. Heel tevreden en zal de golfdiscounter dan ook zeker aanbevelen.

Perfect geregeld

Kwaliteit is zoals omschreven, snelle levering en goed geprijsd. Zeer tevreden👍🏻

goede artikelen met zinvolle ondersteuning aan de telefoon

had een twijfel bij montage, maar werd zinvol geadviseerd

Snel en goede spullen.

Positive ervaring.

proactief en goede service

Mijn beoogde product bleek ietsje goedkoper ergens anders- dat werd onmiddellijk rechtgezet op eigen initiatief door Golfdiscounter. en tevens gratis bezorging van het product in de door mij gewenste kleur. Kortom: heel goed gedaan! Bij betaling bleek er even een hick-up, maar ook op dat moment werd ik meteen gebeld en is alles goed en netjes geregeld. Voor mij jammer dat men maar beperkte voorraad 'top-van de markt'-producten heeft; maar dat is misschien ook niet de doelgroep van de winkel...

uitstekende service 👍

Op aangeven dat een losse club niet meer leverbaar was, werd direct gereageerd. Er werd een losse club uit een set gehaald en deze werd vervolgens met de rest van de bestelling de dag erop reeds geleverd. Dus SNEL en bijzonder klantvriendelijk 👏🏻

Goed product voor een redelijke prijs

Perfekt

Makkelijk site en bestelmogelijkheid. Goede info over verzenden en aankomst bestelling. Prima verpakking en goede kwaliteit.

Prima tas

Prima reistas voor een redelijke prijs. Afspraak correct nagekomen

Snelle en onberispelijke levering.

Zeer snelle levering, zelfs vroeger dan aangegeven.

Geweldige persoonlijke service!

Na de bestelling werd ik nog gebeld om te checken of ik de juiste producten besteld had. Meedenken met de klant, geweldig!

Top! Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Scherpe prijzen en kwalitatieve goede en vriendelijke service

Gisteren besteld, vandaag geleverd

50 golfballen besteld. De volgende dag werden er keurig 49 geleverd! 😉