Nog steeds niet geleverd

Helaas niet geleverd. Geen kadootje kunnen geven op het feest :-(

Beste Marian van Soest, Ik heb u zojuist gelukkig aan de telefoon gehad. Er gaat iets mis bij DPD en we hebben afgesproken dat ik maandag a.s. direct contact opneem met DPD om dit snel op te lossen. Sportieve groet, David Komen Golfdiscounter.nl | ALKMAAR

Snelle afhandeling van bestelling.

Eerste keer dat ik hier iets heb besteld. Afhandeling is snel en de verzending ook. Helemaal tevreden op 1 puntje na, de verpakking mag wel ietsje beter maar over het geheel geef ik 4.5/5. Ik zou zeker hier nog een keer bestellen.

Prima product en service

De eerste keer. Ging goed

ZÉÉR GOED !!!!!

Zoals altijd zéér goed !

Prima ervaring met Golfdiscounter. Bij mijn bestelling was er onduidelijkheid over de adressering, hiervoor werd telefonisch contact opgenomen om dit op te helderen en de volgende dag had ik mijn pakketje in huis.

Eenvoudige webpagina, uitgebreid assortiment en snelle levering.

Al enkele jaren klant en altijd kundig geholpen. - Afspraak is afspraak. Super!

Snelle levering en een persoonlijke email.van David. Van het product stond een duidelijk filmpje online met goede informatie waardoor de keuze voor mij snel gemaakt was. Ondertussen paar keer gespeeld met mijn nieuwe set en het zijn fijne clubs. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Besteld, volgende dag al in huis!

Vlotte service

Goede afspraken maken goede vrienden

Supersnel ontvangen en degelijk verpakt.

Mijn bestelling van een golfset is snel afgehandeld, verzonden en in goede staat ontvangen. Donderdagmiddag besteld en zaterdagochtend ontvangen.

supersnel

makkelijk te bestellen en snel in huis!

Snelle persoonlijke service

Zelfde dag al terug gebeld en goed de tijd genomen voor mijn vragen. Na het bestellen had ik nog een paar kleine vragen. Deze werden ook snel via de mail beantwoord.

Correcte en professionele begeleiding gekregen bij mijn aankoop via mail verkeer.

Door wat onzekerheden betreffende mijn aankoop van een golfset ' spalding ' kon ik op een degelijke ondersteuning rekenen vanuit Golfdiscounter. Het overtuigde mijn beslissing, waarvoor dank David. Groet, Chris Goossens

Goede service, snelle afhandeling en aardige medewerker.

Snel

Heel tevreden.

perfecte service met duidelijke klantbetrokkenheid

Mijn bestelling is met grote zorgvuldigheid afgehandeld.

Netjes volgens afspraak geleverd.

Bestelling is netjes en op tijd geleverd.

Prima produkt snelle levering

Prettig bedrijf prima prijzen vlotte levering

alles is volgens afspraak verlopen en goed aangekomen !

prima en vriendelijk telefonisch contact en uitstekende afhandeling

Product top, levering prima!

Ik heb een paraplu besteld, deze kwam twee dagen later netjes binnen, in degelijke verpakking. Ga hier zeker nog een keer bestellen

Persoonlijk advies

Vlotte bestelling van een accessoire voor de golftrolley. En ik werd netjes na gebeld toen de verzending anders verliep dan gewoonlijk.

Prima geregeld

Alles perfect, keurig geleverd