Goed geholpen door vriendelijke medewerker

Goed geholpen door vriendelijke medewerker, er wordt snel gereageerd op mail en als je hebt gebed wordt je snel terug gebeld prima service

Correcte snelle levering

Zeer betrouwbaar in contact en levering

Nadat bleek dat de gewenste tas niet tijdig beschikbaar bleek, werd er duidelijk gecommuniceerd over de mogelijkheden en werd er vooral goed meegedacht. Niet alleen via mail wordt er snel gereageerd, maar ook via de telefoon!!

Super Service!

Ja geweldige service. Een winkel die met je meedenkt en een eerlijk advies geeft. Medewerkers die er verstand van hebben en je het juiste advies geven. De prijs en kwaliteit is perfect, van starter tot ervaren speler kun je terecht bij Golfdiscounter. Als ik weer iets nodig heb, dan weet ik waar ik moet zijn! Groet, Patrick

Snelle levering, perfect product, en toen ik een vraag had werd er speciaal voor mij teruggebeld om mijn vraag te kunnen beantwoorden. Top.

Goed advies, service en klantvriendelijk

Gebeld over advies voor de Cobra Fly XL set. Duidelijk en goed advies, men wist waar men het over had. Aanrader

Toelichting

Eerste telefonisch contact over product / travelbag , al met al snelle levering.

Uitstekend,

Zeer tevreden over Golfdiscounter. Snelle levering en bij problemen heb ik ervaren dat er zeer goede service wordt verleend.

De levering van mijn trolley was niet helemaal goed gegaan.

De levering van mijn trolley was niet helemaal goed gegaan. Maar de service daarna was een dikke 10 waard. Binnen 1 dag werd mij het juiste onderdeel toegezonden. Top.

Fantastische opvolging wanneer DPD het verknalt

DPD verknalde de levering, liet de zending deels verdwijnen, maar de manier waarop de mensen van Golfdiscounter een oplossing hebben gezocht was fantastisch! Los daarvan, mooi materiaal.

snel en correct geleverd!

goed advies, snel en betrouwbaar

zeer tevreden over de manier hoe ik ben geholpen - een aanbeveling waard

Snelle levering, geen overtollig verpakkingsmateriaal!

Zelfs nog een telefoontje gehad om met tips voor een lagere handicap

Prima geregeld zoals het hoort

Besteld en 2 dagen later al in huis prima

Zie boven

Prima product

Concurrende prijs en snelle levering

prima levering, op tijd zoals afgesproken.

Golfclub was volgens verwachting geleverd. Zag er mooi uit en voldoet ook bij het golfen.

Goefe snelle service

Goede behandeling en snel enige nadeel pakket kwam als brievenbuspakket maar werd niet in brievenbus gedaan opgehaald bij service adres

Ik heb een aantal zakjes tees besteld. Volgende dag meteen opgestuurd.

Heel behulpzaam en vlug binnen.

Zijn goed van vertrouwen ookal heb ik voor de eerste keer iets gekocht. Het product is percies wat ik verwachtte en mijn man is er erg blij mee.

Snelle levering. Correcte prijs

Snelle levering. Correcte prijs

Razendsnel geleverd

Ik had een golftas besteld bij een concurrent. Na 10 weken was ik het wachten beu en heb de bestelling geannuleerd. Op vrijdagochtend bestelde ik dezelfde tas bij golf discounter. Zaterdagochtend had ik hem in huis.

Correct

Zoals het hoort!