Prima zaak!

Aardige gast die David. Weet veel van Golf en wil je graag alles vertellen en goed informeren. We wilde in Alkmaar nog even gaan lunchen en hij stuurde gelijk een paar suggesties via de mail. Pand staat tot het dak toe vol met golfsets en hij heeft heel veel op voorraad. Scherp geprijsd!

Snelle en zeer goede service

Goede en snelle levering.

Door deze ervaring kom ik graag terug.

Mijn eerste ervaring is heel positief. Klantgerichtheid en professionaliteit was voor mij duidelijk aanwezig.

Uitstekend geadviseerd door David. Goede adviezen.

Supersnelle levering

Besteld op maandag om 16 uur en dinsdagmiddag al in huis! Top!

Goed advies en zeer snelle bezorging

Top service en snelle reactie

Bij levering van een trolley zaten diepe krassen op het product. (Doos was ongeopend). Na een mailtje met een foto, hebben ze meteen een vervangend onderdeel verzonden en binnen 1 dag was een vervangend onderdeel geleverd Top Gr Ivo

Hoe een webshop hoort te zijn

Na een belletje met David meteen uitgebreid advies gekregen over beginnerssets. Besloot dezelfde dag een set te bestellen en had hem de dag erna binnen. Ik raad golfdiscounter zeker aan!

Goed bereikbaar, vriendelijk, snel en service- verlenend, TOP

2 x in korte tijd product besteld en over en weer gebeld. Errste keer beschadigd product ontvangen; direct vervangen door ander product na advies. Ben er erg blij mee! Vriendelijke en erg klantgerichte bejegening!

snelle levering en duidelijke info

stuurde een mailtje en ik kreeg promt een antwoord terug. telefonisch wel niet bereikbaar

Goede prijs, snelle levering!

Gewoon zoals het zou moeten horen. Nette prijs, snelle levering en correct product.

Goed en snel geleverd

Alles ging heel voorspoedig. Jammer dat ik niet helemaal tevreden was over de uitvoering van de golftas.

Product oké en de levering ook oké

Prima.

Snel en goed geleverd

Kundig en snel het juiste geleverd

Doen wat wordt beloofd

Precies en snel ontvangen wat was beloofd

snelle en correcte levering

De levering was snel (zoals vooraf aangegeven) en correct. Scherpe aanbieding van de Clicgear 4.0.

goede prijzen, snelle levering

handige golfcar FORGE eenvoudig in te klappen en uit te vouwen, goede prijs, degelijk materiaal, wel even zelf -in 3 minuten- in elkaar zetten(wielen).

Trolley

Ben zeer tevreden over mijn trolley makkelijk in elkaar te zetten een kind kan de was doen!

prima info en goede afhandeling

Bestelproces ging goed en na de bestelling correcte en tijdige afhandeling. Producten waren geheel conform bestelling en verwachting.

Zeer goede service

Snel en uitgebreid geholpen. Goede service.

Mooi ingepakt en kleurrijk.

Als enige webshop, product wat ik zocht in voorraad.

Gezochte product in voorraad. Snelle levering.

Snelle dienstverlening en goede kwaliteit

Ik was op zoek naar een bepaalde stok en vond die bij Golfdiscounter. het bestellen ging heel makkelijk en binnen 48 uur had ik de bestelde spullen in huis.

Goed advies

Een elastieken band van mijn golftrolley was afgebroken (model Rovic Clicgear). Is niet meer leverbaar. Dankzij advies om band van ander model te gebruiken is de reparatie gelukt.