Snel besteld, snel geleverd!

Tevreden over snelle levering. Wel kort vantevoren bericht over tijdstip levering en dat is dan ook maar gedurende één uur. Gelukkig waren de buren thuis en kon het daar worden afgegeven.

Top service!

Snelle en vriendelijke opvolging. Vrijdag ochtend besteld en zaterdag thuis geleverd gekregen. Zeker een aanrader!

Snelle en correcte levering

Artikel naar beschrijving snel geleverd. Super

Snel verstuurd met aandacht!

Vlug een reistas besteld. Het is te zien dat het met aandacht is opgestuurd!

Overzichtelijke site met goede uitleg. Snelle levering. Vraag over geleverde set snel en vriendelijk beantwoord.

Prima geholpen

Gevraagd naar een onderdeel voor mijn fastfold trolley. Deze bleek niet te passen. Prima contact over gehad, juiste onderdeel besteld en snel binnen.

supersnel geleverd en efficiënt verpakt!

Bestelling binnen 2 dagen geleverd geheel naar wens

Zoals het moet zijn.

Goed product, goede prijs, goede afhandeling. Wat wil een mens nog meer?

Prima Service en een hele mooie golftas

Prima Service en een hele mooie golftas

Prima snel geleverd

Goed assortiment juiste artikel snel gevonden

Uitstekende communicatie

Het product paste niet. Kon prima overleggen en zonder probleem retourneren. David was goed bereikbaar. Alles opgelost. Uitstekende service dus.

meer dan uitstekend

vanuit Den Haag mochten wij in de avond langskomen, tot onze verassing koffie met een taartje, Wij hebben 2 golfsets gekocht + toebehoren. de service en uitleg meer dan uitstekend. Service en aandacht dat is de kracht. Een aanbeveling dus. Kees de Bruyn

Hele proces is prima gelopen

Hele proces is prima gelopen

Top! Top! Top Service

Ongelooflijk vriendelijke klantenservice. Had door een technisch foutje 2x hetzelfde item besteld. Hiervoor had ik ‘s avonds een whatsapp gestuurd en werd ‘s ochtends meteen gecontacteerd. Werd heel erg vriendelijk geholpen en het was meteen rechtgezet. Jullie krijgen van mij 5 sterren.

Contact gehad via app en daarna besteld en snel geleverd

impeccable

Livraison ultra rapide

Uitstekende uitleg en hulp

Fijne communicatie via WhatsApp en telefonisch, je hoort een vakman die precies aanvoelt wat je nodig hebt.

Bert is een top headcover voor mijn partner Bert. Hij is er erg blij mee!

Zie hierboven

ik werd ook gebeld om te checken of ik het juiste had besteld.

Zie boven, ik ben zeer tevreden, ook vermeld op mijn golfclub.

Erg goed!

Gedegen advies op een zeer prettige manier!

Super Snel. Top!

Altijd goed. Nooit een probleem gehad. Topper!

Aardig, nette persoon die mijn pakket komt ophalen.

helemaal top

Goed advies en uitleg.

Echt uitstekend

David is en man met een golf hart. Het enthousiasme wat hij door zijn passie overbrengt is zo leuk. Wij waren op locatie om spullen te halen, heel veel keus, prettig en goed advies. Wij blijven trouw voor de volgende hole. Dank je wel David