Een aanrader om te doen

De aanbieding bleek niet in de reguliere golfshop voorhanden te zijn. Reden om verder te zoeken, zodoende ben ik bij Golfdiscounter terecht gekomen. Als aanbeveling zou ik de verzendkosten boven € 50 laten vervallen. Zeer vriendelijke en behulpzame man.

Prima kwaliteit

Levering op tijd Goede kwaliteit

Communicatie en bereidheid om te helpen is prima .

Via mail erg goed geholpen voor het beoogde resultaat van een verkoper.

Tijd om uitleg geven en zeer klantvriendelijk behoort tot de betere webshops

Overzichtelijke website

Voor de 1e keer iets besteld (golftrolley). Snel geleverd en goede track&trace.

Perfect geregeld! Schoenen zijn helemaal naar wens!

Het was gewoon goed!

Geweldige persoonlijke service, ga zo door!

Geweldige persoonlijke service, ga zo door!

Uitstekende persoonlijke adviezen en prima service

Top!!!

Snelle en keurige levering

Alles volgens verwachting , snel en duidelijk in een prima verpakking

Super snelle levering

Zal het bedrijf zeker aanbevelen bij anderen.

Perfect....!

Op zondag bestelling geplaatst. Er ging iets mis tijdens de bestelling. Was een foutje van mijzelf. Dit meteen via de mail gemeld! 's Middags al een telefoontje gekregen met de mededeling dat e.e.a. geregeld ging worden. Op woensdag kwam de juiste bestelling al binnen. Perfecte service...!

Snel, duidelijk, goed

Idem

Op mijn vraag wat een passende golfset voor mij zou zijn kreeg ik 's avonds vrijwel direct antwoord. De set is vervolgens zeer snel toegezonden. Fijn dus.

Prima product advies en snel geleverd

Ik ben zeer tevreden over deze zaak. Ze zijn goed bereikbaar en geven een deskundig advies

Zeer servicegericht

Van aankopen tot afleveren, een goede service en begeleiding. Persoonlijk contact soms van belang om te komen tot de juiste aflevering. Een telefoontje met de klant scheelt erg veel. Met dank daarvoor.

Goed advies en snelle levering

Goed, deskundig advies gekregen, ik had echt het gevoel dat ze moeite voor me deden. De communicatie en levering waren uitstekend.

Snelle levering maar niet compleet

Goede kwaliteit van Clickgear. Echter pakket niet Kompleet. Geen bevestiging voor parapluhouder meegeleverd. Is wel door Clickgear Europa nageleverd. Geen installatie instructie meegeleverd.. De kunstof afdekdoppen zonder verwarmen of kapot te zagen anders niet te verwijderen. Nieuwe plastic boutkapjes niet meegeleverd. Beter is door de leverancier te laten vervangen.

Snelle levering. Goed verpakt. Wel wat duur - geen discounter.

Zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen

Prima service en goede kwaliteit - prijsverhouding.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd.

Vriendelijke service

Tas besteld, goed contact per mail over ophalen. Ter plekke nog een twee setjes headcovers voor ijzers getest en eentje uitgekozen. Leuk praatje met David over golf er bij.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Overzichtelijke site met goede uitleg van de producten en snelle levering.