Vriendelijk, snel en betrouwbaar!

Zeer vriendelijke telefonische hulp geboden

Na telefonisch overleg-hulp, ben ik tot bestelling over gegaan. Het advies gesprek heeft mij overtuigd om bij dit bedrijf te bestellen. Ik heb verschillende bedrijven gecontacteerd, maar het persoonlijke gesprek en de deskundigheid van David waren doorslaggevend. Een aanrader ook zitten ze niet naast de deur.

Golftrolley besteld en snel geleverd. Helaas was deze niet heel overgekomen, gelijk gereageerd per email en heel snel hier response op gekregen. Ze gingen de trolley omruilen en dat was ook binnen een week gelukt. Top service

Een prettige ervaring en zeer vriendelijk te woord gestaan

Ik was op zoek naar een mooie nieuwe golf set. Uiteindelijk via Google uitgekomen bij deze webwinkel. Toch was de set iets duurder dan een andere webwinkel. Omdat golfdiscounter de laagste prijs garandeert heb ik een berichtje gestuurd. Ik kreeg hierbij keurig een bericht terug met en de set werd aangepast naar een zeer scherpe prijs. Toen ik de set ontving stond er ook nog een persoonlijke boodschap op de doos. Super leuk!

Prachtige golftas voor een super prijs

Echt discount! De tas was echt veel goedkoper dan op andere sites en prima geleverd. Leuke boodschap op de doos. Nu genieten van alle golfrondes met de Sun Mountain ( liefst toch in de zon)

Absolute service

Snel en klantvriendelijk

perfect

alles volgens afspraak gegaan

Handig product

Correcte en snelle afhandeling van aankoop. Bezorger gaf echter te laat aan wanneer deze zou leveren, zodat wij er niet waren. Heeft pakket over hek in de tuin gegooid, zodat we het niet elders hoefden op te halen. Cart in prima staat, is goed van kwaliteit en licht en praktisch in gebruik. We zijn er blij mee!

Er is goed meegedacht over mijn vraag en de bestelling is de volgende dag al bezorgd!

Vakkundige mensen

Ik heb telefonisch contact gemaakt met de webshop. Ik kreeg een vriendelijke meneer aan de telefoon die mij zeer vakkundig kon helpen met mijn vragen. Daarna de bestelling online gedaan. En heel snel ontvangen. Erg blij mee.

Mooie golftrolley van clickgear.

Goede uitleg gekregen van eigenaar David!

ter zake deskundig

heldere en deskundige uitleg bij aanschaf golftrolley

prima geleverd, snel en betaalbaar

prima geleverd, snel en betaalbaar

Super snelle service

Vrijdagochtend telefonisch contact gehad en advies gekregen. Zaterdag was het product al binnen.

Snel en correcte levering

Na eerst een klein misverstand ivp de golfset een heel correcte en snelle levering.

Snelle levering tegen een scherpe prijs.

Scherp geprijsd in vergelijking met andere webwinkels. Snelle levering.

Snel geleverd en goede communicatie

Paraplu besteld als cadeau voor jarig familielid. Snel geleverd en prettig geïnformeerd over de bezorging.

Gewoon top !!!

Héél goed ,deskundig en eerlijk advies.

Super service, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Een nieuwe golfclub en ballenvanger gevonden. Snelle levering, gewoon Top!

Zoals verwacht

Levering en product waren prima

Beste.. bestelling snel geplaatst en ook super snel geleverd.. product zoals op de bestelling. Bedankt Devriendt Kurt België

Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden met de aanschaf van 2 trolleys en bijbehorende accessoires. David Komen heeft ons uitstekend en geduldig geadviseerd. Hier kun je nog met een gerust hart bestellingen doen.

Vlotte afwikkeling van de bestelling

zie boven

Tijd van levering doorgegeven met slechts 1 uur speling. Club prima verpakt

Prompte levering. Prettig contact.

Mijn aanschaf van Sun Mountain cartbag is nagenoeg vlekkeloos verlopen. Op een vraag is prompt en vriendelijk gereageerd en tot mijn tevredenheid beantwoord. Goede informatie op de website zodat ik een goede keus kan maken en de cartbag geheel aan mijn verwachtingen voldoet. Ik heb het winkelen bij Golfdiscounter.nl als prettig ervaren.