Snel, duidelijk, goed

Idem

Op mijn vraag wat een passende golfset voor mij zou zijn kreeg ik 's avonds vrijwel direct antwoord. De set is vervolgens zeer snel toegezonden. Fijn dus.

Prima product advies en snel geleverd

Ik ben zeer tevreden over deze zaak. Ze zijn goed bereikbaar en geven een deskundig advies

Zeer servicegericht

Van aankopen tot afleveren, een goede service en begeleiding. Persoonlijk contact soms van belang om te komen tot de juiste aflevering. Een telefoontje met de klant scheelt erg veel. Met dank daarvoor.

Goed advies en snelle levering

Goed, deskundig advies gekregen, ik had echt het gevoel dat ze moeite voor me deden. De communicatie en levering waren uitstekend.

Snelle levering maar niet compleet

Goede kwaliteit van Clickgear. Echter pakket niet Kompleet. Geen bevestiging voor parapluhouder meegeleverd. Is wel door Clickgear Europa nageleverd. Geen installatie instructie meegeleverd.. De kunstof afdekdoppen zonder verwarmen of kapot te zagen anders niet te verwijderen. Nieuwe plastic boutkapjes niet meegeleverd. Beter is door de leverancier te laten vervangen.

Snelle levering. Goed verpakt. Wel wat duur - geen discounter.

Zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen

Prima service en goede kwaliteit - prijsverhouding.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd.

Vriendelijke service

Tas besteld, goed contact per mail over ophalen. Ter plekke nog een twee setjes headcovers voor ijzers getest en eentje uitgekozen. Leuk praatje met David over golf er bij.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Overzichtelijke site met goede uitleg van de producten en snelle levering.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Prima telefonisch communicatie en snelle levering.

Prima zaak!

Aardige gast die David. Weet veel van Golf en wil je graag alles vertellen en goed informeren. We wilde in Alkmaar nog even gaan lunchen en hij stuurde gelijk een paar suggesties via de mail. Pand staat tot het dak toe vol met golfsets en hij heeft heel veel op voorraad. Scherp geprijsd!

Snelle en zeer goede service

Goede en snelle levering.

Door deze ervaring kom ik graag terug.

Mijn eerste ervaring is heel positief. Klantgerichtheid en professionaliteit was voor mij duidelijk aanwezig.

Uitstekend geadviseerd door David. Goede adviezen.

Supersnelle levering

Besteld op maandag om 16 uur en dinsdagmiddag al in huis! Top!

Goed advies en zeer snelle bezorging

Top service en snelle reactie

Bij levering van een trolley zaten diepe krassen op het product. (Doos was ongeopend). Na een mailtje met een foto, hebben ze meteen een vervangend onderdeel verzonden en binnen 1 dag was een vervangend onderdeel geleverd Top Gr Ivo

Hoe een webshop hoort te zijn

Na een belletje met David meteen uitgebreid advies gekregen over beginnerssets. Besloot dezelfde dag een set te bestellen en had hem de dag erna binnen. Ik raad golfdiscounter zeker aan!

Goed bereikbaar, vriendelijk, snel en service- verlenend, TOP

2 x in korte tijd product besteld en over en weer gebeld. Errste keer beschadigd product ontvangen; direct vervangen door ander product na advies. Ben er erg blij mee! Vriendelijke en erg klantgerichte bejegening!