Topzaak,

Niet wetend dat dit eigenlijk een webwinkel is, naar Alkmaar gereden. In het industriegebied de zaak gevonden en door de eigenaar zeer vriendelijk ontvangen. Na onze wensen kenbaar gemaakt te hebben werden snel enige items getoond. We gingen na een halfuur tevreden weg met twee trolleys en twee tassen. Kregen ook nog een cadeautje in de vorm van een slagen teller mee. ECHT EEN AANRADER !!!!

Zeer tevreden over alles

Snelle levering en een zeer duidelijke site met een bestelproces Kortom precies wat ik verwachtte

Zeer klantvriendelijk

Driver gekocht en uitgeprobeerd. Bleek het niet te zijn. Na week teruggestuurd. Contact over en weer top. Beloftes waargemaakt.

Top! Overzichtelijke website en snellen bezorging

Een goede service

De bestelling snel binnen gekregen

alles volgens afspraak

Had al goede ervaringen hier en wilde een halve nieuwe set bestellen. Bleek dat ik elders iets extra er bij kon krijgen. Voorgelegd aan David en hij bood zelfs meerder items aan om er bij te doen terwijl de prijs alleen al goed genoeg was. Leuk stickertje op de doos.

Prima en snel geregeld. Erg tevreden.

Golfset besteld op een zondag, donderdag stond ik er mee op de baan. Leuke aanmoediging op de verpakkingsdoos.

Super professioneel geholpen

Bezorging oke

Pakket bezorgd op afhaalpunt en niet, zoals afgesproken, thuis afgeleverd. Verder prima.

Service beter dan ik verwacht had

In eerste instantie was m’n bestelling zoek nadat de bezorger 2x langs was geweest. Daar kan golfdiscounter weinig aan doen maar ik al helemaal niet en bij de gemiddelde bezorger hoef je ook niet aan te komen… helaas was het Moederdag kado dus te laat (ik had natuurlijk ook eerder kunnen bestellen). Wat schetst mijn verbazing wordt ik, nadat m’n beoordeling niet positief was er viel namelijk niets te beoordelen, gebeld en is het vervolgens door de baas zelf 100% naar tevredenheid opgelost. Dikke 10! Fouten of vergissingen worden overal gemaakt maar hoe dit vervolgens opgelost wetd…diepe buiging! DANK!

Topservice

Een super goede service. Enkele malen telefonisch contact gehad ivm een speciale leveren, en alles correct en snel uitgevoerd Golfdiscounter een aanrader

Goed advies snelle levering prima service

Snel en goed verpakt

Goed verpakt en snelle levering, uitstekende website. Concurrerende prijzen.

Vriendelijk en deskundig

Ik werd zelfs op zondag nota bene, teruggebeld en kreeg goed advies waardoor ik mijn aankopen met behulp van links makkelijk kon bestellen. Heel blij mee!

Duurde 8 dag voor het binnen was

Had besteld vrij dag voor 5 uur volgens site binnen 1-3 dag binnen was ruim 8 dag laat binnen jammer wel prima wiel prijs kwaliteit goed .

Beste Arie, Het klopt dat dit langer heeft geduurd. Uw golfwiel was een speciale klantbestelling die wij bij de leverancier voor u hebben geregeld. Met vriendelijke groet, David Komen Golfdiscounter.nl

Goede uitleg en fijne service.

Zie boven

Perfecte service

Ontzettend snel geleverd

Goed gedaan, ga zo door

meedenkend met de klant

Had een golftas zien staan op de site en besteld. Bleek niet meer op voorraad ofschoon hij wel op de site stond. Verkoper bood als compensatie andere gelijkwaardige tas aan met een leuke korting.

Prima afhandeling van onze aankoop.

Scherpe prijzen, snelle levering en persoonlijke afhandeling.

Snelll geleverd

Snel geleverd en mooie tas ziet er goed uit

Een eerlijke voorlichting over welke club of artikelen je het best kunt gebruiken als je wat kleine

Een prima eerlijk advies over wat je nodig hebt. Zeer deskundig.

Mooie set helemaal tevreden en super snel geleverd.

Mooie set helemaal tevreden en super snel geleverd.

Prima!!!

Super vriendelijke verkoper echt super goed geholpen!!