snel en efficiënt

• Communicatie

service excellent et rapide, produits de qualité

excellent service, rapidité de livraison, produits de qualité

Heel erg goed

Snelle levering, cadeautje erbij!! Top!!

• Communicatie N.v.t.

alles sehr einfach und unkompliziert

alles top

• Kommunikation k.A.

Vlot en duidelijk

Heel fijne ervaring. ik ga in de toekomst nog bestellen.

• Communicatie

Super service en ik ben al jaren fan van de pure pressedbased van Jane iredale!

Snelle levering, met ook nog proefjes erbij! Ik gebruik al jaren de minirale poeder van Jane iredale. Niets kan hier tegenop. Ik heb een hele gevoelige huid en dit staat heel mooi, beschermd tegen de zon, blijft de hele dag zitten en geeft geen irritatie. Ik raad het iedereen aan.

• Communicatie

Helaas duurde de bezorging enkele dagen. Wel tevreden met de producten. Zoals sinds jaren.

Eerdere bestellingen ontving ik snel. De laatste keer ontving ik na 3-4 dagen.

Great shop!

Excellent products, fast shipping and customer service!Highly recommended

• Communication

Snel, duidelijke communicatie, goede service

Snel geleverd, vlotte communicatie, goede producten

Heel tevreden!

Als twee keer een bestelling geplaatst, echt tevreden over de producten en de snelle Levering!

Lange wachtijd

Deze keer lang moeten wachten

• Communicatie

Producten besteld en een aantal dagen nadien mooi verpakt thuis gekregen, snelle en vlotte levering en nog een staaltje gevonden in de doos :) Hier bestel ik zeker nog Groetjes Tamara

• Communicatie N.v.t.

Voor de eerste bij de webshop besteld maar voor herhaling vatbaar

livraison rapide, colis impeccable

livraison rapide, colis impeccable

• Communication

Snelle feedback op productvraag. Ook snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Met een staaltje er bovenop. Bedankt.

Top service!

Top service! Snel, persoonlijk en mooi gedaan!

• Communicatie

Goede en snelle verzending. Fijn om brochure erbij te krijgen

Goede en snelle levering. Fijn om brochure erbij te krijgen

• Communicatie

Super Kundenservice, vielen Dank!

• Kommunikation

Prima verzending

Zoals altijd weer toppie

Altijd snelle verzending vind ik belangrijk

• Communicatie

Goed, maar een kleine ontgoocheling.

Bij mijn online bestelling zag ik de vroegere versie van foundation Global time bb 5. Ik heb deze besteld. Bij levering ontving ik Gloal Time PRO. Op zich geen probleem maar dan had ik graag toch wat meer info gehad. Is hierin een verschil met de gewone global Time? De ontgoocheling was wel groot toen ik de inhoud zag : 40 ml ipv 50 ml aan dezelfde prijs. Ook dit had ik graag op voorhand geweten. Voor het overige ben ik tevreden over de snelle afhandeling en levering van mijn bestelling.

hat alles gut geklappt

alles prima

• Kommunikation

Altijd snel geleverd!

Nog geen slechte ervaring gehad. Alles wordt snel geleverd. Extra staaltje die bijgeleverd wordt is ook steeds top!

goede producten en communicatie

duidelijke website, goede producten en snelle levering (indien voorradig). Communicatie via whatsapp verliep snel, naar aanleiding van een product dat op de website stond maar met de verkeerde SPF.

Allés postitief

Bedteming, respons, levering allés oké.

Over Glam Skin Webshop

Glam Skin Webshop is Officieel Verkooppunt van Jane Iredale, Dr. Med. Christine Schrammek, Advanced Nutrition Programme, Dermaquest, Rejuvi, Intraceuticals, Lycon, Lycogel, Tweezerman, LavieSage. Snel geleverd in Nederland, België, Deutschland, France, Luxembourg, Österreich, Schweiz, Sweden, Italy, España & Portugal