Commande et communication impec

Commande bien reçue et communication excellente.

Zoals verwacht

• Communicatie

Beste dagcrème die er is

Hydramax is voor mij de beste dagcreme ooit gebruikt. Geen gerstekorrels meer, geeft echt voeding aan de huid. Via de webshop heb ik het altijd snel in huis

vlotte service

leuk om staaltjes bij te krijgen

• Communicatie

Ben super tevreden. Kwaliteit van de producten is echt goed. En snelle levering en klantvriendelijk.

• Communicatie

Snelle levering en goede webshop

Mooie webshop en snelle levering gratis verzending.

• Communicatie

Amazing service, That’s so unique to Internet companies.

I had an issue, that needed to be resolved. A person actually answered me very quickly, and offered to help. I found Glam skin on the Internet, and was nervous about using them. But the whole experience was absolutely exceptional, and perfect. Polite, friendly, helpful, and actually assisted me. I would use them again and again and again and again! Very rare in today’s world. To either get a person who cares, tries, or solves your problem.

Makkelijk en goede communicatie

Voor de 2e keer besteld bij Glam Skin en ik ben een tevreden klant.

Snel en efficiënt

Makkelijke bestelling, duidelijke communicatie en snelle levering.

Excellente

Produits conformes à la description

Goede en snelle service

Tevreden over het aanbod en levering

Fast and good service

Fast delivery. Easy shopping.

Altijd weer perfect!

Vandaag besteld, morgen in huis En bij vragen is de whatsapp prettig: goede service en snelle beantwoording

Vlot en correct

Snelle levering, duidelijke communicatie

• Communicatie N.v.t.

Commande reçue rapidement, avec conseils adaptés par Whatsapp

Comme d'habitude, la commande a été reçue rapidement. Comme j'ai voulu changer de produits, une conseillère m'a contactée pour s'assurer qu'il ne s'agissait pas d'une erreur et pour me conseiller dans mes nouveaux choix de maquillage... ça, c'est du service !

• Communication

Snelle service van super producten

Eenmaal de bestelling geplaatst,kan je rekenen op de volgende dag of uitzonderlijk twee dagen later dat de bestelling zal geleverd worden,alles goed verpakt,wat zeer belangrijk is.

Snel en correct geleverd

Altijd zeer snel en correct geleverd. Met gratis staaltjes

Ster

De producten van jane iredale zijn echt goed voor de huid , je ziet er elke dag uit als een ster . Mooi egale huid zonder dat je teveel make up moet doen op je gelaat , en dat je er niet uit ziet als een smink pop . Ik ben fan .

• Communicatie N.v.t.

Attent, persoonlijk en snel!

Na het plaatsen van mijn online bestelling kreeg ik al snel een attente en persoonlijke reactie. De bestelling is snel geleverd

• Communicatie

Reageren snel als je vragen hebt . Producten werken zoals beschreven. Website heel overzichtelijk.

Snelle en goede service!

Heel snelle en goede service

• Communicatie

Freundliche Kommunikation und schnelle Lieferung!

Freundliche Kommunikation und schnelle Lieferung! Immer wieder!

• Kommunikation

Excellent.

The product arrived in Croatia quickly as it says within 4 days, the product was well packed (so it arrived in good condition.) Congratulations.

• Communication

Geweldige oplossing voor een klein defect aan een product!

Meteen antwoord op een vraag over het niet werken van een pompje Heb een nieuw product hiervoor ontvangen; heel fijn!

Over Glam Skin Webshop

Glam Skin Webshop is Officieel Verkooppunt van Jane Iredale make-up, Dr. med. Christine Schrammek, Advanced Nutrition Programme, Dermaquest, Intraceuticals, Lycogel, Massada, Gemology, Tweezerman, LavieSage. Snel geleverd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Ierland, Ibiza, Mallorca, Andorra, Italië, Griekenland, Denemarken, Zweden, Finland, Hongarije, Bulgarije, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Tsjechië, Slowakije, Slovenie, Roemenië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland & de rest van Europa